Jump to content

Recommended Posts

Аз не съм чувал за стандарти за производство на части. Може ли да цитираш някой?

Със сигурност такива стандарти съществуват и е напълно възможно изскванията им да са достатъчно строги и стриктни.

Във времената на социализма това бяха т.нар. "вътрешноведомствени стандарти" или ОН(отраслова нормала) за България или ТУ(технические условия) за СССР. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 134
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

DIN - Deutsche Industrielle Norm - друг не ви трябва, има разбира се сума ти ISO стандарти, като се почне от управление на качеството, та до екологията.

Всички части с изтрити щампи ВАГ, или с изтрити оригинални номера са оригиниални, не по-малко от купените от Порше БГ. Обаче никой производител няма право да продава оригинални части в своя опаковка - еми трият номерата и/или щампите, пакетират и продават.

Смешно да се твърди, че частите за Западна Европа били супер не знам си какво си, тука само боклуци идвали - че те ако произведат 100 000 тампона за Германия и 300 за БГ - кой ще се занимава за тея 300 специално да ги прави евтини и не знам какво си. Луда работа!

Само, че ти като си караш колата в постоянен оффроуд какви тампони и носачи ти трябват, за да изкарат изобщо някакви км в БГ?!

ТРВ се внася от Тех-Ко, Ауто Хелп. И двете фирми внасят директно от производителя, и двете пазаруват от едно и също място, от един и същи склад, от един и същи регионален представител.

За изнесеното производство - тампоните на колегата или по-меки от едните, по-твърди от другите! Смях!!! Ама чувам напоследък такива щуротии откъде ли не, та не е за чудене. Бе имате ли идея изобщо как се конструира, прави технология, изпитва, произвежда и се следи за качеството на каквото и да е машиностроително изделие?! Знаете ли, че и най-простото производство минава през няколко цикъла на проверка на качеството. Никоя голяма и сериозна фирма не си позволява да си прави експерименти с тези неща. Защото ако не у нас, то в нормалните държави за такива неща съдят и се плащат милиони в обезщетения.

Цените на маса части паднаха по 2 причини - колите остаряха, изнесе се производството в страни с ниски заплати.

Ми то е ясно и в темата за амортисьорите го написах: никой няма да си купи оригинален амортисьор по 200-300 лв парчето за Ауди В3/В4. Защото ако Закс-а и Боге-то се произвеждат в Германия за тези модели - ще струва толкова!

Хоп - изнасяме производството в Турция, цената за производство пада драстично и можете да си позволите да си ги купите. Не се губят клиент и тн.

Който пък чак толкоз държи на супер качество - поръчва едни оригинални - за 4 дена ги доставяме - плаща си безумната цена и е в джаза. За колко време, с нашите рапаци и трапове - никой не може да каже.

Айде забавлявайте се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как качеството за Източна и Западна Европа да е еднакво.Не разбирам от части ,но досега хилядократно съм се убедил ,че в нашия регион и най-вече в БГ се внасят най-големите боклуци за съжаление(визирам почти всичко).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак почти легенди Вярно е че като си купиш ново АУДИ в Унгария правят Зглобка за БГ но при авточастите има една система САП

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DIN - Deutsche Industrielle Norm - друг не ви трябва, има разбира се сума ти ISO стандарти, като се почне от управление на качеството, та до екологията.

Това са общи стандарти, не касаещи качеството (издържливостта) на една част. На практика една авточаст от различни производители отговаря на еднакви стандарти, но като авточаст е със съвсем различни свойства. Или твърдиш, че Делфи и VAG е едно и също, само защото имат еднакво ИСО или ДИН?

Смешно да се твърди, че частите за Западна Европа били супер не знам си какво си, тука само боклуци идвали - че те ако произведат 100 000 тампона за Германия и 300 за БГ - кой ще се занимава за тея 300 специално да ги прави евтини и не знам какво си. Луда работа!

Изобщо не е смешно. Ако беше смешно всички авточасти по магазините щяха да са с еднакво качество. Тия хипотетични 100 000 тампона може да са всичките с по-ниско качество, но да имат и други 10 000 с по-добро. В България обаче ще дойдат само от по-евтините.

За изнесеното производство - тампоните на колегата или по-меки от едните, по-твърди от другите! Смях!!! Ама чувам напоследък такива щуротии откъде ли не, та не е за чудене. Бе имате ли идея изобщо как се конструира, прави технология, изпитва, произвежда и се следи за качеството на каквото и да е машиностроително изделие?! Знаете ли, че и най-простото производство минава през няколко цикъла на проверка на качеството. Никоя голяма и сериозна фирма не си позволява да си прави експерименти с тези неща. Защото ако не у нас, то в нормалните държави за такива неща съдят и се плащат милиони в обезщетения.

Докато няма обяснение, защо при Cucurko едните тампони са били видимо по-меки горните писания попадат в графа общи приказки - верни но... т.е. има и едно "но".

За пример за срив на качество мога да дам фирмата Делфи. От близо 2 години частите им не стават, а едва ли са сменили стандартите и технологиите по които ги произвеждат.

Друга известна фирма Jurid дори си маркира различното качество с различни буквички. Да не би отделните партиди да са с различно ИСО или ДИН? Едва ли.

Темата е дълга и спорна. Неоспоримо е обаче, че оригиналните части отговарят на някакво минимално допустимо качество, до което афтърмаркет марките често не се доближават поради изискването на пазара за ниска цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всички фирми имат различно качество на продукцията. Това, че тук се предлагат предимно по-нискокачествените части не е вина на производителите. Те предлагат - ти избираш и поръчваш. Вносителите на части в България сами си избират кое качество да поръчат. Не че някой насила ни набутва ментетата. Затова често прави впечатление, че някоя си фирма е снижила качеството. Не го е снижила - това качество винаги си го е имало, само че преди време тук се е внасяло 2-ро да речем, а пък сега се внася 3-то и 4-то. Те и вносителите не са толкова виновни за тая работа. Българина иска евтинко.А после се оплаква че накладките свирят, че тампоните са твърди, че незнамси още какво. Е то не може хем качествено, хем евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето фирми минаха на поръчки през системата ТЕК КОМ поръчваш номер и бройка никакви качества никакви щуротий. Фирми като Журид Феродо Топран найстина имат номера показващи "качество" или "местоположение на производството". Цените в БГ зависят само и единствено от договорните отношения на Производителя и Доставчика там такъв филм ниско или високо качество НЯМА. ТРВ в БГ внасят директно само три фирми всичко останало са прекупвачи от вътрешния пазар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре а каква е цената на комплект TRW.И като извод по-скъпото,по-добро ли е.Или за нашето подобие на пътища няма разлика.

Редактирано от DAKINE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой е третият официален вносител на TRW за България.

Вече споменахме Аутохелп и Тех-Ко.

И другичко да Ви спомена има доста осезаема разлика в качеството на марките MOOG и FERODO в зависмост откъде ще си ги купите - от Руди96 или от Евро07.

А защо ли, защо ли? :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FERODO, FAG и LUK престъпниците от 07 първо не ги внасят директно а отделно на това продават най-отявлените им ментета, нещ като АДИДОС, но все още в авточастите излизат в оригинални кутий.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето фирми минаха на поръчки през системата ТЕК КОМ поръчваш номер и бройка никакви качества никакви щуротий. Фирми като Журид Феродо Топран найстина имат номера показващи "качество" или "местоположение на производството". Цените в БГ зависят само и единствено от договорните отношения на Производителя и Доставчика там такъв филм ниско или високо качество НЯМА. ТРВ в БГ внасят директно само три фирми всичко останало са прекупвачи от вътрешния пазар.

Успокой се малко. По-полека. Включи малко мисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всички фирми имат различно качество на продукцията. Това, че тук се предлагат предимно по-нискокачествените части не е вина на производителите. Те предлагат - ти избираш и поръчваш. Вносителите на части в България сами си избират кое качество да поръчат.

Хубаво е ,че го написа за разбирачите :) .Има ли TRW 1-во качество в нашата родина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега може да обясните как и аудитата ги правят различни за Порше София и Порше Варна.

Пак казвам във съвременните фирми няма първо, второ и трето качество, има зачот и незачьот.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е ,че го написа за разбирачите :) .Има ли TRW 1-во качество в нашата родина?

На фона на всичко останало TRW е оличен избор. Не мога да кажа дали точно TRW има различни нива на качество. Там не съм срещала фрапиращи разлики. От опита, който имам досега поставям TRW на второ място по качество след Lemforder, ако говорим за окачване. За накладките мога да кажа същото - на първо място АТЕ, на второ TRW. Това разбира се е мое мнение и не ангажирам никого.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Васко моето впечатление е друго джантите ми за седмица стават черни от праха на накладките именно ТРВ но пък са купени в Австрия не люлин 16 партер зад иванови :respekt:

Имат Огромен фейдинг обаче и втория път спират доста по- зле за първия са на 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О,о,о,о не знам бе хора. Същите неща ги чувам и за TEXTAR и PAGID. То не останаха читави части в тая държава. Може пък и TRW да имат няколко качества. Но за тях конкретно не мога да кажа нищо. Казвам за тези, за които знам със сигурност - TEXTAR, PAGID, FEROFO, FEBI, HANS PRIES (при тях поне произходът е даден в каталожния номер) и сега не се сещам още кои.

Обаче ако някой се изкаже кофти за ATE вече ще се нервирам. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това, второто, кво го правят после ?

Export за България :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марти както написах е те така се раждат легенди, ниско качество производство за бг/отделно за нашия огромен пазар/, това което не влиза в нормите /казва се БРАК/ се пробутва в България, а никой не се замисли що премиум марките тука ги плюем, горублянски търгаши ти набиват Бирт и те лъжат че е Лемфьолдър или Трв и после било менте, менте сме си ние който внасяме, менте са прекупвачите който се опитват да вържат двата края а най голямо менте са малките сервизи който хем работят с ~100% надценка хем клалификацията им е клоняща към минус безкрайност

Почти всички фирми имат различно качество на продукцията. Това, че тук се предлагат предимно по-нискокачествените части не е вина на производителите.
Не мога да кажа дали точно TRW има различни нива на качество.

Когато решиш че можеш да кажеш нещо НО ТОЧНО ГО КАЖИ, просто спрете да разхвърляте лъжи из форумите за качеството на продукцията тук, е да комплексари сме и някой друг ни е виновен.

Редактирано от shwepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Пак казвам във съвременните фирми няма първо, второ и трето качество, има зачот и незачьот.

това, второто, кво го правят после ?

Е тва е конкретния отговор на въпроса с афтърмаркет частите у нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Бога само не накладки TRW :steinigung:,.......

Просто няма толкова твърди накладки правещи дисковете на "дунавски вълни" за не повече от две седмици! Това в рамките на последния месец!

+1

Да питам още веднъж - някой ще цитира ли стандарт за производство на авточасти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...