Jump to content

A6 4F - Вакуум на вратите


sky

Recommended Posts

Ти като дадеш на задна пада ли ти дясното огледало?

Ще сменяш ли окабеляването на задните врати?

Интересува ме да си сложа плафони в задните кори - червен и бял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 124
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не ми пада огледалото като дам на задна.

Кабелите сигурно ще се сменят и на 4-те врати, но на теб няма да ти свършат работа, понеже са кабели за вратата. За кората има отделни кабели, които няма да сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам едни кори от А6 Ц5 и на тях ги имам тия плафончета, можеш ли да снимаш на твойте задни врати, къде се включват тия плафончета?

Имаш ли идея, ако имаш lichtpaket дали са различни модулите за вратите?

Чудя се дали да купя твойте старите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комповете се различават само по това дали имат ел. детско заключване и вакум на вратите. Всичко друго е кодировка. Няма нужда от сменяне на компа. Ето как е кодирането

Към текущата ти стойност добави 32

Coding

+0000002 = Interior Door Handle Illumination

+0000004 = Insulated Glass installed (PR-4KR/4KV)

+0000008 = Door Warning Lights installed

+0000016 = Right Hand Steering (PR-L0R)

+0000032 = Lighting Package (Interior Lighting - PR-QQ1)

+0000512 = Interior Lock Switch installed

+0001024 = Avant (Wagon)

+0002048 = Electrical Child Safety Lock (PR-4H5)

+0004096 = Opening Assistance

+0008192 = Closing Assistance (PR-GZ2)

+0016384 = Keyless-Entry installed (PR-4F2/4K5/4K7)

+0032768 = Safe Function disabled (PR-A8U)

+0065536 = Window Regulator Comfort Function disabled

+0131072 = Handicapped Vehicle

+0262144 = Special Protection Vehicle

+0524288 = Pinch Protection disabled

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отопление на педалите и другото сигурно е автоматично пускане на реактивна турбина? :-)

:lol::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sky, малко обратна информация да дам за огледалата, първи опит не стана, но не стана заради твоето инфо, а заради кабела, предполагам, ВАГ КОМА го регистрира и т.н. но като се опитам да влеза в модула и казва, че не е достъпен (с всички модули е така). Сега съм поръчал един друг, ще пробвам и пак ще кажа.

Редактирано от trent
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, може ли малко помощ с разгадаването на схемата. По принцип има 2 моторчета, едното е издарпващо, а другото заключващо. Заключващото е и за детското заключване. Въпроса кое къде е на схемата.

Издърпващото може да е с краен изключвател, ама може и да не е :respekt:

Та ако е, означава едно кабелче повече.

Разгледах по-подробно схемата.

Няма крайни изключватели.

Ако имаш пълна схема може да видиш бутона за ръчно заключване на задните врати към кое моторче е вързан.

Другото ти е издърпващо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи на заключващия механизъм има 2 букси. Едната е с 7 пина, а другата с 3 пина. Предполагам затова има 2 моторчета едно до друго на схемата. На издърпващото са само 2 пина. Тъй като гледам ще се сменят целия сноп кабели понеже са много яко опетлани и е трудно да се извади още един кабел.

post-8689-0-89599900-1295346886_thumb.jp

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така. След близо месец ровене из интернет успях да се сдобия с по-голямата част от нещата. Ще се опитам накратко да обясня какво трябва за един такъв ъпгрейд.

1. Сменят се 4-те компа на вратите. Парт номерата са:

door computer front - 4F0 959 793 G - left

4F0 959 792 G - right

door computer rear - 4F0 959 795 G - left

4F0 959 794 G - right

Задължително трябва да завършват на G. Този модел поддържа вакум + ел. детско заключване.

022148681-big.jpg

2. Сменят се 4-те заключващи механизма на вратите. Парт номерата са:

rear door lock - 4F0 839 015 D - left

4F0 839 016 D - right

front door lock - 4F1 837 015 D - left

4F1 837 016 D - right

Задължително трябва да завършват на D. Лесно се познават по 2-то жило, което излиза от механизма. Има налични 2 букси. Едната за жилото и другата за механизма. Това е една от най-трудните части да се намери 2-ра ръка. Аз извадих луд късмет, че намерих 2 даже.

022148687-big.jpg

3. Слагат се допълнително 4 моторчета за издърпване на жилото от механизма. Парт номерата са:

drive unit doors - 4F0 837 059 x 2 - left

4F0 837 060 x 2 - right

Те се намират сравнително лесно втора ръка. При тях няма как да стане грешка, понеже са само един модел.

022148679-big.jpg

4. Пластмасови ванички. В тези ванички се слага моторчето, а цялото се закрепва на вратата.

4F0837915B - front left

4F0837916B - front right

4F0839915B - rear left

4F0839916B - rear right

Евтини са. По 24 лева нови.

Ето как изглежда мотора с ваничката:

022148690-big.jpg

5. Сменя се окабеляването на вратите. Парт номера:

4F1971687J - x 2 - rear door

4F1971029P - driver door

4F1971030P - passanger door

Буквичките накрая са много важни. Примерно горните са за Bose/DSP + power door. Има и окабеляване за Keyless системата, което се различава. Има и окабеляване само за DSP, без BOSE. Както и има BOSE/DSP без вакум. Разликата е в накрайниците, понеже заключващите механизми са с 2 букси + още една за издърпващия мотор. Всичко това отива в компа на вратата.

6. Сменя се ключа на шофьорската врата. От такъв с едно копче за заключване само на задните стъкла на такъв с 2 копчета за всяка задна врата по отделно. Окабеляването за него не се сменя. Като гледам схемата е едно и също за 2-та модела. Просто компа си ги управлява по CAN.

4F0959851G 5PR

022148916-big.jpg

Ето как изглежда механизма + моторчето

022148685-big.jpg

Как става цялата операция. На снимката по долу се вижда къде трябва да се сложи моторчето + легенчето към него. Понеже има изолация там, тя просто ще се изреже по размера на легенчето. След като се изреже през него отвор ще се изкара механизма на вратата и ще се сложи новия. По същия начин ще се сменят и кабелите. Ще се махне говорителя и през отвора ще се бръкне да се извадят кабелите. Така направено, вратата ще е като заводска направена и нищо няма да се разлепя.

022148946-big.jpg

До тук съм събрал 2 десни механизма + 2 моторчета + 2 легенчета. 4 компа и едно ляво моторче. Остават ми да закупя 2 леви механизма + 2 легенчета + 1 моторче + 4 броя окабеляване. Тях смятам нови да си ги купя.

Накрая ще направя сметка колко ми излезе. Сега мога да ви дам цени на новите части.

Цените са без ДДС от Порше Варна

4 броя моторчета - 311 лева за бр. - 1244 лв.

4 броя механизми - 281 лева за бр. - 1124 лв.

4 броя легенчета - 20 лева за бр. - 80 лв.

2 броя окабеляване за задните врати - 176 лева за бр. - 352 лв.

2 броя окабеляване за предните врати - 208 лева за бр. - 416 лв.

1 брой ключ за вратата - 79 лева за бр.

Или общо 3954 лева с ДДС

Забравих да добавя 4 компа х 240 лева. Или общо към 5000 лева.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си кабел от Ross-Tech

Ами няма вариант да му дам на Рос една камара пари за един кабел, те тези дето са втора употреба в ебей са по 150$, само заради една манипулация на огледалата, по-ефтино ще ми излезе да отида при дилъра за това. Ще вида като дойде втория кабел, ако пак не стане, ще търся някой около мен с ваг-ком да пробваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са цените на Ross-Tech? М/у другото това с неработенето най-вероятно е заради лиценза на програмата. Има си някакъв hardware който е вътре в самия кабел. Пък ако не стане и с този може от тук да ти пратят. Кабела е $100 и работи перфектно.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са цените на Ross-Tech? М/у другото това с неработенето най-вероятно е заради лиценза на програмата. Има си някакъв hardware който е вътре в самия кабел. Пък ако не стане и с този може от тук да ти пратят. Кабела е $100 и работи перфектно.

До колкото виждам най-ефтиния им е 330$, просто за кабел който ще ползвам максимум 10 минути, ми се струва доста неоправдано.

Втория който порачах се води 908, та предполагам може и да имам успех, но ще видим. В крайна сметка като си дойда до България Април месец, ще си взема един от там ако са за по 100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или общо 3954 лева с ДДС

Забравих да добавя 4 компа х 240 лева. Или общо към 5000 лева.

Браво. При поръчка на нова кола доплащането беше 650 eur.

Сложи и нещо за труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Trent,

При мен го няма този Long Coding. Оказа се, че това работи само за А6 след 2009 година. При теб има ли въобще Long Coding? За А4 може и да е различно.

М/у другото това с огледалото може да стане и на А6, но за целта се сменя моторчето на огледалото с такова, което поддържа памет. Ново струва 190 лева. После се сменя кодинга на компа на вратата, като се добави Memory за огледалото.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Без да имаш памет пакета. Но не съм 100% сигурен, защото незнам дали моторчето има стандартно запаметена позиция.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...