ranji Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Здравейте колеги,Замислям закупуването на Ауди А3 8P 2.0 TDI 2004 г и ако може да ме уриентирате точно къде се намира номера на главата и как най лесно може да го видя (ако се намира на трудбо место)? Благодаря ви предварително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Упс глупава печатна грешка. Имах предвид Ambition не Ambiente .Тъкмо се засилих да пиша, че нещо нещата не се връзват с Ambiente Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Аз искам да се похваля с една новина . Като взех колата, губеше антифриз, изолирахме водата от ЕГР охладителя и колата вече не пуши, не губи антифриз, пали лесно и бързо след дълъг престой. Прегледах темата на колегата @Tsvetkov83 и видях номера на главите които се пукат (BKD V125 V130 V320 V330), моята започва с V3, но не е нито 320 нито 330. Гууд нюз фор ми Следва чип. Как успя да видиш номера на главата , аз къде ли не заврях телефона да снима и не можах да намеря къде го пише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Явно и това ще трябва да влезе в новата тема! 2.0 TDI ако купуваш трябва да си отваряш очите на четири. Тук ги има номерата на главите, но трябва да си направиш регистрация във форума, за да ти излизат снимките на които са написани. Прочети внимателно темата http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=23120Как се проверява, кой номер глава е на BKD напречно разположен 2.0 TDI 16V мотор - такива има в А3 8Р, Голф 5, Сеат Леон, Мицибуши Лансер,Шкода Октавия Пукат се глави с номера v330 v320 v125 v130Благодаря на колегата Sotef от шкода форума за нагледното обяснение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Трябва ли да сваля въздуховода ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Ако го свалиш ще ти е по удобно, но и без да го сваляш може да "бръкнеш" с телефона и да снимаш или с нЕкое огледалце примерно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Трудно намирам логиката след като от Sline пакетите не зависи мощноста на автомобила. Подсилени спирачки обикновено се слагат на по-голям обем мотор или по-тежко купе (Quattro). И аз не знам много тея работи,просто моята е S-line Plus пакет 1.8 TQ Avant и е фабрично с 312 мм. дискове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Това е заради двигателя + Q и няма общо със S-line пакета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Toчно това имах в предвид! Мерси Мoonland! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 И все пак пак да попитам - някой попадал ли е на обобщена информация относно размера на спирачките при A3 8P спрямо двигателя (+Q) ...?Или къде може да се погледне поединично? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Това е заради двигателя + Q и няма общо със S-line пакета.Може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 (Редактирано) 100% не е заради S-Line пакетите, ако се съмняваш потърси и други мнения, но аз съм убеден!И все пак пак да попитам - някой попадал ли е на обобщена информация относно размера на спирачките при A3 8P спрямо двигателя (+Q) ...?Да, пропуснах да ти отговоря на това... Много съм се ровил, но такава информация не съм намерил, поне не на 100% достоверна!Коментирано е в доста чуждоезични форуми на марката. 2.0TDI 140HP е 288мм предни и 255мм задни, докато при същия мотор с Quattro са 312мм предни и 255мм задни. 2.0TDI 170HP/2.0TFSI 200HP - 312мм предни / 286мм задни. Ще събера още инфо и ще го сложа в другата тема когато съм готов! Редактирано 4 Февруари 2014 от Tsvetkov83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Мерси... интересуват ме и другите двигатели обаче Ако намериш, свиркай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Проверява се за пукането на главата и под алуминиевите напречни тръбички има набит код - този който завършва на А (той е изписан наобратно) пукат глави на 100%, В - много рядко и ако окончава кода на С - главите от 2006 нагоре не пукат Това съм го чел в ауди спорт.нет при мащабно проучване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 (Редактирано) Така е!03G 103 308 A years 2003 to 2005.5 allmost all cracked03G 103 308 B years 2005.5 to 2006.6 only a few cracked03G 103 308 C years 2006.5 to 2007.5 none cracked cracked" Редактирано 4 Февруари 2014 от Tsvetkov83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Къде къде , днес мъчих да видя тоя номер , омазах се до ушите и пак не го намерих ... къде са тия алуминиеви тръбички някаква снимчица ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Виж в новата тема го сложих обеснено току що! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buky Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 (Редактирано) здравейте колеги , някой с 1,6/101 коня бензин , който да сподели впечатления като разход вървеж , имал съм В5 с 1,6/101 коня и беше страшен мъртвец , а си харчеше като за кола Редактирано 5 Февруари 2014 от buky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Ако беше погледнал в темата под тази, щеше да си отговориш на този, а и някой други въпроси! http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=156597&page=1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buky Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! видях темата да , и си редактирах поста , благодаря Редактирано 6 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 (Редактирано) здравейте колеги , някой с 1,6/101 коня бензин , който да сподели впечатления като разход вървеж , имал съм В5 с 1,6/101 коня и беше страшен мъртвец , а си харчеше като за кола 1.6 101 коня бензин 8p няма 102 е, но това не е толкова от значение. Колата за градски условия поне според мен е перфектна. Харчи ми около 9.3 (засичал съм го 2 пъти при пълен резервоар и каране само градско 100 км. Говоря за задръстванията в София.). Ускорението ако понастъпиш малко над 3000 оборота също е на ниво. Не знам какви коли сте карали или искате да карате из града, че този мотор го наричате с всевъзможни определения, но аз като си купувах колата държах изрично да е с него след като бях изчел всичко по интернет. Не исках даже 1.6 FSI ами чисто 1.6 и съм страшно доволен от избора си до момента. Да чукам на дърво нямам никакви проблеми с мотора а и с колата като цяло . Пак казвам ако не бях намерил 8p с 1.6 бензин нямаше да взема такава кола на толкова години и километри въобще.За извънградско каране честно казано нямам особени наблюдения (казват, че заради 5-те къси предавки харчела повечко), но аз тази кола я взех само за да си ходя до работа и обратно с нея в града. И все пак си мисля, че с нормално каране по магистралата може спокойно да даде разход под 6 литра. PS: Този 1 кон изглежда маловажен, но заради него данъка е почти двоен мисля . Редактирано 6 Февруари 2014 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Който е решил да кара A3 8P трябва да се примири с по-високата категория за данъка... единствения двигател при модела, който спада в по-ниската катеогрия е 1.6 TDI със 90PS (66KW), който обаче съществува едва от МоделГодина 2010. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Тамън похвалих колата и изкочи проблем. Колеги имате ли идея за цени на вътрешно каре? На цяло каре и само на маншона. И другото. Може ли от този маншон да губи трансмисионно масло колата ?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 И на мен ми скърца шофьорската врата и ще я смажа, за да видим дали ще се оправи.Освен това по нашия общ проблем с перката, мисля, че са лагерчета/гумички, но като я разглобят, ще ти кажа със сигурност. Но е адски дразнещо и трябва да се оправи. Проблемът с перката е решен и са точно лагерчета/гумички. Лошото е, че май се е разбърникал гром-а и утре ще ходя да го наглася. Някой, който е сменял скоро тампоните на двигател и скоростната кутия, може ли да каже колко като труд му е излезнало? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts