Jump to content

за "чупливите","кашкавалените" и т.н. валове на 2.5


stefanaki74

гласувайте само от собствен опит  

237 гласа

  1. 1. има ли ли сте проблеми с валовете на мотора

    • не,никога
      162
    • да,но само веднъж и си ги смених,защото ми харесва тоя мотор
      28
    • да,и после я продадох колата и повече не искам и да чуя за такъв
      24
    • не,но имам съмнения ,че скоро ще "изгърмят"
      23


Recommended Posts

Дори да се абстрахираме от факта, че са 1100+ пари без доставката, не виждам никой да говори за цената на труда....или всеки собственик на 2.5 е и автомонтьор и се предполага, че валовете си ги сменя сам събота следобяд с биричка в ръка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 100 бари вода ще се донесе, само и само да се "докаже", че не ставал.

Просто трябва да се приеме, че има хора на обратното мнение.

Относно КИТ-а, който постнах, има и такива на почти двойна цена (около 1.3К), които представляват почти пълно обслужване на двигател с нови, оригинални немски части, с много по - добро качество от влаганите някога при сглобката на мотора.

И нека все пак разграничаваме видовете 2.5.

Твърдя, че при AKE огромна част от недостаъците на AFB са изчистени - помпа, дебитомер, турбина.

Дори да се наложи подобна интервенция, то се прави веднъж и толкова.

А ти ако си мислиш, че твоето 1.9 не яде вала си в дълбока грешка :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш джамбазите специално подбират най-грохналите "душегуби"....а другите печки ги вадят нови от магазина и ни ги продават за без пари :)/>. Или щом са евтини валовете къФ е проблема да се сменят заедно с маслото :hilezh:/>....пък през 2 смени - ремонт на ГНП /за всеки случай, че не се знае кога ще гушне букета/ и по едно дебитомерче за разкош...ебаси кефа ти казвам:)/>

Не колега просто 2.5 е кола за дълго за разлика от 1.9 и те не я избират те са най евтини и за това идват тук погледни мобиле.де и ще видиш че на по 250к км колата върви малко над цената в БГ само че в евро кой ще е земи тук тая кола като знаем манталитета на българина аз за тези пари ще взема две мен още ми се смеят че съм дал 35к :lol: за колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......

А ти ако си мислиш, че твоето 1.9 не яде вала си в дълбока грешка :wink:/>/>/>

Да го яде, да го яде...колко да го яде :hilezh:/>/>....пък и е само един, на една пета от цената на душегубския комплект ;)/>/>

http://www.ebay.de/itm/KIT-Satz-Nockenwelle-Audi-A4-B5-1-9-TDI-1Z-AHU-AHH-AFN-/380369972001?pt=DE_Autoteile&hash=item588fd12b21

Не колега просто 2.5 е кола за дълго за разлика от 1.9 .....

Наясно ли си, че кола карана на дълго би трябвало да е по-запазена /до известна степен/ от такава, карана предимно градско на малки разстояния.....за студения старт чувал ли си и знаеш ли той какво причинява на карантиите на двигателя?

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вместо да се дърляте като в Биг Брадър що не погледнете статистиката от гласуванията в горната част на страницата... И най-накрая разберете, че дебитомера е консуматив. При определен пробег се сменя. Аз 3-та година карам такъв мотор и дори да съм в бранша с авточасти от 16 години дори не съм си направил труда да сваля капаците на клапаните за да погледна дали валовете са добре. Защото откато имам собствен автомобил той е бил с марката на Ауди. И никога досега вече 22 години не съм оставал на пътя. Ауди 80 1,6 дизел. 1981 година. 54 конски сили. Супер икономичен и надежден. Баща ми го купи 1990 година като излизах от казармата... Още го карат(вече е на 31 години). Ауди 80 1,6 Тдизел SB мотор 89. От Италия. 6 години яко каране, икономичен, лесен за обслужване, много добър въртящ момент в определени обороти, надежден. Още го карат( на 22 години). А4 Avant 2,5 TDI 99 фейс, Типтроник, AFB мотор без тунинг знаете 150 к.с. Уникален въртящ момент, ускорение и реакция на кутията. Много еластичен мотор. Вече е на 12 години откакто е излезнал от завода. Стегнато купе типично по немски, нормалните детски болести(ABS-Bosch...братовчед ми запои лошата връзка за 5 мин.), още го карам... Това, че масово в България се продават излъскани, но "физически" размазани автомобили си е чисто наш проблем. Не на производителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... що не погледнете статистиката от гласуванията в горната част на страницата... И най-накрая разберете, че дебитомера е консуматив. ......

Гледаме я статистиката....всеки четвърти душегуб е тотална щета :hilezh: и то в Ауди форума.....пък като си тръгнал да изреждаш консумативите давай на ред.....знаеш ги кои са на този двигател ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да го яде, да го яде...колко да го яде :hilezh:/>/>/>....пък и е само един, на една пета от цената на душегубския комплект ;)/>/>/>

http://www.ebay.de/itm/KIT-Satz-Nockenwelle-Audi-A4-B5-1-9-TDI-1Z-AHU-AHH-AFN-/380369972001?pt=DE_Autoteile&hash=item588fd12b21

Наясно ли си, че кола карана на дълго би трябвало да е по-запазена /до известна степен/ от такава, карана предимно градско на малки разстояния.....за студения старт чувал ли си и знаеш ли той какво причинява на карантиите на двигателя?

Да колега наясно ми е студен старт и т.н. но ако 1.9 е на 200к км реални моята е милионер пак ти смятай какво причиняват едни 200-300к км "Когато лисицата не могла да достигне гроздето казала че е кисело !"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли спомена душегуб и кисело грозде в едно изречение :respekt:/>/> :hilezh:/>/>

Е що пък кой му се дават пари кара душегуб и се радва на природата :lol:. Пак да видим новите мотори като станат на 10-12 години как ще са,аз минавам на бензин не че не ми харесва душегуба, а нещо ми слабее :hilezh: айде със здраве да си ги карате :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...но ако 1.9 е на 200к км реални моята е милионер пак ти смятай...

Добре де аз така и не разбрах, каква е логиката масата душегуби да са милионници, а масата други дизели да не са милионници?

Или като са били нови е било задължително който иска да кара много, да си купи душегуб?

"Когато лисицата не могла да достигне гроздето казала че е кисело !"

:hilezh:/>/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 е за граДско каране, за това не трябва да е на много километри, за разлика от магистралния боец... :hilezh:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

:gruebel: здр.колеги!собственик съм АФБ 150кс.от един месец.от дотук прочетеното ми стана ясно че съм се пр....л или се лъжа?разход 8.5,9л на 100г грубо което ме устройва!моля дайте компетентно мнение а не само заяжданици между вас!!! :bia:

забравих да отбележа че колата е австрийска от един собственик и е на 254000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като те устройва съотношението разход/вървене/поддръжка не виждам как може да се преебеш. Това е по-скоро вътрешно убеждение :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... И най-накрая разберете, че дебитомера е консуматив. При определен пробег се сменя.

То като покараш душегуб и почва да ти се струва, че всичко е консуматив. Скоро ще почнете да обяснявате, че е нормално и купето да се сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мето къФ си лош то тва е най-хубавото нещо в колата!

Колега би ли споделил как точно постигаш тоя разход или гледаш по борда щот е невъзможен за твоя двигател...

Ако е на тия километри може да изкара 1-2 години зависи от пробега и не слагай дебело масло :hilezh: не помага а пречи

НЕ е нормално дебитомера да мре през има няма 20-30 х "весели" консумативи нема що

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ти имал ли си подобна кола за да казваш, че разхода е невъзможен. няма какво да си говорим, вижте линка какво съм направил за една година http://www.carspendi...239-audi-a6-ts5, вписал съм абсолютно всичко сменено по колата, както и всеки литър нафта сипан в нея и пак ми кажете нещо за разхода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали съм имал :rolleyes: ми имал съм като на колегата АФБ комбинизон на предно ръчка и съм зареждал винаги догоре.Такъв разход не съм виждал :hilezh:

тая твоя таблица е много хубава и показва едно нещо което очевидно не отчиташ а именно, че не караш градско с този автомобил...Извънградско е друга работа но пак ако караш малко по-динамично не е добре работата спрямо вървежа.

Изправно 2.5 дава 11-12 градско\софия\ с нормално каране мин. с 4х4 поне 1л отгоре, автомат още 2 демек 14-5 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси, аз си мислех че вече никой не кара душегуП, а тук ни светкат къв супер мотор е. :rolleyes:/>/>

Пък и вървял... леле... :hilezh:/>/>

Ако на някой му се струва че тва недоразумение върви, очевидно предишната му кола е била шкода 120L.

п.п. А това тигрЕ с 2,7тди за 65к евро кърти. Отдавна не е имало такъв смехурко. :hilezh:

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали съм имал :rolleyes:/> ми имал съм като на колегата АФБ комбинизон на предно ръчка и съм зареждал винаги догоре.Такъв разход не съм виждал :hilezh:/>

тая твоя таблица е много хубава и показва едно нещо което очевидно не отчиташ а именно, че не караш градско с този автомобил...Извънградско е друга работа но пак ако караш малко по-динамично не е добре работата спрямо вървежа.

Изправно 2.5 дава 11-12 градско\софия\ с нормално каране мин. с 4х4 поне 1л отгоре, автомат още 2 демек 14-5 :hilezh:/>

колега според тебе 400, 500 км месечно в града ако не е градско. нямам намерение обаче да споря с никого, щом така сте решили, че тази кола за нищо не става си е ваш проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре за да бъдеш коректен кажи как ги смяташ. 400-500 градско е нищо по принцип и зависи какъв процент ти е извънградското както и стила на каране....НЕ съм решил че не става за нищо просто от личния си опит с нея както и от сервиза съм се убедил ,че тая кола си е трън в гащите. Не ми е проблем да я поддържам просто губя желание как да изсипваш торби с пари за кола ,която няма кой знае какви положителни качества и то основно заради въпросния мотор.... Тва ,че не ти прави проблем не значи че след време няма да съжаляваш че си я придобил защото пак казвам поддържането в кондиция на тази кола е спорт за мега ентусиасти 1000 пъти по -добре 4.2 бензин на а8 да храниш вместо тоя книжен тигър като пари :)/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, знае ли някой в тази тема, че през 2003г е променена конструкцията на кобилиците, като са монтирани кобилици с ролки и проблема с износването на валове и чупене на кобилици е решен, а през 2005 г. тези двигатели са замемени с новото поколение Common rail само поради изискванията на еконормите. Те също са с ролки на кобилиците. Някой да каже за проблемен двигател 2,5 TDI "душегуб" с ролки на кобилиците.

Редактирано от tedos1970
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решени ама друг път за поне два знам с "решени" проблеми.. И са сменени освен за еконормите и поради факта че са морално остарели. Други фирми години наред влагат КР мотори в колите си още от 97-8.ма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, знае ли някой в тази тема, че през 2003г е променена конструкцията на кобилиците, като са монтирани кобилици с ролки и проблема с износването на валове и чупене на кобилици е решен....

Дрън-дрън. Лично съм купувал глава от А4 '98 за А4 2003-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, знае ли някой в тази тема, че през 2003г е променена конструкцията на кобилиците, като са монтирани кобилици с ролки и проблема с износването на валове и чупене на кобилици е решен...

Може и така да е, не знам и не искам да научавам. Така се говореше и за мултитроника от 2008г.+, че бил вече съвършенно нов, ама нещо се оказва че не е точно така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...