Jump to content

S4 B7 2006


Recommended Posts

Колеги,

Какво мислите за тази кола? Това, което ме озадачава/притеснява е цената - вижда ми се подозрително ниска... В autoscout и mobile.de започват от ~ 20k EUR. Дори разни ударени са над 10k EUR.

Видях колата на живо, изглежда доста запазена. Пробегът е обявен на 83,000. Едва ли е чак толкова малко, но най-вероятно не е и много над тази цифра. Просто салонът е много запазен, за да е на 200к, да речем. Кожата е почти като нова, никъде по пластмасите няма излющен лак.

Какво ще кажате? Въобще всякакви мнения за S4 B7 са добре дошли. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кризата яко е натиснала джамбазите щом по 10 бона свалят

Да бе, луда работа - преди седмици цената беше 39,900 лева. Още по-подозрителна става раб'тата. :hilezh:

Редактирано от Feanor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко е била пристигнала на части...или това и е номиналната цена...Все пак малко хора биха си купили такъв автомобил, понеже е свързан с високи разходи. Предпочитатт 3.0 тди , а и той с правилната софтуерна интервенция достига лесно почти същите динамични качества като 4.2...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпочитатт 3.0 тди , а и той с правилната софтуерна интервенция достига лесно почти същите динамични качества като 4.2...

Охо градските легенди на цорцо. Може ли някакси да се обосновеш или пак ще си останат празни приказки ?

Feanor, водиш я на доктор в Порше и където още се сетиш. Не е малка отстъпката и ако в крайна сметка има да се сменят само консумативи си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми 30000 лв. са си. При това за екзотична кола, която няма гаранция.....

Ама който я иска ще трябва да е наясно как се поддържа екзотика :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готина кола, определон ми хареса може би всички възможни екстри :) това с превключването на скоростите от волана ме радва най-много, дали е като пре Ф1 с лосчета зад волана?

Ако аз исках и търсех такава кола нищо не би ме спряло да я купя, така, че и тази ще си намери собственика, даже щастливия собственик. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми 30000 лв. са си. При това за екзотична кола, която няма гаранция.....

Ама който я иска ще трябва да е наясно как се поддържа екзотика :gmorning:

Мдаа, подръжката ще е мааалко по-различна от на А4-ката...

Ама "кеф цена няма" са казали хората. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе де да знам, аз предпочитам да не е толкова различна от другите ако ще е комби. Виж за кеф бих взел някой роудстер.. отделно от колата :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охо градските легенди на цорцо. Може ли някакси да се обосновеш или пак ще си останат празни приказки ?

Един приятел скоро си прави при Тони във Варна неговата преди 2 месеца. Колата я купи за 48 000 и е на 64 000км доказуеми по документи, понеже е купувана и обслужвана в БГ .В момента е 300к.с. , а докато съм бил при него дойде още едно , което също е правено при него и пак беше в този диапазон...По думи на Келеша ДПФ не е проблем. Ако искаш да ти дам тел. , обади му се и питай. Разгледай и SKN какви параметри дават на този мотор , дори има няколко различни възможности за ъпгрейт. Не виждам защо да са празни приказки. Никъде не съм написал , че ще стане S4, а ще се доближи...

аз не мога да разбера кво толкова ше му подържаш на тоя мотор... :steinigung:

имаш едни консумативи да и сменяш и тва е ....

Ами не е само до мотора, трябва да подържаш и резервоара пълен и някой от консумативите , също са по-скъпи . Нещата са субективни според това какво се търси от един автомобил, но е факт ,че големите бензинки се обезценяват по-бързо и търсенето е по-слабо.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... но е факт ,че големите бензинки се обезценяват по-бързо и търсенето е по-слабо.

Бцолютно, погледнете само какви Кайени има 2004-2005 гг. за малко над 30 000 лева. Това ако не е евтино!

Затова нищо чудно че S4-ката е на такава цена. Аз съм на мнение, че ако има доказуема история, си е добра оферта.

Уловката може би се крие не толкова в покупната цена, а в ежемесечните разходи - постоянни и променливи. Според мен това са около 1000-1500 лева всеки месец.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бцолютно, погледнете само какви Кайени има 2004-2005 гг. за малко над 30 000 лева. Това ако не е евтино!

Затова нищо чудно че S4-ката е на такава цена. Аз съм на мнение, че ако има доказуема история, си е добра оферта.

Уловката може би се крие не толкова в покупната цена, а в ежемесечните разходи - постоянни и променливи. Според мен това са около 1000-1500 лева всеки месец.

1000-1500?? Много, бе! Това са ~15,000 на година. Според мен доста преувеличаваш... Това би било реално, ако на 3-4 месеца се чупи нещо major, като скоростна кутия, например. Което пък ми се вижда нереално. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми 30000 лв. са си. При това за екзотична кола, която няма гаранция.....

Ама който я иска ще трябва да е наясно как се поддържа екзотика :steinigung:

Кое му е екзотичното на S4 ? Б7 е модел сменен преди няколко години а големите бензинови мотори се обезценяват светкавично . Принципно комбитата са по-евтини , но при Ауди може и да не е така , не знам

А за "правилна намеса" - то и 2.0Т и 2.0 ТДИ може след "намеса" да станат по-бързи , ма не е там работата .

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1000-1500?? Много, бе! Това са ~15,000 на година. Според мен доста преувеличаваш... Това би било реално, ако на 3-4 месеца се чупи нещо major, като скоростна кутия, например. Което пък ми се вижда нереално. :)

Няма проблем, вадим калкулаторите и смятаме:

- Местен данък - 880 лв.

- Автокаско -1200 лв. (приблизително)

- Застраховка ГО - 300-400 лв.

До тук постоянни разходи 2480 лв., или малко над 200 лева месечно. Това е явното и най-необходимото, това без което не може да се мине. Един вид, върха на айсберга.

Нататък.

1500 км. месечен пробег, разход 19,6/100, за улеснение на калкулацията да приемем 20/100, това прави 300 литра разход на А98Н или по-висок, гориво с равностойност около 700 лева.

И така, сметката до този момент 900 лева на месец.

Нататък всичко в рамките на необходимостите и фантазиите, но:

Първоначално обслужване - нямам никаква представа колко, 1000-2000-3000 лева?

Още в първите два полу-сезона (т.е. първата година) ще си купил поне един комплект нови гуми, да речем около 1500 лева.

И ето, че спокойно сме в диапазона 1000-1500 лева.

Даже сега, като нахвърлях сметките, ми се струва, че първата година ще си по-близко до горната граница, а втората ще си по-близко до долната.

Сега се сетих, че това по-горе е при идеално техническо състояние на колата.

Не дай си Боже да "изкюфка" някой агрегат по периферията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че хората говорят за поддръжка , не "колко пари излизат през ауспуха" . Да речем , че колата изразходва средно със 70% повече пари на км (приспаднато с разход+такси+данъци) ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите нямат място в сметката, защото те са задължително условие , без значение автомобила...Каското зависи от оценката на застрахователя и компанията, според мен сумата е около 2000лв...но това могат да кажат специалистите...Колега, който караше 4.2 споменаваше, че 600-700лв на месец са му разходите за гориво, без много да се напъва и предимно градско. Накладки , окачване и някой други неща също са по-скъпи. Най-добре може да си направи тази сметка колегата, като знае какъв му е средния пробег годишно и го раздели на месеци...

Само че хората говорят за поддръжка , не "колко пари излизат през ауспуха" . Да речем , че колата изразходва средно със 70% повече пари на км (приспаднато с разход+такси+данъци) ...

Издръжка, подръжка...в общи линии все е изваждане и едното е свързано с другото, при всеки конкретен автомобил...Няма спасение, резервоара трябва да се пълни.

Ачо, това не е В7 , а S4...Има разлика. И авантите при Ауди са по-скъпи, отделно, който иска "спортно" комби си купува Ауди...

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама това от автокъща ли е? :flipoff:

бухаха,аз лично бих разколачил автомобила на съставни части преди да го купя,щото такива "лъскачки" обикновенно започват пребиваването си на територията на България под формата на акордеон,натоварен на някой автовоз :lol: :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем, вадим калкулаторите и смятаме:

- Местен данък - 880 лв.

- Автокаско -1200 лв. (приблизително)

- Застраховка ГО - 300-400 лв.

До тук постоянни разходи 2480 лв., или малко над 200 лева месечно.

Нататък.

1500 км. месечен пробег, разход 19,6/100, за улеснение на калкулацията да приемем 20/100, това прави 300 литра разход на А98Н или по-висок, гориво с равностойност около 700 лева.

И така, сметката до този момент 900 лева на месец.

Първоначално обслужване - нямам никаква представа колко, 1000-2000-3000 лева?

Колега много скептично!

Каското приблизително е толкова за всяко Ауди А4 2006г

ГО кьм момента 226 лв. справка SDI

Разход за гориво-колкото по-малко,толкова по-малко(икономично),колкото повече толкова по-голям Кеф

Пьрвоначално обслужване не се прави всяка година,може да се наложи след 5г може и след 2г

Кьм колегата пуснал темата:иди прегледай колата и ако е ОК,взимай я,на снимките е перфектна,и не винаги ниска цена,означава лоша стока,понякога са необходими спешно средства за друга инвестиция.В тьрговията е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще я заведа на доктор и ако всичко й е наред (поне в момента), може би ще я взема. Не знам защо, но съм решил, че разходите по тази кола ще са около 2 пъти повече, отколкото давам за А4-ката. Може и да не е така, ама така ми се иска да си мисля :hilezh:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния капак като че ли не пасва, вижте фугата.

Цвета на заден десен калник спрямо вратата май дава разлика.

Но може и да греша, все пак снимки доста лъжат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния капак като че ли не пасва, вижте фугата.

Цвета на заден десен калник спрямо вратата май дава разлика.

Но може и да греша, все пак снимки доста лъжат.

Хммм, колега, набито око имаш... В интерес на истината, и на живо се забелязва, че е лееееко "намигнала" отпред - разстоянието между капака и единия фар и капака и другия фар е малко различно.

Това със задния десен калник не съм го забелязал. Абе, може и да претърпяла някакъв удар...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...