KOKO 100 C4 Публикувано 28 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 Леко да уточня: Ултрагрипът се предпочита от хора, които през зимата често карат по заснежени пътища, а Дънлопа от обичайните български водачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 28 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 (Редактирано) Леко да уточня: Ултрагрипът се предпочита от хора, които през зимата често карат по заснежени пътища, а Дънлопа от обичайните български водачи. Ами то обичайните български водачи, поради уникалния синхрон и сработване между държавните институции и снегопочистващите фирми и невероятно изненадващите всички снеговалежи през най-неочаквания за сняг сезон - зимата, карат главно по заснежени пътища Редактирано 28 Ноември 2010 от limona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 28 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 А иначе Зимната гума за мен е само Конти ТС830. Там мога да дам много приятна цена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dri Публикувано 28 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 Колеги, дайте цени за Континентал и Гудиър на лично да не предизвикваме революции.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 28 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 я да чуем птиятната цена дон диего 195/65/15 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EmRaH4oO Публикувано 28 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 ще си позволя да отговоря вместо колегата Дон Диего (да ме извини за което)понеже му знам цените и точно и аз си поръчах Конти от него в същия размер на цена от 115 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 28 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 Е, Дънлопчето е няколко кинта отгоре, но си заслужава.Не, че Контито е лошо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benq Публикувано 28 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 GOOD YEAR взимай и си свиркай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 28 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 ще си позволя да отговоря вместо колегата Дон Диего (да ме извини за което)понеже му знам цените и точно и аз си поръчах Конти от него в същия размер на цена от 115 лвИ за добавка ДОТ 3610 и по-нов и страна на производство Франция ПП: Емо, утре гумите ще са при теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 28 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 (Редактирано) Ами то обичайните български водачи, поради уникалния синхрон и сработване между държавните институции и снегопочистващите фирми и невероятно изненадващите всички снеговалежи през най-неочаквания за сняг сезон - зимата, карат главно по заснежени пътища В Родопите - може. Ама надолу в града през последните зими гледам да броя дните в които карам на снежни улици и бройка все се върти около 7 до 10 (общо дни). За тва гума се купува според района в който живееш (или ше я караш).Абсолютно ненужно и отвратително е да се люшкаш цела зима по асфалта със супер мека гума от рода на Gislaved Nord-Frost 3 например.За град като София не е лошо например както каза Коко - Dunlop 3D. Тва че не е толко ултра мека не я прави по-лоша, просто предназначението е различно, за тва е тъпо и самото сравнение. Редактирано 28 Ноември 2010 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 Леко да уточня: Ултрагрипът се предпочита от хора, които през зимата често карат по заснежени пътища, а Дънлопа от обичайните български водачи. коко да разбирам ли че гудиър-а е по добър от дънлопа, питам за да знам тези като заминат пак ли да си оставам на ултрагрип или да взимам дънлоп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 коко да разбирам ли че гудиър-а е по добър от дънлопа, питам за да знам тези като заминат пак ли да си оставам на ултрагрип или да взимам дънлоп.Не точно!Гудиър и Дънлоп взаимно се допълват!Гудиърът е за по-комфортна возия,докато Дънлоп са насочени към така наречените водачи-ентусиасти и са за по-спортно каране.Оттам идва и името на повечето модели "response",защото е важна обратната връзка с пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 значи колега викаш нищо не пречи на сегашните гуми като им замине граифера да взема едни дънлопки да пробвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 Не пречи,въпроса е какво търсиш : комфорт или по-спортно шофиране! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 (Редактирано) Аз, така, да питам... Оти не мое да сАм на нивото тука...Ко ше стане ако карам UG 7+ със 190 км/ч, така 15 минутки, да речем... ? А? Е в такоу време?Понеже такова нали... Дънлопа били спортни, па гудиъра не и... Мноу съм пристеснен... Редактирано 29 Ноември 2010 от Cornu©opia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 Ами и аз така набързо да ти отговоря: нищо няма да стане .Ако не си разбрал става въпрос за обратната връзка с пътя справка прочети и тогава задавай глупави въпроси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 (Редактирано) Айде молА ви са да ми я обЯсните тая обратна връзка с пътя... Квойтуй?Еде ли се, сере ли се... ? И защо я нема в другите гуми толкоз?И още - положителна ли е, отрицателна ли е?Тъповат съм си ама и не мога да се меря с тукашните... Простете! Редактирано 29 Ноември 2010 от Cornu©opia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 Ако прочетеш линка,който съм дал, ще разбереш.Там дето пише справка и е подчертано натискаш с ляв бутон на мишката и четеш,хората са го обяснили перфектно ,даже и за тъповати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 Друг някой... ?Очевидно ти не можеш да (си) го обясниш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 (Редактирано) Като ти гледам коефициента на интелигентност, се учудвам ,че имаш Свидетелство за правоуправление на МПС(книжка).По въпроса за обратната връзка: представи си ,че се налага рязко да завиеш (наляво или надясно,няма значение) ,при завиването с висока скорост гумите приплъзват странично и не винаги корекцията става веднага,ето тази корекция при Дънлоп става по-бързо ,защото контактната площ е по голяма.При спортно шофиране по-често се налагат такива корекции на направлението.Достатъчно изчерпателрен ли бях или пишеш само ,за да се заяждаш? Редактирано 29 Ноември 2010 от ivoair Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 А! Можело да го кажеш и нормално. Мдам, писах, само за да се заяждам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 (Редактирано) Квото почукало,такова се обадило!Питай нормално и ще ти отговоря нормално! Редактирано 29 Ноември 2010 от ivoair Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 От тази събота и аз монтирах нови Good year 7+. Пробвах ги на кал и на мокър асфалт - много добро сцепление. Чакам снега да видим как ще се държат на пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dri Публикувано 3 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 Е, Дънлопчето е няколко кинта отгоре, но си заслужава.Не, че Контито е лошо! Дай ми цена за дънлопа, че до вторник трябва да ги кача зимните... каквито и да са... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване