Silver Arrow Публикувано 26 Март 2011 Доклад Share Публикувано 26 Март 2011 Здравейте колеги! Значи проблема е следния: при запален двигател включвам фаровете (на къси) и на таблото светват лампите на ABS, ESP (жълтите) и тази за ръчната (червена), както и на големия дисплей "BRAKE!!!"(в червено), а в допълнение със звуковия сигнал се получава дискотека...? При това положение без да изключвам фаровете като изгася двигателя и после пак го запаля вече всичко е ОК и няма грешки и писъци т.е. ако пускам фаровете преди да запаля няма проблеми??? Да допълня само, че тази грешка се появява само при включване на фаровете при запален двигател (или на контакт), но не винаги може би в 80% от случаите. Пробвах със зареждане на акумулатора (да не е сигнал за слаб ток при пускане на фаровете), но няма разлика. Колата е А4 2,5 TDI Avant 2003г. Нямам идея какво общо има ABS и ESP с пускането на фаровете и защо се получава тази аномалия така, че ако някой има инфо ще съм мноооого благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 26 Март 2011 Доклад Share Публикувано 26 Март 2011 И вероятно си сложи ксенон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silver Arrow Публикувано 26 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2011 (Редактирано) Да забравих да кажа, че съм с НЕоригинален ксенон, но го сложих декември месец, а тази грешка се появи от една седмица. Мислиш ли, че има връзка? и аз се чудех дали да не сложа пак нормалните кружки и да видя какво ще каже компа!!! п.п. Преди бях прекодирал компа да светва фаровете с подаване на контакт и може да го е имало още тогава този проблем, но тогава нали първо светват фаровете и може за това да не ми е давало грешка??? Сега нали вече не е задължително да пускаме фарове върнах старите настройки и ето какво се получи Редактирано 26 Март 2011 от Silver Arrow Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 26 Март 2011 Доклад Share Публикувано 26 Март 2011 Малко са фирмите, които продават ксенони, които не правят смущения в АБС, таблото , климатроника и радиото на Б6 специално. Добре е да пробваш обратно със старите си крушки. Аз лично сложих на една Б6 крушки на Пропартс, асеновградска фирма. Засега колегата ми няма никакви ядове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 26 Март 2011 Доклад Share Публикувано 26 Март 2011 (Редактирано) А сложи ли warning cleanar-и? Дали с тях няма да се оправи.. Редактирано 26 Март 2011 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 27 Март 2011 Доклад Share Публикувано 27 Март 2011 колега, аз съм с най обикновен даже незнам и каква маркае и не мие правел никакви такива проблеми до сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silver Arrow Публикувано 28 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2011 Значи проблема си остава ако включа фаровете преди да дам контакт всичко е ОК, ако запаля и тогава включа фарове 99% светват грешките, оставям фаровете включени гася двигателя пак контакт паля и съм 6 точки ако някой знае какви са тези cleanar и от къде да ги взема ще се пробвам с тях май? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 28 Март 2011 Доклад Share Публикувано 28 Март 2011 Някоя маса ти се губи. Оправи си проблема че ще береш ГОЛЕМИ ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Март 2011 Доклад Share Публикувано 28 Март 2011 (Редактирано) Това са warning cleaner-ите, но трябва да пробваш дали с тях ще се оправи.http://bktuning.net/Photos/Xenon/Bases/IMAG0296.jpghttp://bktuning.net/HIDBulbs.html Редактирано 28 Март 2011 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 29 Март 2011 Доклад Share Публикувано 29 Март 2011 В момента на запускане на фаровете се получава смущение по цялата инсталация на колата(както и в ел. мрежата когато пускаш луменисцентно осветление) и от там са ти грешките. С ваг ком се указва на борда, че си с ксенони проблема се решава(колата сама си демпферира смущенията). Имаше доста теми по въпроса, потърси ги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 29 Март 2011 Доклад Share Публикувано 29 Март 2011 Ако имаш ваг-ком пробвай следното прекодиране: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audiB6.htmlВлиза се в Electric module, после има бутон Coding. Мисля от там се сменят кодовете. 000XY: на мястото на X слагаш 1, Y го остави 1. Мисля, че ако е 2 (код за Netherlands) би трябвало варовете да си светват сами при даване на контакт. Ама после при палене с включен ксенон може пак да имаш проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silver Arrow Публикувано 13 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2011 Значи само да обобщя, след като върнах обикновенните кружки вместо Ксенона (китайски) изтрих всички вече натрупани грешки по кои ли не контролери, карах една седмица и след това днес отново я закачих на компа!!! Познайте никакви грешки вече! Така, че за съжаление ще се кара без ксенон (не и този) за сега докато не ме хванат други мераци. Поздрави на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliansl Публикувано 15 Април 2011 Доклад Share Публикувано 15 Април 2011 Колега и аз имам същия проблем и още не съм имал време да го оправя.