Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Да, тичай при майсторите да ти дадат такова за 6 скоростни! :hilezh: Скоро време сигурно няма и да имаш проблеми, но и зависи на какви километри си го сложил. Маслото за ръчни ск. кутии и метала/ зъбните колела и всички елементи в кутията си взаимодействат и се "сработват" едно с друго. За това обикновено на кутия над 100- 150к км, ако й се сипе ново масло без да има нужда, почват разни проблеми като шум, по- трудно влизане и тн... Mannol по принцип са ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убеден бях, че ще му намерите косур! :)

Само хидравличното масло не съм и сменял на тази кола още! За него нещо лювопитно някой да каже? 

 

Кое е така и кое не е, не знам, но не мисля да се тревожа докато няма за какво! :) 4к км направих след смяната му и пак казвам, няма разлика! 

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги свети ми чека на Ауди А3 8П 2.0 тди ,закачих я и изписва грешки  19559 ; 17055; 16785,последната е (потока на газовете е над допустимия) става въпрос за ЕГРа,ще го сваля да го почистя ,но за първите две нямам представа какво означават,ако някои е наясно да пише,мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При почистване на ЕГР се чисти и дросела. Когато се задръсти тази система, нагарите натрупващи се по дросела са два дори три пъти по-интензивни. Дори временно да то изчисти грешката, скоро пак ще ти светне заради дросела. Говоря от опит с полото на приятел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тапичката, която скрива болта, който се развива за да се освободи задния стоп и да се смени крушката, след като смених крушката като тръгнах да я поставям реши, че ще падне в дупката въпреки че предварително знаех че трябва да внимавам.... Какво се разглобява и в каква последователност за да я изкарам от там? Търсих haynes manual или друго но за 8P не открих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя не е ли на страничната кора в багажника?

Ако да - трябва са изкараш първо напречната кора (около куката за бравата на багажника). Ако не виждаш болтове в основата (при мен няма, но май при някои подмодели има) се тегли просто нагоре по-рязко. После махаш съответната странична кора. В зависимост дали е лява или дясна има болтове на разл. места и после пак с теглене (на щипки).

Ако е лявата не забравяй да откачиш първо плафона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Лявата е да.. абе остави тая тапа да я бяха направили с по голямо "фи" да не може да се шмугне така .. сега отваря сума ти работа

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолеги вчера свалих ЕГРа и дроселовата клапа на А3 8П  ,140кс ,след хубаво почистване забелязах че в дросела има някаква течност при платката ,моторчето и зъбните колела, като го разклатиш нешто вътре клюмбурка. Отворих капачката като мислех че вътре е попаднала вода от миенето но много се учудих като видях че е пълно с масло ,та въпроса ми е това нормално ли е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

да тази грешка изписваше в превод неизправност в мотора за клапата на всмукателния колектор сега като го отворих видях че две от зъпчетата на колелото на клапата ги няма и тя не деиства но трябва ли да има масло там

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някой, който има 1.6 или 1.6 фси от София, да сподели какъв разход му дава. Благодаря предварително.

 Има няма 1-2 страници назад е споделяно ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви се счупят пръстите да се напишат 3 цифри, но както и да е.

И има казано само за 1.6, което и сам си намерих, но ми трябва сравнение между двата двигателя.

Редактирано от suum cuique
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го виждаш това сравнение на 2 коли, които карат различни отсечки в различни краища на 2-милионния град, по различно време и т.н.? Това не е никакво сравнение и по принцип "градски" разход е абсолютно безполезно понятие. Мога да ти демонстрирам разход 5 на 100, мога и 15 ... с една и съща кола дори на една и съща отсечка само по различно време на деня/седмицата/годината! Иначе FSI винаги е малко по-икономичен.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги като се сум от някоя от страните на колата чувам едно свистене , като почна на припомпвам спирачката на запалена кола , това свистене се увеличава. И сега да вкарам една конспирация : вузмойно ли е някои маркуч да се е прокусал и да изпуска вуздух , припомпваики да се взима от вуздуха на двигателя и от там сместа да обеднява на кислород и колата да компенсира тази загуба като налива бензин и меняики обороти , с цел нормализиране и не загасване на колата?
Не ги разбирам много... но четох за няква мембрана вурмойно ли е и тя да е леко пробила или някои маркуч по сервото ... ? Благодаря ! Колата е 8па 1.6 бенз. BSE

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Същото нещо го наблюдавам и при мен - 1,6, АЕН, от далечната 1997-ма година. Може би е нормално! :nixweiss:

 

Ааааа, сега се сещам, в мъркуча, който идва от сервото и влиза в колектора има........ една пластвасова част във формата на спирала(тази спиралка седи, гнезди, в самия мъркуч, точно преди колектора). Нейното премахване при мен неутрализира "свирукането".

 

Нооо, за съжаление, нещо в мен, ме "гложде", че не съм постигнал нищо с това.

Редактирано от Motty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Преди малко бях на маистори и ми казаха , че полека лека си отивала спирачната помпа...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Майстори...... :flehan: Нека си съска, пък да видим! хахах

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, имам питанка с повишена трудност (поне за сега)!

 

Скоро ще ми се налага да прекарвам едни кабел от машинното отделение вътре в купето и имам няколо идеи как да процедирам, но все пак да попитам? Ако на някой му се е налагало и е запознат да сподели малко бойни тактики, ще съм признателен!  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го правил лично (веднъж понечих пък то се оказа, че квото исках да постигна е много по-лесно в моя случай :) ), но като свалиш кората под волана би трябвало да видиш голям сноп кабели, които са промушени към двигателя. Там би трябвало да има място и за още един-два-три-пет кабела ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е вариант, при кората около педалите все ще има някъде пролука за сноп, която спокойно може да ползваш. Провери и зад жабката, макар, че там са повече въздуховоди и клапи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това веднъж навярно е било относно TPMS преди да го излъжеш софтуерно! :)

 

Дано да си прав за "би трябвало" , че ще ми е нужно място!  

По моето проучване до сега поне излиза, че трябва да се действа малко по друг начин:

Boost14.jpg

Boost15.jpg

И това излиза почти посредата вътре, забележете къде е пролуката и колко е тясна! 

Тази е деснячка, само за сведение! 

То е ясно, че ще се преборя и сам, ама все пак лошо няма да се пита, може пък някой да даде полезен съвет, вместо да си загубя полвин ден в ровене и сваляне на пластмаси и прочие. 

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...