golfa Публикувано 24 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2014 Чел сам я темата но моя е с 4 крачета ,даже си купих два обикновени зумера ма като ми обясниха ,че трябвало да се проследяват сигналите с вакком и ,че било играчка и като ми казаха за капак какво ще ми струва ме разубедиха а пък излизат табла на оферта близка до тази на която ми обявиха за присаждане ,ровил съм се в нета да търся нов или 2 ръка но греда нов с 4 пина не открих пък 2 ръка никой не му се разваляше цяло табло заради зумер.ЛЕО респект батка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 25 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Няма и да намериш такъв с 4 крачета. Това си е обикновен говорител който има 2х2 паралелни края. С други думи запояват се краищата на говорителчето на тези 2 шини да ги наречем и работата пак става. Ако вече ти не се наемаш да направиш тази процедура или това е друг въпрос. Имай в предвид, че ако смениш таблото може да има нужда от обучение на новото табло или на ключа по таблото и това пак ще си ти струва време и пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MarioAlekov Публикувано 24 Март 2014 Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 аз също имам тоз проблем с имобилайзера... само че немога да видя снимките които са зложени за пример за да видя кое как е точно и кое се маха да необъркам (нов шофер съм с пък и имам Audi A4 B5 1.8 125кончета от 2 седмици ... и несъм в час мн.мн.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 24 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 На първата сраница след снимките в края на темата има прикачен документ който може да си изтеглите и там да видите снимките. Документа е копие на темата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marrio Публикувано 27 Март 2014 Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 и аз го направих действа!!! ЕВАЛА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angeto93 a4 Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 И при мен го има същия проблем и мисля утре и аз да пробвам но имам вапроси. Защо не мога да видя снимките ? И ако искарам "+" на акумулатора след това компа няма ли да се побарка ? :unsure: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 1 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 Снимките са се прецакали нещо. Под първият пост със снимките има текстов документ който е копие на темата. Изтегляте го и си го гледкате.За + нищо няма да му стане на компа, най много радиото, ако е оригиналното да се кодира или да ти се загубят станциите на радиото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angeto93 a4 Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 Колега мн ти благодаря свърших цялата , процедура както си описал и съм мн доволен всичко е на 6 бъди жив и здрав за подробната информация и за целия труд който си положил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 5 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 Радвам се, че съм ти бил от полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 (Редактирано) Здравеите днес тръгнах и аз да си "решавам" пустия проблем и стигнах дова че с триста зора отвих единия полт на аер бега, като счубих и една отверка. Като дойде рет на другия се чуби звездата(Т30) в другия. ПОТРЕС! И дотам, завих си предния и токос.Ако някой има нещо на ум да сподели. А менжду другото трябва ли да имам втори капак на филтъра за купето ( А4/Б5 1.9тди) не става въпрос за пнази пласт маса от горе. Редактирано 8 Юли 2014 от shturshel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 8 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 Да, така е с тези болтове. И аз счупих на една кола така торкса понеже беше много здраво завит. Малко кофти се развиват наистина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Някакви съвети колега? Че тъкмо намерих човек който да ми тапицира волана и други дреболии по колата. А и този имобилайзер голямо дърво . В някои случай ми отнема повече време да за паля, от колкото да стигна до центъра на Варна . Вече си мисля да си намеря друг волан, ножа на стария, и така . Редактирано 8 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 9 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2014 Решението е як торкс и това е. Ако може да чукнеш по болта както е вкаран торкса има повечко шанс да отпусне иначе си е мъка. Чупиш някоя друга звезда и се отвива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 9 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Благодаря за отговора, но проблема е там че парчето от бита се е заклинило в болта. Вече си мисля че спасението нов волан, като стария се разпаря и се реже болта. Редактирано 10 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Опитай да извадиш парчето с магнит - повечето пъти излиза без проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Ще се наложи да срежа кожата отзад май. А ми се струва че бая се е вклинил. Редактирано 10 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 10 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Тоя накрайник много кашкавален бре. Вземи някой по истински да е твърд и като го напънеш да се чупи направо а не да се усуква като макарон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i0rdan Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 Хора, тая тема е старичка, ама опитах да приложа написаното и стигнах до втория болт за сваляне на airbag-а. Не успях да го развия тъй като беше заял и по никакъв начин не можах да го отвия. Пробвах с WD и не стана. Накрая това WD го ползвах и пръснах в ключалката и от там излезе доста чернотия. Възможно ли е да съм го оправил така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 30 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Не знам да ли си прочел за моите неволи? Ако не си счупил някой бит в болта и не става да изкараш парчето, (както се случи при мене) правиш следното: Взимаш една по-корава тресчотка + един адаптор за по-малки торксове и лекинко напъваш. Един път на ляво един път на дясно, и така докато не усетиш че Проклетията се е разхлабила. А торксовете задължително да са качествени, за да не изпаднеш в моята ситуация.Един въпрос: Защо си пръскал "ключалката" и за коя ключалка става реч? Успех с начинанието! Редактирано 31 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i0rdan Публикувано 30 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2014 Е там където се пъха ключа за палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 15 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2014 Лео, няма ли да си сменяш таблото с такова с голям фис!? Темите ти са Много, много добри....та мисълта ми беше да направиш една тема и за смяна на табло, стъпка по стъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 15 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2014 Много си ми харесва таблото. Полза от ФИС нямам. Имам си дисплей за външната температура, волтметър и температура на маслото. Друго не ми трябва. Смених си таблото с такова с въпросните 2 уреда и сега си ми харесва. ФИС-а ти е още едно нещо по колата с кратък кеф отминаващ бързо когато дисплея се размие и избледнее и започне да ти вади очите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peeeeet Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 (Редактирано) Извинявам се за лаишкия въпрос в тази хубава тема, но питането ми е ако се разкачи имобилайзера на запалена кола ще спре ли да функционира и колата да си пали и без него? Става въпрос за колата на баща ми и неговото желание е да го махне ако може разбира се. Софтуерно ( ВАГ КОМ ) или хардуерно ( ЧУК И СЕКАЧ ) има ли такъв вариант? Поздрави на всички. Редактирано 26 Септември 2014 от peeeeet Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mustafa90 Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Страхотна тема! Само да добавя, че имам съмнение, че при слаб акумулатор е възможно да имате проблем с имобилайзера, изразяващ се по същият начин.здравейте искам да питам моята лампичка с клиюча мига и неще да запали колата акомулатора ми е 66 ампера преди да запаля не угасва вазможно ли е да е от акомолатора този проблем с имобилайзера благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 здравейте искам да питам моята лампичка с клиюча мига и неще да запали колата акомулатора ми е 66 ампера преди да запаля не угасва вазможно ли е да е от акомолатора този проблем с имобилайзера благодаря предварително Не ти ли е малко слабичък тоз акумулатор за твоята кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts