Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Замислям закупуването на Ауди А3 8P 2.0 TDI 2004 г и ако може да ме уриентирате точно къде се намира номера на главата и как най лесно може да го видя (ако се намира на трудбо место)?

Благодаря ви предварително!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да се похваля с една новина :D. Като взех колата,  губеше антифриз, изолирахме водата от ЕГР охладителя и колата вече не пуши, не губи антифриз, пали лесно и бързо след дълъг престой. Прегледах темата на колегата @Tsvetkov83 :zustimm:  и видях номера на главите които се пукат (BKD V125 V130 V320 V330), моята започва с V3, но не е нито 320 нито 330. Гууд нюз фор ми :D Следва чип.  :dance: 

Как успя да видиш номера на главата , аз къде ли не заврях телефона да снима и не можах да намеря къде го пише :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно и това ще трябва да влезе в новата тема! 

2.0 TDI ако купуваш трябва да си отваряш очите на четири. Тук ги има номерата на главите, но трябва да си направиш регистрация във форума, за да ти излизат снимките на които са написани. Прочети внимателно темата http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=23120

Как се проверява, кой номер глава е на BKD напречно разположен 2.0 TDI 16V мотор - такива има в А3 8Р, Голф 5, Сеат Леон, Мицибуши Лансер,Шкода Октавия Пукат се глави с номера v330 v320 v125 v130
Благодаря на колегата Sotef от шкода форума за нагледното обяснение.

image-DED6_4FB611DC.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го свалиш ще ти е по удобно, но и без да го сваляш може да "бръкнеш" с телефона и да снимаш или с нЕкое огледалце примерно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно намирам логиката след като от Sline пакетите не зависи мощноста на автомобила. Подсилени спирачки обикновено се слагат на по-голям обем мотор или по-тежко купе (Quattro). 

И аз не знам много тея работи,просто моята е S-line Plus пакет 1.8 TQ Avant и е фабрично с 312 мм. дискове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак пак да попитам - някой попадал ли е на обобщена информация относно размера на спирачките при A3 8P спрямо двигателя (+Q) ...?

Или къде може да се погледне поединично?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% не е заради S-Line пакетите, ако се съмняваш потърси и други мнения, но аз съм убеден!

И все пак пак да попитам - някой попадал ли е на обобщена информация относно размера на спирачките при A3 8P спрямо двигателя (+Q) ...?

Да, пропуснах да ти отговоря на това...

 

Много съм се ровил, но такава информация не съм намерил, поне не на 100% достоверна!

Коментирано е в доста чуждоезични форуми на марката. 2.0TDI 140HP е 288мм предни и 255мм задни, докато при същия мотор с Quattro са 312мм предни и 255мм задни. 2.0TDI 170HP/2.0TFSI 200HP - 312мм предни / 286мм задни. Ще събера още инфо и ще го сложа в другата тема когато съм готов! ;)

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверява се за пукането на главата  и под алуминиевите напречни тръбички има набит код - този който завършва на А (той е изписан наобратно) пукат глави на 100%, В - много рядко и ако окончава кода на С - главите от 2006 нагоре не пукат ;) Това съм го чел в ауди спорт.нет при мащабно проучване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е!

03G 103 308 A years 2003 to 2005.5 allmost all cracked
03G 103 308 B years 2005.5 to 2006.6 only a few cracked
03G 103 308 C years 2006.5 to 2007.5 none cracked cracked"

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде къде , днес мъчих да видя тоя номер , омазах се до ушите и пак не го намерих ... къде са тия алуминиеви тръбички някаква снимчица ?? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги , някой с 1,6/101 коня бензин , който да сподели впечатления като разход вървеж , имал съм В5 с 1,6/101 коня и беше страшен мъртвец , а си харчеше като за кола :hilezh:

Редактирано от buky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше погледнал в темата под тази, щеше да си отговориш на този, а и някой други въпроси!

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=156597&page=1

 

:verweis:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги , някой с 1,6/101 коня бензин , който да сподели впечатления като разход вървеж , имал съм В5 с 1,6/101 коня и беше страшен мъртвец , а си харчеше като за кола :hilezh:

1.6 101 коня бензин 8p няма 102 е, но това не е толкова от значение. Колата за градски условия поне според мен е перфектна. Харчи ми около 9.3 (засичал съм го 2 пъти при пълен резервоар и каране само градско 100 км. Говоря за задръстванията в София.). Ускорението ако понастъпиш малко над 3000 оборота също е на ниво. Не знам какви коли сте карали или искате да карате из града, че този мотор го наричате с всевъзможни определения, но аз като си купувах колата държах изрично да е с него след като бях изчел всичко по интернет. Не исках даже 1.6 FSI ами чисто 1.6 и съм страшно доволен от избора си до момента. Да чукам на дърво нямам никакви проблеми с мотора а и с колата като цяло :). Пак казвам ако не бях намерил 8p с 1.6 бензин нямаше да взема такава кола на толкова години и километри въобще.

За извънградско каране честно казано нямам особени наблюдения (казват, че заради 5-те къси предавки харчела повечко), но аз тази кола я взех само за да си ходя до работа и обратно с нея в града. И все пак си мисля, че с нормално каране по магистралата може спокойно да даде разход под 6 литра.

 

PS: Този 1 кон изглежда маловажен, но заради него данъка е почти двоен мисля :).

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който е решил да кара A3 8P трябва да се примири с по-високата категория за данъка... единствения двигател при модела, който спада в по-ниската катеогрия е 1.6 TDI със 90PS (66KW), който обаче съществува едва от МоделГодина 2010.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тамън похвалих колата и изкочи проблем. Колеги имате ли идея за цени на вътрешно каре? На цяло каре и само на маншона. И другото. Може ли от този маншон да губи трансмисионно масло колата ?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми скърца шофьорската врата и ще я смажа, за да видим дали ще се оправи.

Освен това по нашия общ проблем с перката, мисля, че са лагерчета/гумички, но като я разглобят, ще ти кажа със сигурност. Но е адски дразнещо и трябва да се оправи.

 

 

Проблемът с перката е решен и са точно лагерчета/гумички. Лошото е, че май се е разбърникал гром-а и утре ще ходя да го наглася. 

Някой, който е сменял скоро тампоните на двигател и скоростната кутия, може ли да каже колко като труд му е излезнало? 

 

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...