masurev Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 в темата на Влади за OFFROAD приключенията на АКБ има снимки на машината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 8 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2011 (Редактирано) Не мога да се сдържа, да не споделя че най-после мечтаното окачване е у нас Другата седмица се навършваха 7 месеца откакто го поръчах, а идеята ми за покупката му бе още декември миналата година. Последната фирма посредник се оказа коректна и най-после окачването е тук и мога да продължа с проекта. Rough Country X-series 4,5" Suspension KitПредните пружини: Чудовища са. Тежат по 9 кг и са дълги по 60см !!!!Кормилният стабилизатор: (5-ия амортисьор). Усилен нитрогенен стабилизатор за контрол върху по-големи гуми.Амовете: 9000 seriesкомплект (предни + задни) усилени амортисьори заредени с нитроген . 10 степенна саморегулираща се система. В зависимост от скоростта на движение на буталото се определя и съпротивлението. Диаметърът на тялото е 11см!Биалетките:Ръчно откачащи се. След откачване позволяват по-големи ходове на окачването в пресечена местност, след което се закачат обратно за пътуване по асфалт, за по-голяма стабилност при по-висока скорост.Малко лепенки и една предупредителна за водача, да знае с какво си има работа Нови комплети U-болтове за ресьоритеУдължаващи усилени спирачни маркучи:Полиуретанови прахоуловители за амовете:бях поръчал и пети за кормилния стабилизатор, но не са го изпратили за съжаление.Носачи:Комплект предни (горни и долни) регулируеми носачи. В сравнение с оригиналните изглеждат като танкове. Доста метал има по тях.Главините им са с бол джойнтове, което значи че могат да се кършат и странично Кормилна стабилизираща щанга"удължена и усилена за новото окачване.Ресьори:по 6 листа неуморена нова стомана. Най-после ще имам прилични ходове и возия и отзад. Като цяло всичко изглежда качествено и много солидно - точно каквото трябва за един горски джип. Всичко ми излезна 1850 $ ( с доставката, мито, ддс, комисионни и повишаването цените през загубените 7 месеца)Скоро ще го монтирам, че сега съм се захванал с друг проект и трябва да го довърша. Благодаря на колегата msi200, Който ме насочи към верните хора и свършихме работата. Редактирано 29 Юли 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 8 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2011 за неспиращият ти ентусиазъм и перфекционизъм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 9 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2011 Евала Влади, най-накрая ще го завършиш звяра Всичко изглежда супер яко, сигурен съм че нямаш търпение да ги изцапаш тия части Като го сглобиш ще те ръчкам да ме водиш на офроуд разходка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 9 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2011 Задницата вече е готова, понеделник и вторник ще е готова и предницата. Става НЕНОРМАЛНО ЯКО ! И майсторите не спират да му се радват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 12 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 Първи снимки на порастването на Черокито Чудовището в ляво Додж Дуранго леко малее вече :-)))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 (Редактирано) Супер е!Остава да покажеш какво може и извън пътя : ))) Редактирано 12 Юли 2011 от staniola Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 Еваллата, Влади! :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 МАНИАКАЛЕН Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evgeni81 Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 Влади. Много добре е станал. Красота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 Поздравления Влади, джипа е станал един път Само казвай за кога да се готвя за офроуд адвенчър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 Сега вече имаш джип Поздравления за свършената работа. Нека те отведе там където пожелаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pmzk Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 Уникален ! :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 13 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2011 Евалата Влади! много добре замислен и реализиран. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 13 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2011 Много хубав е станал!Тоя сервиз ми е познат Кажи някакви впечатления за возия, стабилност, мощността как е с големите гуми и т.н.А джантите откъде ги взе, че се замислям и аз да сложа издадени джанти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 13 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2011 Много хубав е станал!Тоя сервиз ми е познат Кажи някакви впечатления за возия, стабилност, мощността как е с големите гуми и т.н.А джантите откъде ги взе, че се замислям и аз да сложа издадени джанти.Не съм си го взел още (днес ще да е), но според майстора вози доста твърдо, което не му харесвало. Според американските оунъри също вози твърдо.Има един кит с който малко се пооправя возията, но това ще го реша след като го подкарам и тествам. Според майсторите било проектирано и за тежки брони и лебедка, което също щяло да подобри возията.Иначе артикулация имал добра.мощност не му липсвала. Тества ли са го вече по реката :-)Стабилност с тази возия имал доста добра, но явно ще се возя твърдо.Джантите ги купих от ибей, от Полша. Втора употреба и с доставката някъде около 400лв ми се вързаха. Доста ме питат за такива джанти, явно не се намират лесно. 8x15 са, с ЕТ (-10) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masurev Публикувано 25 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2011 :blink: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shash Публикувано 25 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2011 Колега страхотно се е получило :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 26 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 (Редактирано) Благодаря, и на мен ми харесва как стана.Тия снимки ги пусках в друга тема, но тук са си баш на място. Редактирано 26 Юли 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 26 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 Само да не се улисаш с дупките и локвите, или поне имай под ръка сигурен начин за изтегляне ала обади се на приятел.Поне докато не сложиш лебедката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 26 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 Всъщност противно на очакваното започнах повече да си го пазя. Досега го тормозех отвреме на време, но съм решил да си го пазя отсега нататък. Няма да го карам, където няма път или нямам никаква работа, само и само да видя какво може. Засега голям крик - лебедка по-натам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 26 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 Ае Влади стълба ли ползваш да влезеш или го паркираш до бордюр? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D_I_V_A_K_A Публикувано 26 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 Човече, превръщаш един невзрачен паток, в е баси чудовищния лебед!!! Изключителна визия, и като гледам снимките проходимостта му не изостава. Прекрасна работа, удивително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 26 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 Ае Влади стълба ли ползваш да влезеш или го паркираш до бордюр? Децата от квартала ше почнат да се набират отпред на ролбара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 26 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 (Редактирано) Засега голям крик - лебедка по-натам. В гората пък и не само си е голяма екстра лебедката ако ще и механична.Мислил ли си за предпазна метална кора под мотора, вероятно се сещаш на ладите как имат едни железа за да пазят картера.п.с при теб двигателя е вече доста високо, но не са единични случаите да се намушка клон там където не му е работа. Редактирано 26 Юли 2011 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване