petroff Публикувано 24 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 За първа зима съм с газова уредба и ще помоля за съвет в кой момент е най-добре да се превключва на газ.Ако чакам да загрее до 90 градуса, предполагам, че е най-добре, ама това означава, че почти само на бензин ще трябва да си карам.От друга страна, разбрах, че по-ранното превключване на газ (на по-студено) води до прецакване на платната на изпарителя като тук проблемът не е толкова в цената за смяната им, а повече в опасността от изтичане на газта.Ще оценя споделянето на вашите впечатления и опит!petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 24 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 Най-лесно ще се ориентираш, като си представиш че е пролет, лято или есен. Знаеш какви са температурите през тези сезони. Аз лично моята съм я палил/карал и на -5 на газ. Е дърпа се от начало, ама после тръгва. Вероятно ще ти кажат, че така се износвало мембраните, да така е, ама и така и така на 2-3 години е добре да се подменят, е аз изкарах с последният изпарител пак толкова, карайки си я на газ и зимата. Е при сегашните температури, просто няма да ти върви, до дето не качи температурата на охладителната течност над 0. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 24 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 При температура под 0С е хубаво да я оставяш и палиш на бензин.Палиш на бензин и потегляш след най много 100м си я прехвърляш на ГАЗ.Няма смисъл да я тормозиш да палиш на ГАЗ така на изпарителя ще правиш по рядка смяна на мембраните.А и не е лошо поне веднъж в месеца задължително да я караш малко на бензин 10км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petroff Публикувано 24 Януари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 При температура под 0С е хубаво да я оставяш и палиш на бензин.Палиш на бензин и потегляш след най много 100м си я прехвърляш на ГАЗ...Да, аз си паля на бензин и точно така правя - почти веднага след тръгване превключвам на газ, но се чудех това има ли някакъв смисъл щото тогава температурата на изпарителя си е почти същата като в момента на палене, т.е. като външната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 24 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 и двете ми коли не вървят на бензин така че съм принуден и при -15 да паля на газ и не съм имал проблеми на всеки 2-3 години си продавам стария изпарител и си купувам нов за да не слагам български платна аудито ми е с ловато а форда с брц доволен съм и от двете марки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 24 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 има ли някакъв смисъл щото тогава температурата на изпарителя си е почти същата като в момента на палене, т.е. като външната.←караш на бензин до отлепяне на стрелката...30-40С Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raiders Публикувано 24 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 (Редактирано) Сега да кажа един таксиджия с голф 2 вика аз резервоар за бензин нямам на газ си пала и карам винаги и за 20-30лв. си ги сменам уплатненията има и такива но аз днес на -15 не можах да запала...защото на бензин е ЪпсУрД да запаля та колегата как е запалил днес на газ не знам ама да сподели опитАз зимата или ~0 градуса като запаля на газ веднага давам на бензин за 3-4мин. да загрее после пак на газ и газ... това е достатъчно за мен иначе по принцип като съм бързал и при ~ 0 градуса съм палил и трагвам веднага но веднаж така я задавих а и с тези боклуци по бензина води замразват е как да запала на бензин Редактирано 24 Януари 2006 от raiders Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 24 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 На мене са ми казвали "стъпи ли стрелката на първата от трите чертички, над които пише 50 градуса-слагай на газ",така и правя, и досега не съм имал проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 24 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 най-добре е да палиш на бензин и да превключваш на газ когато стрелката отдели от дъното на скалата - 30-40 градуса. Постига се като оставиш колата да работи в покой около 2-3 мин., иначе аз с моята нямям подобни проблеми, ключа ми е електронен и превключва на 35 градуса- има датчик на изпарителя, който подава сигнал към релетата, взависимост от външната температура, това става след 2-5 мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 24 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 Ей сега, специално заради темата, слизах да врътна ключа. Запали от второто чукване. Превключих на бензим, ама там положенито при мен е мъртво, та я пооставих да поработи 3-5 мин и после обратно на газ. Заспа. Върви си на 6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petroff Публикувано 25 Януари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2006 10x! за споделените мнения! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Edguy Публикувано 27 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2006 Учудващо защо не си си взел автоматичен ключ за прехвърляне от един режим на друг. Ма това е една друга тема.Това което знам по въпроса е - трябва да се достигне темп около 20-35 градуса. И ако е възможно прехвърлянето от бензин на газ да става в покой, а не по време на движение, защото се получават едни неприятни вибрации за двигателя - абе да ги нареча направо УДАРИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata_m Публикувано 27 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2006 (Редактирано) И аз да споделя. Също паля на безнин и после минавам на газ. Допълвам, че и да искам на друго не мога да запаял щото мемрбраните май са станали на тигани. И ако някой ми види поста да попитам за а не отварям други теми. Аз съм с ръчен смукач но сутрин за да запаля на бензин трябва да дръпна смучкача на само на 2 степен. Ако го дръпна повече .уй ако е върнат същот .уй . Обаче в това положение пали от раз . Не трябва ли като е студена нормално при максимално изтеглен смукач да пали пък при мене на съвсем леко дръпнат. Като запаля заковаав на 900 оборота и не мърда дори и при най-ниските темпеатури. После на гас като включа трабва до край да изтегля и постепенно при промяна на температурата да регулирам оборотите, чрез частично връщане на смукача но още по-гнусното е, че той по принцип се връща на степени и за да задържи тези обороти които искам трябва да не го намествам на нормалното положение ами някъде около това положение ( както се споменава в един виц ) . Предполагам колегите с подобни двигатели могат да дадат отговор. Допълвам, че преди време си беше на бензин го дърпам докрай и после настепени си го свалям докато загрее и си влезе в нормални обороти. Възможно лио е да се е разбуталио нещо щото не съм много вещ в тая област.Инъче да се върна към темата си мисля,че е по добре в началото да се кара на бензин понеже ако не езагряла яко харчи газ и горе долу еднаквко щ излезе като цена да изгори човек малко бензин или да изгори газ но голямо количествов докато загрее. Да не говорим, че може би и мембраните по-дълго ще изкарат. Редактирано 27 Януари 2006 от Dakata_m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 27 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2006 (Редактирано) Превключих на бензим, ама там положенито при мен е мъртво, та я пооставих да поработи 3-5 мин и после обратно на газ.AUDI A4 1.8T 20V - другото го знаете :) колега на турбинажа си изцепил газова ?можеш да видиш какво предизвика в моята неуравновесена душа Редактирано 27 Януари 2006 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petroff Публикувано 28 Януари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2006 Учудващо защо не си си взел автоматичен ключ за прехвърляне от един режим на друг...Честно казано не съм се интересувал по въпроса, а и от сервиза за газовата не са ми предлагали подобно нещо.Не съм сигурен обаче, дали на ръчен смукач и на карбуратор автоматичният превключвател е възможен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata_m Публикувано 28 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2006 То и аз като се замисля. На бащата служебната е една въшка рено клио инжекция и там пак е с ръчно превключване но веднага става газ бензин, а при карбуратора първо цъкам в средно положение и изгарям бензина който е останал в карбуратора докато почне да придърпва и чак тогава включвам на газ. Предполагам това ще е основния проблем за автоматичния ключ, който директно ще превключи на газ и ще се омшат в карбуратора .Може и да греша - не съм рабирач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 28 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2006 Правилно предполагаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gixser Публикувано 6 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2006 (Редактирано) Първо по темата - паля на газ вече трета зима при всякякви температури, и нямам проблеми до сега.Скоро отварях изпарителя (заради боклуци,задръстили сондата в бутилката ), и платната са като нови (Ловато - на 4 години).Пали бързо като на бензин, няма го характерното забиване когато я настъпиш в първите минути,но по-трудно загрява(заради допълнителното охлаждане на изпарителя). Даката - моята е същата и се държи по същия начин.Възможно е да са я поразместили при слагане на газовата, жащото ниските обороти на газ се регулират совен от качеството на сместта(винта на изпарителя) и от винта за своб. ход на карбуратора.За това и смукача не го дърпаш до край. И да!- прав си за автоматичния ключ. П.П. От това каране на газ за сега ми пострада само ускорителната помпа.Потича и периодично трябва да я притягам (сякаш от прегряване се изкривява алуминия ,но с сваляне ,шлайфане и притягане- нещата се оправят!) Редактирано 6 Февруари 2006 от Gixser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts