Jump to content

Монтиране на ГИ на Ауди А4 (В5) Фейслифт (1.8Т)


Recommended Posts

Изчетох вероятно всички теми от раздела за Газови Инжекциони на въпросния мотор монтирани както на А3-ки така и на А4-ки и А6-ци.

Срещнах мнения както на доволи и предоволни от горе споменатите марки така и не чак толкова.

След всичкото това съм на кантар за монтирането на ГИ и затова и реших да пусна темата.

С автомобила си пътувам за момента на работа грубо като километри към 1500км. навъртам на месец. (към 18-20000 максимум на година)

Имам няколко питания след изчетеното за въпросните ГИ-та и предполагам че хората занимаващи се с това и пишещи във форума ще се отзоват и ще кажат мнението си.

1.Къде въпросният монтаж може да бъде извършен качественно? (София-Кюстендил-Благоевград) (прилежно и компактно без касапски изпълнения)

2.Къде и на каква цена при по-долу споменатите условия може да стане на изплащане (лизинг за 1 година)?

3.Като марка от тези които съм споменал се чудя между Фобос и БРЦ.

4.Възможно ли е пълначката да ми се монтира до капачката на резервоара?

5.Бутилката имам намерение и ако е възможно да бъде поставена на мястото на резервната гума.

6.Изпарител,рейки с дюзи,компютри и прочие предпочитам да са пригодени за поне 200к.с (да има дерман) а не да се превключва на бензин при напън и разни други щуротии от сорта.

Това е общо взето моето питане и умуване.

Приемам всякакви съвети и препоръки по темата без да влизате в излишни спорове и караници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компетентен съм само за лизинга - във сервизите на фобос можеш да вземеш безлихвен лизинг към jet credit при изплащане на 6 равни вноски(ако ти предложат застраховки - не искаш). Където слагам аз газ в момента можеше само в 'кеш' и 'брой' както се изрази майстора :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да кажа, че съм доволен от ЛАНДИ,но на 1.8 125 кс.ADR, което го взех на изплашане от представитела за Бургас.

Също да кажа, че може да се скрие под вратичката на капачката за зареждане, щуцера на който се навива чашката за зареждане с газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох вероятно всички теми от раздела за Газови Инжекциони на въпросния мотор монтирани както на А3-ки така и на А4-ки и А6-ци.

Срещнах мнения както на доволи и предоволни от горе споменатите марки така и не чак толкова.

След всичкото това съм на кантар за монтирането на ГИ и затова и реших да пусна темата.

С автомобила си пътувам за момента на работа грубо като километри към 1500км. навъртам на месец. (към 18-20000 максимум на година)

Имам няколко питания след изчетеното за въпросните ГИ-та и предполагам че хората занимаващи се с това и пишещи във форума ще се отзоват и ще кажат мнението си.

1.Къде въпросният монтаж може да бъде извършен качественно? (София-Кюстендил-Благоевград) (прилежно и компактно без касапски изпълнения)

2.Къде и на каква цена при по-долу споменатите условия може да стане на изплащане (лизинг за 1 година)?

3.Като марка от тези които съм споменал се чудя между Фобос и БРЦ.

4.Възможно ли е пълначката да ми се монтира до капачката на резервоара?

5.Бутилката имам намерение и ако е възможно да бъде поставена на мястото на резервната гума.

6.Изпарител,рейки с дюзи,компютри и прочие предпочитам да са пригодени за поне 200к.с (да има дерман) а не да се превключва на бензин при напън и разни други щуротии от сорта.

Това е общо взето моето питане и умуване.

Приемам всякакви съвети и препоръки по темата без да влизате в излишни спорове и караници.

Колега относно точка 4 и 5 - На моята B5 и сложих 40л. бутилка (ползвах старата която имах на един форд) на мястото на резервната гума, макар че май имаше и по-големи (около 60л ако не се бъркам) А пълначката я сложих точно там (40 лв. ми струваше това удоволствие но предпочитам да е вътре до резервоара отколкото да я гледам грозно цапната някъде край калника или бронята) и слагаш край на проблемите с капачката ... Кой ти я свил или на коя газ станция не са ти я сложили ... Гледай да сложиш италианска инжекция! Има всякакви китайски и турски боклуци който след време ти иде да откачиш от проблеми с тях ...

Редактирано от Ivkonty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От изброените ГИ след направеното проучване от мен всички казваха, че LandiRenzo e най-добрата.

Дали е така - ще се разбере скоро:) В момента ми я монтират на мен и като взема колата и потествам няколко дни ще пиша впечатления. Ако е добре, то на 1.8Т ще е мечта, защото този мотор си се разбира прекрасно и с много по-обикновени и евтини ГИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ГИ Ланди-Ренцо на А4-ката и на А-класата - мога да кажа само хубави неща за тази марка :gut:!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички до тук за споделените мнения и препоръки.

А да споделите последно актуални цени при Вас за монтажа и прочие на въпросните ГИ-та на този и други мотори според марката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 50-на км минати с новата ГИ LandiRenzo във всякакви режими и логове през Torque преди и след газта - не мога да намеря разлика. Дори и Long Trim и Short Trim Fuel Trims са 1:1 с тези при работа на бензин.

С две ръце я препоръчвам системата LandiRenzo Omegas OBD2. Не мисля, че на Бг пазара можеш да намериш нещо по-добро. Друг е въпроса, че с 1.8Т и доста по-евтин и прост ГИ ще свърши работа.

Успех!

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че тези, които си монтираха на H6 на Subaru имат ядове със храненето на мотора и смесите във оборотите от 5000 нагоре. И че тези, които им я монтират не могат да им го решат този проблем.

Предполагам ако колата е до 200 коня ще върши работа Romano-то. Но ако става дума за турбо кола - не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8Т ANB, с чип. Т.е. търси се нещо с ОБД и с възможност до 220кс. (да имам все пак някаква перспектива)

Романо зарибяват с АЕБ компютър (май и на ланди е такъв), разглобяеми и отделни дюзи - т.е. могат да се монтират непосредствено до щуцерите на колекторите с много къси маркучи....

Търся ниска цена и бигас, брц не са ми вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че тези, които си монтираха на H6 на Subaru имат ядове със храненето на мотора и смесите във оборотите от 5000 нагоре. И че тези, които им я монтират не могат да им го решат този проблем.

Предполагам ако колата е до 200 коня ще върши работа Romano-то. Но ако става дума за турбо кола - не знам.

Бавни са им дюзите за това се получава така! :zustimm:

1.8Т ANB, с чип. Т.е. търси се нещо с ОБД и с възможност до 220кс. (да имам все пак някаква перспектива)

Романо зарибяват с АЕБ компютър (май и на ланди е такъв), разглобяеми и отделни дюзи - т.е. могат да се монтират непосредствено до щуцерите на колекторите с много къси маркучи....

Романо купуват от АЕБ компа да!Чия е фирма АЕБ?На Ланди груп. :) Мисля че колегите купуват по евтиния комп с адаптация на определен период а не в реално време. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност каква е ползата от ОБД?

Добре настроена уредба би трябвало да пази тримовете ниски. При промяна на горивото (газта всеки път е различна) бензиновия компютър внася необходимата корекция, която автоматично рефлектира и на газовите дюзи. Ако съумее с тримовете да държи сместа в норма не светва никакъв чек.

Компютърът с ОБД всъщност прави корекциите със собствен алгоритъм, т.е. един вид тримовете вече се правят от газовия компютър, но ги има (заради различната газ). Как това ще доведе до по-нисък разход?

Какво всъщност печелим от това, че газовия компютър прави "тримове", а не бензиновия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен ме интересува това, че ми се въртят в главата разни неща. Има ли значение колко е стара колата за газовият компютър ако има ОБД?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека някой по-вещ в материята да отговори, аз лично не съм толкова навътре.

Аз само казвам каква е действителността при конкретен мотор, който е много капризен към смесите като се кара с ГИ без и със контрол по OBD тримовете. В единият случай рано или късно набива грешка за смесите, в другият този проблем го няма. Как точно действа тази система и какви са алгоритмите - не знам.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях с Ловато на AEB преди - никакви ядове нямах. Единствените проблеми бяха когато колата беше чипосана и изпарителя не можеше да я храни при пълна газ на моменти. След като махнах чипа нещата се оправиха и Ловато-то си беше супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека някой по-вещ в материята да отговори, аз лично не съм толкова навътре.

Аз само казвам каква е действителността при конкретен мотор, който е много капризен към смесите като се кара с ГИ без и със контрол по OBD тримовете. В единият случай рано или късно набива грешка за смесите, в другият този проблем го няма. Как точно действа тази система и какви са алгоритмите - не знам.

Твоят автомобил вероятно фабрично е с по-бедни смеси, които се поддържат в по-тесни граници. Това е заради по-високия Евро сертификат, който вероятно има мотора.

Това, че светва чека при по-малки отклонения, още не означава, че ГИ с ОБД ще е по-икономичен....освен ако чека не е съпроводен с моментално влизане в сервизен режим....което при ВАГ не знам да го има.

Всичко това са само предположения, нека някой каже доколко са верни.

Аз имам поглед върху чипнати ANB, AWT (1.8t) , ARE (2.7t) , ASN (3.0) който са с Бигас. Всички са след 2000г, с 2 или 4 ламбди и чека не светва. Но искам за новото ANB да сложа нещо различно и по-възможност по-евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ловатото е добро като оферта. Но за чипосаното 1.8 т,ще му трябва големия изпарител.Моето е 1.8 (125 к.с.) и на пълна газ,НЕ МОЖЕ да го захрани,затова автоматично обръща на бензин. Иначе на един приятел сега сложиха ЛОВАТО на А8- 4.2 (330 к.с) обаче с изпарител за 400 коня :hilezh: И след първоначалното регулиране в момента му дава 13 извънграда,при положение че жена му кара . А тя има тежъ крак :stupid: Така че става ,но излиза по-скъпо заради големия испарител.Иначе втора година го карам и имам около 100 000 км на ловатото,и единствения може би проблем е че на голяма скорост ми качва разхода,но може и да не е настроена хубаво. Понеже сам съм я монтирал и не съм ходил за допълнителни настройки. А може наистина дюзите да са бавни,ида не може да я нахрани добре :gruebel:

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ви е мнението за ЛОВАТО на този мотор, че другата седмица смятам да си монтирам и аз най-после?

Ловато на турбо???С тия бавни дюзи като я понатиснеш все на бензин ще си я караш.

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоят автомобил вероятно фабрично е с по-бедни смеси, които се поддържат в по-тесни граници.

То 2.7Т-то, твоето примерно и моето не работят много богато в офбууст режим. За това в моят случай някакси ме дърпа към ОБД инсталациите. Тази на Ландиренцо на четене изглежда супер, въпросът е, че не разбирам от ГИ и ми е малко м'гла все още.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги чета темата с интерес понеже с тия цени на бензина започнах и аз да се замислям за газов инжекцион но до сега никой не спомена нещо за цени. Интересува ме за моя двигател ( от автара ) ADR какъв газов инжекцион би му паснал така че да не го мисля много много и на каква цена приблизително? Не съм любител вече на високите скорости ако това е от значение де :rolleyes: И къде във Варна мога да отида да разгледам оферти за цена на всичко + монтажа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко години съм с Бигас на 1,8Т куатро. Смесени са ми чувствата общо взето. Големи драми не е имало, мап сензора единствено дет ми изгоря миналата година, към 100лв струваше май. Скоро ми се поразтрака и рейката, но не съм я ремонтирал, а минах на друг модел направо. Така и обаче нисък разход не докарах - 10 и нагоре извън, 15-16 градско.

С тоя изпарител дет го дават до 140кв да захранва не става за чипнат тръц. След 4-4500 си обръща на бензин. Шпека нещо се ръчкА там с втори изпарител, не знам си кво той да каже, и не знам дали успя да изглади нещата докато му беше само чипната колата.

Така че Марто ако ще я чипваш мисли там схеми.

От опит мога ти кажа обаче, че малкия изпарител на Бигас става за 300 коня на 1 бар. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...