Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Не, чакай, не ме разбра ми се струва.

Опъването на кабели не ти мърда. Имашх предвид, че ако искаш да го направиш максимално елегантно и практично за сервизиране (т.е. да се откача връзката заедно с останалите неща при махане на седалките) можеш да минеш през куплунгите за отопление, тъй като там има свободни гнезда, т.е. да боцнеш съответния женски и мъжки пин там. При всички положения е препоръчително да сложиш някаква лесно откачаща се връзка някъде... Ако някога ти се наложи да махнеш седалка в противен случай ще режеш кабелите за осветлението в краката отзад, вместо просто да откачиш... Иначе така или иначе си трябва прокарване на кабели от кабелната инсталацията за предните плафони... Няма А3ка с осветление отзад в краката от завода :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, сега разбрах, каква е играта. Но, в кухата ми глава изникна въпрос. Защо, аджеба, в седалките има заготовка за плафон, без да е излязла кола с поставен такъв? Това, само прословутата немска инженерна мисъл, може да го измисли. Което ме подсети. Когато започнах да търся плафоните за седалките, първо ми дадоха фабрични LED от Q-нещо си. Когато се прибрах в къщи и отворих плафона, направо онемях. В него имаше smd светодиод PLCC-2 3528 на 6000-6500 келвина и резистор, няма LED driver. Може ли, на кола за една торба пари, да направиш плафоните като в час по трудово. Ми то, той ще си сменя интензитета драстично, при работеща и загасена кола. Директно ги върнах и се снабдих с обикновени. Предпочитам, аз да си им забода крушки с LED driver (да са стабилизирани по ток)и на 5000 келвина.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно - немската инженерна мисъл мисли за негативните икономически и логистични последици от това да имаш 50 различни основи за седалки за различните модели, вместо 5, които да ползваш според нуждите :) напълно нормална и разбираема стратегия. Дали има дупка отдолу или не е все едно ако не се ползва. А складовата наличност и производствената матрица обслужват Х модела на 4 производителя ;)

LED-тата са прости защото не са предвидено за А3. Там, за където са предвидени си има централен контролер стабилизиращ тока ;) На А3 8P работят също безпроблемно, но присветкват при подаване на контакт/палене. Лично мен ми седи малко евтинко подобен LED тунинг конкретно на тъмен салон и си се придържам към нормалното осветление в купето. Екстериора обаче е максимално LED. Въпрос на вкус разбира се.

Не подценявай немското инженерство ;) То се дъни единствено там, където са се намесили по-фрапантно икономистите ;)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bsdnikolov - още нещо се сетих по повод планираните ти модификации - с двоен ДИН центр. конзола ли си или планираш да минаваш на такава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мамка му, това не го бях предвидил. Сингъл дин съм, фак. Май ще се откажа от това. Принципно държах, не на хрома по врътките, а на по-човешките символи на бутоните, но май и там ще стане мътна и кървава, та не си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само питам... :troll:  :eusa_angel:

Както писах - най-важното е да си наясно с мащаба на модификацията преди да инвестираш в нея, иначе няма невъзможни неща ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така чета и все повече започва да ми харесва количката.....и аз да попитам сега нещо...много се заребих за това леко червено осветление от плафоните.....та мога ли да си намеря такъв плафон за отпреде и директно да ги сменя т.е. plug and play...за отзаде плафона пак ли мога само да ги разменя....гледам,че моят е с 4 пиново букса,но реално само 2 пина има за свързване през едно са ( говоря за буксата на задният плафон)...И от къде мога да си намеря въпросните плафони???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moonland, помниш ли дискусията от преди няколко месеца за коминг/ливинг хоум. Днес се заиграх с бутончето за това. Мисля, че май няма нужда от светлинен сензор колата. Цъкнах го да се активира (действието се развива преди 30-минути, сиреч посред деня), загасих колата и в момента в който отворих шоферската врата, изпрати ме до вкъщи се активира. Заключих, изчаках да изгасват фаровете и отключих. Пак светнаха фаровете, докато не отворих отново шоферската врата. Това се случи при позиция 0 на ключа за фаровете (не на Auto) и посред бял ден. Това ме наведе на мисълта, че решаващо е не дали имаш светлинен сензор, а дали имаш бутон на ключа. Ако наистина е така, това значително би улеснило направата на тази модификация.



venomcor, какъв цвят са ти плафоните (светлосиви, тъмносиви или черни). Питам, защото може и да успея да ти намеря.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venomcorp - предният е plug&play. Задният не съществува фабнрично с амби осветление. Или трябва да го купиш модифициран или да си го преправиш сам (LED модул, запояване, дупки на съответното място). Буксата отзад винаги е 4-пинова, но зависи много какъв е плафона ти сега (със спортбек ли си или тривратка)? Ако си с плафон без нито едно копче няма да имаш постоянен плюс отзад, което ще значи, че копчетата няма да имат функция.

 

@bsdnikolov

Вероятно има разлики през годините. Ако при теб това е фабричното положение и нямаш светлинен сензор, явно си прав... може би това е наложило и наличието на копче, макар че все едно от някъде трябва да се контролира функцията. При мен CH/LH се активира единствено при мрачно/тъмно. През деня не. Т.е. контролира се от светлинния сензор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светлинен сензор имам и работи (жената кара само на Ауто, че иначе често нощем се прибира на дневни). Може би, бутона са го добавили като екстра, за принудително активиране, независимо от сензора, щом ти казваш, че нямаш такъв бутон а със светлинен сензор и ти работи функцията. Може би, бутона е добавен, за колите, които са без сензор, но все пак желаят фунцията изпрати ме/доведи ме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно това е сивата зона, с която не съм наясно :) Т.е. дали може да съществува CH/LH без светлинен сензор. Иначе аз пак имам възможност да включа/изключа CH/LH, но през софтуерно FIS меню. Предполагам това е заменило хардуерното копче. Аз също обаче държа само на Ауто, трябва да пробвам дали ще се активира CH/LH на светло ако ключа е на 0. Би имало всъщност логика да се активира - така деактивираш всякаква автоматика - искаш CH/LH, а не искаш автоматизиране - те ти :)

 

P.s. Ако някой реши да минава към двоен DIN и отново към Concert аудио може да ми пише - имам някои отлични неща на склад, които рано или късно мисля да продам за да освободя място ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moonland, дано не ме напсуваш, че ти спамя темата, ама съм набрал инерция. На дневен ред ми е прословутото вече, вписване на ключове. В момента разполагам това:

180061689.jpg

 

Първия ключ е единствения вписан в момента в колата. Другите чакат, най-после да изкарам секюрити кода на имобилайзера. За съжаление, днес си загубих 1 час в опити с кабел VAG CAN Commander 5.5, даден ми на заем от приятел, докато накрая прочетох в нета, че чете кода на А3 до 2004 година. Fuck, каква греда. Така съм им набрал на тези ключове, че ми идеше, да ги хвърля в кофата. А ако някой попита, защо са ти толкова ключове, бих отговорил, а защо не. До тук цялата галимация ми струва около 80 лева.

 

А сега и да се похваля. Доста ми бе криво, че когато си закачам телефона към зарядното за кола, за да го ползвам като GPS, кабела трябва да минава от средната конзола, та до джама в ляво, където обичам да слагам стойката за телефона. Та преди да тръгна за Гърция на море, бях форсирах проекта, но тогава не го постнах, заради други задачи. Е, сега му дойде времето.

Приятел, който бачка в автоморга, ме снабди с няколко 12 волтови гнезда. Избрах си най-подходящото според мен за отпред,и стана следното. Монтирах го в малката жабчица, от ляво на волана.

180061690.jpg

 

180061692.jpg

 

При натискане на горния край на гнездото, изкача. Доста практично. Хем е прибрано и не пречи и не се вижда, хем, когато ми потрябва е на удобно място. Не знам от каква кола е свалено, но си пасна, като фабрик. Естествено го вързах към бушона на запалката.

180061693.jpg

 

А за амбиентното осветление от зад, съм замислил една магария, но ако стане (читаво), тогава ще я постна.

 

А сега ако позволите и нещо извън темата. Ако някой все още не си е оправил прословутия амортисьор на жабката (а се убеждавам, че май са доста) и проявява желание, и разбира се разполага с поне малко сръчност, да каже. 40 минути описвах как става (със снимки на вече оправения мой) на Л.С. , а като се сетя, ремонта му ми отне по малко времел. Нищо не пречи да направя копи и пейст нейде. 

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е, че ни най-малко не спамиш - темата е именно за това - модификации :)

Практично и елегантно решение за 12V! Браво :)

А за амортисьора на жабката - назад в темата има поне две описания за ремонт/профилактика, едното от мен вкл. снимки :) Първото касае най-лошия случай - счупване, другото - трудно движение и съответно профилактика :) Разбира се още една инструкция никога не е излишна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да дадеш страница, за счупен, да видя поне, добре ли съм се справил. Сори, ама ми е терсене да търся нещо из 64 стр., а ако ти имаш спомен, щеми помогнеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опааа, забравил съм, за основното, за което щях да напиша.

Днес, по моя молба дойде приятел с Голф 5 - 2008 год. Той е с 15-ки железни джанти. Прехвърлихме едната му гума на Аудито. Пасна идеално и според мен не седи никак лошо (е не е като лята джанта 16-ка, но за зимата на жената и трябва надежност и сигурност). Утре ще кача снимките, че вече загасих компа. Вече реших, това ще е моя избор за зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си постъпил като си се ориентирал към железни джанти и то 15-ки за зимата.....най-простият , евтин и практичен вариант...Въпреки,че повечето препоръчват 16-ки за зимата и 17-ки за лятото - алуминиевите джанти и ходят на тази колица,особено оригиналните...но железните също седят добре и то без разни тасове...но ако цвета на колата е черен или хамелеон...

Редактирано от venomcorp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да дадеш страница, за счупен, да видя поне, добре ли съм се справил. Сори, ама ми е терсене да търся нещо из 64 стр., а ако ти имаш спомен, щеми помогнеш.

Google-a и този път помогна:

Цък 1, Цък 2

Има и нататък леко разпръснати постове относно ситуацията при счупване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята импровизация с амортисьора изглежда така:

 

180061497.jpg

 

Направих го през ранна пролет и още не е мръднало. Скобите са от стоманизирана тел, дебела 1 мм.

 

Ето и малко снимки на 8PA-то с железни джанти 15-ки и гуми на тях 195/65/15.

180062504.jpg

 

180062505.jpg

 

180062507.jpg

 

А на тези, решихме да му сложим и таса от Голфа. 

180062510.jpg

 

180062511.jpg

 

180062508.jpg

 

180062509.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич да не се притесняваш. Есента, колата влиза за почти цялостно пребоядисване + смяна на предния прозорец. Градушката не а пощади и нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какви ги свърших аз предната седмица имах доста свободно време (най- накрая) и обърнах внимание малко на колицата :) 
Отдавна се канех да си шкуря и пребоядисвам всичките пластмасови елементи от купето и ето , че това стана факт :) Според мене се получи доста добре разбира се ще кажете и вие някакво мнение :) Ето няколко снимки на някой елементи 

post-83909-0-49791900-1410192365_thumb.j

post-83909-0-60441800-1410192366_thumb.j

post-83909-0-01508400-1410192368_thumb.j

post-83909-0-53373000-1410192368_thumb.j

post-83909-0-04497700-1410192369_thumb.j

post-83909-0-56847000-1410192369_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се уредих с бутоните, за мулти-функционален волан. 

180076182.jpg

 

Питането ми е, дали лентовия кабел при 8PA  е универсален и ще мина тънко, или ще търся и лентов кабел. Волана е с типтроник, ако това има значение.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...