carlitobrigante Публикувано 19 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2011 имам печка и менюта, но нямам дистанционно. Някой знае ли какъв е обхвата на дистанционното, за да реша има ли смисъл да го купувам/инсталирамВ книжката на колата ми пише че обхвата е 600 метра, но не съм го пробвал на повече от 250. Полезно е, купи си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 19 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2011 250м звучи добре! благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 13 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2011 Здравейте, вчера реших да пусна профилактично печката ми,тъй като сменях термостат и забелязах, че ауспуха на печката не беше закрепен на кората, а свободно си се разхождаше над нея.Та закрепихме го здраво за кората, прибрах се и вечерта като стана 0- -1 градуса излязох да я пусна и да видя работата и.Миналата година бях забелязал, че пушеше и се бях притеснил (тогава не знаех, че печките си пушат и имат ауспуси отпред).Та вчера снимах работата и, пушека който отделяше и звука който издава.Бих помолил по-запознати с подобни печки да изкажат мнение дали работи добре(най-вече дали пуши повече от колкото трябва).Само да спомена, че като я пуснах, първо работеше около 10 минути без обдухване отвътре, след което започна да затопля купето.Благодаря предварително!Ето и клипчето - .П.С.Пропуснах да кажа, колата е А4 Б6 1.9 ТДИ AVF и е s-line, ако има значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 Здравейте, вчера реших да пусна профилактично печката ми,тъй като сменях термостат и забелязах, че ауспуха на печката не беше закрепен на кората, а свободно си се разхождаше над нея.Та закрепихме го здраво за кората, прибрах се и вечерта като стана 0- -1 градуса излязох да я пусна и да видя работата и.Миналата година бях забелязал, че пушеше и се бях притеснил (тогава не знаех, че печките си пушат и имат ауспуси отпред).Та вчера снимах работата и, пушека който отделяше и звука който издава.Бих помолил по-запознати с подобни печки да изкажат мнение дали работи добре(най-вече дали пуши повече от колкото трябва).Само да спомена, че като я пуснах, първо работеше около 10 минути без обдухване отвътре, след което започна да затопля купето.Благодаря предварително!Ето и клипчето - http://youtu.be/8---ompAvgM .П.С.Пропуснах да кажа, колата е А4 Б6 1.9 ТДИ AVF и е s-line, ако има значение.Според мен повече от добре . Щом НЕ пуши и НЕ издава странни звуци значи е ОК. Можеш да я погледнеш на ВАГком (ако се показва там) да разгледаш за грешки, падане на волтажа, температури и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 свободно си се разхождаше над неяНе е трябвало да го закрепвате. Ауспуха трябва да излиза от дупката без да е хванат механично за кората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 (Редактирано) Не е трябвало да го закрепвате. Ауспуха трябва да излиза от дупката без да е хванат механично за кората.Не съм много съгласен ауспуха да се клати като дърта пишка.Важно е да: Инсталиранеmanual Редактирано 15 Ноември 2011 от bparvanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 Според мен повече от добре . Щом НЕ пуши и НЕ издава странни звуци значи е ОК. Можеш да я погледнеш на ВАГком (ако се показва там) да разгледаш за грешки, падане на волтажа, температури и т.н.Благодаря за мнението.Не е трябвало да го закрепвате. Ауспуха трябва да излиза от дупката без да е хванат механично за кората.Закрепихме я, тъй като на самата кора имаше дупка, точно колкото да влезе ауспуха, както и две дупки за болтове.На самия ауспух отстрани също имаше две дупки, които няма за какво друго да са освен за закрепване.Може и да бъркам, но и майстора обясни, че е хубаво да се закрепи.П.С.Между другото има ли консумативи, които трябва да се сменят от време на време на печката ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 Не съм много съгласен ауспуха да се клати като дърта пишка.Няколко коли съм имал с печки и не съм виждал ауспуха да е бил закачен за кората. Все едно отзад да си го закачиш за бронята.На сегашната ми кола ауспуха излиза от печката, след това на тръбата има малко гърне, /може и катализатор да има :hilezh:/ което е хванато за единия рог в коша и от там ауспуха завива надолу и излиза през кората. На кората има дупка облечена с гума. Ако ауспуха трепери, вибрациите не се предават на кората. При сваляне на кората ауспуха не се пипа и не се откача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 (Редактирано) П.С.Между другото има ли консумативи, които трябва да се сменят от време на време на печката ?Хората който смениха моята с нова (с 2 години гаранция) http://rheamp.bg казаха, че няма какво да се обслужва, но е ВАЖНО да се пали един път месечно (дори лятото). На кората има дупка облечена с гума. Ако ауспуха трепери, вибрациите не се предават на кората. При сваляне на кората ауспуха не се пипа и не се откача.Напълно си прав само може да се утоочни, че ГУМАТА е топло устойчива.А оригинално е така Редактирано 15 Ноември 2011 от bparvanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 много ми е интересно как ще я запалиш лятоСка????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 Може би ако имаш дистанционно има възможност.Ако ли не ... никакъв начин освен да сложиш температурния датчик в кофа с ледена вода хаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 Може би ако имаш дистанционно има възможност.Ако ли не ... никакъв начин освен да сложиш температурния датчик в кофа с ледена вода хаха Печката е програмирана да се пали само ако външната температура е под 7 градуса/като стойността може да се препрограмира/ но на 20 градуса трябва да си идиот за да палиш печка и затова е невъзможно пък и стойносттите се препрограмират с вагком кабели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 Печката е програмирана да се пали само ако външната температура е под 7 градуса/като стойността може да се препрограмира/ но на 20 градуса трябва да си идиот за да палиш печка и затова е невъзможно пък и стойносттите се препрограмират с вагком кабелиПечките са много различни независимо, че на външен вид са еднакви. Освен това в различните автомобили и години на производство са настроени по различен начин, така че НЕ всички палят при под 7 градуса.Официалният представител за България със сигурност не е идиот.Оригинално сложена печка на дизелов аллроад 2003 се пали БЕЗ ПРОБЛЕМ през menu/set/aux.heater/now. При външна температура 20 градуса, вдига 70 гр на охладителната течност много бързо, което допълнително тества дали управлението на печката работи добре. При <+7 печката се включва и работи на 100% натоварване за 15 минути или достига 70. При >+7 се налага управлението да регулира пламъка и подаването на гориво, така че да има плавна работа. Например старата ми печка (оригинално сложена 2003) имаше две степени (100% и 50% натоварване - установено в сервиза с оригинална програма за тестване на webasto) - при топло време работата и скачаше -включва работи, достига максималните температури, намалява на 50%, но температурата върви на горе, изключва и след 10 минути процеса се повтаря. Новата печка (произведена 2011) има БЕЗ СТЕПЕННО управление (натоварването се променя от 0-100% плавно) Не е възможно да се обобщи за всички печки, че едно или друго нещо е НОРМАЛНО. Без наличието на документация и уреди за тестване за мен е ОК, ако работи, НЕ пуши и НЕ издава странни звуци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 (Редактирано) Днес я пуснах отново да ми подгрее купето (на светло) и забелязах, че първата минута от пускането и пуши повечко, точно като пасат, след което спира и работи нормално, без пушеци и странни звуци.Надявам се в началото е нормално да пропуши ?П.С. Мислех, че печката се включва от 5 градуса надолу.Още като взех колата 04.2010, бях пробвал да включа печката на температура около 20, но тя така и не запали.Колата е 2004година, така че и при мен явно е програмирана да не пали като е по-топло. Редактирано 16 Ноември 2011 от bkolev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 (Редактирано) Дано да е от ползаWORKSHOP MANUAL AUDI A6 Редактирано 17 Ноември 2011 от bparvanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 18 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2011 Благодаря, колега!Много полезно инфо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 Привет,Да ви кажа като карате из преспите. Внимавайте да не се запушва ауспуха на печката защото после няма палене. Дава грешка, печката блокира, и оправяне с ВАГком или майстор със необходимият софтуер.Поздрав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 Сгъбяса ми се печката,пуши като локомотив,кюфка ,като я стартирам няколко пъти тръгва.01408 Under voltaje shut- off(fixed value) 35- 00втора грешка No flame 35-00,не можах да намеря нищо в нета, което да ме насочи към проблема,ще съм благодарен за съвети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 (Редактирано) Като начало си провери акумулатора и зареждането на алтернатора (реле регулатор), а и самият алтернатор. Има заложено системно напрежение в компютъра на печката, под което няма да ти се включва самата печка. При теб явно то е по-ниско от това зададеното напрежение и не ти се включва самата печката. Може е самият ти акумулатор да е не дозареден достатъчно ако караш на много къси разстояния. Виж тези неща като за начало пък ако не се оправиш ще продължим с идеите. Редактирано 6 Февруари 2012 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 и на мен ми мина подобна идея,ама ,като работи колата проблема е на лице,тоест, при зареждане от 13.8v,мотора пали без проблеми,а печката се държи по идентичен начин,по спомен напрежението без мотор е 11.7v,и докато печката се опитва да запали няма падове .Ще се разглобява май.а юни ще видим как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Сабале тумороу,на -10 градуса печката кюфна един път и запали почади малко ама не колкото вчера,после обаче,след като загря ,умишлено не я спрях,започна чаденето,спрях я ,изчаках малко ,и после пак се сгъбяса,мамка и ще я разкостя и ще снимам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Както каза колегата по горе,голям проблем е замръзването на ауспуха от кишата,друг проблем е нафтата,при много ниски температури е възможно да замръзва горивопровода или помпичката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 8 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 (Редактирано) горивото в резервара в момента представлява микс от Шел ви паур,ОМВ мах моушън и добавка на хадо,егати лошото гориво,колкото е по тежка ситуациата толкова по качествени са консумативите-----закон Редактирано 8 Февруари 2012 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 8 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 (Редактирано) айде на маслинитемай има всичко за печкитеhttp://www.standkach...opages/pdf.htmlа моята като запали пуши така Редактирано 8 Февруари 2012 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 8 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 Ако наистина така пуши има опасност, някой да викне пожарната Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване