Jump to content

Повече информация за ДВГ 2.8 30V V6 (193 к.с.)


Magnus

Recommended Posts

Колеги, върти ми се нещо из кратуната и мира не ми дава. Това нещо се нарича Ауди А6 със следния мотор: 2.8 30V V6 (193 к.с.) Обаче много силни негативни мнения получавам: много капризен мотор, втрещяващ разход, трошлив много, трудно е да се намери читава такава кола в България, па да се внесе - майка си и баща си - и т.н. Частите - някакви четирицифрени суми... Отчаяха ме направо. Хеле пък, като казаха, че докато се развърти този мотор, можеш да хванеш диабет от чакане с педал, натиснат до ламарината! :(

Има ли някой, който да потвърди/опровергае тези мнения и, въобще, да сподели и да хвърли светлина върху този ДВГ на Ауди? Смятам, че ще е полезно за всички ни да прочетем повечко по въпроса. Предварително благодаря на отзовалите се! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти е вярна информацията относно динамиката на двигателя, за чупливоста не знам, Любо - Ауди V6 покара едн такъв двигател, той да сподели впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам такова Ауди чат-пат като ми се отдаде възможност в София. А6 2.8 quattro avant '98. Мда, разхода е действително втрещяващ - при нормално каране в града 10.1-10.5л. УЖАС!!! RED-AUDI може да потвърди на едно друго Ауди с този двигател, предишната модификация, че прави същия разход.

Моето приятелче има по-агресивен стил на каране и прави 13 на сто. Т'ва е!

Вървене... какво да ти кажа. Така я чакам да се развърти, че от Хемус като тръгнах един път на ръчка към Японския нагоре преди десния завой бях на 160км/ч. Абе умряла работа от всякъде.

Е, ако за някой 8сек до 100 са твърде много.... извинявам се предварително!!!

Частите виж са друго нещо. Ремонт по предница под 800лв не съм чул да е правил този мой човек. Последно сменя носачи и остави 1300лв. Та приказката който си има брадичка, че му трябва и гребенче е напълно в сила в тази кола. Не опират нещата толкова до това с какъв двигател е. Просто е скъпо. Ама караш Ауди premium class, нали?

Аз пък също така четох в Аутобилд, че този точно двигател бил възможно най-здравия някога произвеждан от Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да кажа, че в България е доста рядък, може би защото е акцизен. Не съм чул за такъв счупен. Пресен спомен за това как върви нямам, но съм склонен да се съглася с мнението на Уизи. Колата си е хубава, но подръжката и ще е скъпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти луд ли си бееее?!?! Що събуди розовите сънища и нощните полюции в моята главица?

Двигателя върви като луд, харчи като малолитражка. Само ще ти кажа, че по едно време исках да изхвърля двигателя на С4-ката и да си сложа такъв... Това е космическа технология.

А6 иначе си е ново поколение, кекава работа май.

Имам идеалния вариант за тебе. Този ДВГ на платформа Ауди 100. Продавам го еФтинко, ако искаш. Двигателя е чисто нов. Последно му боядисвах болтчетата на шайбата на хидравличната помпа. Красота батко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, за какво ми е само мАтора, бе, слаботелесния? Иначе, ако е монтиран върху нещо - да правиме предварителен пазарлък...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Магнусе, бате, да не си решил да зарадваш жената с малолитражка нещо :D

Май се сещам ква трампа искаш да праиш, обаче какво ще кажат колегите ти от бандата на Черните облаци :(

А тва дето го предлага Ауди V6 май е старата му 100ца, дето я размазаха отзаде, ма Лампард такива ги прави като нови, ако се замисляш изобщо за такъв вариант!

Айде успех с алъш-вериша и доскоро :)

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, бе, на този етап сондирам почвата основно, щото от турбодизел не ми е лесно да сляза, ама, как да ти кажа... 193 магарета са си 193 магарета, както ида ги погледнеш. Па даже и 174-те на 100-цата също не са за изфъргане... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По моето скромно мнение този двигател с механична трансмисия трудно ще докара тоя разход в градски условия, а за Tiptronic да не говорим...

Редактирано от MadFan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.autobild.de/test/neuwagen/artik...artikel_seite=5

Според tozi link с мултитроник дава средно 12/100 :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Расход топлива на шоссе  7.3 (7.6) л/100км

Расход топлива в городе  14.3 (15.9) л/100км

(за А6)

Нека се чуят още мнения,че и на мен ми се прокрадва въпроса за 2.8 или 1.8Т на А4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕДна такава красавица ни предлагат А6 2.8 куатро '98 година ама е в Шотландия за около 1600 паунда.Ама пустата дясна дирекция... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този разход 11 градско не съм си го изсмукал от пръстите или съм го хванал от въздуха. Това отчита бордовия компютър след като се наместя на рекаро седалката на въпросния авант и зануля разхода. Това е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбирам - "Двигателя върви като луд, харчи като малолитражка." :( ама направо не си е за вярване! това двигателче 2.8 30V V6 почна много да ме кефи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този разход 11 градско не съм си го изсмукал от пръстите или съм го хванал от въздуха. Това отчита бордовия компютър след като се наместя на рекаро седалката на въпросния авант и зануля разхода. Това е!

На idle обороти съм съгласен, че ще дава такъв разход. След като се наместиш удобно на Recaro седалката, пробвай да натиснеш педала малко и да видиш какъв разход ще ти даде компютърът... :(

Що се отнася до бързината и динамиката, нямам идея какви чудеса върши този мотор на 1600-килограмовото купе на Avant-а. Ще ми се да мисля, че не е тромав, ама Tiptronic версията за под 9 сек. 100 км/ч не прави.

Редактирано от MadFan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измествам малко темата в страни ама искам и аз да получа някои отговори и да не пускам друга тема... интересувам се от А4 Б5 избирам м/у 2.8 30V Quattro или 1.8T Quattro...Става дума за кола в канада,кое ще се окаже по добрия и по здравия вариант...че там частите за европеиски коли са цифра.А не ми се кара японски боклук... Километрите при всяко положение ще са под 150 хилки...

Редактирано от RhINoX^
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще си я караш там си вземи шестака - нафтата е по-скъпа от бензина, а той е мноооого евтин. Ако си намислил да си я докарваш насам, по-добре вземи моите 190 магарета от 1.8Т :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На idle обороти съм съгласен, че ще дава такъв разход. След като се наместиш удобно на Recaro седалката, пробвай да натиснеш педала малко и да видиш какъв разход ще ти даде компютърът... :(

Що се отнася до бързината и динамиката, нямам идея какви чудеса върши този мотор на 1600-килограмовото купе на Avant-а. Ще ми се да мисля, че не е тромав, ама Tiptronic версията за под 9 сек. 100 км/ч не прави.

чудя се колко от хората които смятат кола правеща 0-100 за 9сек. са се ка4вали някога в такава кола?

4естно да си кажа, за мен това е доста добра динамика за обикновен непретендиращ със спортни амбиции седан/авант.

0-100 за 13сек - да леко тромаво

0-100 за 10сек - не е зле

0-100 за 8.5сек - не е бавно

0-100 за 7.5 - ебати.. това върви

0-100 за 6сек - това ве4е е доста бързи4ко

криво ляво това са моите разбирания :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тая "динамика" има опасност разни малолитражни кошници да те резват докато не се засилиш с кораба. От друга страна 2.8 30V V6 193hp не звучи скромно. Криво-ляво това са моите не-състезателски разбирания :( .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно тук всеки кара некакви резачки дето 6,5-7 до 100 ги немат за нищо. Аз карам кола дето "в тия 10 секунди, аз съм свободен", ама само дето десетте са до 100км/ч (ако не са и 11 дори), та като се кача на некое такова куцо магаре като тоя ми ти кораб А6 Авант 2.8... куатро, дето му тежи още, спъва го.... требе ви кажем, че си давам адската радост (то колко ли му и требе на дребна душица като моята, ще кажете)!

.... ама вие сте си рацери, не моем ви трогна с не'кви 8сек ускорение до 100км/ч. Неа ви занимаа'м с глупости, я! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...