Lakocta Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 Някой знае ли къде се намира ел. регулатор на налягането при АСЕ?Налага се да започна от някъде защото вече прекъсва яко върви когато си поиска а кабели свищи и т.н. са нови оказва се че проблема е като при всички АСЕ-та.Прочетох доста инфо тук и установих че причините са в:ел. регулатор на налягането,л. сонда,т-датчик на ЕКУ-то,потенциометъра на дебитомера. Ако някой може да даде жокер къде се намират тези нища ще съм ви много благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 Ламбдата ти е долу преди катализатора(ако имаш) или първото гърне...Т датчика е отзад на главата откъм купето...Регулатора ти е на инжекциона...Потенциометъра е "някъде" по-навътре в инжекциона За последните две батките със мех. инж. да се изкажат конкретно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lakocta Публикувано 11 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 Ламбдата ти е долу преди катализатора(ако имаш) или първото гърне...Т датчика е отзад на главата откъм купето...Регулатора ти е на инжекциона...Потенциометъра е "някъде" по-навътре в инжекциона За последните две батките със мех. инж. да се изкажат конкретно... Мерси много още утре го започвам че ми писна от всякакви майстори напълни ми се мазето с нови части Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 (Редактирано) Ел.регулаторът е вдясно от главата на инжекциона.Закрепен е с два винта за самата глава,като за него е закачена букса с два извода.На него няма кой знае какво да му правиш.По принцип може да се регулира,но не е препоръчително.Регулирането става чрез винт с глава шестограм 1.5 (до колкото се сещам),който е скрит под бронзов винт,намиращ се от вътрешната страна на регулатора.Когато го свалиш,ще го видиш до двете уплътнителни О-пръстенчета.Като го сваляш,внимавай да не загубиш тези пръстенчета(подложи ръка под регулатора),защото са малки и лесно падат.Потенциометърът вляво под инжекциона(срещуположно на ел.регулатора),черна плоска бакилитова плочка с букса с три извода.Ако до сега не е разглабян,трябва да изчегъркаш смолата върху винтовете му-4 броя,еврейска звезда в четирите края.Преди да го разглобиш го измери с мултицет дали работи.Ако работи-не го докосвай!Проверката става по следния начин-махаш гофрирания въздуховод(гумената тръба между инжекциона и дроселовата клапа),дърпаш назад гуменото маншонче на буксата на потенциометъра и закачаш мултицет на средното и долното кабелче(най-добре е да си изведеш по едно удължително кабелче от буксата,за да ти е по-удобно),даваш на контакт колата,хващаш с клещи или каквото ти е по-удобно винта на клапата на инжекциона(голямата плоска клапа,под гофрираната тръба) и дърпаш леко на горе(внимавай да не изкривиш клапата).Мултицетът трябва плавно да отчита от 0(в крайно долно положение на клапата) до малко под 5 волта(крайно горно положение на клапата).Успех! Редактирано 11 Декември 2010 от KM5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lakocta Публикувано 12 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Ел.регулаторът е вдясно от главата на инжекциона.Закрепен е с два винта за самата глава,като за него е закачена букса с два извода.На него няма кой знае какво да му правиш.По принцип може да се регулира,но не е препоръчително.Регулирането става чрез винт с глава шестограм 1.5 (до колкото се сещам),който е скрит под бронзов винт,намиращ се от вътрешната страна на регулатора.Когато го свалиш,ще го видиш до двете уплътнителни О-пръстенчета.Като го сваляш,внимавай да не загубиш тези пръстенчета(подложи ръка под регулатора),защото са малки и лесно падат.Потенциометърът вляво под инжекциона(срещуположно на ел.регулатора),черна плоска бакилитова плочка с букса с три извода.Ако до сега не е разглабян,трябва да изчегъркаш смолата върху винтовете му-4 броя,еврейска звезда в четирите края.Преди да го разглобиш го измери с мултицет дали работи.Ако работи-не го докосвай!Проверката става по следния начин-махаш гофрирания въздуховод(гумената тръба между инжекциона и дроселовата клапа),дърпаш назад гуменото маншонче на буксата на потенциометъра и закачаш мултицет на средното и долното кабелче(най-добре е да си изведеш по едно удължително кабелче от буксата,за да ти е по-удобно),даваш на контакт колата,хващаш с клещи или каквото ти е по-удобно винта на клапата на инжекциона(голямата плоска клапа,под гофрираната тръба) и дърпаш леко на горе(внимавай да не изкривиш клапата).Мултицетът трябва плавно да отчита от 0(в крайно долно положение на клапата) до малко под 5 волта(крайно горно положение на клапата).Успех!Мерси много сега отивам да пробвам.А има ли опастност ако сваля този потанциометър и го почистя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4anga Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Мерси много сега отивам да пробвам.А има ли опастност ако сваля този потанциометър и го почистя?Не става с чистене,трябва нов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lakocta Публикувано 12 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Не става с чистене,трябва новЯсно пак ще се вадат кинти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 То няма как да го почистиш,капсулован е.Пробвай,като го изключиш как ще се държи колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4anga Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 150лв е нов,сменяш и се раждаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Не го чисти!!! Може да отмиеш резистивния(графитения)слой и да го съсипеш тотално. Какво и е на колата ти? Ако си на зор обадисе на този номер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Не го чисти!!! Може да отмиеш резистивния(графитения)слой и да го съсипеш тотално.Ванка,нещо се бъркаш май.Става въпрос за електрическия регулатор,не за потенциометъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 И ЕРН не е хубаво да се бърника защото може лесно да се повреди. Едва ли проблема ще е в него - по-скоро ще е до реглаж на дебитомера. ЕРН ако не работи симптомите са други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 А има ли опастност ако сваля този потанциометър и го почистя?Бе аз за това имах предвид Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lakocta Публикувано 18 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2010 150лв е нов,сменяш и се раждаш[/quСигурен ли си че потанциометъра нов е 150лв ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lakocta Публикувано 18 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2010 Не го чисти!!! Може да отмиеш резистивния(графитения)слой и да го съсипеш тотално. Какво и е на колата ти? Ако си на зор обадисе на този номерАми прекъсва влиза в некъв режим вдига 1300-1400 оборота и си стои там прекъсва и се изрязва от 2500 оборота натам много дразнещо.Понякога си работи нормално но мени оборотите с нов стъпков мотор също ги мени.Качваха я на некви диагностики и на 2 места вече споделиха,че е този потанциометър.На мен ми писна да купувам части и да ми стоят в мазето,затова реших да пробвам тук мнения и опит на колеги с Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2010 Не виждам най важният въпрос по темата: Имаш ли газова уредба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lakocta Публикувано 18 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2010 Не виждам най важният въпрос по темата: Имаш ли газова уредба?не нямам газова уредба.Само на бензин неискам да слагам газ но чета тук и май е некво решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka Публикувано 18 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2010 @Lakocta - това е ремонтния комплект, който се предлага от BOSCH.Снимката е от нета. Номера се вижда добре. Цената тук BOSCH ценова листа е под 100 лв. в момента. Когато аз си го взимах като резервна част беше около 130, не помня точно.Остава някой наистина можещ да направи смяната, ако проблема е в потенциометъра.Защо наистина можещ - има опасност при не добре монтиран потенциоментър след година резистивния слой да бъде изтрит отново.Тънък е и момента на настройката на работните параметри на потенциометъра.И е важно дали наистина проблема е в потенциометъра.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lakocta Публикувано 18 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2010 @Lakocta - това е ремонтния комплект, който се предлага от BOSCH.Снимката е от нета. Номера се вижда добре. Цената тук BOSCH ценова листа е под 100 лв. в момента. Когато аз си го взимах като резервна част беше около 130, не помня точно.Остава някой наистина можещ да направи смяната, ако проблема е в потенциометъра.