Audi_FeN_1 Публикувано 29 Март 2018 Доклад Share Публикувано 29 Март 2018 (Редактирано) Преди 1 час, HEPBAKA написа: Въпросът не е колко коня е пиково, а колко коня има по кривата на оборотите. Прав си, да. Затова им наложих графиките една върху друга. От едно и също дино. - http://rototest-research.eu/ A4 b6 Куатро ръчка и двете. Измерено на колелата. ASN i BEX. Очевидно е кой е по-приятния мотор. Като сложим и турбо лага, още повече нещата натежават в полза на шестака. Атмосферката си е атмосферка, гледай ква плавна графика. А тръца е къдрав като рило-родопския масив. Редактирано 29 Март 2018 от Audi_FeN_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Март 2018 Доклад Share Публикувано 30 Март 2018 Ами нали затова се слага чип и графиката веднага се премества отгоре. Графиките са хубаво нещо, но без лични впечатления от мотора не става. Графиките не отчитат примерно предавателните числа, нито тежестите по коляновия вал.....и най-вече колко бързо се местят оборотите. Та кола с чип е различна от bex без чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian92 Публикувано 30 Март 2018 Доклад Share Публикувано 30 Март 2018 (Редактирано) Преди 12 часа, robobug написа: .... За това 27 газ и друг път е ставало дума - аз не мога да приема, че моторът е изправен и дава такъв разход. В София при куатро и автомат разходът е около 18 газ. Много време го мислех и аз колега това 27 газ в града... Когато карам автомобила до София и обратно и въртя едни 20-30км градско в София по всички сметки излиза че разхода там е 17-19. Казвам го защото съм ходил до София без почти изобпо да въртя в града. Но в Сандански е следния сценарии - има две равни улици, всичко друго е стръмни улици, някои са павирани, спящи полицаи, много трафик, най-дълго разстояние при стартиране на двигателя 3км, неправилно паркирани автомобили навсякъде, което предизвиква стил шофиране - газ/спирачка. И това всичкото, когато решиш да се наслаждаваш на именно приятното тръгване на куатрото и автоматика от място и .... ето ти разход 27 ПП. А извънградското при моето пътуване до Германия и обратно беше 13.6л/100км газ. Скорост 120-160 на автопилот и почти максимално натоварен автомобил, зимни гуми, Декември - Януари (сняг и дъжд). Редактирано 30 Март 2018 от kristian92 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Март 2018 Доклад Share Публикувано 30 Март 2018 22 minutes ago, kristian92 said: извънградското при моето пътуване до Германия и обратно беше 13.6л/100км газ. Скорост 120-160 на автопилот и почти максимално натоварен автомобил, зимни гуми.... Това звучи нормално. Но при тия 3 км тежък трафик в Сандански колата все пак загрява на бензин. Не знам какво да кажа, нямам обяснение за тази аномалия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 30 Март 2018 Доклад Share Публикувано 30 Март 2018 Преди 4 часа, robobug написа: Ами нали затова се слага чип и графиката веднага се премества отгоре. Графиките са хубаво нещо, но без лични впечатления от мотора не става. Имам достатъчно лични впечатления. Който не вярва може да ми върти постовете назад и да чете, писал съм и за 3.0 и 1.8т в б6. БФБ ремапнато при един от големите бг мастери, махнат катализатор и с други дюзи(мисля че от ТТ) пак върви по-малко от 3.0. И то върви само от октомври до април, щото от май до септември му става жега A съм сложил графика от стоков БЕХ щото такава съм намерил. Чипнат БЕХ не знам как върви. Иначе за скоростите си прав. Тръцовете с 6 скорости са с безумно къси предавки, особено сравнено с 3.0... Което е още един плюс за шестака. Въобще единственото, ама абсолютно единственото предимство на малолитражния миксер е разхода и обслужването. Всичко що се отнася до динамика и удоволствие е в полза на шестака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Март 2018 Доклад Share Публикувано 30 Март 2018 цените и търсенето са показателни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 30 Март 2018 Доклад Share Публикувано 30 Март 2018 Показателни са естествено. Като нов шестака е струвал близо 10 000 евро повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 30 Март 2018 Доклад Share Публикувано 30 Март 2018 (Редактирано) Преди 2 часа, Audi_FeN_1 написа: Иначе за скоростите си прав. Тръцовете с 6 скорости са с безумно къси предавки, особено сравнено с 3.0... При Quattro 3.0 го има с 3 модела кутии 01Е, които са 1:1 като предавателни числа с тези на ВЕХ-а. Слагат и още една, която е с файнъл драйв 4.111(6-та е 0.73) , вместо 4.375 (6-та е 0.73). Което е малко по-добре...ама малко(< 230 об/мин при 150 км/ч) https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk2/power_transmission/6-speed_manual_gearbox_01e_four-wheel_drive/technical_data/gearbox_identification/code_letters_allocation_transmission_ratios_capacities/ Ако е така е малко странно, но като нищо. Най-добре някой с 3.0, quattro и 6 степенна ръчка да сподели. Докато на предно с кутии 01Х е съвсем друга работа.6-та пак е 0.73, обаче файнъл драйв е 3.75. Което вече прави 150 км./ч да се движи колата с 3300 об/мин. срещу 3870 об./мин. за ВЕХ или 3.0 с quattro. Всъщност имат и още 1 кутия, но тя е 02Х, 6 степенна quattro, която е с файнъл 3.89 или 150 км/ч при 3440 об/мин. В крайна сметка ако не се тества извънградско с по-висока скорост за да се види на какви обороти е, може да се купи някое А4 3.0 quattro с къса кутия, като на ВЕХ-а. Редактирано 30 Март 2018 от kurty Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 30 Март 2018 Доклад Share Публикувано 30 Март 2018 BFB quattro е с 02X кутия,6 степенна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Март 2018 Доклад Share Публикувано 30 Март 2018 1.8T с кутия 5hp19 е на около 145км/ч при 3000 оборота.....колата се движи на по-ниски обороти и осезаемо по-тихо от 6 цилиндров мотор при тази скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 30 Март 2018 Доклад Share Публикувано 30 Март 2018 Сори за отклонението, но по повод ск. кутии , на А3 8L, автоматите дали колко са читави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 On 30/03/2018 at 2:29 AM, Audi_FeN_1 said: Прав си, да. Затова им наложих графиките една върху друга. От едно и също дино. - http://rototest-research.eu/ A4 b6 Куатро ръчка и двете. Измерено на колелата. ASN i BEX. Очевидно е кой е по-приятния мотор. Като сложим и турбо лага, още повече нещата натежават в полза на шестака. Атмосферката си е атмосферка, гледай ква плавна графика. А тръца е къдрав като рило-родопския масив. При така зададени условия, много ясно че 3.0-то е по-приятно. Като добавим и гадния звук на миксера ... :D. Лошото е че скоростите са много къси и на двете. Кефа от 160км/ч на 2900 при V6-ицата е съвсем друг :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Много ги мислите тия обороти на 5-та, на шестака и 4цил изобщо не са съизмерими като усещане. Не само звука ами и усещането е проблем, на 4цил особено на годинки се усеща много неприятно напрежение по купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Важно е и напрежението при изпразването на портфейла по време на експлоатация на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 За мен 3.0 е мазохизъм. В моята практика в пъти повече са случайте на бракувани такива коли, разпродадени на части, отколко обратното. Заминават им блоковете и край! Също така пукат глави, задират им сегментите и какво ли още не. Може би, докато са били на разумни километри са били добри, но сега са ужас. Обслужването от гледна точка на ремъци, ролки и тн. е супер скъпо и е безумно това да се зацепва ангр. ремък, сваляйки капаците на клапаните. Отгоре на това моторът е тежък, което прави управлението по-лошо. Като усещане и разгръщане на мощността е тромав и според мен харчи повечко.Q За мен сравнение с 1.8ТQ BEX е скандално. Лек, еклпозивен, модерен спрямо 3.0, по-икономичен, устойчив на издевателства, много по-евтин за поддръжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Доста глупости, Райно... Тръца бил модерен... тръца е от 95та. 3.0 е напълно нов мотор само с ремъци и с вариатори, без вериги, с алуминиев блок, няма общо с нито един от старите мотори на ауди. Тръца бил по-лек... Ми тръца е с чугунен блок, а както казах вече шестака е алумин. Разликата е под 30 кила. Като шестака е по-къс и стърчи по-малко пред предната ос. За тромавост... Можеш да видиш графиката дето съм постнал по-горе. Също и заводските данни - 3.0 в б6 седан е 6.9 сек до 100, а БЕХ е 8.2 сек. Максималната скорост също е много в полза на шестака. Единствено си прав за разхода, и скъпото обслужване, Мога да добавя също и че съединителя на шестака е два пъти по-скъп от тръца. Но кеф цена няма. Турбинките са си компромис, породен от тъпи екоизисквания, и високи цени на горивата. Вижте американците, там където бензина е евтин, никой не се занимаваше с турбинки до скоро. Истинския кеф е в големите атмосферки или евентаулно механични компресори Там където има турбинки винаги има лаг, тъжен звук и слаб throttle response. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Ти що не вземеш 3.0 V6,а бягаш към други марки? Глупости били,то се вижда по цените на пазара за употребявани автомобили.Нека 1.8T да е от 95-та година.Явно е имало защо да го вграждат толкова много години.Ако едно турбо,обтегач и разход те събарят,не си въобще за Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 (Редактирано) Бих си взел 3.0и, ама ауди не правят коли на задно А цените са такива заради разхода и обслужването. При шестака всичко е по-скъпо. То има и S4-ки на цената на тръц, да не мислиш че тръца е по-свестен? Обикновен малолитражен миксер със звук на задръстен матричен принтер. Редактирано 3 Април 2018 от Audi_FeN_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Щом така мислиш,така да е.Нищо ново под слънцето. А пък с А4 да сравняваш с S4 e пълен смях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Не ве нали за цени говориш, затва ти давам пример със S4. Ти нещо конкретно ще кажеш ли? Или само "пълен смях"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Нямам какво да добавя.Ще гледаме отстрани невежите и ще цъкаме с език. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Не казах, че е по-бавен, а че се усеща като такъв. Това, че 1.8Т особено BEX е по-модерен мотор продължавам да го твърдя. Не винаги по-модерен значи по-нов. В този случай за мен единият е супер напредничев проект, който и се е получил отлично, а другият е на база мотори тип 2.6, 2.8, които също ги имам още в Б5 и няма нищо иновативно, даже напротив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 4 Април 2018 Доклад Share Публикувано 4 Април 2018 Преди 8 часа, Audi_FeN_1 написа: Там където има турбинки винаги има лаг, тъжен звук и слаб throttle response. Много се промениха нещата от времето на К03 и TD сериите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 4 Април 2018 Доклад Share Публикувано 4 Април 2018 Концепцията е прекалено различна за да има значение кой бил малко по-модерен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване