qnkov Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 (Редактирано) Някой сблъсквал ли се е със следната аномалия: както си карам и спирам на кръстовище автоматично сама на свободна скорост си качва оборотите на 1000-1050 някъде и си ги държи така известно време.. днес пак ми го направи и имаше възможност да спра докато е така и видях че и перките се въртят и двете - градусите са си на 90 не са мръднали, даже на кръстовището леко ми пресветнаха тоците....?!? на следващото кръстовище или след рестарт са нормални.2.0 tdi/ 140 BMM Редактирано 6 Февруари 2014 от qnkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 (Редактирано) Вероятно част от плановата регенерация на DPF-a! Дишай спокойно! Редактирано 6 Февруари 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 (Редактирано) Слаб акумулатор или недобро зареждане! Редактирано 6 Февруари 2014 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Колеги забелязах нещо и ми се струва, че не трябва да е така.Когато запаля колата, тя много трудно загрява. Дори 30 минути да я оставя да работи ( без парното да работи) не дига дори и половината до 90 градуса. Като тръгна да я карам се покачва. Пусна ли парното загрява адски бавно дори и да я карам с високи обороти. Като загрее до 90 и е без парно, си ги държи 90, дори при бързо каране със студен насрещен вятър. Обаче пусна ли парното, веднага пада 1-2 идеи под 90 независимо градско или извънградско карам и с колко км/ч.От какво може да е това? Вярно само лада съм карал и не знам как стоят нещата със загряваниците тук, но дори ладата след 10-тина мин е загряла прилично за да махна смукача и да работи нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Бензина загрява по-бързо от дизела. Не се притеснявай че не качва до 90, защото и аз не съм стигал до 90 от 2 месеца. Парното го държа на ЕКОН и АУТО. То започва да си духа когато прецени че е загряла достатъчно колата. Горе долу на 50градуса започва да духа на 3 черти. На 55-60 градуса духа на 7 черти. Тъкмо като стигна до работа и колата вече е загряла и трябва да слизам. Ама тва е друга тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Тома - само че ти си с нафтова печка, а Wolfgar е с бензинов двигател! Wolfgar - това определено не е нормално! Особено атмосферен бензин загрява доста бързо, а и достигне ли 90 не би трябвало да мърда от там при никакви обстоятелства!! Термостат?При всички положения не е нормално... потърси причината! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Опа не съм обърнал внимание понеже пиша от телефон. Sent from my Xperia S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 При надуто парно да духа на макс топло и каране в студено време с по-висока скорост е нормално да падне стрелката от 90-те градуса. Все пак колата освен, че се охлажда от външната температура и скоростта отдава и топлина за да затопля купето вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 (Редактирано) Такова нещо не съм имал на нито една кола до сега! Достигне ли 90 никога не отлепя! Ако ще вътре бели мечки да кача и да се опитвам да им покажа що е лято в африка!Друг е въпросът, че реално МАКС топло едва ли съм ползвал много пъти - все пак за това съм си взел кола с климатроник... за да ми поддържа дадена температура, а не аз да трябва да играя ролята на термостат Редактирано 7 Февруари 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Явно на някой жените са ни по-зиморничеви . Да не размиваме темата. Просто споделям от личен опит с няколко автомобила не само с аудито. При определени случаи е нормално да падне стрелката от 90-те. Редактирано 7 Февруари 2014 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 (Редактирано) и аз си мислех за термостат. На компютъра ли да го проверя? Аз и без това трябва да ходя в Ауди да ми обучат новия ключ.ако е от него, каква марка да купя, от къде и какви пари е горе-долу? Двигателя е с код BLF Редактирано 7 Февруари 2014 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Ами те си знаят как да го проверят най-ефективно, но според мен това, което описваш категорично не е нормално особено пък за атмосферен бензин. Дизелите са ясни - те се карат със зимен пакет в града (ръкавици, шапка и шал). Иначе аз на жената и подгрявам задните части докато загрее колата и е доволна )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Аз бях убеден,че не е нормално, но все пак да попитам опитните Ще го видят и оправят в ауди Да ви питам и още нещо. Ще сменям маслата скоро (и в скоростите и в двигателя). Из нета намерих товаAudi A3 8P 1.6 FSI, 85 kw or 115 hp, engine oil capacity in quarts / liters.Audi A3 8P engine oil capacity: 3.2 quarts or liters.Audi A3 8P manual gearbox oil capacity: 1.9 l.Audi A3 8P recommended engine oil: Castrol Magnatec 10w-40 A3/B4. Вярна ли е тази информация? А и какъв е спецификационният код на маслото? Помня, че на полото на един приятел гледахме да пише, че покрива VW 502/505. Тук какво да гледам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Нямаш ли инструцкията към автомобила / сервизната книжка!? Там е написана предписаната спецификация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Всичко е на италиански ще се опитам да я намеря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Е спецификацията е една и съща на всички езици Потърси я. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Ще сменям маслата скоро (и в скоростите и в двигателя). Из нета намерих това НЕ пипай маслото в скоростите, освен ако нямаш някакво оплакване!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 По добро от заводското няма!Ако няма проблем-не бих сменил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 +1 Колегите са прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Не е кой знае какво---http://yacco-bulgaria.com/lubricant_advisor/Audi/AUDI.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 (Редактирано) ами аз оплаквания нямам от скоростите, просто ЕнтелЕгентни "специалисти" ми казаха, че зарад 6-тата скорост е хубаво да се смени. Ще слушам вас явно Това масло Yacco го знам, масово го слагат на ладите и VW и са много доволни Редактирано 7 Февруари 2014 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Дрън, дрън. В днешно време 80% от колите са с 6 скорости. Маслото на ск. кутия няма предопределен сервизен интервал и ще надживее колата при всички положения. Освен ако няма проблеми по скоростната - не го барай! "Don't fix a working system" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 На 160к км ми се наложи да точа маслото от кутията заради магариите които правя по колата си. Някак си не можех да възприема идеята да го върна обратно и просто си взех ново! Същата разлика от тогава! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 (Редактирано) Чшшш - грешното масло си взел - на картинката няма 6-та скорост! П.с. Има дори , които твърдят, че смяната и на моторното масло е легенда и се поддържа единствено, защото от това живеят сервизите, а не защото е необходимо за двигателя. А скоростите никога дори не са влизали в тази категория. Редактирано 7 Февруари 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Ами сега!? (минута е много style) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts