Jump to content

Оправяне на проблема с имобилайзера А4 В5


leo

Recommended Posts

Чел сам  я темата    но  моя    е с 4  крачета ,даже си купих два обикновени  зумера  ма като ми обясниха  ,че трябвало да се проследяват  сигналите с вакком  и ,че било  играчка  и като ми казаха  за капак какво ще ми струва  ме разубедиха  а пък излизат табла  на  оферта близка до тази на която ми  обявиха за присаждане :gruebel: ,ровил съм се в нета  да търся  нов или  2 ръка   но греда   нов с 4 пина  не открих  пък 2 ръка  никой не му се разваляше  цяло табло заради  зумер.ЛЕО  респект   батка :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма и да намериш такъв с 4 крачета. Това си е обикновен говорител който има 2х2 паралелни края. С други думи запояват се краищата на говорителчето на тези 2 шини да ги наречем и работата пак става. Ако вече ти не се наемаш да направиш тази процедура или това е друг въпрос. Имай в предвид, че ако смениш таблото може да има нужда от обучение на новото табло или на ключа по таблото и това пак ще си ти струва време и пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

аз също имам тоз проблем с имобилайзера... само че немога да видя снимките които са зложени за пример за да видя кое как е точно и кое се маха да необъркам (нов шофер съм с  :hilezh: пък и имам Audi A4 B5 1.8 125кончета от 2 седмици ... и несъм в час мн.мн.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първата сраница след снимките в края на темата има прикачен документ който може да си изтеглите и там да видите снимките. Документа е копие на темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

И при мен го  има същия проблем и мисля утре и аз да пробвам но имам вапроси.
  Защо не мога да видя снимките ?
  И ако искарам  "+" на акумулатора след това компа няма ли  да се побарка ? :unsure: :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимките са се прецакали нещо. Под първият пост със снимките има текстов документ който е копие на темата. Изтегляте го и си го гледкате.

За + нищо няма да му стане на компа, най много радиото, ако е оригиналното да се кодира или да ти се загубят станциите на радиото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мн ти благодаря свърших цялата , процедура както си описал и съм мн доволен всичко е на 6  :zustimm: бъди жив и здрав за подробната информация и за целия труд който си положил  :zustimm:  :zustimm:  :zustimm:  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравеите днес тръгнах и аз да си "решавам" пустия проблем и стигнах дова че с триста зора отвих единия полт на аер бега, като счубих и една отверка. Като дойде рет на другия се чуби звездата(Т30) в другия. ПОТРЕС! И дотам, завих си предния и токос.

Ако някой има нещо на ум да сподели. А менжду другото трябва ли да имам втори капак на филтъра за купето ( А4/Б5 1.9тди) не става въпрос за пнази пласт маса от горе.

Редактирано от shturshel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е с тези болтове. И аз счупих на една кола така торкса понеже беше много здраво завит. Малко кофти се развиват наистина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Някакви съвети колега? Че тъкмо намерих човек който да ми тапицира волана и други дреболии по колата. А и този имобилайзер голямо дърво :unsure: . В някои случай ми отнема повече време да за паля, от колкото да стигна до центъра на Варна :hilezh: . Вече си мисля да си намеря друг волан, ножа на стария, и така :huh: .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решението е як торкс и това е. Ако може да чукнеш по болта както е вкаран торкса има повечко шанс да отпусне иначе си е мъка. Чупиш някоя друга звезда и се отвива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Благодаря за отговора, но проблема е там че парчето от бита се е заклинило в болта. Вече си мисля че спасението нов волан, като стария се разпаря и се реже болта.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай да извадиш парчето с магнит - повечето пъти излиза без проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Ще се наложи да срежа кожата отзад май. :gruebel: А ми се струва че бая се е вклинил.

post-84752-0-82818200-1405000261_thumb.j

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя накрайник много кашкавален бре. Вземи някой по истински да е твърд и като го напънеш да се чупи направо а не да се усуква като макарон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Хора, тая тема е старичка, ама опитах да приложа написаното и стигнах до втория болт за сваляне на airbag-а. Не успях да го развия тъй като беше заял и по никакъв начин не можах да го отвия. Пробвах с WD и не стана. Накрая това WD го ползвах и пръснах в ключалката и от там излезе доста чернотия. Възможно ли е да съм го оправил така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Не знам да ли си прочел за моите неволи? Ако не си счупил някой бит в болта и не става да изкараш парчето, (както се случи при мене) правиш следното: Взимаш една по-корава тресчотка + един адаптор за по-малки торксове и лекинко напъваш. Един път на ляво един път на дясно, и така докато не усетиш че Проклетията се е разхлабила. А торксовете задължително да са качествени, за да не изпаднеш в моята ситуация.

Един въпрос: Защо си пръскал "ключалката" и за коя ключалка става реч?

Успех с начинанието!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Лео, няма ли да си сменяш таблото с такова с голям фис!? :hilezh:

Темите ти са Много, много добри....та мисълта ми беше да направиш една тема и за смяна на табло, стъпка по стъпка.

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си ми харесва таблото. Полза от ФИС нямам. Имам си дисплей за външната температура, волтметър и температура на маслото. Друго не ми трябва. Смених си таблото с такова с въпросните 2 уреда и сега си ми харесва. ФИС-а ти е още едно нещо по колата с кратък кеф отминаващ бързо когато дисплея се размие и избледнее и започне да ти вади очите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Извинявам се за лаишкия въпрос в тази хубава тема, но питането ми е ако се разкачи имобилайзера на запалена кола ще спре ли да функционира и колата да си пали и без него? Става въпрос за колата на баща ми и неговото желание е да го махне ако може разбира се. Софтуерно ( ВАГ КОМ ) или хардуерно ( ЧУК И СЕКАЧ )  има ли такъв вариант? Поздрави на всички.

Редактирано от peeeeet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна тема! :respekt:

Само да добавя, че имам съмнение, че при слаб акумулатор е възможно да имате проблем с имобилайзера, изразяващ се по същият начин.

здравейте искам да питам моята лампичка с клиюча мига и неще да запали колата  акомулатора ми е 66 ампера  преди да запаля не угасва вазможно ли е да е от акомолатора този проблем с имобилайзера благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте искам да питам моята лампичка с клиюча мига и неще да запали колата  акомулатора ми е 66 ампера  преди да запаля не угасва вазможно ли е да е от акомолатора този проблем с имобилайзера благодаря предварително :)

Не ти ли е малко слабичък тоз акумулатор за твоята кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...