suum cuique Публикувано 9 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2013 А представи си, ако си вземеш 6 или 7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 10 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2013 А представи си, ако си вземеш 6 или 7 :D/> 6 или 7 какво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 10 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2013 6 или 7ма генерация на народната кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holz_8885 Публикувано 10 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2013 А ти А3 или Golf караш, че не е едно и също, въпреки твърденията на притежателите на " Народната кола " ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
serpentiny Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 Здравейте,някой може ли да извади от някъде един номер на рама на Audi S3 5 врати, 2005-2007?Трябва ми заради стоп светлината за задния спойлер, която трябва да поръчам но не знам кой и е номера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 8P4945097A - Това е парт номера на стопа. Цена 80лв - 4 дни за доставка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
serpentiny Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 (Редактирано) Супер, значи като реша ще ти пиша за да направим поръчка. В Ауди иначе ми казаха, че моят стоп е 8P4945097C :)/> Редактирано 13 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 (Редактирано) накрая с буква "С" е за автомобил без спойлер на задния капак Редактирано 13 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 16 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2013 Някой пробвал ли е следното: http://www.avitel-bg.com/dension-gwl3au2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Insomnia Публикувано 16 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2013 Колеги , да ви попитам кой с какво масло кара ... отзиви от кое масло сте доволни и от кое не ? На колко километра го сменяте ? Аз сега съм с Кастрол ... доволен съм ... на 10 000км. и не го е барнало ... но мисля до седмица две да го сменям. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 16 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2013 Аз карам с Шел и го сменям на 15 000 километра. Доволен съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 (Редактирано) Здравейте на всички,от скоро съм горд собственик на A3 Sportsback и разбира се първите впечатления вече са на лице :)/>Едно от негативните е, че въздушните клапи зад задната броня са изключително шумни (при предишните ми VW и Skoda автомобили никога не съм ги чувал!). Като се поразрових и из чуждите форуми се оказва сякаш масов проблем при А3 след определена моделгодина (някъде след facelift-a).За сега обаче не успявам да намеря решение!?При всяко затваряне на врата (вкл. и тази на багажника) има много ясно чуващо се вторично "плякане" и от двете клапи отзад. Първоначално мислих, че номерът нещо вибрира, но за съжаление установих, че не е от него. В другите форуми пишат, че дори лятно време при леко отворен прозорец и преминаване на камион или кола наблизо се чуват отново.Идеи? Редактирано 17 Февруари 2013 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 (Редактирано) мисля да вземам ето тези джанти (ЕТ45) за моята колица .Подходящ ли е офсета (ЕТ45) за тези А3-ки , да не излезе много навън от калника гумата.Цък Редактирано 17 Февруари 2013 от sa60_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 (Редактирано) колкото е по голямо ЕТ-то /като цифра/ толкова е по навътре гумата и джантата Редактирано 18 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Insomnia Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 ЕТ-то е добре , но според мен на тези централният им отвор е доста голям .. твоят е 57.10 .. а това е най-определящо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 мисля да вземам ето тези джанти (ЕТ45) за моята колица .Подходящ ли е офсета (ЕТ45) за тези А3-ки , да не излезе много навън от калника гумата.ЦъкС това ет ще стоят добре според мен, но както каза инсомния централния отвор не съвпада, а и са реплика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 (Редактирано) Колеги, споделете градски разход на вашите коли според двигателя Ви :)/> ( моята си гони 10-ка, но е куатро все пак )Като цяло иначе съм много доволен от колата, никакви проблеми не ми е създавала вече ще стане 1 година и й се радвам много, но пуста му работа мечтата ми е а5 и все повече се облизвам по нея и 3-ката започва да ми омръзва заради постоянния блян po най-красивото купе според мен от премиум марките Редактирано 17 Февруари 2013 от 1948 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
serpentiny Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 Колеги , да ви попитам кой с какво масло кара ... отзиви от кое масло сте доволни и от кое не ? На колко километра го сменяте ? Аз сега съм с Кастрол ... доволен съм ... на 10 000км. и не го е барнало ... но мисля до седмица две да го сменям. :)/>Поздрави.Здравей, аз карам с Motul, който беше сменен от предишния собственик и доколкото четох е много добро масло, макар че не е масово в БГ. Имаше малка загуба на масло, но колата така си дойде и не съм сигурен какво и как е карана преди, сега мисля отново да взема това масло. Ако някой има и други предложения и аз съм отворен за такива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 Някой пробвал ли е следното: http://www.avitel-bg.com/dension-gwl3au2? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
жоро83 Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 колеги искам да попитам дали някои знае има ли разлика в предния капак на ауди а3 2005г sportback и капака на ауди а3 2004 година което е с малката решетка и ако има каква е разликата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hox Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 Здравейте колеги, скоро се надявам да стана част от вашия клуб, защото имам път към Германия и една от колите които съм си набелязал е именно Ауди А3 8p 2.0 tdi Sportback. Моментът който ме притеснява са проблемните глави които се "пукат", след коя година проблемът го няма, доколкото знам първите модели са проблемни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 след 2006 г., ако не се бъркам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 след 2008 г ,за по-сигурно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 (Редактирано) Проблемните глави се пукат още до първите 100 000 километра и почват да губят антифриз. Повечето коли в автокъщите, които се продават са на два или три пъти по толкова километра - или текат като лейки отвсякъде и са за подмяна и основен ремонт, или са правени със заварени глави, или са с подменена нова глава от серия, която не се пука, или са здрави и ще изкарат още дълго. Да купиш кола на 160 000 километра и след няколко хиляди километра да и се пукне оригиналната глава е почти невъзможно, тя вече е била пукната при покупката или заварявана най-вероятно, като временно решение. Редактирано 19 Февруари 2013 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 (Редактирано) Именно, главата е дефектна, по презумция това се проявява още в началото на експлоатацията... а не след 300 000км :)/>след 2008 г ,за по-сигурноСлед 05.2006 бях чел някъдеупс...пишете за 8п, а аз за б7 Редактирано 19 Февруари 2013 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts