Jump to content

При зверски удар еърбегът не се отвори


DenislavTsankov

Recommended Posts

Здравейте,

Бих искал да попитам дали сте чували нешо за проблеми с еърбезите при А8. Говоря по-специфично за А8 4.2 TDI от 2007-ма година. Колата претърпя силен удар с висока скорост, при което се откъсна предно ляво колело и по-голямата част от предницата е буквално смачкана. Странното в случая е, че нито един еърбег не се отвори. Бих искал да знам дали е възможно това да се дължи на фабричен дефект от който страда модела или аз съм направил нещо в бордовия компютър и съм ги изключил (Това възможно ли е дори?!?). Благодаря предварително за информацията!

Денислав Цанков, София

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не е възможно да се изключат. Нито от тебе, нито с тестер. Ударил си колата в меките части, а не в роговете да речем. Колата изглежда размазана, но всъщност няма сериозен удар. Разбира се, вероятно си размазал компресора на климатика или печката примерно, калника , фара, кулерите или при центален удар си сгънал радиаторите. Има 2 датчика отпред, отвътре под фаровете, до роговете и ако има силен удар ( силата му се изчислява) сигнала му се сравнява с този, изчислен от компютъра. Ако и двете устройства обявят удар, т.е. компа го потвърди ще се подаде сигнал към патроните в коланите. Те ще гръмнат. При по силен удар ще гръмнат и еърбеците, в случая предните. А8 е много надежден автомобил. Виж при преобръщане най вероятно нищо няма да гръмне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е възможно да се изключат. Нито от тебе, нито с тестер. Ударил си колата в меките части, а не в роговете да речем. Колата изглежда размазана, но всъщност няма сериозен удар. Разбира се, вероятно си размазал компресора на климатика или печката примерно, калника , фара, кулерите или при центален удар си сгънал радиаторите. Има 2 датчика отпред, отвътре под фаровете, до роговете и ако има силен удар ( силата му се изчислява) сигнала му се сравнява с този, изчислен от компютъра. Ако и двете устройства обявят удар, т.е. компа го потвърди ще се подаде сигнал към патроните в коланите. Те ще гръмнат. При по силен удар ще гръмнат и еърбеците, в случая предните. А8 е много надежден автомобил. Виж при преобръщане най вероятно нищо няма да гръмне

Благодаря за информацията! Ще изчакам да видим и от Ауди какво ще кажат като я огледат по-обстойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) леле-мале !

какво е ставало с тази кола (гледам третата снимка) ?

да не би да е падала от мост в 100 метрова пропаст, и след (върху) нея да се е стоварила цялата влакова композиция ???

ужас !

аз като гледам накъде сочи чадъра... :respekt: , и се питам - има ли въобще смисъл от въздушни възглавки ?

или те май са, човек да си полегне за последно ?

Редактирано от CID
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека беше само морав, без натъртвания :rolleyes:

Възглавницата ли го е била плеснала или е бил на градус и застрахователите е нямало да му платят колата :) Късмет де сериозна катастрофа е било ...с кво с подводница ли :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че стълб или някаква колона. Ако е имало човек вдясно щеше да е с натрошени крака. Не е било в пияно състояние

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъъъъъъъъъъъъъъъъъъ с тази скорост и това се е случило с това ново и супер безопастно Ауди хахахахаххаххаха!

Аз с 100км/ч ударих Б4ката и ето какво се получи..

07112010303.jpg

Редактирано от killerloop19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 110 е умряла. Разбира се, че скоростта е била по висока. Ето друга при 200 странично в билборд:

post-27975-1291496916.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с 100км/ч ударих Б4ката и ето какво се получи..

Ама е било на сън това. Нали?

Скоростта имам предвид.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,съвсем реална си беше,може да лъже километража,защото съм с гуми 205/50/16 а на Б4 дават 55 височина,но разликата не е чак толкова голяма...всъщност всичко си беше реално удара беше челен в дърво,което ръстеше на криво и за това не е пострадала бронята..

Редактирано от killerloop19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да и един мармот завиваше шоколад в калници от а8 :)

Ето какво се случва с Ц4 при 80 http://www.youtube.com/watch?v=E_j5E2_GXWw...feature=related

Ето какво става и с Б3 пак при 80

Викаш тоя танк Б4 и с 200 да го удариш нема се сгъне така :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти ми даваш клипове при челен удар който обхваща цялата предница,аз написах,че се ударих в дърво..чети малко..съвсем реално си е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама е било на сън това. Нали?

Скоростта имам предвид.

Не е било!Просто е ударил кокошка или котка за да е такъв резултата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е било!Просто е ударил кокошка или котка за да е такъв резултата...

Бая кокошка беше :)

Айде стига толко се отклонявахме от темата,нека се прехвърлим пак към А8ците :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът май питаше каква е причината да не му се отварят възглавниците, а не колко са ни здрави колите, за разлика от неговата. Карай да върви....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Може да има много причини да не се отвори Еърбега,най-вероятно нито един от датчиците не е отчел,че има удар :)

Редактирано от killerloop19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти ми даваш клипове при челен удар който обхваща цялата предница,аз написах,че се ударих в дърво..чети малко..съвсем реално си е

Хахахах, на дървото ли му се отвориха еърбеговете ,че спасиха В4та...? Твоя удар е с не повече от 30...Като гледам е отпред, ако това не е челен значи си карал на зад или си бил спрял и дървото се е блъснало в теб.... :)

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно много лошо оспамихме темата на човека :rolleyes: Освен мненията на равина всичко е за триене.

А за колегата killerloop19 да уточня, че съм сбъркал. Клиповете които дадох са при 60 км./ч Така че за твоето съм съгласен с Галанта - най-много 30.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При удара с Б4, на колегата, ако има еърбеци, нямаше да гръмнат. Просто удара е поет от "меки" части - радиаторите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...