Jump to content

Monster Truck Madness


Recommended Posts

На теб сега каква ти е идеята просто топлия въздух да излиза от капака или???

Да , точно това е идеята. Въздухосборник не ми трябва, защото движение в калта почти няма. Трябва ми прост отдушник през който да излиза част от топлината.

Не искам засега да слагам допълнителни перки, защото хем е по-сложно, хем ще си товаря алтернатора и акумулатора , а и принципно джипа няма особен проблем с прегряването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези решетки на капака не са само прост отдушник.

При движение на автомобила, въздуха, който минава над капака създава вакуум около решетките и така се изтегля въздуха, намиращ се под капака на мотора, а с него и топлината.

Ама пък, чак толкова ли грее, та е необходимо това охлаждане?

Или просто, декорация...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Още малко работа се отметна през уикенда. Сложихме най-после калниците. Падна доста довършителна работа, но съм доволен как се получи. Ето снимки.

022550799-big.jpg?r=0

022550801-big.jpg?r=0

022550803-big.jpg?r=0

022550807-big.jpg?r=0

022550809-big.jpg?r=0

022550810-big.jpg?r=0

022550812-big.jpg?r=0

022550813-big.jpg?r=0

022550815-big.jpg?r=0

022550816-big.jpg?r=0

022550818-big.jpg?r=0

Нитове с широка глава използвах. Много добре станаха

022550819-big.jpg?r=0

022550821-big.jpg?r=0

Хубаво покриха ръба на калниците. Няма как да ги удрят камъчета. Връзката между новите уширители и подкалниците ще напълня със силикон.

022550823-big.jpg?r=0

022550825-big.jpg?r=0

А тази снимка ми пълни душата. Много яко изглежда отгоре.

022550805-big.jpg?r=0

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре е станало,харесва ми как се е получило при задната врата и панела.

Като стигнеш да махаш двойнолепящите лепенки на вратите ми кажи да ти дам една джаджа да ги махнеш без да повредиш боята

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само трябва да ги напълниш тия калници ся :zustimm:

Чакат го доста големи гуми :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Малко да проветрим темата. Днес взех гумите и ги събрах с джантите.

Джантите са Mangels, 8x15" ,ЕТ (-10), 5x114,3, железарки, хром-никел.

Гумите: BF Goodrich - Mud Terrain T/A KM2, 33/12,5/15

На живо са ужасно красиви....и огромни ! :steinigung:

Ето какво се получи.

022003123-big.jpg?r=0

022003118-big.jpg?r=0

022818803-big.jpg?r=0

022818804-big.jpg?r=0

022818805-big.jpg?r=0

022818806-big.jpg?r=0

022818807-big.jpg?r=0

022818808-big.jpg?r=0

022818809-big.jpg?r=0

022818810-big.jpg?r=0

022818811-big.jpg?r=0

022818812-big.jpg?r=0

022818815-big.jpg?r=0

022818816-big.jpg?r=0

022818818-big.jpg?r=0

022818819-big.jpg?r=0

022818821-big.jpg?r=0

022818822-big.jpg?r=0

022818828-big.jpg?r=0

022818831-big.jpg?r=0

022818832-big.jpg?r=0

Това е за сравнение със заводките ми гуми - 225/70 R15. :hilezh:

Новите се равняват на европейския размер 315/72/15

022818835-big.jpg?r=0

022818838-big.jpg?r=0

022818841-big.jpg?r=0

022818845-big.jpg?r=0

022818847-big.jpg?r=0

"Индианеца" събра едва две гуми, другите трябваше да са в друга кола.

022818849-big.jpg?r=0

Ванката (Don_Diego) ги "покара" малко и каза, че лесно качвали бордюри :steinigung:

022818850-big.jpg?r=0

Другите две гуми ги качихме в B4-ката. :steinigung:

022818851-big.jpg?r=0

022818853-big.jpg?r=0

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

С нетърпение очаквам отзиви от поведението им на сух/мокър асвалт.

От България ли ги купи?

Don_Diego ми ги намери и достави. С нетърпение очаквам да ги пробвам в кал, пък за асфалт.....не ми се кара по асфалт :steinigung:

Очакванията са на мокър асфалт, отъпкан сняг и лед да са даже опасни, но това съм го имал предвид. По черен път, в кал, на чакъл, в дълбок сняг,в коловози, по скали и на сух асфалт трябва да са доста добре. Поне така показват тестовете. В никое отношение не са най-добрите, но и в никое не се дънят. Според специалистите е много балансирана гума и печели тестовете заради това.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тука да ти честитя за гуметата <_<

Нема по-голяма кола от беЧетворката, ако се бяхме позаинатили и още една можеше да съберем :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

е бива ли така,като в сапунен сериал ,....баш на най-интересното ,снимките свършиха :lol: аааа :angry:

Да снимки как стоят на машината :hilezh::angry::lol:

Няма как баце, бавят ми окачването вече 67 дни , а без него е невъзможно да сложа тия гуми. Просто са огромни.

Аз да съм готов с всичко, после качвам и монтирам накуп. Булбарът отпред стана уникален като му свалих лака. Джипарата ще вземе да стане доста красива и ще ми е жал после да я карам по калищата.... :blink:

Уж щеше да е небрежна джипката, а то пак се превръща в неква мания. Въх <_<

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси булдозера ще стане! <_<

ще трябва май след това да сменяш и категорията..на "C" :hilezh:

Редактирано от kalin3000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Аз имам "C" :hilezh:

Благодаря, че оценявате джипчо и неговата трансформация <_<

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го оценим като го изкаляш качествено :steinigung:

Като виждам гумите... си мисля, че като ги боцнеш с окачването.. и ще гледаш Дискавъритата от високо :hilezh:

Редактирано от ThugLord
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Влади, джипченцето става ЕДИН ПЪТ!!!

Само почвам леекинко да се притеснявам, дали мотора, т.е. конете му няма да дойдат малко накрая.

С тия гуми, окачване, брони и всичко останало колко мислиш, че ще се вдигне общото тегло на Дзверо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

С тия гуми, окачване, брони и всичко останало колко мислиш, че ще се вдигне общото тегло на Дзверо?

Истината е, че нямам представа. Нека стане и ще преценя. Все си мисля, че ще му остнат сили, но да видим.

Гумите не бяха много тежки. Даже и гумаджиите потвърдиха. Умишлено ги попитах за Малатеста, защото знам че са регенерати и тежат повечко. Казаха , че тези определено са по леки. Обаче с джантите си тежат вече. Мога да направя и алтернативна броня (по-лека) като просто модифицирам оригиналната. Багажника на тавана е максимално лек (изцяло от алуминий). В общи линии се старая да не го товаря.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...