verter Публикувано 15 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2011 На теб сега каква ти е идеята просто топлия въздух да излиза от капака или???Да , точно това е идеята. Въздухосборник не ми трябва, защото движение в калта почти няма. Трябва ми прост отдушник през който да излиза част от топлината.Не искам засега да слагам допълнителни перки, защото хем е по-сложно, хем ще си товаря алтернатора и акумулатора , а и принципно джипа няма особен проблем с прегряването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 15 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2011 Тези решетки на капака не са само прост отдушник.При движение на автомобила, въздуха, който минава над капака създава вакуум около решетките и така се изтегля въздуха, намиращ се под капака на мотора, а с него и топлината.Ама пък, чак толкова ли грее, та е необходимо това охлаждане?Или просто, декорация...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 При чугунена глава с газ по-добре да има предвидена допълнителна възможност за охлаждане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 27 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 (Редактирано) Още малко работа се отметна през уикенда. Сложихме най-после калниците. Падна доста довършителна работа, но съм доволен как се получи. Ето снимки.Нитове с широка глава използвах. Много добре станахаХубаво покриха ръба на калниците. Няма как да ги удрят камъчета. Връзката между новите уширители и подкалниците ще напълня със силикон.А тази снимка ми пълни душата. Много яко изглежда отгоре. Редактирано 27 Февруари 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 27 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 Много добре е станало,харесва ми как се е получило при задната врата и панела.Като стигнеш да махаш двойнолепящите лепенки на вратите ми кажи да ти дам една джаджа да ги махнеш без да повредиш боята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 27 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 Сколаса на нитове, най-после Аз като ти говорех още в началото, не ме послуша Започва да придобива търсения вид, ЕВАЛА !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 27 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 Супер се е получило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_s2_ Публикувано 27 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 Само трябва да ги напълниш тия калници ся Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 27 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 Трябват и степенки - много празнота има между веждите в долната им част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 27 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 Само трябва да ги напълниш тия калници ся Чакат го доста големи гуми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gambini Публикувано 28 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2011 С интерес следя темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 23 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 (Редактирано) Малко да проветрим темата. Днес взех гумите и ги събрах с джантите. Джантите са Mangels, 8x15" ,ЕТ (-10), 5x114,3, железарки, хром-никел.Гумите: BF Goodrich - Mud Terrain T/A KM2, 33/12,5/15На живо са ужасно красиви....и огромни ! Ето какво се получи.Това е за сравнение със заводките ми гуми - 225/70 R15. Новите се равняват на европейския размер 315/72/15 "Индианеца" събра едва две гуми, другите трябваше да са в друга кола.Ванката (Don_Diego) ги "покара" малко и каза, че лесно качвали бордюри Другите две гуми ги качихме в B4-ката. Редактирано 24 Март 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Март 2011 Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 С нетърпение очаквам отзиви от поведението им на сух/мокър асвалт.От България ли ги купи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 23 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 (Редактирано) С нетърпение очаквам отзиви от поведението им на сух/мокър асвалт.От България ли ги купи?Don_Diego ми ги намери и достави. С нетърпение очаквам да ги пробвам в кал, пък за асфалт.....не ми се кара по асфалт Очакванията са на мокър асфалт, отъпкан сняг и лед да са даже опасни, но това съм го имал предвид. По черен път, в кал, на чакъл, в дълбок сняг,в коловози, по скали и на сух асфалт трябва да са доста добре. Поне така показват тестовете. В никое отношение не са най-добрите, но и в никое не се дънят. Според специалистите е много балансирана гума и печели тестовете заради това. Редактирано 23 Март 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 23 Март 2011 Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 Грандоманиозно.... Честито, Влади...Ще изглежда монстър вече, с тези огромни "крака"... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 23 Март 2011 Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 И тука да ти честитя за гуметата Нема по-голяма кола от беЧетворката, ако се бяхме позаинатили и още една можеше да съберем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franky Публикувано 23 Март 2011 Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 За съжаление , чак сега видях проекта - ще го следя с интерес.Браво на колегата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 23 Март 2011 Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 е бива ли така,като в сапунен сериал ,....баш на най-интересното ,снимките свършиха аааа Да снимки как стоят на машината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 23 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 (Редактирано) е бива ли така,като в сапунен сериал ,....баш на най-интересното ,снимките свършиха аааа Да снимки как стоят на машината Няма как баце, бавят ми окачването вече 67 дни , а без него е невъзможно да сложа тия гуми. Просто са огромни.Аз да съм готов с всичко, после качвам и монтирам накуп. Булбарът отпред стана уникален като му свалих лака. Джипарата ще вземе да стане доста красива и ще ми е жал после да я карам по калищата.... Уж щеше да е небрежна джипката, а то пак се превръща в неква мания. Въх Редактирано 23 Март 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 23 Март 2011 Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 следя с нетърпение,Влад! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 23 Март 2011 Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 (Редактирано) Баси булдозера ще стане! ще трябва май след това да сменяш и категорията..на "C" Редактирано 23 Март 2011 от kalin3000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 23 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 (Редактирано) Аз имам "C" Благодаря, че оценявате джипчо и неговата трансформация Редактирано 23 Март 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 23 Март 2011 Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 (Редактирано) Ще го оценим като го изкаляш качествено Като виждам гумите... си мисля, че като ги боцнеш с окачването.. и ще гледаш Дискавъритата от високо Редактирано 23 Март 2011 от ThugLord Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 24 Март 2011 Доклад Share Публикувано 24 Март 2011 ...Влади, джипченцето става ЕДИН ПЪТ!!!Само почвам леекинко да се притеснявам, дали мотора, т.е. конете му няма да дойдат малко накрая.С тия гуми, окачване, брони и всичко останало колко мислиш, че ще се вдигне общото тегло на Дзверо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2011 (Редактирано) С тия гуми, окачване, брони и всичко останало колко мислиш, че ще се вдигне общото тегло на Дзверо?Истината е, че нямам представа. Нека стане и ще преценя. Все си мисля, че ще му остнат сили, но да видим.Гумите не бяха много тежки. Даже и гумаджиите потвърдиха. Умишлено ги попитах за Малатеста, защото знам че са регенерати и тежат повечко. Казаха , че тези определено са по леки. Обаче с джантите си тежат вече. Мога да направя и алтернативна броня (по-лека) като просто модифицирам оригиналната. Багажника на тавана е максимално лек (изцяло от алуминий). В общи линии се старая да не го товаря. Редактирано 24 Март 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване