Jump to content

Recommended Posts

Едно малко пежаче опаковачен вид тип количка с дистанционно :flipoff:

Данни за него... 1.6 118 коня... 850-900кг купе....

Попадали ли сте на него?

Какъв беше резултата?

Впечатления и отзиви от тва пежаче?

Ако нема за кво пишем да почнем с спора дали някое купе 2.0 със или без куатро 136 или 150 някъде ше го дръпне? И на ква дистанция естествено... ;) На 402м купето ше издаде фира според мен... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За 106 gti нямам директни впечетления ама имам от малко по-старото 106 xsi. 1.4 8v 94ps мнооого върви поне за мене други колеги може друго да кажат... но да ги питам как са изкендзали 94 коня от 1.4 осем клапана такова съм карал като по-младо и жизнено на 70 хил километра и само газ и ръчни за това е създадено. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам опит със Ситроен Саксо 1.6 16V 118 к.с., същата кола дефакто. Ситроена беше с чип, цяла генерация и спортни валове, незнайно какви коне, но около 140-145 предполагам. Аз с Голф 1.8Т с чип от място паднах с малко, от летящ не пожела да се пуснеме но щях да го бия доволно според мене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами трудно е да се определи точно за кое став въпрос...

До колкото знам Rallye модификацията я има само в 8V вариянт с около 100-110к.с. И е рядко срещано.

Ти говориш за S16/GTI 1.6 16V 118к.с.

Возил съм се в такова и наистина върви много за конете си.

На 400м. според мен Пежото е отпред независимо от модификацията на Аудито (до 150-160к.с.). На километър не се знае вече...

Помня,че 50-180км/ч. бая бързо ги правеше и на 180км/ч. още е на 4та. Собственика каза, че е вдигал 190км/ч. на 4та.

Отделно около 1000кг. е Пежото, а когато се возих бяхме 3ма по 100кг. вътре.

Редактирано от ThugLord
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно със 106 рали съм се пускал, но то беше далеч от сток тва 106...доста отворена генерация и с ДРОСЕЛИ...предполагам е имало и вaлове. Тогава бях само с чип и ориг. турбина(K03), без бъзикане на налягането и подобни работи...та на 400м ми правеше 3-4 коли. Сега ще го отвея без проблем, ама тогава не можех :lol:

Пускал съм се и със 106 1.6/120 коня, което имаше поне генерация, пак като бях със ориг. турбина...на около 350 м вече почвам да го изпреварвам. нагоре омаляват тея колички.

EDIT: Сега видях че автора на темата иска да го дръпне с купе...когато правех гонките с 106 ралито, правих гонки и с голф 2 GTI и доста бърз голф 3 GTI/16v, и ги отупвах, даже и 2 GSI 16v успях да отупам само с чип на пистата в Сливен...ама тва купе, ич не го виждам спрямо ралито, особено ако е някво назлобено като тва с което се пусках аз!

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

106 и саксото са някаква илюзия . Сандъци ,които караш с 160-170 и имаш чувството че си с 200-230 :flipoff: Пежото повече от 205км/ч няма как да вдигне и то на магистрала с :icon_arrow::flipoff::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пежото повече от 205км/ч няма как да вдигне и то на магистрала с :flipoff: :flipoff: :lol:

Да.. на 4та до 190км/ч. на 5та 205км/ч. добре :icon_arrow:

(не съм сигурен дали е сток).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.. на 4та до 190км/ч. на 5та 205км/ч. добре :hilezh:

(не съм сигурен дали е сток).

Нормално да няма сила да си напълни 5-та, и аз мисля че около 200 му е лимита някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много върви 106 xsi 1.4 95ps.Преди бях точно с такова 94 набор вървеше кът лудо.Жило на километража съм късал от старт.За макс вървеж Пежето си прави 220 и то доста бързичко. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам 106 с2 1.4 куиксилвър 75коня

с пилена глава и голяма генерация и чип

незнам колко е качило като коне, ама върви на поразия, гумите не си ги иска

но както казаха по горе , тия пежа са силни до към 120, после слабеят

има и случай в англия - косворт двигател в 106 купе , направено 4по4, орязано отвсякъде

600 коне, 700 кила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://peugeotclub.info/forum/viewtopic.ph...038&start=0

http://www.106owners.co.uk/forums/showthre...=106%20cosworth

аз говоря с факти Яворе

Редактирано от limper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега с какви факти говориш, какво общо има с темата някакъв Правеняк дето си видял по нета с мотор и ходова част от друга кола дето няма нищо общо с нормалната заводска кола?

То и Далбак има Поло с мотор от S2 дето е доста по-мощно и добре направeно с Бюджет надвишаващ някоко пъти този на колата от линка. А ако знаеш още колко по-скъпи и направени проекти има от тоя по нета свят ще ти се завие.

А има и Бийтъл с реактивен двигател, само за инфо :hilezh:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тая кола идеята и не е драг. Карал съм едно такова много тунинговано, на един приятел от Гърция(там много ги има).

В права линия не е нищо особено, обаче по завоите беше мнооого добре за моите разбирания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично ги харесвам тия мъници ... но повече ми допада Саксо ВТС новия фейс.Колата е приятна за каране градско ... завива отлично ... и за светофарните ускорения е мноооо добре. :) Разхода и е нисък ... уикендите човек може да си направи кефа на Калояново и да се нареди сред доста по-силни автомобили на пистата.Имат много добро доускорение 80-120 на 4та и 5та ... като за малка атмосферка става въпрос. Също така спира отлично 100-0 около 35м ...

Редактирано от MaXo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм на мнение ,че такива коли са извънредно опасни за перформанс каране с висока скорост.Самият баланс на автомобила при висока скорост го няма никакъв,да не говорим,че две трети от колите имат проблем с кантара на спирачките.Спиране за 35м няма нищо общо с истината за стокова кола-виж с апарати от 306гти,перформанс дискове ,накладки и гуми може евентуално и да се доближи.Иначе колата върви добре ,но в никой случай не харчи малко-имайки в предвид кубатура и тегло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета темата се сещам за една друга малка бегачка - Дайхатсу Шарад 1.0 GT ti (92-94 г. май бяха като производство) 100 к.с. 3 цилиндъра и тежи 600 кг. имахме го 96-97, правеше си без проблеми 200 но беше сложно разнимаването с ТИР при висока скорост :) Максималният разход които даваше със зверско газене от страна на баща ми беше 5/100 :) Баси злобната въшка беше тая количка, не съм се сещал да потърся някоя такава да се продава :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм такова ... доста по-бавно е от Саксо или 106ца ... и не е 600кг ... нещо си в грешка.Мързи ме да ти ровя, колко точно е ... но е около 850. Отделно сериозна глупост е, ако твърдиш, че максималния разход е 5/100 ... ако зверското газене на баща ти е подържане на скорост от 100км/ч извънградско ... значи може и да си прав. Иначе имам познат с такова ... кажи колко пари ти се дават да говоря с него. :)

Аре преборих се с мързела;

http://www.zeperfs.com/en/fiche3371-daihat...harade-gtti.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега с какви факти говориш, какво общо има с темата някакъв Правеняк дето си видял по нета с мотор и ходова част от друга кола дето няма нищо общо с нормалната заводска кола?

То и Далбак има Поло с мотор от S2 дето е доста по-мощно и добре направeно с Бюджет надвишаващ някоко пъти този на колата от линка. А ако знаеш още колко по-скъпи и направени проекти има от тоя по нета свят ще ти се завие.

А има и Бийтъл с реактивен двигател, само за инфо :)

Абе незнам дали двигателя на тва пежо е стоков(+ъпгрейдат), но яко злобееш ти.. :)

Тогава ауди защо зима двигатели от порше и ги слага у купето и то става s2-йка?

После сток мотора го надуваме до към 500-600коня и отгоре...

Пежо направили двигател 500коня някъде и веднага почвате да завиждате... а вие с правените ес двойки?!?!

Поне на пежото 106-чката двигателите не са от другаде?

То остааше те да зимат двигатели от додж примерно.. ;)

Е с такива коментари като твоя.. колкото и да ме кефат аудитата неа си зеем.... :hilezh:

по ше ми е кеф си зеем едно пежаче 106 рали дет ше права купетата на топено сирене на горещия асвалт ;)

Бегло се споменава за 106 GTI интересно в случая е че този модел се ползва за доработка в пистови и рали шампионати под името 106 CUP и 106 MAXI.Творения родени за автомотор-спорта със значителен потенциал и титли.

106 16V Rallye - oколо 130 коня: олекотено без климатик и орязано от към всички възможни екстри,изключва в 7200 оборота,с шарки рали и надпис над жабката "Rallye" ,oсезаемо върви повече от GTI

106 CUP - около 150 коня: спортна електроника,спортна ауспухова с-ма,Ram-air интейк,"бързи валове",керамичен съединител,правозъба скоростна кутия...

106 MAXI - около 225 коня: нищо общо със серийния модел адски раздуто,спирачни дискове 380мм.,JWRC oкачване,4 дроселови клапи,стенд-алоун електроника,10000-11000 оборота развъртане на мотора,двойно-дисков съединител...... все пак тази кола е правена за SUPER1600 с цена около 80000 евро.....

:hilezh:

Ако толкова мислиш, че тия с пежата са "правеняци" то тогава за голфаджииите кво да кажем?

А и верно нека пуснем една GTI или Rally 106-ца с някое Ауди купе 2.0 115 hp ?

..или нещо 130-150 коня с някоя а3-йка 1.8 турбо дет е 150 коня?

или да вииим s2-йката колко и е зора на правата с 106 MAXI ;)

Мммм...? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм шофирал такова 106 1.6 16 120 коня и мога спокоино да кажа че Купето ако не е ес2 няма шанс на драг срещу Пежака

Редактирано от DAKINE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пантера,на тва пежо не двигателя му прави вървежа,а тва че е има нема 900кила.Дай да го напълним с 5 човека по 100 кила и тогава се пускам отмак с него.При изравнени килца друга песен ше се пее.Нали виде на ботевградско,1-ва,2ра и на 3та чак почна да ми взима

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бла бла бла

Айде тогава да си изравните и конете ?

Над тон е Пежото.

http://www.zeperfs.com/fiche276-peugeot-106-s16.htm

Редактирано от ThugLord
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...