Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Здравейте,

някой може ли да извади от някъде един номер на рама на Audi S3 5 врати, 2005-2007?

Трябва ми заради стоп светлината за задния спойлер, която трябва да поръчам но не знам кой и е номера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, значи като реша ще ти пиша за да направим поръчка.

В Ауди иначе ми казаха, че моят стоп е 8P4945097C :)/>

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

накрая с буква "С" е за автомобил без спойлер на задния капак

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , да ви попитам кой с какво масло кара ... отзиви от кое масло сте доволни и от кое не ? На колко километра го сменяте ? Аз сега съм с Кастрол ... доволен съм ... на 10 000км. и не го е барнало ... но мисля до седмица две да го сменям. :)

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички,

от скоро съм горд собственик на A3 Sportsback и разбира се първите впечатления вече са на лице :)/>

Едно от негативните е, че въздушните клапи зад задната броня са изключително шумни (при предишните ми VW и Skoda автомобили никога не съм ги чувал!). Като се поразрових и из чуждите форуми се оказва сякаш масов проблем при А3 след определена моделгодина (някъде след facelift-a).

За сега обаче не успявам да намеря решение!?

При всяко затваряне на врата (вкл. и тази на багажника) има много ясно чуващо се вторично "плякане" и от двете клапи отзад. Първоначално мислих, че номерът нещо вибрира, но за съжаление установих, че не е от него. В другите форуми пишат, че дори лятно време при леко отворен прозорец и преминаване на камион или кола наблизо се чуват отново.

Идеи?

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля да вземам ето тези джанти (ЕТ45) за моята колица .Подходящ ли е офсета (ЕТ45) за тези А3-ки , да не излезе много навън от калника гумата.

Цък

Редактирано от sa60_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото е по голямо ЕТ-то /като цифра/ толкова е по навътре гумата и джантата

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля да вземам ето тези джанти (ЕТ45) за моята колица .Подходящ ли е офсета (ЕТ45) за тези А3-ки , да не излезе много навън от калника гумата.

Цък

С това ет ще стоят добре според мен, но както каза инсомния централния отвор не съвпада, а и са реплика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, споделете градски разход на вашите коли според двигателя Ви :)/> ( моята си гони 10-ка, но е куатро все пак )

Като цяло иначе съм много доволен от колата, никакви проблеми не ми е създавала вече ще стане 1 година и й се радвам много, но пуста му работа мечтата ми е а5 и все повече се облизвам по нея и 3-ката започва да ми омръзва заради постоянния блян po най-красивото купе според мен от премиум марките :P

Редактирано от 1948
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , да ви попитам кой с какво масло кара ... отзиви от кое масло сте доволни и от кое не ? На колко километра го сменяте ? Аз сега съм с Кастрол ... доволен съм ... на 10 000км. и не го е барнало ... но мисля до седмица две да го сменям. :)/>

Поздрави.

Здравей, аз карам с Motul, който беше сменен от предишния собственик и доколкото четох е много добро масло, макар че не е масово в БГ. Имаше малка загуба на масло, но колата така си дойде и не съм сигурен какво и как е карана преди, сега мисля отново да взема това масло. Ако някой има и други предложения и аз съм отворен за такива :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги искам да попитам дали някои знае има ли разлика в предния капак на ауди а3 2005г sportback и капака на ауди а3 2004 година което е с малката решетка и ако има каква е разликата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, скоро се надявам да стана част от вашия клуб, защото имам път към Германия и една от колите които съм си набелязал е именно Ауди А3 8p 2.0 tdi Sportback. Моментът който ме притеснява са проблемните глави които се "пукат", след коя година проблемът го няма, доколкото знам първите модели са проблемни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемните глави се пукат още до първите 100 000 километра и почват да губят антифриз. Повечето коли в автокъщите, които се продават са на два или три пъти по толкова километра - или текат като лейки отвсякъде и са за подмяна и основен ремонт, или са правени със заварени глави, или са с подменена нова глава от серия, която не се пука, или са здрави и ще изкарат още дълго. Да купиш кола на 160 000 километра и след няколко хиляди километра да и се пукне оригиналната глава е почти невъзможно, тя вече е била пукната при покупката или заварявана най-вероятно, като временно решение.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно, главата е дефектна, по презумция това се проявява още в началото на експлоатацията... а не след 300 000км :)/>

след 2008 г ,за по-сигурно

След 05.2006 бях чел някъде

упс...пишете за 8п, а аз за б7

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...