metody Публикувано 6 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2006 Нещо ми поскръцва вентилатора на парното - та се чудех дали ако се смажат лагерите щте се оправи. Другия ми въпрос е как се демонтира ако някой може да помогне стъпка по стъпка щте съм много благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 7 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2006 (Редактирано) Нещо ми поскръцва вентилатора на парното - та се чудех дали ако се смажат лагерите щте се оправи. Другия ми въпрос е как се демонтира ако някой може да помогне стъпка по стъпка щте съм много благодарен←Навеждаш се под жабката, там има два болта, развиваш ги и пада пластмасовата кора. Под нея са болтовете на пантите на жабката, развиваш и тях, другите два болта на жабката са отстрани на капака на жабката, като я отвориш се виждат пред теб. Когато си развил всички болтове сваляш цялата жабка оттам имаш пълен достъп до мотора на вентилатора, след това сам ще видиш как се сваля. Между другото ще можеш да смажеш само задния лагер, тъй като за да смажеш предния лагер ще трябва да свалиш перката, аз се опитах обаче не стана. Ще се учудиш колко листа ще извадиш. Успех! Редактирано 7 Януари 2006 от pif Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 7 Януари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2006 Колега Pif ти си страхотен . Страшно много ти благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepito17 Публикувано 7 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2006 Преди да започнеш с ремонтите , опитаи да напръскаш видимите части на вентилатора със спрей WD-40 , при мен имаше страхотен ефект , спря скърцането и свиренето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 7 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2006 Преди да започнеш с ремонтите , опитаи да напръскаш видимите части на вентилатора със спрей WD-40 , при мен имаше страхотен ефект , спря скърцането и свиренето.←Колега pepito17, дай някакво сведение за този спрей, какво представлява и къде да го търсим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata_m Публикувано 7 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2006 оя като го пусна особено на последната степен издава някъв басов звук като бучене. Дали и при мен ще се оправи от такъв спрей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 7 Януари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2006 Ремонта го завърших и причината за скърцането и бученето се оказа следната - в една от перчиците се беше закачила една малка щтипка един дявол знае от къде е попаднала там . Вече бачка перфектно .П.С. Листа и боклуци не намерих но сигурно защото разполагам с филтер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 7 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2006 Ремонта го завърших и причината за скърцането и бученето се оказа следната - в една от перчиците се беше закачила една малка щтипка един дявол знае от къде е попаднала там . Вече бачка перфектно .П.С. Листа и боклуци не намерих но сигурно защото разполагам с филтер←Батка това не е щипка, това баланс на перката, но не се притеснявай щом се оправило карай да върви. Смазали мотора? И аз моя трябва да го смазвам че на първа степен нещо ручи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 7 Януари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2006 (Редактирано) Смазах го с WD-40 дано да върши работаТи сигурен ли си че това е за баланс много нескопосано ми се стори да е за това а и съм сигурен че то опираше някъде Редактирано 7 Януари 2006 от metody Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RSQ Публикувано 7 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2006 pif, WD-40 се продава почти във всяка бензиностанция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 7 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2006 Смазах го с WD-40 дано да върши работаТи сигурен ли си че това е за баланс много нескопосано ми се стори да е за това а и съм сигурен че то опираше някъде ←Баланс е бате, обаче нищо чудно да се е разместил и да е опирал някъде, хич не мубери грижа щом се оправило няма да ти тресе на завоите . Радвам се че си я оправил п.п. Пичовете от АУДИ са перфектиционисти, всичко що се върти е балансирано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 23 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2006 Ееей това търсачката и pif са голяма работа. И моя вентилатор започна да скърца, а това меко казано ме изнервя страшно. Вече знам как да го изкормя тоя духащ педал. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boian Публикувано 23 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2006 И аз от няколко дни чувам едно скарцане което се чува от таблото и предполагах че е от вентилатора на парното.Сега виждам,че и при вас е същото и разбрах как може да го отстраня.Само се интересувам дали начина на демотниране на въпросния вентилатор както го е описал колегата PIF, отговаря и за АУДИ 100 94г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 24 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 оя като го пусна особено на последната степен издава някъв басов звук като бучене. Дали и при мен ще се оправи от такъв спрей ←При мен беше същото на предишното ми АУДИ и се оказа ,че в перката на вентилатора има боклуци и те нарушават баланса.Решението колегите са написали по-горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itibg Публикувано 29 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2006 Здравейте фенове,колегата metody пише, че на неговото Ауди (90 2.3E - предполагам от подписа) има филтър за въздуха за парното. Имам познат с такова Ауди, но при него си е просто правоъгълен отвор (отвън под пластмасата под дясната чистачка). Моето Ауди е 80 В3 1.8S, но и при мен има само същият отвор. От двете му страни има малки отворчета (за винтчета предполагам) за капаче или филтър, но уви - липсват такива аксесоари.Предлагат ли се някъде филтри за Ауди 80/90, защото ми писна да чистя листенца, фасове, части от щипки за простиране, хартийки и т. н. от вентилатора и от вътре в купето.Опитах да направя филтър от различни материали - от материал за филтър за абсорбатор, от чорапогащник и др., но или не смуче достатъчно въздух и не проветрява/топли добре, или се задръства за месец - два.Помагайте, моля! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 29 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2006 (Редактирано) За да не отварям нова тема, пък и въпроса ми е пак за вентилатора на парното...Странностите почнаха преди два дни. Тръгвам си от работа.. колата се напекла здраво (Б4 с климатик много тъмно зелена на цвят), включвам климатика, включвам вентилатора и.... няма вентилатор. (направо гадно.. имам климатик а не мога да го ползвам) . Прибрах се и си казах че събота ще гледам. В петък ставам и тръгвам на бачкане.. изненадааааа всичко работи перфектно , само дето не ми трябва климатик, просто си включвам вентилатора и той си работи. Тръгвам си към 6 от бачкане.... и пак не работи вентилатора. Съответно в събота на обяд жега и пак не работи ..... почвам го значи..Свалих филтъра и видях че се движи мнооого бавно и не се влияе от ключа за оборотите. Разглобих ключа, почистих го и го прегледах.. всички контакти са ОК, никакви следи от преграване.т.е като нов. Включвам вентилатора .. и пак никой. Направо тръгнах да търся вентилатор, щото ако е от съпротивленията за степените.. би трябвало да работи само на максимална степен, а той не искаше да върти на повече от 1ва. Добре че не намерих вентилатор , защото преди 2 часа свалих вентилатора и реших да пробвам така както си виси на кабелите... пробвах.. и четирите степени си работят, все едно че никога не е имало проблем. Що за чудеса са това ??? Единствената разлика е че на обяд беше много жега, а сега си е нормално.... има ли някъде някакви датчици които да го пазят от прегряване... Или някаква друга простотия.. пък и защо да го пазят от прегряване, нали това трябва да е климатик а не печка??Просто въм в шах, няма никакви замърсени проводници и клеми, а и аз просто извадих вентилатора и той взе че тръгна. Нама боклуци дето да му пречат.. просто не знам ще з апроблем е това.? Примерно четки сменят ли се на тия двигатели, че да съм разместил четките като го извадих, и той да се е оправил.И един последен въпрос... къде се намира блока със съпротивленията, да го прегледам и него.?? Редактирано 29 Юли 2006 от AUDIST Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 29 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2006 Там където ти влиза куплунга от вентилатора ... отгоре над самия вентилатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 29 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2006 Никъде покрай вентилатора не видях такова нещо... само две букси отиват до него.. и едни кабели минават наоколо. Буксите идват откъм централната конзола... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 30 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2006 Номер осем е това което търсиш. Дано съм помогнал! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 30 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2006 (Редактирано) Благодаря за информацията...помогна ми да разбера какво се търси, интересното е чепри мен нещата стоят малко различно.. т.е вентилатора ми е вертикално.. не хоризонтално.. но намерих една метална капачка на въздуховода с един болт и куплунг с 4 клеми.. т.е намерих тоя блок със съпротивления... но те също си бяха здрави.След доста гледане и тестване обаче намерих проблема... перката на вентилатора. Тя е пластмаса която си стои набита на оста.. има една пукнатина на нея и реално докато е студена е държала за оста , на едно и 2 е усявала да върти но на 3 и 4 мотора почва да върти с такава сила, че перката почва да приплъзва. Свалих я от оста почистих я, смазах лагерите на вентилатора, залепих я с моментно лепило и набих една скоба около пластмасата. Днес и утре ще се тества дали е успешно... по принцип не разчитам че може да се постигне същата здравина.. но може и да изкарам късмет Редактирано 30 Юли 2006 от AUDIST Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Coupe Публикувано 30 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2006 http://store3.data.bg/julianvz/klimaanlage...ilatorV2/v2.htm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshe Публикувано 4 Август 2006 Доклад Share Публикувано 4 Август 2006 WD-40 е универсално смазващо и почистващо средство,само дето след време доста бързо се изпарява и ефекта от смазването е минимален.Препоръчвам след употребата му и съответно отстраняване на дадения проблем,смазване със друга по устойчива на време смазка.Аз ползвам силиконово масло и имадоста голяма трайност след прилагането на WD-40 .Дано съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване