Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

1.9 след 160.000-180.000 км. има вероятност да даде фира турбината и при  космически пробег да се разлуфтят леглата на дюзите, при " легендата " 2.0 най-масовият проблем е главата и то при моторите с код BKD, също така потенциално проблемни дюзи, като на Siemens са скъпи. Иначе и при двата си ги има типичните страдания за дизел- нагари по колектори и ЕГР-клапан, но за щасттия, освен по- евтина, в Германия и нафтата е по- добра от българската.

Гледай да е от персонална обява, анмелднат автомобил, за да можеш да го пробваш, избягвай на " абитата " къщите, понеже навесите, които продават не делят много от горублянските такива, въпреки некой митове и легенди, че щом е Германия, по- Убава от нова :hilezh: :hilezh: :hilezh: . Задължително проверка в ниедерласунга ( Сервизна книжка за каквато кола ти трябва 50 оиро, подпечатана, подписана, пълна програма ), по номера на рамата за предистория, нищо не струва, дори и по телефона.

Гледай да е с DPF филтър ( мисля е сериен от 2006 г., но има и еврейски изпълнения без ), в противен случай на еко таксата и данъка ще ти скъсат главата, въпреки че и без тоя филтър CR и PD моторите 1.9 и 2.0 получават зелен плакет EUR 4.

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тези дни ми се случи на няколко пъти да не духа парното. Упдавлението на климатроника и всичко останало си работи, но не духа нищо. Усилвам, намалявам и никакъв ефект. Казаха ми, че проблема може да е от реаостата. Вие какво мислите? Днес сутринта до работа а и преди малко покарах колата и си работеше перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам също да попитам къде се намира този реостат. Зад жабката ли е като на старите аудита или ?

 

Съжалявам, че пиша ново мнение, но не мога да редактирам старото.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 след 160.000-180.000 км. има вероятност да даде фира турбината и при  космически пробег да се разлуфтят леглата на дюзите, при " легендата " 2.0 най-масовият проблем е главата и то при моторите с код BKD, също така потенциално проблемни дюзи, като на Siemens са скъпи. Иначе и при двата си ги има типичните страдания за дизел- нагари по колектори и ЕГР-клапан, но за щасттия, освен по- евтина, в Германия и нафтата е по- добра от българската.

Гледай да е от персонална обява, анмелднат автомобил, за да можеш да го пробваш, избягвай на " абитата " къщите, понеже навесите, които продават не делят много от горублянските такива, въпреки некой митове и легенди, че щом е Германия, по- Убава от нова :hilezh: :hilezh: :hilezh: . Задължително проверка в ниедерласунга ( Сервизна книжка за каквато кола ти трябва 50 оиро, подпечатана, подписана, пълна програма ), по номера на рамата за предистория, нищо не струва, дори и по телефона.

Гледай да е с DPF филтър ( мисля е сериен от 2006 г., но има и еврейски изпълнения без ), в противен случай на еко таксата и данъка ще ти скъсат главата, въпреки че и без тоя филтър CR и PD моторите 1.9 и 2.0 получават зелен плакет EUR 4.

Колега, мерси за отговора, но не са ли всички 2.0тди 140 коня с код BKD?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, особено в периода, който те интересува варират от 140 к.с. PD до 170 к.с. CR, съответно означенията са различни,тук има хора, които могат да ти ги цитират, аз не съм от тях, ако някой от тях благоволи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мерси за отговора, но не са ли всички 2.0тди 140 коня с код BKD?

Първа страница на тая тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=156597&page=1 там ги има и как да ги различиш! Имам BKD от 2006 още чакам да се пукне! 

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тези дни ми се случи на няколко пъти да не духа парното. Упдавлението на климатроника и всичко останало си работи, но не духа нищо. Усилвам, намалявам и никакъв ефект. Казаха ми, че проблема може да е от реаостата. Вие какво мислите? Днес сутринта до работа а и преди малко покарах колата и си работеше перфектно.

Никой ли няма дори бегла идея по въпроса ? Като пусна климатроника компресора ли моторчето ли се включват. Усещам го по-лекото вдигане на оборотито и леките вибрации, но не духа нищо. Да не е проблема в клапите? Да не искат да отварят. Както казах понякога работи понякога не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чуваш ли духане в таблото като дадеш на максимална скорост перките? Щом оборотите ти се менят значи компресорът работи и проблема може да е в моторчето в таблото за обдухване и да не прави добър контакт някъде, щом понякога работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Духане не се чува, но се чува някакво прищракване като сменям примерно от духане към краката към стъклото и тн. Дори и като увеличавам някой път и натискам някой от другите бутони се чува това прищракване. Точно като отваряне и затваряне на клапи може би нещо. Нямам никаква представа от устройството на това парно/климатроник за това просто описвам симптомите които съм забелязал. Днес сутринта примерно като запалих и го пуснах да духа на предното стъкло и си работеше. След като смених да духа към мен спря. Тези дни майстора ми сваля жабката доста пъти понеже сменя микролифта и тн. Та може и нещо от там да е станало. Въпросното пукане си го имаше отдавна де. То не е от тогава.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти е работило духането на предното стъкло, значи моторчето работи, но може да има някакво объркване в климатика със разпределението на клапите и посоките на въздушната струя. При всички случаи трябва да го закачиш и да видиш какви грешки е записала. Прищракването не битрябвало дае проблем, но ако някоя клапа е счупена може да спира въздушния поток. Но ме съмнява, защото щеше да чуваш мотора зад жабката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакви грешки не дава като се закачи. Това е странното. Проблемите каточели започнаха след няколко сваляния и качвания на жабката от майстора ми, но не съм сигурен, че има общо. Просто след като си я взех последния път от ремонт на жабка започна да го прави това.

Сега гледам, че си писал в една друга тема за адаптация на климатроник. При мен не дава никакви грешки, но може ли от това да е проблема ?

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търся си дясната решетка на бронята за халоген(ама без халоген). Става ли от 8PA решетка за моя модел, понеже намерирам в мобилето само Спортбеци на части с такива решетки. Масово 8P-тата са с фарове за мъгла, а 70лв за чисто нова не смятам да давам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някои знае ли тия жапки как се ремонтират, ухото на амортесьора е скъсано ??

А някои знае ли тия жапки как се ремонтират, ухото на амортесьора е скъсано ??

Че в моята тема на A3 8p 1.9 tdi голямо мъртвило никои нищо не прави :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми щото може би жабки имат не само 1.9 TDI-тата, пък ако беше погледнал в темата с модификациите щеше да намериш доста неща ;)

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=143444&p=2100781

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=143444&p=2201935

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=143444&p=2210524

и още доста.

 

Назад в тази тема също има писано по въпроса.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги. До преди 1 месец колата ми хапваше по 500 мл. антифриз на 500км. А в момента вече 1500 км. си седи на МИН и не мърда. Като отворя капачката се вдига на макс. и като се охлади пак си седи на МИН. Да се притеснявам или е нормално?

Редактирано от TeRRaNoiD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста интересно , как така един път ти е хапвало антифриз пък сега не е :)) , аз вече 10 000 км карам и за сега не ми се е налагало да слагам антифриз ( да чукна на дърво ) :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и на мен ми е интересно :D Още като купих колата ,пушеше бял пушек и се оказа, че е от ЕГР охладителя и изолирахме водата от там и спря да пуши. След това 1 път долях 500 мл. и още си карам с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са симптомите за спукана глава, защото колата не ми прави никакви мизерии? Както казах, след егр охладителя, колата не пуши бяло. 1 път долях след това защото беше на минумума, от тогава не се е пускала сигнализацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Некаде мернах загуби на масло, от къде излезе, че е?

 

Ако имаш микропукнатини в главата ще ти губи антифризец също, затова колегата спомена точно нея!

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами чак в събота ще се прибера в Сандански и ще я видим колата защо нямаше масло. В понеделник преди да отпътувам към София, забелязах няколко какпи под колата отпред точно под бронята, но не и обърнах особено внимание ( миналата седмица стабилно паднах от бордюр). Долях 1 л. и е на макс в момента. Карам я до 2000 оборота.

А за антфриза знам ли. Седи си на МИН и не мърда от там. Ако светне ( дано не), ще я пратим за снимки главата и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да си спукал и радиатор щом си се мятал от бордюри :Д абе ти тази кола що не я пазиш повече, как ще се качваш по бордюри :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...