Jump to content

Педала на газта


ROBERT-

Recommended Posts

Пластмасовата пластинка с която се натиска педала на газта на AUDI-80 B4 се отдели от щангата на самия педал. Опитах да я залепя със мигновенно лепило, но не се получава. Незнам дали би било възможно да се захване със болт и гайка. Някой има ли идея как най-добре би било станало явно, че със залепване не става понеже горната част на педала има е лек свободен ход и в двете посоки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да стане отново с подвижна част трябва да се свали педала , слага се пластината на мястото и и в долната част на педала от двете и страни се навива по една къса рапидка, виждал съм и директно отгоре да навиват рапидки, но в такъв случай, пластината остава неподвижна, другия вариант е да смениш педала със здрав, при мене втора употреба са по 20 лв, нови в порше са около 80-90 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно ли става свалянето на педала със щангата? Навиването на рапидка само с отверка ли става или със бормашинка, има ли опасност от разцепване на пластинката?

Редактирано от ROBERT-
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, аз моята от както съм я взел педала на газта и е по - ниско от тези на спирачката и съединителя :rolleyes:

Наскоро пак ги загледах и се зачудих защо са ги измислили така :)

А реално това което пропада не е ли празен ход така или иначе, и има ли смисъл да се оправя това ?

Ps: под по - ниско визирам: поне на око 5-6 санта :rolleyes:

Редактирано от ram_pz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя е така тази пластина се сщупи и съм я хванал с 2 болта,с лек фрезенк вярно неподвижно е но пък нямам никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ps: под по - ниско визирам: поне на око 5-6 санта :hilezh:

Можеш да го регулираш от жилото на газта. От пред при двигателя има една скоба на жилото и се мести напред назад и се регулира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...
И моя е така тази пластина се сщупи и съм я хванал с 2 болта,с лек фрезенк вярно неподвижно е но пък нямам никакви проблеми.

Сложих един 4мм болт дълъг около 50мм който минава през педала Не се вижда изобщо и според мен е добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих един 4мм болт дълъг около 50мм който минава през педала Не се вижда изобщо и според мен е добре

А демонти ра ли педала от мястото му преди това или на място го оправи.

Питам, защото моя като цяло е добре но се е изметнал настрани и търка в пластмасата отдясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го разглобен педала :hilezh:

o633704961342876250.jpg

Този педал ми прилича много на моя в мазето, където чака по-добри(свободни) времена за да го оправя :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми е резервния педал. Мислех да го възстановя, но моя е поправен много хитро и на практика вечно с рапидки, имам си двете положения на движение (мекия и твърд ход на педала) и затова този му направих една снимка и го метнах някъде сред излишните резервни части :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... моя е поправен много хитро и на практика вечно с рапидки...

Как и срещу какво (колко) може да се сдобие човек с това ноу-хау? :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се заяждай, ако обичаш, Динков не е от ... самозабравящите се. Попитай както е редно и ще ти каже. Само се досещам - с две рапидки от двете страни с муфички и боядисани в черно отстрани. :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Андро не се заяжда.

Иво, като "гледам" по колата не е останало непокътнато кътче :stupid:

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt:

Пантичка за вратичка на пощенска кутия, завита в долния край е тайната :stupid:

В горната част си стои пружинката и всичко е ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за снимката на Ivo.

Сега като гледам, сигурно рамото към педала може да ми се е изкривило или другия вариянт е оста на цялото рамо. Явно на предния собственик му е бил доста тежък крака :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш миии,"твърдата" и "меката" газ са от дроселовите клапи,пИдала само се самонаглася за да ти е удобно (демек да е винаги леко наклонен)! :rolleyes:

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една пружинка между гърба на педала и чупещия се лицев панел. Според мен и тя играе някаква роля, затова и се чупи педала там- от огъване. Затова варианта с пантичката е доста хитър и на практика вечен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Как се сваля това чудо бе,моя също се строши викам дай да го свалям да го лепя или да му слагам панти ама :rotcol:/>.Бях с цивилни дрехи не исках да лягам как си трябва,до колкото напипах си представям самия държач на педала да се държи с щипки за желязната стойка или се бъркам :)/>

Ето така си го представям,като на творбата :)/>

post-69956-0-51702900-1363870579_thumb.j

Редактирано от Vankata90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

post-80034-0-95845100-1363979007_thumb.j

за жилото дърпаш към теб и после на горе

Това жило с все ябълката ли се изважда?Вчера го дърпах напред-назад,нагоре-надолу потроших си пръстите нервирах се и го за*бах и нищо не направих.

Редактирано от Vankata90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...