Защо наистина можещ - има опасност при не добре монтиран потенциоментър след година резистивния слой да бъде изтрит отново.Тънък е и момента на настройката на работните параметри на потенциометъра.И е важно дали наистина проблема е в потенциометъра.УспехМерси аз мислех че е по скъп супер още в понеделник ще го поръчам и остава да намеря някой който може да го монтира. Някой от тук познава ли такъв майстор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 19 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2010 (Редактирано) Не заблуждавай човека бре - 98 лв е без ДДС - пише го с ЕЙ ТАКИВА БУКВИ! Тоест 117 лв е цената! Имам на склад няколко такива - по 95 на брой ги давам на колеги от клуба! И това е потенциометъра, регулатора на налягане съвсем друго нещо! Редактирано 19 Декември 2010 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hrissimov_1 Публикувано 19 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2010 Някой знае ли къде се намира ел. регулатор на налягането при АСЕ?Налага се да започна от някъде защото вече прекъсва яко върви когато си поиска а кабели свищи и т.н. са нови оказва се че проблема е като при всички АСЕ-та.Прочетох доста инфо тук и установих че причините са в:ел. регулатор на налягането,л. сонда,т-датчик на ЕКУ-то,потенциометъра на дебитомера. Ако някой може да даде жокер къде се намират тези нища ще съм ви много благодарен Колега,Отиваш при Киро-диагностиката.За едни ден ще ти направи колицата,както трябва,знам го от личен опит.Ако решиш,ще ти дам координати на лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka Публикувано 19 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2010 @ gsb - може ли малко по-спокойно да стават дискусиите в тоя форум?В последните си постове колегата питаше за потенциометър, показал съм това което знам относно потенциометъра, от къде го знам и т.н.Ако той се хване и прочете, сигурно е ще види че цената е без ДДС. Той се интересуваше от цената - посочих му къде може да я провери.Похвално е, че можеш да му помогнеш и да му направиш отстъпка от цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Брат, верно че бех доста на черешата вчера, ама я помисли как хубаво се лъжете помежду си! Между 100 и 120 лв си има бая разлика! Тва вчера го забелязах в Метро - хората си пазаруват, четейки цените с големи букви! Ма те са без ДДС! Забележително!Значи, какво ме нервира!1. Маса народ твори писмени източници без грам да отбира материала!2. Намесва се някой знаещ - нахранват го - той се оттегля и продължават да си се лъжат помежду си!3. Колегите във форума продават части, ама всичко става некакси тайно и скрито - в темата на Коко само овации има - нема цени, нема дявол! Е дреме ми! Тяхна работа си е! Но вреди на хора като мен и като Сашо, които плащат луди пари за легален бизнес! И цялата държава лежи на плащащите, не на сивия сектор!4. Сите пледират, че държавата - това и онова, ама колко от тях са изрядни пред държавата, а? Колко си правят застраховки, плащат си винетки за всички коли, карат си колите в легални сервизи, ходят наистина на прегледи и оправят всичко което се установи там! За да имат после очи да реват като ранени глигани каква ни била държаната! Дали има и 10 човека такива тук! Май не!Е когато хората започнат да си плащат за всичко на 100 %, както правят цивилизованите хора, в цивилизованите държави, тогава ще имат право и да са недоволни! Сега нямат това право, щото не си изпълняват задълженията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Колега,Отиваш при Киро-диагностиката.За едни ден ще ти направи колицата,както трябва,знам го от личен опит.Ако решиш,ще ти дам координати на лично.Колега,този Киро-диагностиката разбира ли ги тези мех.инжекции,че и на мен ми трябва диагностик,които да знае къде да измери примерно 0.5-0.7в.и тем подобните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 (Редактирано) Абе това Киро-диагностиката ми звучи като Коце-жицата, разбираш ли! Хората сума пъти писаха - Сервиза на Бош под моста Чавдар - разбират, Мотоман - разбират, Сашо оправя също механични инжекциони! Много играчка е, ама поне се намират части вече! На разумни цени! Със Сашо ако искаш да се свържеш - 0894 350 910 Вивател, 0888 839 261 МТел! Моите тел са Глобул - в подписа ми! Редактирано 21 Декември 2010 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване