slavi013 Публикувано 27 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2010 1.Скоро смених всичките и потвърждавам2.Карам си един нов за резерва в багажника,че знае ли се .....един път останах не подвиженНека не забравяме фактора ефективност и удоволствие от шофирането,където няма такъв безмислен туч от 1.8,ако някой му се кефи,то явно не е карал нещо по-мощно с охлюв.Значи имах а4 1.8т 3 години ,а сега съм на 125 коня.Като гледам много колеги са писали ,4е разхода е същия ,но на мен ми дава 1 литър разлика при еднакво каране.Та да ви питам как го правите??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2010 "Същия" разход не трябва да се разбира буквално, а по-скоро като порядък.При 1.8Т вариантите от двигател-задвижване-кутия са мноооого повече от 1.8 АДР.Ти какво точно сравняваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 По - скоро по добрия избор е по-запазения автомобил. Тука говорим за коли на старо. Аз затова и не се реших на покупка на 5-6 годишна стара и сега взимам нова кола. Не е ауди, не е турбо, но хич не е зле.На 1,8 Т може да се сложи чип. На АДР не. Така че ако вървенето е от голямо значение тръца е за предпочитане. Ако е за здравина - АДР е в пъти по здрав от АЕБ точно поради отсъствието на турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Аз съм с АРТ ( по-новата версия на ADR )... 168 к км... двигателчето пее! Турбото е определено мноооого по-пъргаво, а механиката е действително еднаква. Не е зле да се направи една честна анкета, защото... майсторите твърдят, че турбинираните 1,8 са им чест клиент, именно поради тази си особеност! By the way следващото ми Ауди ще е с турбина без значение разходите! Кеф цена няма!!!П.С. Не знам какъв ще е избора ти, но да е АУДИ... имам горчив опит с японки, които коландря и до днес! Весели празници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Колега Landolin , много съжалявам за неприятната случка.Аз лично, ако трябваше да избирам А4, бих се спрял на quattro, 1.8 Т. Въпросът е, че въпросните А4 ки са много експлоатирани и свестни екземпляри изпадат трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Така или иначе и двете модификации са на Б5. Което е една вече много стара кола - над 10 години... Търсете нещо което да е що годе запазено. Да не си блъскате главите после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Абе хора,Спрете моля ви се с тази турбина Говорим за здравина,а не за консумативи.Турбината е консуматив,който с оглед на качествената поддръжка на едно А4 не е чак толкова страшен разход,да не говорим,че може и изобщо да не се направи.Дори и да се смени една турбина,ако е оригинална ,забравяш за 7-10 г напред за разход и при правилна експлоатация.1.8Т е в пъти по мотор и по-здрав от 1.8.Не случайно продължава да се вгражда .Всички масови нови коли излизат,не само с турбо,но и добавка компресор.Дайте сега да не ги купуваме,че видиш ли може да се смени некое турбо или компресор след време.Турбото е консуматив,рез. част като носачите на колата,което няма нищо общо със здравината на самия мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Всички масови коли излизали с турбо + компресор?!? Дай една масова насам такава. От две седмици се оглеждам за масова чисто нова кола и не видях бензин с турбина. Тука говоря за масова кола. 1000 лева за турбо - не благодаря. И то на 11 - 15 годишен гроб. Всички знаем че 1,8Т има проблеми с повдигачи, клапани и така нататък и то точно заради турбото. АДР няма такива проблеми. И то точно защото няма турбо. И е доста по здрав. Виждал съм не един и два 1,8Т направени на салата. И най-малкия проблем им е турбото - повярвай ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Всички масови коли излизали с турбо + компресор?!? Дай една масова насам такава. От две седмици се оглеждам за масова чисто нова кола и не видях бензин с турбина.Масова марка е VW, Mazda, Ford, Opel.... всички имат бензинов турбо мотор в гамата си, дори и при ниските модели. Всички знаем че 1,8Т има проблеми с повдигачи, клапани и така нататък и то точно заради турбото. АДР няма такива проблеми. И то точно защото няма турбо. И е доста по здрав. Виждал съм не един и два 1,8Т направени на салата. И най-малкия проблем им е турбото - повярвай ми.Части като повдигачи, клапани, глави, дросел, ламбда, катализатор, датчици, ангренажен ремък и ролки, съединител, скоростни кутии, водна помпа са абсолютно идентични. За бобините вече писах.На някои 1.8Т валовете са ковани, което при нормална експлоатация ги прави вечни.Да не забравяме, че немодифициран 1.8Т с голяма турбина достига над 300 безопасни кс., т.е. двигателя е силно "overengineered". АДР двигателя е подложен на по-голямо натоварване заради по-високите обороти. Високите обороти и липсата на турбо го правят по-шумен и по-лаком.Действително проблемите при 1.8Т са свързани с турбината, защото просто нищо друго не му се чупи. Аз не споделям, че турбината на стокова кола е консуматив.Иска грижи и то постоянни. Т.е. "само веднъж сложих по-евтинко масло" и "само временно ще карам с тия свещи" не вършат работа.Нещо, което често се пропуска - по-високия клас двигатели обикновено е с по-висок клас оборудване. И при 1.8Т е така. По-добри спирачки, по-голям избор скоростни кутии, по-висок клас оборудване на салона. Има и изключения, но като цяло 1.8Т е с по-богато оборудване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 (Редактирано) До тук от цялата тема се разбира само дрън, дрън, дрън, Турбо , дрън, дрън, дрън, Турбо и 2,3 читави мнения Никога не съм чувал че А.8Т страда от повдигачи, клапани и т.н, а напротив - че издържа тунинг до 240коня без особенни конструктивни промени по двигателя защото е доста корав Ако ще се дават една камара пари за А4 и последващата му подръжка турбината е най-малкия проблем. За съжаление за какво набутване става дума се разбира в последствие. За мен по важното е че в единия случай подържаш А4 и караш с кеф защото 1.8Т върви прилично, а в най- скапанния подържаш А4 , а караш кенеф 1.6 примерно където ме може да отлепи грам. Но ако си мазохист може и това да ти харесва Аз лично ако си взимах сега кола щеше да е А6 18TQ 180hp или по-голям мотор. Колкото по-голям, толкова по-добре. Не бих си взел А4125 коня авант ако ще без пари да ми я дават Това си е мое мнение. Да не се засягат колегите.robobug Абсолютно съм съгласен Редактирано 28 Декември 2010 от hellix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snoopy Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 То е ясно, че колкото повече - толкова повече, но съгласете се, че 1.8Т за применро 12 годишна кола, шанса да е бил подложен на яко каране е по голям.Та от там, на 12 годишна кола с турбо, работата е на късмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Тази тема е като кокошката и яйцето. Няма начало и край. Сега е коледно време приятели и мога да ви кажа само че всичко има край и начало - само суджука има два края ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Щом казвате ,така да е .... Само ще вметна,че моя кош е минал през 150/180/220/330 коне и нищо,ама нищо по мотора не е пипано.Така е вече 80к км.Кефа ,който доставя не може да достави нито един АДР,било то и на по-висока цена.Както написаха и по-горе,не трябва да се прави компромис с обслужването,което за всяка една А4 си е скъпо с оглед на годините на модела,но разликата между това да караш 1.8 и 1.8Т си голяма.Малолитражките с 1.2 и 1.4 надути до 80-170-210 коне,го постигат с механичен и турбо компресори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 niksan83, турбото може да се провери още при самото закупуване на колата дали има голям луфт или теч на масло. Така поне ще си сигурен дали няма да купуваш ново веднага. Това че може да измяука след 50к е друга работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Сега се сетих още нещо важно относно "по-евтината поддръжка". Нa ADR-то от 98-ма година хидравличния обтегач от механичен е сменен с такъв с електронно управление, който струва 1000лв нов. Това трябва да се има предвид. При АEB незнам дали и там не са го сменили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Абе като ще си купуваш премиум автомобил пък бил той и стар,гледай поне и двигателя му да е истински.Вместо да се захващаш с АДР по-добре си купи друга кола/голф,молф,шкода/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Aбе колеги какъя е тоя начин на мислене не мога да разбера...купувам си 1,8Т и едва ли не очаквам след една седмица каране да сменям турбина. Нищо кои знае какво няма, дори да се наложи ги има втора ръка по 4-500лв, ще кажете пак ще изпраска, да ама аз няма да я карам цял живот тая кола. Като се сетя и колко пари се дават за бензин тая турбина май не е кои знае какво. А и на мен са ми много по-скъпи нервите, които бих хабил по кола, която едвам отлепя.Каквото и да го мислиш, попаднеш ли на громбница и 1,6 да е с врътки напарното филма е сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 1.6 отпада ,даже и за а3 и голф е слаб 1.8 или 1.8 т са поносливи и здрави двигатели , ся колвгите го изкараха че 1.8 се връща назад вместо да върви , не е така върви си колата просто е по мудна докато набере , иначе после от 80 до 200 си върви доволно поне за мене и разходът смесен е повече от приличен всичко си зависи от задкормилното устройство Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Малко подвеждащо е кой е по-издържлив.Те са различна концепсия.Но аз знам : над 60% от собствениците на АДР съжаляват че не карат Т.А пък кой каквото иска да ми разправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Абе като ще си купуваш премиум автомобил пък бил той и стар,гледай поне и двигателя му да е истински.Вместо да се захващаш с АДР по-добре си купи друга кола/голф,молф,шкода/А4 не е премиум. Премиум е А8 и А6 донякъде. Хората питат за евтина поддръжка. Не си мисли че АДР не е истински. Не случайно е най-вграждания бензинов двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 След като чак толкова някой хора ги е бъз от таз турбина, що не в6 бре? Примерно 2.8? Хем няма турбо, хем ще е една идея ( ) по-динамичен от адр? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OZ.RACING Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Aбе колеги какъя е тоя начин на мислене не мога да разбера...купувам си 1,8Т и едва ли не очаквам след една седмица каране да сменям турбина. Нищо кои знае какво няма, дори да се наложи ги има втора ръка по 4-500лв, ще кажете пак ще изпраска, да ама аз няма да я карам цял живот тая кола. Като се сетя и колко пари се дават за бензин тая турбина май не е кои знае какво. А и на мен са ми много по-скъпи нервите, които бих хабил по кола, която едвам отлепя.Каквото и да го мислиш, попаднеш ли на громбница и 1,6 да е с врътки напарното филма е сигурен.Много добре казано!Аз като казах че искам А4-ка и всички ааа с тия алуминиеви носачи не знам си какво,викам чакайте бе тия носачи всеки ден ли се сменят? и никои нищо повече не ми каза,как и да е го зех си А3 1.8 мъртвец на 2-рия месец айде дебитомер 280лв айде ламбда сонда 180лв даже нея още не съм я сменил.А един познат дето си взе А4 1.8Т счупи 2носача в движение взе си ги втора употреба за 140лв идвата и си я кара и си върви доволно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване