Jump to content

Монтиране на ГИ на Ауди А4 (В5) Фейслифт (1.8Т)


Recommended Posts

Оскъпяването за двете магистрали е малко над 100лв, което е смешно да се коментира при уредба от порядъка на 2200-2500лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оскъпяването за двете магистрали е малко над 100лв, което е смешно да се коментира при уредба от порядъка на 2200-2500лв.

Две магистрали,два нивомера,два изпарителя,два клапана,рязане кроене и преработка за да се вместят и какво става?В Германия ли говорим че е платено 2200-2500лв???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, в България, преди 2 години. Когато никой не можеше да гарантира, че ще подкара автомобила на газ:).

Може да е подкарана от някой който не познаваме.Сигурен ли си че работи до прекъсвач само на газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм я с изгоряла бензинова помпа.

Няма шанс да стане с рейл дюзи. :rotcol: В понеделник ще звънна на колегите от БРЦ,освен тях и ние не вярвам друг да може да я подкара по начина който описваш. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам поглед върху чипнати ANB, AWT (1.8t) , ARE (2.7t) , ASN (3.0) който са с Бигас. Всички са след 2000г, с 2 или 4 ламбди и чека не светва. Но искам за новото ANB да сложа нещо различно и по-възможност по-евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо се замотах ти за 1,8 ANB или за 2,7?На 1,8 зависи колко надува турбината и колко киловата е след чипосването!При него няма проблем дори със средния клас дюзи на Ланди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Разговорът" тръгна от тук

Принципно всичко може. На няколко пъти директно те питат, ще питам и аз - колко чипнати 2.7Т сте направили? Аз мисля, че медна 8мм тръба не може да захрани такъв мотор....

А пиша в тази тема, защото тази седмица чакам едно АНБ, на което му избирам уредба.

Ето тук съм го написал:

1.8Т ANB, с чип. Т.е. търси се нещо с ОБД и с възможност до 220кс. (да имам все пак някаква перспектива)

Романо зарибяват с АЕБ компютър (май и на ланди е такъв), разглобяеми и отделни дюзи - т.е. могат да се монтират непосредствено до щуцерите на колекторите с много къси маркучи....

Търся ниска цена и бигас, брц не са ми вариант.

ПП Отивам да режа салата, другата седмица ще се обадя.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да се "дърляте" един друг. Най-добре е да се звънне директно в сервиза или на landir или направо да се отиде с колата да я видят. Ще предложат няколко варианта с цени и ще се избере какво да се сложи. След това ще има материал за уточняване - пак казвам имахме много голяма кореспонденция на ЛС и по телефона с landir докато уточним всички детайли, особено за А4-ката, аз съм доста досаден докато не получа информацията, която искам. Крайния резултат поне за мен беше отличен, на три различни марки коли. Нищо не е по-добро от директния контакт :). Форума е едно виртуално място, където всеки пише нещо, което често не е баш истина и при "изпускане" на нервите написаното си е направо откровена глупост. Аз лично си бях определил някакъв бюджет още на първата кола, попрочетох в интернет какво се предлага като ГИ в момента (без да пиша), обадих се по телефона и по професионалния отговор, който получих се насочих към Ланди-Ренцо. За следващите коли изобщо не съм имал съмнения за марката ГИ и съм доволен, че получих това за което платих. Не искам да ги рекламирам, просто споделям опит от поставяне на ГИ на три различни марки автомобили - Мерцедес А-класа (там монтажа е доста комплициран заради малкото място), А4-ката и Рено Лагуна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя стана една :D Би турбо сме правили няколко.С чип по спомен мисля че правихме но не съм сигурен.Едно ме чака в момента но има много работа и няма как да отделя време за сега.Нормалния турбо кит за 4цил на модела ево по документи захранва 160киловата което е приблизително 218к.с.Смятам че няма да има проблем тъй като винаги има някакви запаси.ОБД варианта също е до 160киловата,там с коефициенти може да се мръдне малко.Винаги има опция(това за краен случай)да му се пусне определен процент бензин в края на най натоварения режим(случайно ако не му достигне)Вариантите са два.Ние контролирано да му пуснем 1,2,3 милисекунди и да дадем на мотора сам да си избере.Значи винаги има вариант автомобила да работи перфектно без да му добавяме повече от един изпарител или двустепенен който да увеличи цената.Дюзите са на ръба но и в тях има малък запас.Затова си мисля че 220кс ако са реални няма да има проблем.Лек ден. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Да споделя и аз. След дълго умуване и оглед на сервизи си избрах един АутоГаз Варна, който беше най-прегледен - подреден и чист. Всички останали, които гледах във Варна бяха направо писюрски - може да са добри майстори, но в един сериозен сервиз няма да видиш това.

Бях се настроил за Ловато, но ме убедиха за Романо - по-висок клас и по-голяма гаранция. Мотора ми е 1.8Т AWM американско изпълнение. Исках да монтирам резервуара на мястото на резервната гума, но се оказа, че в купола на гумата е монтирана джаджа за изсмукване на бензиновите пари от резервуара. Понеже нямаше време за реагиране - всичко друго беше монтирано, сложих бутилка 35Л в багажника.

По отношение на уаскорение, работа на мотора на различни режими не усетих разлика с каране на бензин. За около 1000км разхода ми е около 12/100. Ако някой смята, че е много за А4 1.8 Т куатро, комби моля да сподели дали да търся допълнителни настройки от сервиза или да си карам така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и сервиза на фобос в богоров е чисто и подредено ама....... са едни майсториииии..... Разхода ти е перфектен. :zustimm:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

ДА освежа темата ...

Получих цени за ГИ системата за моята кола от сервиза на Трио Елит в гр.Кюстендил където доста хора поставили техните системи на Ланди-Ренцо Омегаз ... са доволни и все.

Интересното е само че ... имам два варианта.

Единия система с мойте особености за сток автомобил.

Втория система с мойте особености за евентуално чипване след време (някакъв турбо кит) който неможе да се добавя към първия за стокови.

Другото което не разбрах дали при пълен напън до прекъсвач автомобила не прехвърля на бензин в даден момент.

И така нататък ... доколкото разбрах има лизингова схема според предпочитанията на клиента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото което не разбрах дали при пълен напън до прекъсвач автомобила не прехвърля на бензин в даден момент.

.

1 месец ГИ не можа да избереш чуда след колко ли време ще го монтираш като стане 2лв газта :hilezh: ,удряш прекасвач колата си седи на газ, само когато нямаш газ в бутилката те прехвърля автоматично на бензин.Там за чипове и другите работи който искаш питай колегата jimi неговата стрела е на газ мисля :zustimm:

Редактирано от Blese
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързам ... още я мъчим на бензин.

Инак решим ли го на 100% ше и сложим ама въпроса е да го решим :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързам ... още я мъчим на бензин.

Инак решим ли го на 100% ше и сложим ама въпроса е да го решим :huh:

:hilezh: същия бях и аз като теб сега кола без газ не карам :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързам ... още я мъчим на бензин.

Инак решим ли го на 100% ше и сложим ама въпроса е да го решим :huh:

Не бързай я, то бензина поевтинява.... :hilezh:

Сега сериозно, разбира се че трябва елементарно проучване ама след толкова инфо ми се струва че само можеш вече да си я сложиш.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и сервиза на фобос в богоров е чисто и подредено ама....... са едни майсториииии..... Разхода ти е перфектен. :zustimm:

100 плюса бих ти сложил - Долни Богров са ... майка плаче. 2 години им сърбам попарата още ...

Колегата дето пита да се допита и до ЕвроГаз. Момчетата са сериозни и имат опит с 1.8Т с чип. На мен ми обясняваха на дълго и широко като питах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега сериозно, разбира се че трябва елементарно проучване ама след толкова инфо ми се струва че само можеш вече да си я сложиш.

Първите 1400лв. като намеря съм отишъл и съм и сложил.

До тогава признавам си мъка ще ми е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна темата. Малко разсъждения за ползата от ОБД.

Карам си колата и си мисля - бензиновия комп търси зададена смес за бензин (нещо около АФР 14.7), НО това не е правилната смес за газ (тя е примерно 15.5).

Ако чрез точна корекция през ОБД постигаме на газ съотношенито А/Ф 14.7 това не намалява ли мощността на колата, респективно не вдига ли разхода?

И друго си мисля, до кога с мотроника на 1.8т след 99-та моторът е под ламбда контрол?

Тези системи - примерно Омегас ОБД, следят ли нещо друго по ОБД, освен тримовете (които всъщност ги няма когато турбото направи някакво положително налягане).

Т.е. може ли да се настройват по ТПС и МАФ, прочетени по ОБД или само по бензиновите дюзи, когато колата е в бууст?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво гледат по ОБД освен тримовете, но е факт:

1. Колата до прекъсвач върви 1:1 с бензин.

2. Преразхода спрямо бензина е само 10%. Което особено за 3 литров мотор е идеално.

3. Зад ауспуха мирише на чист планински въздух.

Предполагам, че са съобразили и това, че идеалното АФР за газта е по-различно.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че са съобразили и това, че идеалното АФР за газта е по-различно.

Това ми е интересно - как може да се съобрази, като бензиновия компютър си търси АФР за бензин и чрез ОБД командва газовото ЕКЮ до постигане на бензиново АФР - иначе ще ти светне чека.

С идеалното вървене мога да се похваля и аз:) - бившата ми кола е 1.8Т АНБ с агресивен чип - вече 80к км се кара без проблем с бигас без ОБД. Градско може да падне до 14 (нормално 15-16), което за А6 автомат мисля, че е повече от перфектно.

Чуденето ми е за сегашната А4-ка, на която съм сложил и леко по-голяма турбина, т.е. и двете коли са с по-голяма литрова мощност от субито, а има и турбо в задачата.

ПП Постигането на вървене 1:1 с бензин не ми е цел - теоретично мисля, че е невъзможно. Като оставим субективното усещане, на дино излиза грозната истина.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...