Jump to content

Километраж Б4


Travoltino

Recommended Posts

Здравейте. Понеже днеска правих разни промени в осветлението и от сваляне и махане на буксите на километража накрая спря да свети всичко. Нито една лампичка не светва. Въпроса ми е има ли някакакъв бушон вътре в километража, понеже наскоро го бях отварял и не видях такъв. Иначе проверих този бушон дето е за осветл. на километража и жабката и не е изгорял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи какви са симптомите - не свети цялото табло? така ли ? При мен стана нещо подобно. Сменях сиди-то .... изпростях и напъхах всички кабели навътре и единия се даде на късо със плюса ..... последваха едни пушеци огромни и спря да ми свети таблото и лампичките на централната конзола. Интересното беше че не ми изгоря бушона а ми се опече една пистичка в самото табло, явно там е било по слабо място от бушона. Ако искаш отвори таблото и го прегледай за изгаряния, прегледай и бушоните отпред дали са в ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен спря да свети след като миналата седмица сменях радиатора на парното.Първо смених една шепа лампички ,защото изгоряха по време на прехвъляне на таблото наляво дадясно и после след 2 дни изгасна половината подсветка .Пак го свалях и намерих слаба спойка.Така го ремонтирах и издържа само 1 ден :)

после пак умря цялата подсвека.Пак на ново го разглобих и се оказа една изпечена до черно пътечка.Сега е 6т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми умря оборотомера не ми показва 1000 оборота при свободен ход а само когато подам газ ,тогава си отчита вярно ,и това след смяна на радиаторче на парното :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен не работеше оборотомера. Платката беше прекъсната и трябваше да направя мостче с кабел, защото пишман майсторите като сваляли таблото някога си го скършили в средата между оборотомера и скоростомера. Сега баца. Имах и проблема с окъсяването на плюса с масата когато си сменях ЦД-то и пак така ми изпука светлината в купето, таблото и часовника ми изчезна. Оказа се предпазителя, след като го смених се оправи. Добре, че не е станало като при компресора да ми цъфна някоя писта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Kolegi imam edno zapitvane: Predi vreme stana kaso v jabkata i stopi instalaciqta. Prerabotih vsi4ko no samo tabloto ne mi sveti. Vaprosat mi e znae li nqkoi na koi ot pinovete na jaltata buksa na tabloto da pusna + ot gabarita .Mersi predvaritelno ! Kolata e Audi 80 B4 ABT 90 k.s.

Редактирано от chokitos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kolegi imam edno zapitvane: Predi vreme stana kaso v jabkata i stopi instalaciqta. Prerabotih vsi4ko no samo tabloto ne mi sveti. Vaprosat mi e znae li nqkoi na koi ot pinovete na jaltata buksa na tabloto da pusna + ot gabarita .Mersi predvaritelno ! Kolata e Audi 80 B4 ABT 90 k.s.

Колега, пиши на кирилица :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОФФ:

Аз да не отварям нова тема, ще ми кажете ли от кой датчик получава инфо оборотомера, че нещо ме съмнява малко положението с моя. Мерси предварително :mellow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един казва комутатора,после някой подхвърли датчика на Хол,и най-накрая някой каза самият комп.! :hilezh: :hilezh:

Е... и сега, някой да сподели истината ще е супер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ти отговори , всички те са във веригата компа преработва сигнала от тях и праща към оборотомера , не е като жигула директно от чукчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото си спомням има изход от комутатора, компа няма какво да обработва, той просто ползва същия сигнал, колите с карбуратори които нямат никакви компютри също имат оборотомери :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

КОЛЕГИ :zustimm::):):help: Таблото ми изгасна,контролния панел дето са врътките на парното,жабката,осветлението на рег. номер,стоповете и ПАРНОТО спряха да работят...всички Бушони са ОК замервах ги един по един..Реших даси монтирам светеща топка на скоростния лост,взех ток от подсветката на врътките за парното..по точно от третата врътка дето насочва въздуха..било то към джама ,краката или към мене..топката светна.. нямаше никакви проблеми..после реших да извадя запалката понеже не ми светеше крушката..и докао вадя запалката и пепелника укъсих кабелите на запалката понеже от там взех ток за вътрешната електронна антена(но това беше преди година) и нейните кабели дадоха на късо..изгоря бушона10А. смених го..после всичко си беше наред.. после кво стана.. идея си нямам..възможно ли е Пистичка в таблото да е причина за по горе изброените проблеми.?

И другото което е чудно.. какво общо има Парното с цялата тази история?

Забравих да уточня.. колата е Б4/АБТ мотор

и другото което забравих е.. де да ги диря тия пистички.? след като се смъкне таблото..трябва ли да се разглобява самото табло.. досега несъм го смъквал.. даже идея си нямам как става това :( моля за Помощ.. незнам вече кво да правя.. от 4 дена се мъча като грешник..и жената не спря да мърмори и тя...а в момента кризата ме е налегнала доста.. и нямам много финанси за майстори кожодери...затова ще съм Благодарен ако някой може да ми помогне...ще черпя

От Русе съм...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕВРИКА... Преоткрих светлината.. таблото,осветлението на номера и стоповете светнаха както и Парното ми заработи ..Проблема се оказа в леглото на бушоните..за съжаление ще трябва да го сменям..за сега е добре.. но несе знае до кога ...едната букса беше загоряла лекичко..и малко се клатеше.Днес извадихме цялото легло,махнахме всички бИшони и релета,от долната страна разкачихме 1000 букси..направо лудница..и сега викам ако майстора неможе да събере всичко...направо вадя бухалката ..и щеше да има кървав спорт 8/а серия .. но евала на човека ...справи се.. халал да са му 20/те лева дет му дадох...

Сега ми изчезна централното и плафона за отворена врата ..ама това най вероятно е от алармата..щот голямо ровене падна из кабелите и утре ще видя за какво става въпрос..

Та мисълта ми беше някой правил ли е такава трансплантация..и колко струва въпросното леговище на бИшоните и релетата..? и еднакви ли са всичките..или са няколко вида...и съответно.. казано в цифри..? Благодаря на отзовалите се за съветите...Остава почерпката ..Но несе притеснявайте,когато имате възможност..тогава ще ме черпите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...