Jump to content

Печка Webasto


hrissimov_1

Recommended Posts

имам печка и менюта, но нямам дистанционно. Някой знае ли какъв е обхвата на дистанционното, за да реша има ли смисъл да го купувам/инсталирам

В книжката на колата ми пише че обхвата е 600 метра, но не съм го пробвал на повече от 250. Полезно е, купи си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 106
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Здравейте, вчера реших да пусна профилактично печката ми,тъй като сменях термостат и забелязах, че ауспуха на печката не беше закрепен на кората, а свободно си се разхождаше над нея.Та закрепихме го здраво за кората, прибрах се и вечерта като стана 0- -1 градуса излязох да я пусна и да видя работата и.Миналата година бях забелязал, че пушеше и се бях притеснил (тогава не знаех, че печките си пушат и имат ауспуси отпред).Та вчера снимах работата и, пушека който отделяше и звука който издава.Бих помолил по-запознати с подобни печки да изкажат мнение дали работи добре(най-вече дали пуши повече от колкото трябва).Само да спомена, че като я пуснах, първо работеше около 10 минути без обдухване отвътре, след което започна да затопля купето.Благодаря предварително!Ето и клипчето -

.

П.С.Пропуснах да кажа, колата е А4 Б6 1.9 ТДИ AVF и е s-line, ако има значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, вчера реших да пусна профилактично печката ми,тъй като сменях термостат и забелязах, че ауспуха на печката не беше закрепен на кората, а свободно си се разхождаше над нея.Та закрепихме го здраво за кората, прибрах се и вечерта като стана 0- -1 градуса излязох да я пусна и да видя работата и.Миналата година бях забелязал, че пушеше и се бях притеснил (тогава не знаех, че печките си пушат и имат ауспуси отпред).Та вчера снимах работата и, пушека който отделяше и звука който издава.Бих помолил по-запознати с подобни печки да изкажат мнение дали работи добре(най-вече дали пуши повече от колкото трябва).Само да спомена, че като я пуснах, първо работеше около 10 минути без обдухване отвътре, след което започна да затопля купето.Благодаря предварително!Ето и клипчето - http://youtu.be/8---ompAvgM .

П.С.Пропуснах да кажа, колата е А4 Б6 1.9 ТДИ AVF и е s-line, ако има значение.

Според мен повече от добре :rolleyes:. Щом НЕ пуши и НЕ издава странни звуци значи е ОК. Можеш да я погледнеш на ВАГком (ако се показва там) да разгледаш за грешки, падане на волтажа, температури и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свободно си се разхождаше над нея

Не е трябвало да го закрепвате. Ауспуха трябва да излиза от дупката без да е хванат механично за кората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е трябвало да го закрепвате. Ауспуха трябва да излиза от дупката без да е хванат механично за кората.

Не съм много съгласен ауспуха да се клати като дърта пишка.

Важно е да:

Инсталиране

manual

Редактирано от bparvanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен повече от добре :hilezh:. Щом НЕ пуши и НЕ издава странни звуци значи е ОК. Можеш да я погледнеш на ВАГком (ако се показва там) да разгледаш за грешки, падане на волтажа, температури и т.н.

Благодаря за мнението.

Не е трябвало да го закрепвате. Ауспуха трябва да излиза от дупката без да е хванат механично за кората.

Закрепихме я, тъй като на самата кора имаше дупка, точно колкото да влезе ауспуха, както и две дупки за болтове.На самия ауспух отстрани също имаше две дупки, които няма за какво друго да са освен за закрепване.Може и да бъркам, но и майстора обясни, че е хубаво да се закрепи.

П.С.Между другото има ли консумативи, които трябва да се сменят от време на време на печката ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много съгласен ауспуха да се клати като дърта пишка.

Няколко коли съм имал с печки и не съм виждал ауспуха да е бил закачен за кората. Все едно отзад да си го закачиш за бронята.

На сегашната ми кола ауспуха излиза от печката, след това на тръбата има малко гърне, /може и катализатор да има :hilezh:/ което е хванато за единия рог в коша и от там ауспуха завива надолу и излиза през кората. На кората има дупка облечена с гума. Ако ауспуха трепери, вибрациите не се предават на кората. При сваляне на кората ауспуха не се пипа и не се откача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С.Между другото има ли консумативи, които трябва да се сменят от време на време на печката ?

Хората който смениха моята с нова (с 2 години гаранция) http://rheamp.bg казаха, че няма какво да се обслужва, но е ВАЖНО да се пали един път месечно (дори лятото).

На кората има дупка облечена с гума. Ако ауспуха трепери, вибрациите не се предават на кората. При сваляне на кората ауспуха не се пипа и не се откача.

Напълно си прав само може да се утоочни, че ГУМАТА е топло устойчива.

А оригинално е така

untitled.JPG

Редактирано от bparvanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ако имаш дистанционно има възможност.Ако ли не ... никакъв начин :hilezh: освен да сложиш температурния датчик в кофа с ледена вода хаха :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ако имаш дистанционно има възможност.Ако ли не ... никакъв начин :hilezh: освен да сложиш температурния датчик в кофа с ледена вода хаха :blink:

Печката е програмирана да се пали само ако външната температура е под 7 градуса/като стойността може да се препрограмира/ но на 20 градуса трябва да си идиот за да палиш печка и затова е невъзможно пък и стойносттите се препрограмират с вагком кабели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Печката е програмирана да се пали само ако външната температура е под 7 градуса/като стойността може да се препрограмира/ но на 20 градуса трябва да си идиот за да палиш печка и затова е невъзможно пък и стойносттите се препрограмират с вагком кабели

Печките са много различни независимо, че на външен вид са еднакви. Освен това в различните автомобили и години на производство са настроени по различен начин, така че НЕ всички палят при под 7 градуса.

Официалният представител за България със сигурност не е идиот.

Оригинално сложена печка на дизелов аллроад 2003 се пали БЕЗ ПРОБЛЕМ през menu/set/aux.heater/now. При външна температура 20 градуса, вдига 70 гр на охладителната течност много бързо, което допълнително тества дали управлението на печката работи добре. При <+7 печката се включва и работи на 100% натоварване за 15 минути или достига 70. При >+7 се налага управлението да регулира пламъка и подаването на гориво, така че да има плавна работа.

Например старата ми печка (оригинално сложена 2003) имаше две степени (100% и 50% натоварване - установено в сервиза с оригинална програма за тестване на webasto) - при топло време работата и скачаше -включва работи, достига максималните температури, намалява на 50%, но температурата върви на горе, изключва и след 10 минути процеса се повтаря. Новата печка (произведена 2011) има БЕЗ СТЕПЕННО управление (натоварването се променя от 0-100% плавно)

Не е възможно да се обобщи за всички печки, че едно или друго нещо е НОРМАЛНО. Без наличието на документация и уреди за тестване за мен е ОК, ако работи, НЕ пуши и НЕ издава странни звуци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я пуснах отново да ми подгрее купето (на светло) и забелязах, че първата минута от пускането и пуши повечко, точно като

пасат, след което спира и работи нормално, без пушеци и странни звуци.Надявам се в началото е нормално да пропуши ?

П.С. Мислех, че печката се включва от 5 градуса надолу.Още като взех колата 04.2010, бях пробвал да включа печката на температура около 20, но тя така и не запали.Колата е 2004година, така че и при мен явно е програмирана да не пали като е по-топло.

Редактирано от bkolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Привет,

Да ви кажа като карате из преспите. Внимавайте да не се запушва ауспуха на печката защото после няма палене. Дава грешка, печката блокира, и оправяне с ВАГком или майстор със необходимият софтуер.

Поздрав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сгъбяса ми се печката,пуши като локомотив,кюфка ,като я стартирам няколко пъти тръгва.01408 Under voltaje shut- off(fixed value) 35- 00

втора грешка No flame 35-00,не можах да намеря нищо в нета, което да ме насочи към проблема,ще съм благодарен за съвети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като начало си провери акумулатора и зареждането на алтернатора (реле регулатор), а и самият алтернатор. Има заложено системно напрежение в компютъра на печката, под което няма да ти се включва самата печка. При теб явно то е по-ниско от това зададеното напрежение и не ти се включва самата печката. Може е самият ти акумулатор да е не дозареден достатъчно ако караш на много къси разстояния. Виж тези неща като за начало пък ако не се оправиш ще продължим с идеите. :)

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен ми мина подобна идея,ама ,като работи колата проблема е на лице,тоест, при зареждане от 13.8v,мотора пали без проблеми,а печката се държи по идентичен начин,по спомен напрежението без мотор е 11.7v,и докато печката се опитва да запали няма падове .Ще се разглобява май.а юни ще видим как е?:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сабале тумороу,на -10 градуса печката кюфна един път и запали почади малко ама не колкото вчера,после обаче,след като загря ,умишлено не я спрях,започна чаденето,спрях я ,изчаках малко ,и после пак се сгъбяса,мамка и ще я разкостя и ще снимам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата по горе,голям проблем е замръзването на ауспуха от кишата,друг проблем е нафтата,при много ниски температури е възможно да замръзва горивопровода или помпичката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

горивото в резервара в момента представлява микс от Шел ви паур,ОМВ мах моушън и добавка на хадо,егати лошото гориво,колкото е по тежка ситуациата толкова по качествени са консумативите-----закон

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде на маслините

май има всичко за печките

http://www.standkach...opages/pdf.html

а моята като запали пуши така

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...