Jump to content

Моята А3 - няма диагноза, а цяла патология


bsdnikolov

Recommended Posts

  • Отговори 293
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

След смяната, този тест е задължително заплануван. 

 

bsdnikolov като го смениш, отиваме на обиколка за тест. По- различно ще е с DSG- то, но ще тръгне надолу. 

 

Ще ти звънна, тъкмо ще ми трябва още един човек да следи живите данни по време на спускането, да не се разсейвам много много (може и да си ги записва VCDS-а, а после от вкъщи да ги прегледам на спокойствие, но така не е интересно).

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пада да. Спускал съм се по стария път за Игуменица при -10гр и стрелката ми не мръдна. 

 

Значи ти е прецакан термостата и не отваря добре, че е било -10 да не прегрее колата :hilezh: . Ходи да ти го погледнат хахахах. (малко в кръга на шегата).

След смяната, този тест е задължително заплануван. 

 

 

Ще ти звънна, тъкмо ще ми трябва още един човек да следи живите данни по време на спускането, да не се разсейвам много много (може и да си ги записва VCDS-а, а после от вкъщи да ги прегледам на спокойствие, но така не е интересно).

Брой ме и мене.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото повече, толкова по-весело.  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:

 

fifipaldi, щях да забравя. За утре викам да те бориме?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото повече, толкова по-весело.  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:

 

fifipaldi, щях да забравя. За утре викам да те бориме?

Даа към 19, 19 и нещо ще намина. От колко започва уличния тунинг ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже ме наплашихте с тези термостати...ами и моята температура пада...написах го....и отивам аз при доверен майстор ( след няколко вече сменени най-после улучих на човек ) ...разказвам му какво е станало...как чета едни неща във форума....ами оказа се , че термостата ми е ок...Човека ми каза да продължавам да чета и за всяко нещо да ходя си давам парите ей така за спорта....Но какво да се прави от 6 месеца съм шофьор и тройката ми е първата кола...направо съм си влюбен в нея...признавам си...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега, темата е за колата на жена ми и тук споделям, какво правя по нея. Аз нейния термостат го видях на живи данни как отвори на 47 градуса и заради това ще го сменя. От там нататък няма как да знам как са вашите и за това само коментирам принципните постулати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска смених и аз термостата (след теста който направи колегата bsdnikolov и моя отваряше на 66 градуса и така си оставаше температурата) и вече заковава на 90 и не мърда :D По празниците и аз ще си направя един тест за тая температура защото имам пътуване малко извън София и ще напиша резултата с вече 100% изправен термостат оригинален от ауди. Обаче все си мисля, че при продължително спускане на скорост без подаване на газ, пуснато парно и минусови температура стрелката ще падне. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По някаква странна случайност, днес се оказа че почивам (шефа не е разбрал че е работен ден и го писа дъждовен). Та седя и се чудя :gruebel: , с какво да си запълня времето докато другите бачкат. И  :birne: . Ми то аз още не съм си сложил осветлението в краката зад шофьора.

 

Речено, сторено. 

Необходими материали (вече ги имах, но е редно да ги спомена    :hilezh: ):

 

Плафоните, разбира се.  :hilezh:    Мойте ми ги подари приятел, който най-разумно ги бе свалил съсе буксите.

IMG_20141130_143558.jpg

 

Кабел разбира се. Аз бях купил 2х6 метра 0,35 квадрата. По мои груби сметки щяха да ми трябват 4-5 мера, но добре че купих с още запас. От 6-те метра останаха около  25-30 сантиметра.

IMG_20141130_145213.jpg

 

Платнено тиксо!!! Много хора (а да не говорим и колко авто жичкаджии :hilezh: ) даже не знаят за съществуването му, но според мен е задължителен консуматив при работа по ел. инсталация на кола!!! Освен че групира кабелите с снопове, предпазва и от протъркването на изолацията. А да не говорим, че осигурява и фабричен вид на свършената работа.

IMG_20141130_145508.jpg

 

Термо-шлаух. При мен фитна фи 2.0.

IMG_20141130_145557.jpg

 

Флюс, за почистване на окисите по медта, преди запояването. Аз лично, много си го тача. Адски улеснява.

IMG_20141203_211132.jpg

 

Е, разбира се и поялник. 

IMG_20141203_211543.jpg

 

Сега, разните му там гедорета, изобщо няма да ги споменавам, то е ясно.

 

Запояването на буксата и кабела:

 

IMG_20141203_211430.jpg

 

IMG_20141203_211631.jpg

 

IMG_20141203_211741.jpg

 

 

Следва, омотаването на кабела в платненото тиксо. Всичко трябва да изглежда като фабрик от завода на Ауди!!!

IMG_20141213_114459.jpg

 

А ето го и резултата:

IMG_20141213_114850.jpg

 

 

Вече следва и същинската част. Етапи по седалката:

 

IMG_20141213_115801.jpg

 

IMG_20141213_115813.jpg

 

IMG_20141213_120243.jpg

 

IMG_20141213_121124.jpg

 

 

 

И сега е време, покрай снопът с другите кабели на седалката, да си прекарам и този кабел. Целта на занятието е всичко да изглежда възможно най-близко до заводското!!!

 

IMG_20141213_121419.jpg

 

IMG_20141213_121608.jpg

 

IMG_20141213_121612.jpg

 

 

Както ще забележите от следващите няколко снимки, даже и в Порше нямат и теоретичен шанс да забележат, че съм пускал допълнителна ел. инсталация!!!

 

IMG_20141213_121900.jpg

 

IMG_20141213_122155.jpg

 

IMG_20141213_124107.jpg

 

IMG_20141213_124309.jpg

 

IMG_20141213_124525.jpg

 

IMG_20141213_124712.jpg

 

 

За шофьорската страна остана само сглобяването, по обратния ред на разкостването.........

 

IMG_20141213_122326.jpg

 

IMG_20141213_123216.jpg

 

IMG_20141213_122422.jpg

 

 

След като всичко е сложено отново, идва ред и на пасажерската страна. Тук ще е по-сбито, че операциите са към 80 % идентични:

 

IMG_20141213_133338.jpg

 

IMG_20141213_141635.jpg

 

IMG_20141213_142321.jpg

 

IMG_20141213_145058.jpg

 

 

Ето и резултата. Снимките са правени на светло, но сами разбирате че в 2 следобед няма как да е иначе. След около 30-40 минути ще ходя да взема жената от кантората и ще направя и снимки на тъмно. Кофтито е, че телефона ми прави отвратителни снимки на тъмно!

Както ще забележите, от ляво плафона е с обикновена крушка, докато от дясно е с LED крушка. Не е с цел сравнение на двете неща (заводското и подобреното), въпреки че става и за това. Просто, вчера сложих в жабката на fifipaldi другата LED крушка. Първо не мислех, че ще направя проекта преди да дойде пролетта, второ, аз още в понеделник ще си купя друга, докато fifipaldi щеше да се наложи да го разходя отново заради нея. Както и да е. Май доста се отклоних лирично.

 

IMG_20141213_160535.jpg

 

IMG_20141213_160552.jpg

 

IMG_20141213_160708.jpg

 

За сега толкова. По-късно вечерта ще направя снимки и на тъмно и ще ги постна.

 

 

П.П. 

Яхууууу. Дросела ми дойде. Сега отивам до фирмата, с която го докарах от Германия, да си го взема!!!

Другата седмица, започва офанзивата по мотора на колата!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха и кво викаш искаш да ми слагаш и на мене пълен светлинен пакет  :hilezh: . Един час работа ....

И тая крушкак как ти я гепих вчера. "Няма да седна да го правя тия дни не се притеснявай" хахахха. Екстра се е получило и гайда е много добър. За доброто и на двама ни мисля да я пропусна тази операция за сега  :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ме искушавате с тези модификации...Направо съжалявам защо не съм в София при вас...Едва ли сам ще мога да го направя това....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив Sc00by. Retrofit-а за вратите е повече от елементарен. За в предните крака бих го определил като лесен. Виж, това което сътворих днес вече е към по-трудните. Докато при вратите трябва да махнеш само корите, които са на по 4 болтчета, а останалото е щипки. А пък за в краката се махат само жабката (6 болта) и кората под волана (2 болта, останалото щипки).

Виж за осветлението в краката на задната секция освен жабката и кората под волана, махнах и корите на страничните колонки, махнах и горните декоративни лайсни на праговете, плюс други дреболии. 

Но за мен принципно е важно колко хубаво е станало, а не колко трудно или колко време е отнело!

 

Като съм се разписал, да взема да кача и снимки от тъмницата. Сега като гледам снимките, телефона ми изобщо не може да снима на тъмно!!! :wall:  :wall:  :wall:  На живо, осветлението изглежда маняшко. Изобщо не съм си и представял, че нещо толкова дребно, ще създаде толкова хубав ефект.

 

IMG_20141213_181823.jpg

 

IMG_20141213_181842.jpg

 

IMG_20141213_181920.jpg

 

IMG_20141213_181937.jpg

 

IMG_20141213_181952.jpg

 

IMG_20141213_182053.jpg

 

 

В понеделник задължително ще мина да си купя още една LED крушка. Стоковата не струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покрай тези плафони, забравих за доста по-важното нещо:

Дросела дойде!!!

 

В БГ финално ми стъпи на 207 лева тотал. 

 

Чисто нов:

imagen_59_.jpg

 

 

IMG_20141213_222344.jpg

 

IMG_20141213_220929.jpg

 

IMG_20141213_220912.jpg

 

IMG_20141213_220948.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тъй като жената другата седмица има няколко дела във Варна и ще е командировка там поне за 3 дни, от понеделник се започва серьозната работа по колата. Тайфата е събрана. Вечерите след 7 екипа е на линия. Гидоретата са подредени.  Утре вадя двете коли, които си спят принципно в гаража, за да имаме поле за действие. Плана е: сваляне на броня, маска, охладители. Преглеждаме състоянието и на място се вземат решения. Държа от турбината до дросела, всичко де е долу за почистване.Термостат и антифриз: задължително! Видяха ми се разни проблеми по щипки и захващания преди време, та като разкостиме всичко, то само ще си каже. Хубавото е, че един от тайфата е вече отпуска, та така до 12-ти. Тъкмо го цанихме да е снабдител денем, ние докато сме на бачкане.

 

Сваляне на предната броня:

 

Front_bumper_01.png

Front_bumper_02.pngFront_bumper_03.png

Front_bumper_04.png

 

 

Разкостване на предницата:

 

Body_front_01.png

Body_front_02.pngBody_front_03.pngBody_front_04.pngBody_front_05.png

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз явно ще поръчвам нов като тебе , тука ми пускат за пореден път цена от 130 лева 2-ра ръка  :stupid:  
А относно плафоните , ще си потърся и аз плафони и може да ги сложим. :)
Дали плафоните от А3 8L или  Golf 4 ще съвпаднат ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти дам номерата на плафоните, по тях да ги търсиш. Но силно се съмнявам, че от голф 4 ще паснат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е като запояваш кабелите да правиш "по-къси" спойки (3-4мм са напълно достатъчни) и да ги разминаваш с около сантиметър защото въпреки термосвиваемия шлаух, който си сложил, когато са увити в сноп може след време да се "окъсят". Просто се опират една в друга и понякога се прокъсва термосвиваемия шлаух на това място и дава "късо".

 

Иначе е станало направо фабрично :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа.........

Дросела дойде, термостата е закупен! Остана само разкостването на колата!

И ако някой се чуди защо разкостване - откакто жената купи колата, чувам едно глухо тропане отпред в дясно. Все едно пластмаса е удря в пластмаса. Лятото бях изнуден от половинката, най-после да сваля кората под двигателя и да видя какво тропа. Оооо, шок и ужас!!! Радиатора, заедно с отцедника и интеркулера, свободно се разхождаха. След обстоен преглед установих, че колата е имала лек (надявам се) удар и е потрошила щипките и тампоните липсват или са тотал щета!!!

Днес нещата бяха свалени и утре след обстоен преглед, ще се вземат решенията ограничаване на щетите. Тампоните със сигурност ще трябва да ги закупя (свива ме сърцето, като знам какви кожодери са Ауди). 

Стартера също е проблемен (особено откакто стана студено, така затяга че сутрин ме притеснява, въпреки че винаги пали). Вече е свален и утре ще го занеса за профилактика. Тук ще заложа на професионалистите. Няма да гадая и да се уча над него. Човека от 20 години прави стартери и алтернатори!!! До сега поне 4-5 пъти е спасявал на мен и на приятели гъза!

 

Оле, стига съм философствал! Само да кажа: БЛАГОДАРЯ и ИЗВИНЯВАЙ на колегата Insomnia, който мина от любопитство и направо му бе връчена отвертка да развива (вярно по негово желание, но никой не ми е длъжен в 8 вечерта да работи по колата ми). Също и на fifipaldi, който мина по-късно и поразведри обстановката.

 

Хайде да постна няколко снимки и да започна да си търся оригиналните Ауди номера през ETKA-та на частите, които трябва да си закупя  :wall: .

 

Image_02.jpg

 

Image_04.jpg

 

Image_01.jpg

 

Image_05.jpg

 

Image_03.jpg

 

IMG_20141215_225157.jpg

 

IMG_20141215_225224.jpg

 

IMG_20141215_225021.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...