Но ето го решението което ми го даде колегата brabusGTI, за което съм му много благодарен:"Здравей, реших проблема като смених само единия баласт (стартер), който седеше точно до управлението на ABS-а и правеше драмите.Какво ли не му правих. Овивах го с алуминиево фолио с надежда да го екранирам, но няма ефект. Но явно импулса на по време на запалването на крушката не може да се излекува с екраниране.После купих пак на Луксима, но ето този стартер + това, че си изведох една истинска маса (минус) от купето към ксенона. По принцип тези китове взимат минус от самата крушка, а така не става добре.и от тогава нямам този проблем.Дано съм ти бил полезен. Защото освен, че светва на таблото при мен реално ESP и ABS не работеха реално, а това не е желателно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silver Arrow Публикувано 31 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2011 (Редактирано) Значи в момента съм пред следната дилема: изгоря ми едната кружка H7 на ксенона след 2 дни изгоря и другата - купих нови две до тук ОК след 1 месец изгоря единия баласт (35W) и сега се чудя зарaди грешките които ми даваше компа дали да купя нов баласт ПАК 35W + два броя Stop error-и ИЛИ да взема само два нови баласта 55W? Някой знае ли кружка H7 от 35 W комплект има проблем да се захранва от 55 W баласт, аз поне не видях да пише мощност на тях ? И от там другия въпрос ако стават на 55 W баласт дали пак ще има нужда от тези Stop error-и при положение, че оригиналните кружки са също 55 W? Дано да съм бил ясен. Мисля, че ще е полезно и за другите да знаят как тези които имат НЕоригинален ксенон са решили изложените по-горе проблеми Благодаря! Редактирано 31 Май 2011 от Silver Arrow Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vicky Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 Колега имах същия проблем сложих Китайски Ксенон и същото като при теб. http://www.inesauto.com/ обаждаш се на този пич питаш за КАНБЪС баласти и всичко е ОК. друг вариант купувао оригинален КСЕНОН и пак ОК ама цената е ..... Иначе проблема е, че обикновения ксенон шашка кана и колата се побърква. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliansl Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 Колега аз вече си реших проблема без да сменям ксенона.Просто пуснах отделна маса към баластите от купето.И проблема е решен-вече 2 месеца никави грешки и смущения.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silver Arrow Публикувано 5 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 (Редактирано) Вчера и аз се заиграх с ксенона пуснах допълнителна маса до фара пред шофьора (другия не даваше грешка) и за сега всичко работи надявам се за дълго Благодаря на колегата iliansl за съвета щом при него работи би трябвало и при другите да става та нали за това е този форум да си помагаме Успех на всички колеги Редактирано 5 Юни 2011 от Silver Arrow Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliansl Публикувано 6 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2011 За нищо колега!Дано съм помогнал.Свирни някой път в Пловдив да се видим.Виждам го номера на твойта кола на снимката.Мойта е синьо комби РВ 9478 МВ.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danielle Публикувано 7 Април 2013 Доклад Share Публикувано 7 Април 2013 Искам и аз да благодаря на колегата iliansl оправих си проблема като пуснах 2 маси от калниците и нямам повече грешки поне за днес.Благодаря на колегата иначе трябваше да сменям ксенона с друг.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
desislav donev Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 И аз искам да благодаря на колегата. Проблемът ми беше същият. Пуснах две отделни маси от купето и мисля че проблемът е решен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stan7 Публикувано 12 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2022 Здравейте, малко да повдигна темата, може ли малко подробности къде точно се захваща масата към баласта, към самия баласт или към отрицателния кабел на баласта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 12 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2022 Плюса, който захранва баласта от самия фар си остава същия, а към отрицателния кабел на баласта, пускаш един нов кабел от минуса на акумулатора - най-просто казано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване