baha Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Ако термостата работи правилно температурата не пада Стига с тия наизустени приказки!!! Много ясно, че пада! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Пада да. Спускал съм се по стария път за Игуменица при -10гр и стрелката ми не мръдна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Стрелката отива на 90 градуса веднага след като мине 82-3 градуса . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 (Редактирано) След смяната, този тест е задължително заплануван. bsdnikolov като го смениш, отиваме на обиколка за тест. По- различно ще е с DSG- то, но ще тръгне надолу. Ще ти звънна, тъкмо ще ми трябва още един човек да следи живите данни по време на спускането, да не се разсейвам много много (може и да си ги записва VCDS-а, а после от вкъщи да ги прегледам на спокойствие, но така не е интересно). Редактирано 11 Декември 2014 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 (Редактирано) Пада да. Спускал съм се по стария път за Игуменица при -10гр и стрелката ми не мръдна. Значи ти е прецакан термостата и не отваря добре, че е било -10 да не прегрее колата . Ходи да ти го погледнат хахахах. (малко в кръга на шегата).След смяната, този тест е задължително заплануван. Ще ти звънна, тъкмо ще ми трябва още един човек да следи живите данни по време на спускането, да не се разсейвам много много (може и да си ги записва VCDS-а, а после от вкъщи да ги прегледам на спокойствие, но така не е интересно).Брой ме и мене. Редактирано 11 Декември 2014 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Колкото повече, толкова по-весело. fifipaldi, щях да забравя. За утре викам да те бориме? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Вие накрая усещам как ще тествате колко студена е бирата в магазина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Колкото повече, толкова по-весело. fifipaldi, щях да забравя. За утре викам да те бориме?Даа към 19, 19 и нещо ще намина. От колко започва уличния тунинг ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Понеже ме наплашихте с тези термостати...ами и моята температура пада...написах го....и отивам аз при доверен майстор ( след няколко вече сменени най-после улучих на човек ) ...разказвам му какво е станало...как чета едни неща във форума....ами оказа се , че термостата ми е ок...Човека ми каза да продължавам да чета и за всяко нещо да ходя си давам парите ей така за спорта....Но какво да се прави от 6 месеца съм шофьор и тройката ми е първата кола...направо съм си влюбен в нея...признавам си... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Виж сега, темата е за колата на жена ми и тук споделям, какво правя по нея. Аз нейния термостат го видях на живи данни как отвори на 47 градуса и заради това ще го сменя. От там нататък няма как да знам как са вашите и за това само коментирам принципните постулати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Днеска смених и аз термостата (след теста който направи колегата bsdnikolov и моя отваряше на 66 градуса и така си оставаше температурата) и вече заковава на 90 и не мърда По празниците и аз ще си направя един тест за тая температура защото имам пътуване малко извън София и ще напиша резултата с вече 100% изправен термостат оригинален от ауди. Обаче все си мисля, че при продължително спускане на скорост без подаване на газ, пуснато парно и минусови температура стрелката ще падне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 По някаква странна случайност, днес се оказа че почивам (шефа не е разбрал че е работен ден и го писа дъждовен). Та седя и се чудя , с какво да си запълня времето докато другите бачкат. И . Ми то аз още не съм си сложил осветлението в краката зад шофьора. Речено, сторено. Необходими материали (вече ги имах, но е редно да ги спомена ): Плафоните, разбира се. Мойте ми ги подари приятел, който най-разумно ги бе свалил съсе буксите. Кабел разбира се. Аз бях купил 2х6 метра 0,35 квадрата. По мои груби сметки щяха да ми трябват 4-5 мера, но добре че купих с още запас. От 6-те метра останаха около 25-30 сантиметра. Платнено тиксо!!! Много хора (а да не говорим и колко авто жичкаджии ) даже не знаят за съществуването му, но според мен е задължителен консуматив при работа по ел. инсталация на кола!!! Освен че групира кабелите с снопове, предпазва и от протъркването на изолацията. А да не говорим, че осигурява и фабричен вид на свършената работа. Термо-шлаух. При мен фитна фи 2.0. Флюс, за почистване на окисите по медта, преди запояването. Аз лично, много си го тача. Адски улеснява. Е, разбира се и поялник. Сега, разните му там гедорета, изобщо няма да ги споменавам, то е ясно. Запояването на буксата и кабела: Следва, омотаването на кабела в платненото тиксо. Всичко трябва да изглежда като фабрик от завода на Ауди!!! А ето го и резултата: Вече следва и същинската част. Етапи по седалката: И сега е време, покрай снопът с другите кабели на седалката, да си прекарам и този кабел. Целта на занятието е всичко да изглежда възможно най-близко до заводското!!! Както ще забележите от следващите няколко снимки, даже и в Порше нямат и теоретичен шанс да забележат, че съм пускал допълнителна ел. инсталация!!! За шофьорската страна остана само сглобяването, по обратния ред на разкостването......... След като всичко е сложено отново, идва ред и на пасажерската страна. Тук ще е по-сбито, че операциите са към 80 % идентични: Ето и резултата. Снимките са правени на светло, но сами разбирате че в 2 следобед няма как да е иначе. След около 30-40 минути ще ходя да взема жената от кантората и ще направя и снимки на тъмно. Кофтито е, че телефона ми прави отвратителни снимки на тъмно!Както ще забележите, от ляво плафона е с обикновена крушка, докато от дясно е с LED крушка. Не е с цел сравнение на двете неща (заводското и подобреното), въпреки че става и за това. Просто, вчера сложих в жабката на fifipaldi другата LED крушка. Първо не мислех, че ще направя проекта преди да дойде пролетта, второ, аз още в понеделник ще си купя друга, докато fifipaldi щеше да се наложи да го разходя отново заради нея. Както и да е. Май доста се отклоних лирично. За сега толкова. По-късно вечерта ще направя снимки и на тъмно и ще ги постна. П.П. Яхууууу. Дросела ми дойде. Сега отивам до фирмата, с която го докарах от Германия, да си го взема!!!Другата седмица, започва офанзивата по мотора на колата!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 13 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 Супер е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 13 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 Хахаха и кво викаш искаш да ми слагаш и на мене пълен светлинен пакет . Един час работа ....И тая крушкак как ти я гепих вчера. "Няма да седна да го правя тия дни не се притеснявай" хахахха. Екстра се е получило и гайда е много добър. За доброто и на двама ни мисля да я пропусна тази операция за сега . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 13 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 Само ме искушавате с тези модификации...Направо съжалявам защо не съм в София при вас...Едва ли сам ще мога да го направя това.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 13 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 вероятно операцията е идентична и за плафоните в предните крака и вратите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 Напротив Sc00by. Retrofit-а за вратите е повече от елементарен. За в предните крака бих го определил като лесен. Виж, това което сътворих днес вече е към по-трудните. Докато при вратите трябва да махнеш само корите, които са на по 4 болтчета, а останалото е щипки. А пък за в краката се махат само жабката (6 болта) и кората под волана (2 болта, останалото щипки).Виж за осветлението в краката на задната секция освен жабката и кората под волана, махнах и корите на страничните колонки, махнах и горните декоративни лайсни на праговете, плюс други дреболии. Но за мен принципно е важно колко хубаво е станало, а не колко трудно или колко време е отнело! Като съм се разписал, да взема да кача и снимки от тъмницата. Сега като гледам снимките, телефона ми изобщо не може да снима на тъмно!!! На живо, осветлението изглежда маняшко. Изобщо не съм си и представял, че нещо толкова дребно, ще създаде толкова хубав ефект. В понеделник задължително ще мина да си купя още една LED крушка. Стоковата не струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 Покрай тези плафони, забравих за доста по-важното нещо:Дросела дойде!!! В БГ финално ми стъпи на 207 лева тотал. Чисто нов: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 И тъй като жената другата седмица има няколко дела във Варна и ще е командировка там поне за 3 дни, от понеделник се започва серьозната работа по колата. Тайфата е събрана. Вечерите след 7 екипа е на линия. Гидоретата са подредени. Утре вадя двете коли, които си спят принципно в гаража, за да имаме поле за действие. Плана е: сваляне на броня, маска, охладители. Преглеждаме състоянието и на място се вземат решения. Държа от турбината до дросела, всичко де е долу за почистване.Термостат и антифриз: задължително! Видяха ми се разни проблеми по щипки и захващания преди време, та като разкостиме всичко, то само ще си каже. Хубавото е, че един от тайфата е вече отпуска, та така до 12-ти. Тъкмо го цанихме да е снабдител денем, ние докато сме на бачкане. Сваляне на предната броня: Разкостване на предницата: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 13 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 И аз явно ще поръчвам нов като тебе , тука ми пускат за пореден път цена от 130 лева 2-ра ръка А относно плафоните , ще си потърся и аз плафони и може да ги сложим. ) Дали плафоните от А3 8L или Golf 4 ще съвпаднат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 Мога да ти дам номерата на плафоните, по тях да ги търсиш. Но силно се съмнявам, че от голф 4 ще паснат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 13 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 на лично съобщение ще се разберем да не спамим темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 Хубаво е като запояваш кабелите да правиш "по-къси" спойки (3-4мм са напълно достатъчни) и да ги разминаваш с около сантиметър защото въпреки термосвиваемия шлаух, който си сложил, когато са увити в сноп може след време да се "окъсят". Просто се опират една в друга и понякога се прокъсва термосвиваемия шлаух на това място и дава "късо". Иначе е станало направо фабрично ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 Такаааа.........Дросела дойде, термостата е закупен! Остана само разкостването на колата!И ако някой се чуди защо разкостване - откакто жената купи колата, чувам едно глухо тропане отпред в дясно. Все едно пластмаса е удря в пластмаса. Лятото бях изнуден от половинката, най-после да сваля кората под двигателя и да видя какво тропа. Оооо, шок и ужас!!! Радиатора, заедно с отцедника и интеркулера, свободно се разхождаха. След обстоен преглед установих, че колата е имала лек (надявам се) удар и е потрошила щипките и тампоните липсват или са тотал щета!!!Днес нещата бяха свалени и утре след обстоен преглед, ще се вземат решенията ограничаване на щетите. Тампоните със сигурност ще трябва да ги закупя (свива ме сърцето, като знам какви кожодери са Ауди). Стартера също е проблемен (особено откакто стана студено, така затяга че сутрин ме притеснява, въпреки че винаги пали). Вече е свален и утре ще го занеса за профилактика. Тук ще заложа на професионалистите. Няма да гадая и да се уча над него. Човека от 20 години прави стартери и алтернатори!!! До сега поне 4-5 пъти е спасявал на мен и на приятели гъза! Оле, стига съм философствал! Само да кажа: БЛАГОДАРЯ и ИЗВИНЯВАЙ на колегата Insomnia, който мина от любопитство и направо му бе връчена отвертка да развива (вярно по негово желание, но никой не ми е длъжен в 8 вечерта да работи по колата ми). Също и на fifipaldi, който мина по-късно и поразведри обстановката. Хайде да постна няколко снимки и да започна да си търся оригиналните Ауди номера през ETKA-та на частите, които трябва да си закупя . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Ако аз видя моята количка в това състояние....ще получа инфаркт...честно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване