Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

От два дни вече съм с оригинален ксенон от S3 и инсталирах в багажника една 12-ка JBL... Изключително съм доволен от резултата и на двете неща.  :scherzkeks:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е от снимката,но цветово малко синее,а и не осветява достатъчно на задните седалки.

От снимката синее малко вповечко. Иначе на задните си осветява добре, но забравих да спусна прозорците, а те са мноооого затъмнени. Довечера ще направя снимки на спуснати прозорци.

 

Този за чистенето на нагар, чисти ли и от клапаните на FSI мотори?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Wolfgar точно преди 1-2 дена видях във страницата на Madness бяха постнали  как чистиха нагара точно на клапаните на една Rs4-ка. 
Tома - Зависи къде ти го правят , но за 1 ден трудно ще стане по мое виждане тъй като свалянето , чистенето и т.н си отнема време , поне 2 дена :) Като пари не мога да ви кажа с точност тъй като ми го прави познат ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хрумна ми нещо, но преди да се захвана, искам да се допитам за мнение, че почна ли го, ще падне голямо разпояване и запояване. В момента колата е изцяло с интериорно лед осветление. Свети доста силно и приятно (цвета е около 5000 келвина), но погледнато отвън, се усеща как тъмния салон, поглъща светнината заради неутралния цвят.

Мисълта ми беше, да подменя светодиодите на крушките с 3700 келвинови, и по този начин да дам нужния контраст върху тапицерията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мисълта я разбрахме, а въпросът какъв е? :) според мен ако ще правиш подобно нещо проучи колко келвина е например фабрично при A3 8V. 5000 е твърде много според мен и синее.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://photo.qip.ru/users/bsdnikolov/151236719/179814083/full_image/

Определено не синее (все пак 4300 е с лек жълт отенък и се води в скалата на warm white, 5000 е clear whitе, а 6000 сооl white, но не това е важно.

Не мисля, че някъде ще намеря тази информация. Единствено, ако видя колата на живо келвините ще ги разпозная.

А има и друг проблем, избора келвините на светодиодите, които се продават, не е голям. Налични са: 2700, 3700, 4300, 5000, 5500, 6000 и тези нагоре вече си ги броя за цветни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moonland, виждам, че си привърженик на фабричния вид и уважавам позицията ти. Но аз обичам на колите, които карам, да им дам индивидуалност, нещо, което да ги отличава (разбира се, стремя се и да е естетически издържано, не пернишки тунинг).

А въпроса ми беше, дали с интериорно осветление, чиито цвят е между жълтите конвенционални крушки (2700 келвина) и белите светодиодни такива (5000к), тъмния салон би изглеждал най добре.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

В случая фабричния вид не е водещия, ако бях със светъл салон и аз щях да сложа светодиодно осветление вътре, както бе и предната ми кола и още е. На тъмен салон обаче за мен не седи добре и както сам си осъзнал се поглъща напълно. Не се опитвам да споря, защото е изцяло въпрос на вкус, а отговарям на въпроса ти - нали това питаш. С по-топъл цвят според мен би подобрил нещата, опитай и сподели резултата.

(А индивидуалността е хубаво нещо, но като се оглеждам по улиците си е направо индивидуалност да караш такъв тип автомобил и да не синеят сФетодиоди вътре... :)) )

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям горното мнение на Мооn и аз съм с черен салон сложих си ЛЕД крушки и още същата  вечерта ги свалих , нещо на тъмен салон седи малко странно , поне за мен ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за жокера, Ivelin88. Като гледам, нищо революционно, 5000 - 5500, а за осветлението в краката 6000. Сега се сетих, че приятел ми даден оригинален LED плафон за в краката от Q7, но го зарових, че нещо не ми допадна. Като го намеря къде го дахвърлих из гаража, ще го светна за цвета.

Тези дни, ще се заема с преработката на една или две крушки и ще дам снимки за сравнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до Муунчо. След твоите проучвания относно фланците, колко мм фланец мога да използвам без собствена центровка. С най-разпространените джанти на 8п съм с ет56. По принцип исках към 15мм да сложа, но не знам какъв модел да си търся.

Имамам още една питанка - Не ми работи автоматичното сваляне на пасажерския джам само от шофьорската страна. Всичко друго е ОК. Къде да търся проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тома, 

 

на първия въпрос: 

Фланците са няколко системи (с или без собствена центровка, с и без отделно захващане и т.н.), като ми направи впечатление, че тези без допълнителна центровка приключват при около 10mm дебелина, за да се гарантира, че можеш да центрираш достатъчно на остатъка. Изключение мернах и 14mm, но масово са до около 10mm.

Оригиналните джанти на Ауди за A3 8P са ЕТ56 както си се ориентирал.Т.е. ако не ти се занимава с такива с допълнителна центровка, спокойно можеш да сложиш и 10mm-ови, няма да имаш никакви проблеми от гледна точка на отстоянието от калниците с оригиналните джанти. Ако ще са над ~10mm може би е по-добре да търсиш с центровка. Иначе според мен отпред влизаш в доста рискова зона (в зависимост и от окачването) при 15mm. Особено там бих се ограничил с по-малко, не повече от 10-12 mm.

 

на втория:

Най-вероятно не са запаметени крайните позиции. Сваляш прозореца до долу и натискаш отново за сваляне (натискаш до долу като за автоматично) като задържаш 2-3 секунди. После пак натискаш за надолу и пак държиш 2-3 секунди. После 3-ти път. Същото правиш после като затвориш прозореца - три пъти даваш пак нагоре и задържаш. След това всичко ще ти работи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах такива със собствено захващане. Мисля да си поръчам да ми ги изработят, понеже нямам намерение да ги свалям. Но пък трябва да се вземе в предвид сегашните болтове дали ще могат да се навият във фланеца. Иначе не успях със стъклото, но не ме бърка толкова и така ще си карам за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

За стъклото се съмнявам да има друга причина. Точно това се случва, когато не са запаметени крайните позиции и се запаметяват както ти описах...

 

За фланците - бих бил доста внимателен с такива по поръчка.... дори и най-малката кривина може да ти донесе дисбаланс и вибрации. Бих те посъветвал да си поръчаш такива с TUV сертификат за да ти е мирна главата. За болтовете - както бях писал назад, до 5mm фланци могат да се ползват с оригиналните болтове (приемайки, че има достатъчно "навивки" останали, което е желателно да се провери, но вероятно да). От 5mm нагоре вече трябват съответно по-дълги болтове. Вече ако фланците са със собствено захващане и имат резба за болтовете е различно... но отново тогава трябва да е изработено добре, че да може болта да премине от фланеца в оригиналното си гнездо... фланеца да е хванат пък достатъчно здраво и т.н. Става по-сложно. 

 

Ако взимаш по-дълги болтове, обърни внимание, че ти трябват сферични, а не конусни болтове! Оригиналните джанти са за сферични и съответно фабричните болтове са такива (можеш да видиш снимката но моите нови и стари болтове).

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Има ли вариант и колко сложно би било, замяна на челното стъкло с друго при което централното огледало за обратно виждане е с функция за заслепяване/тониране и предполагам има и вграден датчик в самото стъкло под огледалото вече. Т.е. свързването дали ще е голям проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Qnkov зависи каква е целта. Щом говориш за смяна на стъкло, вероятно имаш предвид огледало с широка основа , която включва и сензор за дъжд освен сензор за светлина (автоматични фарове) и автоматично затъмняване на огледалото.. Ще ти трябва съответния кабел към контролера (в интернет се продават готови) при всички положения и вероятно нов лост за чистачките си мисля, както и със сигурност нов ключ за фаровете и кодиране накрая.

Има обаче междинен вариант - огледало с тънка основа, което е без сензор за дъжд, а само за светлина за фаровете и за затъмняване на самото него. Тогава няма нужда от ново стъкло, само окабеляване и разбира се отпадат автоматичните чистачки.

Ако не се лъжа (не съм убеден) има и вариант само със сензор за автоматично затъмняване, тогавя би трябвало 12V да е всичко необходимо. Но ако си с тъмни стъкла няма смисъл и няма да го прави често така или иначе освен ако на някой не са му доста криви фаровете или ти свети с дълги.

Ако се спреш на вариант с връзка към контролера бих проверил на твое място първо по номера му дали поддържа дадените функции преди да купувам каквото и да било. ;)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Има ли вариант и колко сложно би било, замяна на челното стъкло с друго при което централното огледало за обратно виждане е с функция за заслепяване/тониране и предполагам има и вграден датчик в самото стъкло под огледалото вече. Т.е. свързването дали ще е голям проблем?

Аз нямам сензор за дъжд, огледалата за странично виждане се затъмняват от сензора на това за задно виждане. Огледалото се маха като се завърта. Кабелчетата минават в канал до тавана. Можеш да отидеш в Кобра да ти отлепят старото и да ти залепят новото огледало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора имам едно питане....ако реша да си сменям плафоните на тавана - предният и задният , трябва ли да махам целият таван?И как точно става тази процедура със свалянето на въпросните плафони , особено този задният го гледам все едно е под тапицерията на тавана.....друго , което ме интересува е как се разглобява пластмасата около скоростният лост и пепелника......както и копчето на шофьорската врата за заключване и отключване.Колата е Audi A3 8P 1.6I BGU производство 2004 година с три врати...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...