alosi Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 Здравейте, ще съм много благодарен ако ми помогнете с проблема.Той е следният при загрял двигател като го загасиш и запалиш след около 5 мин. изкарва толкова бял пушек, че Аудито не се вижда и люти на очите.На дясната глава смених всмукателният колектор с управляващият го мотор, но пак има грешка(ще я видите в прикаченият файл).Няма проблем с охладителната течност.Факт е, че при работна температура се усеща леко прекъсване.Двигателят не работи добре (по-шумен)и се чува леко тракане.Group 0130.65 mg/str Inj. Quantity-1.21 mg/str Inj. Quantity-0.43 mg/str Inj. Quantity Има разлика в дюзите, но не съм 100% сигурен, че е в тях проблема.Log-Log.txt 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 (Редактирано) Според мен са дюзи. Казвали са ми, че при проблем с тях от ауспусите ще излиза бял пушек....всъщност съм виждал веднъж такава гледка на едно А8. Беше спряло край пътя и бе потънало в гъст бял дим, че чак не се виждаше. Редактирано 23 Октомври 2011 от verter 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alosi Публикувано 23 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 А какво мислите за грешките, които е записала, и може ли от две повредени дюзи примерно такъв дим отзад? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 (Редактирано) смени си дюзите че ще останеш без двигател. Пикаят и затова е така а тракането е от детонациите в цилиндрите.. еапропо дната дюза струва от 750 лв със всички възможно отстъпки до 1200 лв като събереш 2 и 2 смятай колко е дебела работата има и труд естествено. лошото е че са пиезо-керамични...забравих да добавя че има и опция с връщане на старите да вземеш рециклирани такива които междувпрочем може да ти ги продадат и за нови такива де-все пак сме в БуЛгАристан Редактирано 23 Октомври 2011 от Michael Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alosi Публикувано 23 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 смени си дюзите че ще останеш без двигател. Пикаят и затова е така а тракането е от детонациите в цилиндрите.. еапропо дната дюза струва от 750 лв със всички възможно отстъпки до 1200 лв като събереш 2 и 2 смятай колко е дебела работата има и труд естествено. лошото е че са пиезо-керамични...забравих да добавя че има и опция с връщане на старите да вземеш рециклирани такива които междувпрочем може да ти ги продадат и за нови такива де-все пак сме в БуЛгАристан Благодаря ти за точният отговор, като гледаш стойностите 2ра и 5та дюза да сменя? И грешките ме притесняват колектора и дросел клапата се трият но след определено време се появяват и двете наведнъж и незнам БАНК 2 коя е лявата(шофьорската) или другата, дали знаеш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 (Редактирано) Дай времената от 72 до 77 канал на мотора, стойностите на 13-ти не са толкова трагични.... свали стойностите на топла кола, след като я оставиш да поработи 3-4 минути на мястоГрешката за Bank 2 е от лявата, не от дясната глава .... за да си сигурен, че не те лъжа вземи и извади захранването на машинката на въпросната лява глава.. ще видиш същата или подобна грешка за Bank2. Повтори експеримента (гасиш и палиш след 5 мин) без да включваш захранването на лявата машинка (лявата е главата пред шофьорското място) - виж дали пак пуши..При положение, че управлението на дросела ти е фира (или скъсан кабел да кажем, много да е мърляв заради неработещия смукател също е възможно) и единия колектор не работи коректно, аз бих се заел първо с тия проблеми ...Постни времената на дюзите от 72 -> 77, че все пак ми е интересно какво ще има там Редактирано 23 Октомври 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 И грешките ме притесняват колектора и дросел клапата се трият но след определено време се появяват и двете наведнъж и незнам БАНК 2 коя е лявата(шофьорската) или другата, дали знаеш?Това с грешките на дроселклапата е болка на тия двигатели, но не е болка за умиралка. Може да караш по принцип и със светеща лампа. Все пак единият дросел струва около 1000 лв в Ауди. Кво да правиш моторчетата фирясват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alosi Публикувано 24 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Дай времената от 72 до 77 канал на мотора, стойностите на 13-ти не са толкова трагични.... свали стойностите на топла кола, след като я оставиш да поработи 3-4 минути на мястоГрешката за Bank 2 е от лявата, не от дясната глава .... за да си сигурен, че не те лъжа вземи и извади захранването на машинката на въпросната лява глава.. ще видиш същата или подобна грешка за Bank2. Повтори експеримента (гасиш и палиш след 5 мин) без да включваш захранването на лявата машинка (лявата е главата пред шофьорското място) - виж дали пак пуши..При положение, че управлението на дросела ти е фира (или скъсан кабел да кажем, много да е мърляв заради неработещия смукател също е възможно) и единия колектор не работи коректно, аз бих се заел първо с тия проблеми ...Постни времената на дюзите от 72 -> 77, че все пак ми е интересно какво ще има тамПри първа възможност ги качвам стойностите да видим какво ще излезе, благодаря за инфото.Това с грешките на дроселклапата е болка на тия двигатели, но не е болка за умиралка. Може да караш по принцип и със светеща лампа. Все пак единият дросел струва около 1000 лв в Ауди. Кво да правиш моторчетата фирясватА дросел клапата ако се почисти и адаптира дали според теб ще има резултат? Нали говорим за дроселклапата която е се връзва преди въздуховода за всмукателните колектори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 А дросел клапата ако се почисти и адаптира дали според теб ще има резултат? Нали говорим за дроселклапата която е се връзва преди въздуховода за всмукателните колектори?Там има сервомотори---те се прецакват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Ако клапите на смукателния колектор не работят коректно, съвсем е възможно да се е зацапал дросела заради това ... горивния процес не е ОК и колата много пушиОсвен това грешката на дросела (P1545 - 002 - Lower Limit Exceeded) e Intermittent, т.е. временна ... с едно почистване може и да се пооправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 (Редактирано) мое мнениеДюзи за подмяна тоя бял пушек е от многото ама многоти изпикана нафта у ЦеЛиндърите + серво-мотор на смукателният колектор Редактирано 24 Октомври 2011 от Michael Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alosi Публикувано 24 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Ще сваля данните от 72 и 77 канал.Ако сваля 6те дюзи от друга работеща и пробвам дали веднага ще си проличи или ще трябва да се изминат еди колко си километра примерно, защото имам такава възможност за проба.И мисля, че ще се справя с кодирането на дюзите има го описано в РОСС ТЕХ.004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded А за тази грешка както ВЕСКО ми уточни, че всъщност е лявата(шофьорската) предполагам, че не е в клапите, защото съм ги свалял и са чисти, но знам че на самите мотори вътре се чупят зъби от зъбните колела, и дали е възможно ако не отваря или затваря докрай да записва тази грешка? А за дросела ще го почистя нищо не ми коства пък ще видим какъв ще е резултата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Клапите рядко имат механичен проблем самите те, по-често са 2 други нещица:- проблем в самите моторчета, както каза ти може и да им хрускат колелцата- вертикалната връзка (тая малката гадост между моторчето и самите клапи ) да се е поизносила от времето и да са и разбити "ушите"... от там има луфт и моторчето не може да управлява клапите коректноИ в двата случая решението е нов колектор + моторче.. ако искаш да караш още едни 200 000 без тоя проблемНе си играй с дюзите преди да си отстранил проблема със смукателния колектор... "тромавия" дросел може и да го покараш така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alosi Публикувано 24 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Благодаря за полезната информация, заемам се с колектора и ще пиша какви са резултатите, и все пак ще кача стойностите от 2та канала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Не два, а 6 - от 72 до 77 включително, по един за всяка дюза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alosi Публикувано 25 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Не два, а 6 - от 72 до 77 включително, по един за всяка дюзаОк, до два дни ще ги сваля, а помеждодругото с добавка за дюзи, пушенето намаля, но все още го има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Може и тук да се оправи работата с протек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Протек?Дайте малко повече инфо за добра добавка за почистване на дюзи колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KFZ-Azubi Публикувано 2 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2011 Това с дроселната клапа не е никак безобидно, особено ако колата има ДПФ. При регенерация, дроселната клапа се притваря, за да не влиза прекалено много въздух и така да охлажда горивната камера. Освен това ако има грешки в моторната, дори за колектора, пак не се саморегенрира ДПФ-а, т.е. може да се прецака и той (в случай че го има), ако вече не се е прецакал заради неизгорялата нафта. За белия дим- 100% дюза(поне една). Моята препоръка е незабвно да видиш в каналите компенсационните стойности и да се смени дефектиралата дюза. Добавките в повечето случаи не действат, защото иглите не се зацапват, а се износват и не затварят добре, т.е. горивото не се разпръсква, а излива=измива се маслото по цилиндровата стена=задрало бутало, да не говорим че се вдига нивото и се разрежда маслото и от там цялостно лошо смазване на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stei Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 6 br.duzi po 680 l.v i gotovo minal sam po tozi pateka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alosi Публикувано 9 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 След време пиша, но нямах възможност до сега.След смяна на две дюзи и на моторното масло, защото беше много над максимума, аудито се оправи.Дроселовата клапа си остана старата и в бъдеще, ще се ремонтира... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shopen Публикувано 16 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2012 Здравей колега, преди няколко месеца имах същия проблем на А8 4E 3.0 TDI, хората по светофарите слизаха да ме снимат как пуша. 100% дюзи. На ниски обороти при загрят двигател в градски условия прави бяла мъгла. На дълъг път не пуши. При мен сменях всички дюзи 6 дюзи. Ужасно преживяване и доста солено. Обясниха ми, че е от скапана нафта и било нормално за България. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 9 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2014 Здравейте колеги,темата е малко старичка, но понеже от скоро имам въпросната машина и ме интересува указаните параметри за 72-77 канал в нормите ли са?Също така нормално ли е да няма '-' пред стойностите?Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2014 Така като ги гледам идеално се компенсират и нямаш стойности над 30, което значи, че са ти наред Ама нека и някой друг да каже, че при мене са само 4 реда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 9 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2014 Ок са! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване