Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Някой сблъсквал ли се е със следната аномалия: както си карам и спирам на кръстовище автоматично сама на свободна скорост си качва оборотите на 1000-1050 някъде и си ги държи така известно време.. днес пак ми го направи и имаше възможност да спра докато е така и видях че и перките се въртят и двете - градусите са си на 90 не са мръднали, даже на кръстовището леко ми пресветнаха тоците....?!? на следващото кръстовище или след рестарт са нормални.
2.0 tdi/ 140 BMM

Редактирано от qnkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги забелязах нещо и ми се струва, че не трябва да е така.

Когато запаля колата, тя много трудно загрява. Дори 30 минути да я оставя да работи ( без парното да работи) не дига дори и половината до 90 градуса. Като тръгна да я карам се покачва. Пусна ли парното загрява адски бавно дори и да я карам с високи обороти. Като загрее до 90 и е без парно, си ги държи 90, дори при бързо каране със студен насрещен вятър. Обаче пусна ли парното, веднага пада 1-2 идеи под 90 независимо градско или извънградско карам и с колко км/ч.
От какво може да е това? Вярно само лада съм карал и не знам как стоят нещата със загряваниците тук, но дори ладата след 10-тина мин е загряла прилично за да махна смукача и да работи нормално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензина загрява по-бързо от дизела. Не се притеснявай че не качва до 90, защото и аз не съм стигал до 90 от 2 месеца. :) Парното го държа на ЕКОН и АУТО. То започва да си духа когато прецени че е загряла достатъчно колата. Горе долу на 50градуса започва да духа на 3 черти. На 55-60 градуса духа на 7 черти. Тъкмо като стигна до работа и колата вече е загряла и трябва да слизам. :D Ама тва е друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тома - само че ти си с нафтова печка, а Wolfgar е с бензинов двигател! ;)

 

Wolfgar - това определено не е нормално! Особено атмосферен бензин загрява доста бързо, а и достигне ли 90 не би трябвало да мърда от там при никакви обстоятелства!! Термостат?

При всички положения не е нормално... потърси причината!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При надуто парно да духа на макс топло и каране в студено време с по-висока скорост е нормално да падне стрелката от 90-те градуса. Все пак колата освен, че се охлажда от външната температура и скоростта отдава и топлина за да затопля купето вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова нещо не съм имал на нито една кола до сега! Достигне ли 90 никога не отлепя! Ако ще вътре бели мечки да кача и да се опитвам да им покажа що е лято в африка!

Друг е въпросът, че реално МАКС топло едва ли съм ползвал много пъти - все пак за това съм си взел кола с климатроник... за да ми поддържа дадена температура, а не аз да трябва да играя ролята на термостат ;)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!
 

Явно на някой жените са ни по-зиморничеви ;). Да не размиваме темата. Просто споделям от личен опит с няколко автомобила не само с аудито. При определени случаи е нормално да падне стрелката от 90-те.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз си мислех за термостат. На компютъра ли да го проверя? Аз и без това трябва да ходя в Ауди да ми обучат новия ключ.

ако е от него, каква марка да купя, от къде и какви пари е горе-долу? Двигателя е с код BLF

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те си знаят как да го проверят най-ефективно, но според мен това, което описваш категорично не е нормално особено пък за атмосферен бензин. Дизелите са ясни - те се карат със зимен пакет в града (ръкавици, шапка и шал). Иначе аз на жената и подгрявам задните части докато загрее колата и е доволна :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях убеден,че не е нормално, но все пак да попитам опитните :) Ще го видят и оправят в ауди :)

Да ви питам и още нещо. Ще сменям маслата скоро (и в скоростите и в двигателя). Из нета намерих това

Audi A3 8P 1.6 FSI, 85 kw or 115 hp, engine oil capacity in quarts / liters.

Audi A3 8P engine oil capacity: 3.2 quarts or liters.

Audi A3 8P manual gearbox oil capacity: 1.9 l.

Audi A3 8P recommended engine oil: Castrol Magnatec 10w-40 A3/B4.

 

Вярна ли е тази информация? А и какъв е спецификационният код на маслото? Помня, че на полото на един приятел гледахме да пише, че покрива VW 502/505. Тук какво да гледам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще сменям маслата скоро (и в скоростите и в двигателя). Из нета намерих това

 

НЕ пипай маслото в скоростите, освен ако нямаш някакво оплакване!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз оплаквания нямам от скоростите, просто ЕнтелЕгентни "специалисти" ми казаха, че зарад 6-тата скорост е хубаво да се смени. Ще слушам вас явно :)

Това масло Yacco го знам, масово го слагат на ладите и VW и са много доволни

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дрън, дрън. В днешно време 80% от колите са с 6 скорости. Маслото на ск. кутия няма предопределен сервизен интервал и ще надживее колата при всички положения. Освен ако няма проблеми по скоростната - не го барай! "Don't fix a working system"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 160к км ми се наложи да точа маслото от кутията заради магариите които правя по колата си. Някак си не можех да възприема идеята да го върна обратно и просто си взех ново! Същата разлика от тогава! :)

032557783-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чшшш - грешното масло си взел - на картинката няма 6-та скорост!  :snake:

П.с. Има дори

, които твърдят, че смяната и на моторното масло е легенда и се поддържа единствено, защото от това живеят сервизите, а не защото е необходимо за двигателя. А скоростите никога дори не са влизали в тази категория. Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...