Jump to content

Recommended Posts

Леко да уточня: Ултрагрипът се предпочита от хора, които през зимата често карат по заснежени пътища, а Дънлопа от обичайните български водачи. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко да уточня: Ултрагрипът се предпочита от хора, които през зимата често карат по заснежени пътища, а Дънлопа от обичайните български водачи. :bia:

Ами то обичайните български водачи, поради уникалния синхрон и сработване между държавните институции и снегопочистващите фирми и невероятно изненадващите всички снеговалежи през най-неочаквания за сняг сезон - зимата, карат главно по заснежени пътища :hilezh::bia:

Редактирано от limona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе Зимната гума за мен е само Конти ТС830. :hilezh:

Там мога да дам много приятна цена :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще си позволя да отговоря вместо колегата Дон Диего (да ме извини за което)понеже му знам цените и точно и аз си поръчах Конти от него в същия размер на цена от 115 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, Дънлопчето е няколко кинта отгоре, но си заслужава.

Не, че Контито е лошо! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще си позволя да отговоря вместо колегата Дон Диего (да ме извини за което)понеже му знам цените и точно и аз си поръчах Конти от него в същия размер на цена от 115 лв

И за добавка ДОТ 3610 и по-нов и страна на производство Франция :)

ПП: Емо, утре гумите ще са при теб

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то обичайните български водачи, поради уникалния синхрон и сработване между държавните институции и снегопочистващите фирми и невероятно изненадващите всички снеговалежи през най-неочаквания за сняг сезон - зимата, карат главно по заснежени пътища :D:rolleyes:

В Родопите - може. Ама надолу :rolleyes: в града през последните зими гледам да броя дните в които карам на снежни улици и бройка все се върти около 7 до 10 (общо дни). За тва гума се купува според района в който живееш (или ше я караш).

Абсолютно ненужно и отвратително е да се люшкаш цела зима по асфалта със супер мека гума от рода на Gislaved Nord-Frost 3 например.

За град като София не е лошо например както каза Коко - Dunlop 3D. Тва че не е толко ултра мека не я прави по-лоша, просто предназначението е различно, за тва е тъпо и самото сравнение.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко да уточня: Ултрагрипът се предпочита от хора, които през зимата често карат по заснежени пътища, а Дънлопа от обичайните български водачи. :steinigung:

коко да разбирам ли че гудиър-а е по добър от дънлопа, питам за да знам тези като заминат пак ли да си оставам на ултрагрип или да взимам дънлоп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

коко да разбирам ли че гудиър-а е по добър от дънлопа, питам за да знам тези като заминат пак ли да си оставам на ултрагрип или да взимам дънлоп.

Не точно!Гудиър и Дънлоп взаимно се допълват!Гудиърът е за по-комфортна возия,докато Дънлоп са насочени към така наречените водачи-ентусиасти и са за по-спортно каране.Оттам идва и името на повечето модели "response",защото е важна обратната връзка с пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи колега викаш нищо не пречи на сегашните гуми като им замине граифера да взема едни дънлопки да пробвам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, така, да питам... Оти не мое да сАм на нивото тука...

Ко ше стане ако карам UG 7+ със 190 км/ч, така 15 минутки, да речем... ? А? Е в такоу време?

Понеже такова нали... Дънлопа били спортни, па гудиъра не и... Мноу съм пристеснен...

Редактирано от Cornu©opia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз така набързо да ти отговоря: нищо няма да стане .Ако не си разбрал става въпрос за обратната връзка с пътя справка прочети и тогава задавай глупави въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде молА ви са да ми я обЯсните тая обратна връзка с пътя... Квойтуй?

Еде ли се, сере ли се... ? И защо я нема в другите гуми толкоз?

И още - положителна ли е, отрицателна ли е?

Тъповат съм си ама и не мога да се меря с тукашните... Простете!

Редактирано от Cornu©opia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако прочетеш линка,който съм дал, ще разбереш.Там дето пише справка и е подчертано натискаш с ляв бутон на мишката и четеш,хората са го обяснили перфектно ,даже и за тъповати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ти гледам коефициента на интелигентност, се учудвам ,че имаш Свидетелство за правоуправление на МПС(книжка).По въпроса за обратната връзка: представи си ,че се налага рязко да завиеш (наляво или надясно,няма значение) ,при завиването с висока скорост гумите приплъзват странично и не винаги корекцията става веднага,ето тази корекция при Дънлоп става по-бързо ,защото контактната площ е по голяма.При спортно шофиране по-често се налагат такива корекции на направлението.

Достатъчно изчерпателрен ли бях или пишеш само ,за да се заяждаш?

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Квото почукало,такова се обадило!Питай нормално и ще ти отговоря нормално! :lol:

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тази събота и аз монтирах нови Good year 7+. Пробвах ги на кал и на мокър асфалт - много добро сцепление. Чакам снега да видим как ще се държат на пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, Дънлопчето е няколко кинта отгоре, но си заслужава.

Не, че Контито е лошо! :bia:

Дай ми цена за дънлопа, че до вторник трябва да ги кача зимните... каквито и да са...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...