baha Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Да, тичай при майсторите да ти дадат такова за 6 скоростни! Скоро време сигурно няма и да имаш проблеми, но и зависи на какви километри си го сложил. Маслото за ръчни ск. кутии и метала/ зъбните колела и всички елементи в кутията си взаимодействат и се "сработват" едно с друго. За това обикновено на кутия над 100- 150к км, ако й се сипе ново масло без да има нужда, почват разни проблеми като шум, по- трудно влизане и тн... Mannol по принцип са ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 (Редактирано) Убеден бях, че ще му намерите косур! Само хидравличното масло не съм и сменял на тази кола още! За него нещо лювопитно някой да каже? Кое е така и кое не е, не знам, но не мисля да се тревожа докато няма за какво! 4к км направих след смяната му и пак казвам, няма разлика! Редактирано 7 Февруари 2014 от Tsvetkov83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 Колеги свети ми чека на Ауди А3 8П 2.0 тди ,закачих я и изписва грешки 19559 ; 17055; 16785,последната е (потока на газовете е над допустимия) става въпрос за ЕГРа,ще го сваля да го почистя ,но за първите две нямам представа какво означават,ако някои е наясно да пише,мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 При почистване на ЕГР се чисти и дросела. Когато се задръсти тази система, нагарите натрупващи се по дросела са два дори три пъти по-интензивни. Дори временно да то изчисти грешката, скоро пак ще ти светне заради дросела. Говоря от опит с полото на приятел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 Тапичката, която скрива болта, който се развива за да се освободи задния стоп и да се смени крушката, след като смених крушката като тръгнах да я поставям реши, че ще падне в дупката въпреки че предварително знаех че трябва да внимавам.... Какво се разглобява и в каква последователност за да я изкарам от там? Търсих haynes manual или друго но за 8P не открих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 Тя не е ли на страничната кора в багажника? Ако да - трябва са изкараш първо напречната кора (около куката за бравата на багажника). Ако не виждаш болтове в основата (при мен няма, но май при някои подмодели има) се тегли просто нагоре по-рязко. После махаш съответната странична кора. В зависимост дали е лява или дясна има болтове на разл. места и после пак с теглене (на щипки). Ако е лявата не забравяй да откачиш първо плафона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Лявата е да.. абе остави тая тапа да я бяха направили с по голямо "фи" да не може да се шмугне така .. сега отваря сума ти работа Редактирано 10 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 ЦЪК (Това е за 3-вратка) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Kолеги вчера свалих ЕГРа и дроселовата клапа на А3 8П ,140кс ,след хубаво почистване забелязах че в дросела има някаква течност при платката ,моторчето и зъбните колела, като го разклатиш нешто вътре клюмбурка. Отворих капачката като мислех че вътре е попаднала вода от миенето но много се учудих като видях че е пълно с масло ,та въпроса ми е това нормално ли е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Колеги свети ми чека на Ауди А3 8П 2.0 тди ,закачих я и изписва грешки 19559 ; 19559 -Intake manifold air control actuator Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!да тази грешка изписваше в превод неизправност в мотора за клапата на всмукателния колектор сега като го отворих видях че две от зъпчетата на колелото на клапата ги няма и тя не деиства но трябва ли да има масло там Редактирано 10 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Може ли някой, който има 1.6 или 1.6 фси от София, да сподели какъв разход му дава. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Споделяно е! Търсачката не е за красота... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Може ли някой, който има 1.6 или 1.6 фси от София, да сподели какъв разход му дава. Благодаря предварително. Има няма 1-2 страници назад е споделяно ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 (Редактирано) Ще ви се счупят пръстите да се напишат 3 цифри, но както и да е.И има казано само за 1.6, което и сам си намерих, но ми трябва сравнение между двата двигателя. Редактирано 9 Февруари 2014 от suum cuique Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 (Редактирано) Как го виждаш това сравнение на 2 коли, които карат различни отсечки в различни краища на 2-милионния град, по различно време и т.н.? Това не е никакво сравнение и по принцип "градски" разход е абсолютно безполезно понятие. Мога да ти демонстрирам разход 5 на 100, мога и 15 ... с една и съща кола дори на една и съща отсечка само по различно време на деня/седмицата/годината! Иначе FSI винаги е малко по-икономичен. Редактирано 9 Февруари 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Ако искаш суха статистика ето ти: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4182 http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4181 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThEBlazZeD Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Колеги като се сум от някоя от страните на колата чувам едно свистене , като почна на припомпвам спирачката на запалена кола , това свистене се увеличава. И сега да вкарам една конспирация : вузмойно ли е някои маркуч да се е прокусал и да изпуска вуздух , припомпваики да се взима от вуздуха на двигателя и от там сместа да обеднява на кислород и колата да компенсира тази загуба като налива бензин и меняики обороти , с цел нормализиране и не загасване на колата?Не ги разбирам много... но четох за няква мембрана вурмойно ли е и тя да е леко пробила или някои маркуч по сервото ... ? Благодаря ! Колата е 8па 1.6 бенз. BSE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Motty Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 (Редактирано) Същото нещо го наблюдавам и при мен - 1,6, АЕН, от далечната 1997-ма година. Може би е нормално! Ааааа, сега се сещам, в мъркуча, който идва от сервото и влиза в колектора има........ една пластвасова част във формата на спирала(тази спиралка седи, гнезди, в самия мъркуч, точно преди колектора). Нейното премахване при мен неутрализира "свирукането". Нооо, за съжаление, нещо в мен, ме "гложде", че не съм постигнал нищо с това. Редактирано 10 Февруари 2014 от Motty Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThEBlazZeD Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Преди малко бях на маистори и ми казаха , че полека лека си отивала спирачната помпа... Редактирано 11 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Motty Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Майстори...... Нека си съска, пък да видим! хахах Редактирано 11 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Момци, имам питанка с повишена трудност (поне за сега)! Скоро ще ми се налага да прекарвам едни кабел от машинното отделение вътре в купето и имам няколо идеи как да процедирам, но все пак да попитам? Ако на някой му се е налагало и е запознат да сподели малко бойни тактики, ще съм признателен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Не съм го правил лично (веднъж понечих пък то се оказа, че квото исках да постигна е много по-лесно в моя случай ), но като свалиш кората под волана би трябвало да видиш голям сноп кабели, които са промушени към двигателя. Там би трябвало да има място и за още един-два-три-пет кабела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Това е вариант, при кората около педалите все ще има някъде пролука за сноп, която спокойно може да ползваш. Провери и зад жабката, макар, че там са повече въздуховоди и клапи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 (Редактирано) Това веднъж навярно е било относно TPMS преди да го излъжеш софтуерно! Дано да си прав за "би трябвало" , че ще ми е нужно място! По моето проучване до сега поне излиза, че трябва да се действа малко по друг начин:И това излиза почти посредата вътре, забележете къде е пролуката и колко е тясна! Тази е деснячка, само за сведение! То е ясно, че ще се преборя и сам, ама все пак лошо няма да се пита, може пък някой да даде полезен съвет, вместо да си загубя полвин ден в ровене и сваляне на пластмаси и прочие. Редактирано 11 Февруари 2014 от Tsvetkov83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts