Jump to content

A6 4F - Вакуум на вратите


sky

Recommended Posts

Реших да пусна нова тема да е лесно за намиране. И така пичове почвам ъпгрейда. Готиното на този ъпгрейд е, че слагаш 2 екстри в едно. Едното е вакума, а другото е заключване на задните врати от шофьорската врата. Самия ъпгрейд е доста скъп и има доста неща за сменяне. Те първа ще научавам какво ще се сменя и какво трябва да се прави. Ще ви държа в течение.

Това което разбрах досега е следното:

1. Смяна на 4 механизма за затваряне/заключване, по един на врата.

2. Смяна на 4 компа. 1 във всяка врата

3. Монтиране на 4 допълнителни мотора, по един във всяка врата.

4. Сменя се ключа на шофьорската врата.

Корите на задните врати са различни. Тях ще видя дали ще ги сменям. Под корите има нещо като кора/стуриопор, той също се сменя.

Останалото е слагане/напасване и активиране.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 124
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Трябва ми модула на дясната врата, искам като бия задна, огледалото да се сваля само

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ми модула на дясната врата, искам като бия задна, огледалото да се сваля само

Това е в пакета за памет на седалките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си :steinigung: Но с това начинание, което е подхванал варненския луд, според мен подминава всички други ентусиасти :respekt: Желая му възможно най - малко спънки и удовлетворение от крайният резултат :hilezh:

Редактирано от Караконджул
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щеше да е много ценно ако някой като мен паднал от крушата си имаше на идея за какво става въпрос.

Ще си вакуумираш вратите ли? :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В един сайт четох, че с по-нов модул за дясна врата може да си активираш тази функция да ти сваля огледалото, моя варел е от края на 2004та...на sky модула трябва да го има това. Цялата работа става като смениш кодинга на модула на вратата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щеше да е много ценно ако някой като мен паднал от крушата си имаше на идея за какво става въпрос.

Ще си вакуумираш вратите ли? :steinigung:

Това е примерно като оставиш вратата леко открехната (но захапала вече механизма) и системата я дозатваря. Тоест няма нужда да тръшкаш вратите. Това за вакума.

Ето как е на А8

Другата предполагам знаеш за какво иде реч.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахти яката екстра. Свалянето на огледалата на задна обаче ще е полезно.

Някой знае ли как да си програмирам щората да не се сваля сама на задна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстрата е хубава няма спор. Като за нова кола я платих около 600 евро. Не бих си купил кола /лимузина/ без серво на вратите повече.

Обаче да се слага допълнително според мен е пълна лудост. След такова разглобяване колата никога няма да е същата.

Парите са най-малкият проблем,другите неща няма да станат като хората.

Редактирано от carlitobrigante
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахти яката екстра. Свалянето на огледалата на задна обаче ще е полезно.

Някой знае ли как да си програмирам щората да не се сваля сама на задна?

В менюто на MMI има опция да се изключи автоматичното прибиране на щората при включена задна!

В един сайт четох, че с по-нов модул за дясна врата може да си активираш тази функция да ти сваля огледалото, моя варел е от края на 2004та...на sky модула трябва да го има това. Цялата работа става като смениш кодинга на модула на вратата.

Ето как работи на моята кола: Падащо е само дясното огледало.

Нужен ти е памет модула на седалките, защото трябва да запаметиш две положения на дясното огледало - едно нормално и едно като дадеш на задна да ти гледа задня дясна гума и бордюрите. Това положение няма как да стане автоматично и трябва да се запамети. Освен това работи само, когато джойстикът за настройки на огледалата е превключен към дясното огледало. Тогава при задна скорост, автоматично слиза надолу. В другите положения на контролера функцията не работи. Паметта на седалките запазва и позициите на климатроника и някой други дребни предпочитания из MMI.

Какви са предимствата на сервото на вратите?

Питам, защото ми изглежда по трудоемко и ангажиращо от това да си я "треснеш" . За това, че е гъзария съм наясно. Мацките ще припадат като го видят :bia:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли как да си програмирам щората да не се сваля сама на задна?

Изключва се през MMI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВКакви са предимствата на сервото на вратите?

Питам, защото ми изглежда по трудоемко и ангажиращо от това да си я "треснеш" . За това, че е гъзария съм наясно. Мацките ще припадат като го видят :lol:

Не е нещо без което не може мисля че го има още в е38 и със сигурност в е65 примерно . Въпросът е че трудно се отучва човек да си хлопне вратата сам :bia: инъче със съвсем леко притваряне тя се самозатваря сама.

ЧЕ ще стане въпросната екстра при СКУ ще ..ама такава галимация с разглобяване и тн си е чисто наиграване не знам колко струва ама тва вече са застаряващи коли :( разумно и смислено ли е да си боднеш неква второстепенна екстра за 3 к примерно с труда :)

Ску заложи на софта и си остави тая опция за новата а6 примерно :) поне аз със сигурност бих постъпил така пък и съм ползвал извесно време кола със софт клоуз :)

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти обаче не пропускаш да дадеш акълец, а? Пък дали някой е искал или не, това няма никакво значение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Carlito, не си много прав в случая. Не мисля, че ще има проблем със смяната на нещата. Все пак всяка ударена кола със засегната врата минава през това и се прави. Мен не ми е толкова за вакума, отколкото заключването на вратите. Сега при всяко спиране трябва да ставам и да отварям вратите. Понеже двете екстри вървят заедно, реших и двете да сложа. Говорил съм с Jacob и галимацията не е сложна, но коства доста пари. Аз ще се опитам някои неща да ги взема втора ръка, а това което немога ще вземам ново. Накрая ще напиша колко ми е излязло.

Ето за огледалото:

Enabling reverse mirror tilt on cars without memory seats: Go to module 52 Door Elect, Pass., Long Coding, Byte 4. If the byte has value 40 (cars without electrically folding mirrors), change it to 4C. If the byte has value 50 (cars with folding or folding/dimming mirrors), change it to 5C.

Не съм го тествал, но смятах тия дни да го тествам. Ако някой го тества преди това да каже.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти обаче не пропускаш да дадеш акълец, а? Пък дали някой е искал или не, това няма никакво значение :)

Що бе проблем ли имаш като гледам само глупости коментираш кажи по темата B)

Ску като има желание да ходи да си инсталира квот му душа иска тва си е негово решение но като е постнал темата коментари може да има всякакви и дали ти ще ги одобряваш или не ми е нали разбираш през кое ми е B)

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Carlito, не си много прав в случая.

За себе си съм прав. Интериора на 4F е направен много добре и не се разскърцва дори след голям пробег. Моята кола я оставиха един чирак да сложи жабката и после два пъти ги карах да я свалят докато се оправи. Дано да ти я направят и да не скърца после. Успех.

3-4 хиляди лева ще те оправят според мен, зависи как ще стане с корите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Части има бол в ибей. За да отвориш вратата, трябва да срежеш найлона на вратата, където е лепилото. Няма да е като оригинално да знаеш...стига майсторите да не ползват оригинални лепила и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В менюто на MMI има опция да се изключи автоматичното прибиране на щората при включена задна!

Изключва се през MMI

Как се казва, къде е? Не го познах, докато разглеждах ММИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се казва, къде е? Не го познах, докато разглеждах ММИ.

Automatic rear blind или нещо подобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Части има бол в ибей. За да отвориш вратата, трябва да срежеш найлона на вратата, където е лепилото. Няма да е като оригинално да знаеш...стига майсторите да не ползват оригинални лепила и т.н.

Какъв найлон се реже? Под външната кора трябва да има само една кора, която е като звукозаглушителна. Тя не се ли маха с болтчета?

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се свалят механизмите за заключване, се маха един найлон залепен със специално лепило. Когато свалящ кората, 20-30% от щипките се чупят и трябва да си купиш нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...