Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Задният плафон е просто на метални щипки - мушкаш нещо плоско отпред и издърпваш надолу докато изскочи :) Капакът на предния е на същия принцип, дърпаш прозрачната част първо, трябва само по усет да видиш от коя страна. Вече ако искаш да извадиш цялото тяло на предния ще видиш 1 или 2 болта под капака.

Пластмасата около скоростния лост също е на метални скоби/щипки - най-просто бъркаш с пръсти през кожата от страната на ръчната и теглиш нагоре.

А познай сега и как е захваната пластмасата около копчето за централното на вратата ;)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еха.....тази кола започва все повече и повече да ми харесва.....Верно,че в моят случай беше любов от пръв поглед...но вече се убеждавам,че  любовта ми не е била сляпа....."Лунна повърхност" благодаря ти за всичките съвети до сега....от избора ми за конкретен двигател...до насоките в разглобяването....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма за какво! :) Надявам се и във бъдеще колата да не ти дава поводи да ме псуваш!! :)

Иначе знаеш, че винаги съм на линия ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак едно бързо питане.....свалих си бутоните за централното заключване и фаровете - бяха се поистъркали бая та ще ги пращам на колегата от Варна да ги прави.....но сега дерт ми е тапицерията на предните седалки.Та искам да сложа кожа само на страничната част при тапицер...обаче ме притеснява факта че там се намират и аербеците....тали претапецирването на тази област няма да възпрепятства тяхната функция?Мисля си за по-сигурно в тази област около аербеците да оставя поле без претапецирване....но се чудя дали няма да стане много грозно...та чакам мнения и предложения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл да не претапецирвам с кожа отстрани????То тогава вариянтита са два....не правя нищо или сменям целият салон с оригинален на S-line или изцяло кожен....Тъпо е че предните седалки са ми с подгряване и ще трябва да търся такива седалки....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих потърсил други седалки или не бих претапицирал, още повече, че никак не мисля, че работата на някой случаен тапицер (с изкл. на именитите в бранша) би била достатъчно качествена и издръжлива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам...усещам как ще улекна с едни 1000 лева....А иначе понеже нямам ксенон...мислех да си сложа на късите едни Osram Night breaker unl. заедно с един DRL модул с цел удължаване на живота им...правилно съм се ориентирал,нали?До колкото разбрах трябва да търся H7 цокъл,нали?

Редактирано от venomcorp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам... и на мен идеята с претапициране на еърбеци никак не ми изглежда умна...

А за другото - ако ти е за DRL по добре си сложи отделни LED DRL в бронята. Ако вземеш такива на Филипс например седят много прилично на A3 8P.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С VCDS активираш късите да се пускат при стартиране на контакт.Unlimited са много добри крушки като обсег,ако искаш да светат бяло Philips Cystal Vision са добър избор също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със дневните светлини долу при халогените на решетката е много......не естетично.....иначе за VCDS модула е идея....ще разгледам за H7 крушки.....и ще се реша....искам да светят добре,но и да имат дълъг живот.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля, че конкретно на A3 8P седят много прилично такива LED DRL долу... Стига да изглеждат самите те както трябва. Въпрос на вкус разбира се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Колега, не винаги най-скъпото е най-добрата алтернатива. Дневните светлини ги внесох за 16 лева комплекта и модула, който ги управлява, като материали (разбирай влагоустойчиви букси, кабели и елементите за управляващата платка) приблизително още 4 лева. И най-важното, нищо не съм дупчил, утре ако реша, просто ще ги отлепя и няма и да има следа, че някога съм ги слагал, колата си остава напълно в оригинален вид.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взел съм управляващ сигнал от алтернатора, да активира модула само при запален двигател.

А също и управляващ сигнал от фаровете, да гаси модула, когато мина на фарове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Културно е направено това. Мисля, че видях колата в Люлин до Хепи-то или поне беше доста подобна с подобни светлини.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......ще разгледам за H7 крушки.....

Philips BlueVision Ultra са много добър вариант ако търсиш ксенонов ефект. Много добре светят дори при дъжд и лека мъгла. 4300 келвина им е топлината, а цвета е бял с лееееко синкав отенък. H7 си идват в комплект с габаритни крушки за още по-добра визия. За живота им мога да кажа, че е доста приличен. На аудито ги карам едва от януари месец, но ладата е с такива 2 години (30 хиляди километра) и са си ок. Крушката е синя и дори при изгасени светлини, фаровете синеят. На снимката може да придобиеш представа как точно стои.

post-86443-0-95528700-1408653203_thumb.j

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам...blue vision...на филипс изглеждат примамливо....докато за nightbreaker.a..чувам противоречиви мнения......предложиха ми и едни японски...но само от вън...у нас ги нямало....също много ги хвалели....та явно тази седмица ще е размисли и страсти....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...