ROBERT- Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 Пластмасовата пластинка с която се натиска педала на газта на AUDI-80 B4 се отдели от щангата на самия педал. Опитах да я залепя със мигновенно лепило, но не се получава. Незнам дали би било възможно да се захване със болт и гайка. Някой има ли идея как най-добре би било станало явно, че със залепване не става понеже горната част на педала има е лек свободен ход и в двете посоки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 за да стане отново с подвижна част трябва да се свали педала , слага се пластината на мястото и и в долната част на педала от двете и страни се навива по една къса рапидка, виждал съм и директно отгоре да навиват рапидки, но в такъв случай, пластината остава неподвижна, другия вариант е да смениш педала със здрав, при мене втора употреба са по 20 лв, нови в порше са около 80-90 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 Моя също е паднал. Карам си така, обаче като карах от морето до София бос направо имах точка на крака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ROBERT- Публикувано 31 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 (Редактирано) Трудно ли става свалянето на педала със щангата? Навиването на рапидка само с отверка ли става или със бормашинка, има ли опасност от разцепване на пластинката? Редактирано 31 Октомври 2010 от ROBERT- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 (Редактирано) Интересно, аз моята от както съм я взел педала на газта и е по - ниско от тези на спирачката и съединителя Наскоро пак ги загледах и се зачудих защо са ги измислили така А реално това което пропада не е ли празен ход така или иначе, и има ли смисъл да се оправя това ?Ps: под по - ниско визирам: поне на око 5-6 санта Редактирано 31 Октомври 2010 от ram_pz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 И моя е така тази пластина се сщупи и съм я хванал с 2 болта,с лек фрезенк вярно неподвижно е но пък нямам никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 1 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2010 Ps: под по - ниско визирам: поне на око 5-6 санта Можеш да го регулираш от жилото на газта. От пред при двигателя има една скоба на жилото и се мести напред назад и се регулира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivang19 Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 И моя е така тази пластина се сщупи и съм я хванал с 2 болта,с лек фрезенк вярно неподвижно е но пък нямам никакви проблеми.Сложих един 4мм болт дълъг около 50мм който минава през педала Не се вижда изобщо и според мен е добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Сложих един 4мм болт дълъг около 50мм който минава през педала Не се вижда изобщо и според мен е добреА демонти ра ли педала от мястото му преди това или на място го оправи.Питам, защото моя като цяло е добре но се е изметнал настрани и търка в пластмасата отдясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Ето го разглобен педала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Е, луТ си, Ивчо и тва е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 Ето го разглобен педала Този педал ми прилича много на моя в мазето, където чака по-добри(свободни) времена за да го оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 Това ми е резервния педал. Мислех да го възстановя, но моя е поправен много хитро и на практика вечно с рапидки, имам си двете положения на движение (мекия и твърд ход на педала) и затова този му направих една снимка и го метнах някъде сред излишните резервни части Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 ... моя е поправен много хитро и на практика вечно с рапидки...Как и срещу какво (колко) може да се сдобие човек с това ноу-хау? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 Не се заяждай, ако обичаш, Динков не е от ... самозабравящите се. Попитай както е редно и ще ти каже. Само се досещам - с две рапидки от двете страни с муфички и боядисани в черно отстрани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 (Редактирано) Андро не се заяжда.Иво, като "гледам" по колата не е останало непокътнато кътче Редактирано 2 Декември 2010 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 Съжалявам за спама, но въпросът му е определено язвителен, колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 Пантичка за вратичка на пощенска кутия, завита в долния край е тайната В горната част си стои пружинката и всичко е ток. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 Благодаря за снимката на Ivo.Сега като гледам, сигурно рамото към педала може да ми се е изкривило или другия вариянт е оста на цялото рамо. Явно на предния собственик му е бил доста тежък крака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 (Редактирано) Адаш миии,"твърдата" и "меката" газ са от дроселовите клапи,пИдала само се самонаглася за да ти е удобно (демек да е винаги леко наклонен)! Редактирано 3 Декември 2010 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 Има една пружинка между гърба на педала и чупещия се лицев панел. Според мен и тя играе някаква роля, затова и се чупи педала там- от огъване. Затова варианта с пантичката е доста хитър и на практика вечен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata90 Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 (Редактирано) Как се сваля това чудо бе,моя също се строши викам дай да го свалям да го лепя или да му слагам панти ама :rotcol:/>.Бях с цивилни дрехи не исках да лягам как си трябва,до колкото напипах си представям самия държач на педала да се държи с щипки за желязната стойка или се бъркам :)/> Ето така си го представям,като на творбата :)/> Редактирано 21 Март 2013 от Vankata90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata90 Публикувано 1 Април 2013 Доклад Share Публикувано 1 Април 2013 (Редактирано) за жилото дърпаш към теб и после на гореТова жило с все ябълката ли се изважда?Вчера го дърпах напред-назад,нагоре-надолу потроших си пръстите нервирах се и го за*бах и нищо не направих. Редактирано 1 Април 2013 от Vankata90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata90 Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 (Редактирано) Ето номера с пантичката Редактирано 22 Април 2013 от Vankata90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 :respekt: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване