http:// Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 шумо и топло-изолация... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 28 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Това под сивата кора, която се вижда на горната снимка ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Освен това на снимката има и дебел найлон, залепен по краищата, за да стане като оригинално, трябва да купиш 4те найлона + лепилото.Ах защо ли не снимах като смазвах жилата на стъклата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 И най-тъпите коли го имат тоя найлон, залепен с нещо като болкид.Кой не е свалял кора на врата :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trent Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Ето за огледалото:Enabling reverse mirror tilt on cars without memory seats: Go to module 52 Door Elect, Pass., Long Coding, Byte 4. If the byte has value 40 (cars without electrically folding mirrors), change it to 4C. If the byte has value 50 (cars with folding or folding/dimming mirrors), change it to 5C.Не съм го тествал, но смятах тия дни да го тествам. Ако някой го тества преди това да каже. Sky, благодаря за това инфо, точно това търсих, за да програмирам моето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Мерси за обясненията.Екстрата ми изглежда много ненужна. Така да си затвориш вратата че хем да е затворена ама не чак толкова. Ще иска тренировки. Разбирам да я оставиш напълно отворена и да се затвори сама ама това с притварянето...Найлона е да не се мокри отвътре тапицерията като се стича вода между стъклото и уплътненията. Какви шумо и топлоизолации измислихте? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 (Редактирано) Мерси за обясненията.Екстрата ми изглежда много ненужна. И аз така мисля. Ако колата си я взел оборудванa със сервото и свикнеш с него хубаво, но да дадеш 3 бона за това не мисля, че е добра идея.Адаш, купи си една мултимедия за 2 бона да зарадваш децата и жената с dvd и tv и 1000лв си сейвни за следващото лимо! Виж , че никой не одобрява начинанието. Размисли! Редактирано 28 Декември 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Ами напълно съм съгласен с двата поста над мен...Честно казано нарочно чаках някой да го каже преди мен... Тотално ненужно...но всеки сам си преценява кефчетата, които си доставя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Мерси за обясненията.Екстрата ми изглежда много ненужна. Така да си затвориш вратата че хем да е затворена ама не чак толкова. Ще иска тренировки. Разбирам да я оставиш напълно отворена и да се затвори сама ама това с притварянето...Найлона е да не се мокри отвътре тапицерията като се стича вода между стъклото и уплътненията. Какви шумо и топлоизолации измислихте?Да прав си, друго си е да затвориш вратата на б3-ката с шут.Готина екстра си е, а Влади обича да си купува разни неща за колата. Щом му се дават парите не виждам проблема, после кефа ще е голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Оставете ги парите, колата ще се разскърца. Няма кой да я направи така, както са я сглобили в завода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 И ще се разхлопа, не само ще се разскърца.Шпек, ти не брой парите на хората и не ги коментирай, проява на лош вкус е.Стой си у форума на казанджиите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 ...ще се разскърца. Няма кой да я направи така, както са я сглобили в завода.И ще се разхлопа...И това също...Скоро гледах как се слагат разни доработени DVD player, Bluetooth и NAVI на една петица на БМВ...Целия салон долу...Въх... Абе сглобиха го после, уж нямаше проблеми и поскърцвания, ама...знам ли...пичовете дето слагат музики по скъпите каляски...Разни Ламбота, Поршаци и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Какво им се вживявате толкова на тия каляски не мога да разбера. Правени са от хора, значи подлежат на ъпгрейт от хора...Разбира се кадърни такива и разполагащи с необходимото оборудване и база...За какво да си купува найлоните, като те се разлепят и съответно залепят ?Екстрата сама по себе си е глезотийка, от не особено голяма полза, но целта на колегата е управлението на задните врати заради децата доколкото разбирам, а то е свързано със софт клоузинг системата ...В този ред на мисли, мога да му кажа само -дерзай ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 28 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 (Редактирано) Ха. Един да ме е разбрал правилно. Екстрата наистина я слагам заради управлението на задните врати. Голяма мъка ми е сега да слизам всеки път и да отварям. А знаете ли кое е най-гадното? Сега ще ви кажа. Да сложиш децата, да седнеш отпред, да запалиш и да сложиш колана и жена ти леко да затвори задна дясна врата при което ми светва индикацията за отворена врата. Това ми се случва 2-3 пъти вече и трябва да ставам и да обикалям колата като маймуна. Другото нещо, което ще е много полезно е децата като почнат да затварят вратите. Няма да има нужда да се връщам и да дозатварям аз, както правя сега. Не искам да казвам, че без тази екстра не може. Просто изтъквам предимствата и.Отделно този найлон не ме притеснява много. Скърцане наистина нямам сега, но нямах и на старото ауди, което беше 9 годишно. Всичко се прави както каза колегата по-горе. Парите ще са далеч по малко, но колко точно засега незнам. Предполагам нещо м/у 1000-1500 лева ще ми дойде.Sky, благодаря за това инфо, точно това търсих, за да програмирам моето.Ти не си ли взе Нисан? Я кажи дали работи този кодинг? Редактирано 28 Декември 2010 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Баба ти цял живот е карала с вакуум на вратите и я е мързяло да стане да си дозатвори. Тресни един на жената зад врата и другия път да видиш как хубаво ще затваря вратите :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 (Редактирано) Баба ти цял живот е карала с вакуум на вратите и я е мързяло да стане да си дозатвори. Тресни един на жената зад врата и другия път да видиш как хубаво ще затваря вратите :-) Редактирано 28 Декември 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 @Sag: каза ли му го кратко, ясно и точно...!? Ние му говорехме заобиколно за пари, време, проблеми със сглобяването и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 28 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 (Редактирано) Пичове, така ще съм спокоен, че колата няма да я вземе някой от форума. Някой бай мангал ще и се радва след време. Бах тия коли, за какво са направени бре? Да се снимаме ли с тях?Адаша, ще даде почти 2 бона за окачване на джипа. Цецо сигурно е налял и той толкова за Тунек. И колко още колеги във форума за турбота. Да не казвам, че сега след нова година влизането ми в сервиза е около 800 лева. Това масло + филтри + ремъка + 2 ролки + 1 обтегач/натегач.Единственото нещо може би в случая е да не скърца след операцията. А да щях да забравя и окабеляването се сменя на вратите. Мале в къв филм се вкарах. Редактирано 28 Декември 2010 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 29 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2010 (Редактирано) Мале в къв филм се вкарах.Ми не си се вкарал още. Иначе си прав. Всеки си харчи парите за каквото му е кеф. Едни за наркотици, други за цици, а трети за колици.Все пак намирам повече смисъл в окачванве и едно торбо да речем отколкото в някакво безвъздушие (вакуум) Но от друга страна нямам две деца като теб, жената не ми се води и обикновено ми затварят вратите. Ако не го направят, свалям стъкло и моля учтиво "Шшшш, Алоооу, ае ако обичаш!Пак не ти се налага да слизаш. Добра дума врати отваря, но и затваря Редактирано 29 Декември 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2010 Найлоните на А6 4Ф не се разлепят, реже се по лепилото и така...две врати съм разглобявал и видях за кво иде реч... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 29 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2010 (Редактирано) Така. Да уточня малко. Сивата кора, предполагам за нея говориш, която е залепена и трябва да се отлепя. Тази кора се продава като отделна част, но се напасва в сервиза за слагането на моторчетата. Мисълта ми е, че ще трябва да се изрежи отвор на кората, където да се сложи моторчето. През този отвор може да се бръкне и да се смени заключващия механизъм. Това ще се провери на място преди да се почне операцията. Реално вратата има една пръчка, която предпазва от страничен удар да не хлътне навътре, тази кора и кабеляци.Говорителите във външната кора ли остават, тази която се сваля? Редактирано 29 Декември 2010 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trent Публикувано 29 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2010 Ти не си ли взе Нисан? Я кажи дали работи този кодинг? А, той Нисана си стои и си се кара, но главно уикенда или по празниците, когато возя цялото семейство, скоро се сдобих с едно В7 и ме дразнеше това, че го няма това накланяне на дясното огледало, което преди имах на Олроуда и С4ката, ходих до дилъра да ги питам, те ме разкатават с разни тъпи обяснения, не ги знам много работа ли имат к'во ли, но след твоя пост, смятам да се обурудвам с един ВАГ КОМ и да го пробвам съвсем скоро, ще кажа дали е проработило след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2011 Излъгах, няма найлон, само онова черното, като найлонов дунапрен има, като на снимката, която си приложил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 2 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 И аз така си мисля. Ще стане. Сега чакам да си получа нещата от Германия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 6 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2011 Някой случайно да знае дали лесно се сменят кабелите на вратите? Ако не е лесно как мога да захраня моторчетата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване