verter Публикувано 29 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 (Редактирано) Ако някой закъса някъде с кола или джип да се обажда, идвам да го вадя. Напролет ще съм напълно оборудван ...само да не е по паркингите на моловете, защото скоро ходих да дърпам един закъсал приятел и закачах дори тръбите по тавана с гумата на покрива, след като демонтирах гумата и само по багажник минавах на 3-4 см под табелите - голям ужас! Редактирано 29 Ноември 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
outlaw... Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 И така като правиш, пак ще трябва да е обърнат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 Ако пак реша да минавам напряко отнякъде, ще те имам предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 Чудесно, Влади, страхотно. Радвам се, че продължи да развиваш машината и обръщаш внимание и на по-малките неща и екстри! Успех ти желая във всичко!П.П. Още важи офертата да ме повозиш някой път, нали !? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 29 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2011 Браво Влади, Джипът става все по-добър. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 30 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2011 (Редактирано) П.П. Още важи офертата да ме повозиш някой път, нали !? Важи, разбира се! едно маршрутче и ще се почувстваш като след вибромасаж Редактирано 30 Ноември 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 14 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2012 (Редактирано) Влади това дали го имаш?Теглич с чанта JEEPhttp://www.darikmall.bg/3660-teglich-s-chanta-jeep.htmlКомпресор мини 7BAR JEEPhttp://www.darikmall.bg/3656-kompresor-mini-7bar-jeep.html Редактирано 14 Януари 2012 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 5 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 (Редактирано) Top 50 избрани снимки на Черокито в действие Високо в облаците (Рила, есен)На фона на зъберите на Пирин (Рила, есен)Зеления килим пред връх Ком (Стара планина, лято)По тесните и заледени серпентини към язовир Калин (Рила, есен)Пред страховит вираж (Рила, есен)Последният от 12-те завоя в лавинния улей към яз.Калин (Рила, есен)Остър 90 градусов завой на спускане от Калин. Непосредствено зад и отдясно на джипа е отвесна пропаст. (Рила, есен)Залез в подножието на Стобските пирамиди (Рила, есен)На фона на сутрешната омара под лъчите на есенното слънце (Рила, есен)Вираж в есенната гора (Рила, есен)Есенно-зимни багри дълбоко в гората (Рила, есен)Над 2000 метра надморска височина (Рила, под Царев връх)Под лъчите на огнения залез (Рила, есен)Късен залез високо в Рила.Щпагат на предното окачванеЗапочващ летен порой (Стара планина, лято)След кални коловози (Стара планина, лято)През полето... (Плана, лято)Червена кал на път за Ком (Стара планина, есен)Шубраци полегнали след ранен и стопил се сняг (Стара планина, есен)Гъста , внезапно паднала мъгла в лавинен участък под Ком (Стара планина, есен)Ранно есенни багри (Стара планина, есен)Тесен път към яз.Белмекен (Родопи, есен)Залез в бизост до Петрохан (Стара планина, есен)Високо над Рилския манастир (долу вдясно) и срещу връх Мальовица (Рила, есен) Редактирано 5 Февруари 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 5 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 (Редактирано) Златна есен (Рила, есен)Срещу връх Мусала (Рила, есен)Дълбоко в планината, далеч от цивилизацията (Рила, есен)Пресичайки плитка река... (Средна гора, есен)Изкачване в гората под връх Баба (Стара планина, есен)Просто почивайки в сянката (Стара планина, есен)Кален участък под хижа Чавдар (Стара планина, есен)Ранен залез до връх Баба (Етрополска Стара планина, есен)Поза на залез, слънцето и джипа са на почти една равнина! (Стара планина, есен)Сърдит "поглед" - път без продължение (Рила, есен)На малък връх по пътя за хижа Рудината (Стара планина, есен)част от ежедневието на една офроуд гумаСтръмно изкачване срещу слънцето на връх Звездец (Стара планина, есен)Кафе пауза напът за Копривщица (Средна гора, есен)Стръмно спускане по ерозирал участък над Копривщица (Средна гора, есен)Труден участък в Люлин планина (Люлин, есен)На Царев връх (Рила, есен)Понор циркуса непосредствено преди буря (Стара планина, есен)Хлъзгаво спускане на смръчаване към село Комщица (Стара планина, есен)Един заледен и стръмен обратен завой (Рила, есен)Снежна приказка в Люлин планина (Люлин, зима)Прокарвайки пътя през потъналата в сняг гора (Люлин, зима)Под лъчите на залязващото зимно слънце (Люлин, зима)Затънал до бронята в сняг на температура от -25 градуса (Люлин, зима) Редактирано 5 Февруари 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 бая си пообикалял!!и аз мисля за такава джипка + агу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 бая си пообикалял!!и аз мисля за такава джипка + агуАми хайде, таман ще има още един оффроудър от Ауди форума .Пък с каквото може ще ти помагаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 9 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 бая си пообикалял!!и аз мисля за такава джипка + агуАГУ-то задължително, че иначе лошо.То сутрин само докато го припалвам и прехвърли на газ стрелката на резервоара мърда. Последния офроуд газовата не смогваше да пълни заради високите обороти и студа и минаваше автоматично на бензин. За 1500 метра преход (5-6 часа работа на двигателя) ровене, боксуване, пълзене в снега изпапка някъде около 20 литра бензинче американското момченце Ма пък на бензин е неудържим......не само към бензиностанцията.Ядва се на газ много иначе! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 то на сняг всичко ядва, особено ако забуксуваш ахахчетох и темата за прехода до военните поделения в Люлин планина в офроуд форума, изтормозихте си джиповете ей, ама те май за това са направени иначе ги гледам 98-99 година, спорт изпълнения, един багажник като твоя отгоре за гумата,и едни хубави зимни гуми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 10 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 (Редактирано) Багажникът (като моя) е слаб за гума. Алуминиев е и не понася такива тежки предмети. Тръгва да се разбива. В момента съм оставил резервната гума свободно отгоре - не е захваната никъде, за да не ми разбива конструкцията.Ще си направя стойка отзад на бронята за гумата. Ако искаш на покрива да я изнесеш търси или си направи по-як багажник. Понягока я прибирам вътре в купето, като предстоят трудни чуастъци с много лашкане.Търси си 4.0литров мотор, защото 2.5 литровия ще харчи горе долу като него, особено под товар. Не и толкова здрав. Американците много си го харесват и какъвто и тунинг да правят по джипа, двигателят не се пипа. Явно няма нужда. Големият мотор не усеща лекото купе на Чероки-то и оттам имаш доста предимства. Много добра обратна реакция има и тегли на всякакви обороти. Определено ми преобърна представите за двигатели - сега искам голям обем, атмосферен мотор да карам: няма грешка, освен разхода Раздатката за предпочитане да е 242, доста по-функционална е. Тя също е здрава и не дава ядове. Автоматикът AW4 им е неразрушим. Няма проблеми и изисква само правилното масло. Японски е и е монтиран на много японски автомобили през 90-те, дори на тойота Supra 3.0BiTurbo. Невероятно меко превключва и е учудващо адекватен.Успех с търсенето. Редактирано 10 Февруари 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 Да допълня, че резервната гума на покрива вдига центъра на тежестта, което за джип хич не е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4anga Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 verter На газ какъв разход ти дава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 10 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 (Редактирано) verter На газ какъв разход ти дава?Извънградско само съм го засичал както е в момента ъпгрейднат: 15-17 литра газ със скорост до 80-90км/ч.Сега максималната му скорост е 160км/ч.В планината е някъде между 25 и 35 литра, но не може точно да се засече, защото разходната норма е на час, не на изминато разтояние. Има доста работа на място. Един планински преход от 150км общо разтояние от София до София и чист офроуд от които 40-50км да речем продължава някъде около 6-7 часа. Това са 6 часа работа на мотора нон стоп. Затова време изпапква около 40 литра газ.На тежки и дълги (10-11 часа) преходи е изгарял за един ден над 50литра газПреди да сложа големите гуми и лифт окачването даваше 13-15 газ извънградско (мои засечки) и точно 20 литра газ градско (по думи на стария собственик). Газовият инжекцион е BRC (2300лв).Преди вдигаше 190-200км/ч !Заводкси на бензин му дават 10 литра извънградско и 15-17 градско, ама това по каталог, реално е малко нагоре предполагам. Редактирано 10 Февруари 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 11 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2012 Много ти благодаря за отговора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 11 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2012 Последната снимка....интересно ми е колко зорно се минава през толкова сняг? Взех да се зарибявам усещам, а преди време офроуда ми се струваше голяма глупост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 16 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 (Редактирано) Ами ето така се кара.....на мръсна газ и доста търпение. Забуксували на място веднага отнемаш газта, защото иначе се окопаваш. Даваш малко назад, тръгваш с леко газ и после пак пълна газ до следващото спиране. Така пробива много сняг. Предната ми броня е на височина 70см, а снегът на места я облизваше. Това се получава ,защото моста и окачването висят отдолу и са като снегорин - събират и бутат снега напред. Трудно върви наистина, но върви...Зависи много от състоянието на снега де. Трябва да е много студено и да е сравнително пресен. Стане ли тежък става невъзможно. Редактирано 16 Февруари 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 16 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 (Редактирано) И няколко снимки за сравняване на мащабите: Аз съм висок 1,83м.Самата гума е близо 85см висока.тук си личи колко дълбоко може да гази и да върви. Това му е пределът общо взето с тези гуми и височина. Добре, че има як мотор, защото съпротивлението на толкова сняг е доста. тук катери и наклон, но очевидно дълбае до почва за да върви.http://www.vbox7.com/play:5fbd645b69 Редактирано 16 Февруари 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 19 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2012 Последната модификация по джипа - звукът Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 19 Март 2012 Доклад Share Публикувано 19 Март 2012 Баце, изпуснал съм какво си направил. Нямам думи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 27 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2012 (Редактирано) Направихме си малко асфалтово шоу с джипа в Карлово. Ето отзивите:Тази вечер хубава среща се получи, а някои даже преживяха и повечко адреналин ооо да жипката е уникална Чувството да возим в такова голямо нещо с вратите напред е уникално!Аз неможах да се повозя, но ми беше достатъчно само да му слушам гласа на това животно !!! Джипа дори с тези огромни гуми си дрифти!нямам представа как го прави, аз само му давам газ След два дена минах през един сервиз в търсене на нитачка. Още като спрях ме попитаха, това ли е бързият джип?Вдигам учудващо рамене....Абе нали сте се събирали с местните и ми казаха, че вървял. Колко е, 160 коня? ...... Редактирано 27 Март 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
outlaw... Публикувано 7 Април 2012 Доклад Share Публикувано 7 Април 2012 Бръм, бръм... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване