DenislavTsankov Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Здравейте,Бих искал да попитам дали сте чували нешо за проблеми с еърбезите при А8. Говоря по-специфично за А8 4.2 TDI от 2007-ма година. Колата претърпя силен удар с висока скорост, при което се откъсна предно ляво колело и по-голямата част от предницата е буквално смачкана. Странното в случая е, че нито един еърбег не се отвори. Бих искал да знам дали е възможно това да се дължи на фабричен дефект от който страда модела или аз съм направил нещо в бордовия компютър и съм ги изключил (Това възможно ли е дори?!?). Благодаря предварително за информацията!Денислав Цанков, София Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Не е възможно да се изключат. Нито от тебе, нито с тестер. Ударил си колата в меките части, а не в роговете да речем. Колата изглежда размазана, но всъщност няма сериозен удар. Разбира се, вероятно си размазал компресора на климатика или печката примерно, калника , фара, кулерите или при центален удар си сгънал радиаторите. Има 2 датчика отпред, отвътре под фаровете, до роговете и ако има силен удар ( силата му се изчислява) сигнала му се сравнява с този, изчислен от компютъра. Ако и двете устройства обявят удар, т.е. компа го потвърди ще се подаде сигнал към патроните в коланите. Те ще гръмнат. При по силен удар ще гръмнат и еърбеците, в случая предните. А8 е много надежден автомобил. Виж при преобръщане най вероятно нищо няма да гръмне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DenislavTsankov Публикувано 4 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Не е възможно да се изключат. Нито от тебе, нито с тестер. Ударил си колата в меките части, а не в роговете да речем. Колата изглежда размазана, но всъщност няма сериозен удар. Разбира се, вероятно си размазал компресора на климатика или печката примерно, калника , фара, кулерите или при центален удар си сгънал радиаторите. Има 2 датчика отпред, отвътре под фаровете, до роговете и ако има силен удар ( силата му се изчислява) сигнала му се сравнява с този, изчислен от компютъра. Ако и двете устройства обявят удар, т.е. компа го потвърди ще се подаде сигнал към патроните в коланите. Те ще гръмнат. При по силен удар ще гръмнат и еърбеците, в случая предните. А8 е много надежден автомобил. Виж при преобръщане най вероятно нищо няма да гръмнеБлагодаря за информацията! Ще изчакам да видим и от Ауди какво ще кажат като я огледат по-обстойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Същото.Ако искаш качи снимки, примерно: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CID Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 (Редактирано) леле-мале !какво е ставало с тази кола (гледам третата снимка) ?да не би да е падала от мост в 100 метрова пропаст, и след (върху) нея да се е стоварила цялата влакова композиция ???ужас !аз като гледам накъде сочи чадъра... , и се питам - има ли въобще смисъл от въздушни възглавки ?или те май са, човек да си полегне за последно ? Редактирано 4 Декември 2010 от CID Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elbi Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Много интерсно точно на третата снимка се вижда отворен еърбег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Човека беше само морав, без натъртвания Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Човека беше само морав, без натъртвания Възглавницата ли го е била плеснала или е бил на градус и застрахователите е нямало да му платят колата Късмет де сериозна катастрофа е било ...с кво с подводница ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 мисля че стълб или някаква колона. Ако е имало човек вдясно щеше да е с натрошени крака. Не е било в пияно състояние Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Но пък скоростта е била повече от прилична. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Мисля че в момента на удара е: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Точно щях да напиша... "120км/ч. са достатъчни за такъв резултат"... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killerloop19 Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 (Редактирано) Ъъъъъъъъъъъъъъъъъъ с тази скорост и това се е случило с това ново и супер безопастно Ауди хахахахаххаххаха!Аз с 100км/ч ударих Б4ката и ето какво се получи.. Редактирано 4 Декември 2010 от killerloop19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 При 110 е умряла. Разбира се, че скоростта е била по висока. Ето друга при 200 странично в билборд: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 (Редактирано) Аз с 100км/ч ударих Б4ката и ето какво се получи..Ама е било на сън това. Нали?Скоростта имам предвид. Редактирано 4 Декември 2010 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killerloop19 Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 (Редактирано) Не,съвсем реална си беше,може да лъже километража,защото съм с гуми 205/50/16 а на Б4 дават 55 височина,но разликата не е чак толкова голяма...всъщност всичко си беше реално удара беше челен в дърво,което ръстеше на криво и за това не е пострадала бронята.. Редактирано 4 Декември 2010 от killerloop19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Да да и един мармот завиваше шоколад в калници от а8 Ето какво се случва с Ц4 при 80 http://www.youtube.com/watch?v=E_j5E2_GXWw...feature=relatedЕто какво става и с Б3 пак при 80 Викаш тоя танк Б4 и с 200 да го удариш нема се сгъне така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killerloop19 Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Колега ти ми даваш клипове при челен удар който обхваща цялата предница,аз написах,че се ударих в дърво..чети малко..съвсем реално си е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Ама е било на сън това. Нали?Скоростта имам предвид.Не е било!Просто е ударил кокошка или котка за да е такъв резултата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killerloop19 Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Не е било!Просто е ударил кокошка или котка за да е такъв резултата...Бая кокошка беше Айде стига толко се отклонявахме от темата,нека се прехвърлим пак към А8ците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Човекът май питаше каква е причината да не му се отварят възглавниците, а не колко са ни здрави колите, за разлика от неговата. Карай да върви.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killerloop19 Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 (Редактирано) Може да има много причини да не се отвори Еърбега,най-вероятно нито един от датчиците не е отчел,че има удар Редактирано 4 Декември 2010 от killerloop19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 (Редактирано) Колега ти ми даваш клипове при челен удар който обхваща цялата предница,аз написах,че се ударих в дърво..чети малко..съвсем реално си еХахахах, на дървото ли му се отвориха еърбеговете ,че спасиха В4та...? Твоя удар е с не повече от 30...Като гледам е отпред, ако това не е челен значи си карал на зад или си бил спрял и дървото се е блъснало в теб.... Редактирано 5 Декември 2010 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 Вярно много лошо оспамихме темата на човека Освен мненията на равина всичко е за триене. А за колегата killerloop19 да уточня, че съм сбъркал. Клиповете които дадох са при 60 км./ч Така че за твоето съм съгласен с Галанта - най-много 30. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 При удара с Б4, на колегата, ако има еърбеци, нямаше да гръмнат. Просто удара е поет от "меки" части - радиаторите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване