Jump to content

Слабо парното на А4


kkrater

Recommended Posts

Здравейте купих си А4 преди 2г. две зими карам с много слабо парно даите савет вазможно ли е казанчето на парното да е запушено колата си заграява нормално но топло се усеща на 90градуса и то слабо.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че е термостат, по два начина може да заседне (отворен или затворен). В случая би трябвало да ти работи само големия кръг! Патил съм си от него и симнптомите са точно такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вазможно е наистина да имам проблеми и с термостата но проблема според мен е друг ,дори и при достигане на температура 90 градуса парното не духа горещо а леко топло .Забравих да пиша че автомобила е климатроник незнам дали е вазможно проблема да е от електрониката според мен няма логика да е това.Молия ако някой има идея за какво става въпрос да пише.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Моето пък взе да ми вади тази грешка:

08.5

Клапа за регулиране на температурата – постоянно блокирала, *08.5 виж бележките към таблицата*

08.5 – Мотора е в циклично състояние, софтуера се опитва да елиминира блокирането

Който може да помогне ще съм му благодарен.Лесно ли се раздвижва(сменя) и къде се намира

Редактирано от T.Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове радиатори мадиатори ако сте от София елате Младост 2 има един пич дето когато имах и на двете си Аудита -4-ки същия проблем ми взе по 80 кинта на парче за да го оправи като по късно разбрах че е измил въпросното радяторче но не е свалял таблото идея нямам как не ме и интересува направи го повече от перфектно! Тъпото е че не му знам точния адрес нито му взех телефона, но ако дойдете в Младост 2 блок 260 има магазин на ЖарКомпютърс с/у сервиз Д и Н ще ви заведа на 2 минути ми е :rolleyes: иначе той е зад РУМ Младост 2 - бая хора го знаят прави и климатици! Идеята е че то се запушвало и на сезон прави по 50 такива! Новия радиатор каза че е към 400 кинта със смяната но мисля че това е доста скъп варянт! Друго, друго - няма друго това е дава и мисля че гаранция 6 месеца ако пак се запуши (има варянт ако е било мого мръсно) той ще си я отпуши! сменя се и по-голяма част от течноста най-добре си я купете вие! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какъв термостат говотите изобщо... Радиаторчето на парното се е запушило и си е за смяна... Сваля се таблото купуваш си ново и имаш парно.Така се решава проблема ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето пък взе да ми вади тази грешка:

08.5

Клапа за регулиране на температурата – постоянно блокирала, *08.5 виж бележките към таблицата*

08.7 – Мотора е в циклично състояние, софтуера се опитва да елиминира блокирането

Който може да помогне ще съм му благодарен.Лесно ли се раздвижва(сменя) и къде се намира

Някой знае ли къде по точно се намира тая клапа...под жабката...до филтъра?

Редактирано от T.Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

и аз имам са6тия проблем ,и 6те ви кажа как да си оправите проблема.сваляте маркучите от радиаторчето праскате сас меглио поне половин 6и6е и след това вкарвате пароструика в траби4ката на парното и сте готови

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте купих си А4 преди 2г. две зими карам с много слабо парно даите савет вазможно ли е казанчето на парното да е запушено колата си заграява нормално но топло се усеща на 90градуса и то слабо.Благодаря предварително.

Колега и аз имах същия проблем. Миналата зима ми чистиха радиатора на парното, имаше някакъв ефект ама слаб. Тази година си купих нов радиатор за 39 лв. от АУТОХИТ(http://www.autohit.bg/) радиатора е NISSENS масторите казаха, че е от най-добрите в БГ. смениха ми го за 100 лв. и парното заработи перфектно. А и при смяната ми провериха и клапите което е един голям + , така че ти решаваш УСПЕХ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имах същия проблем. Миналата зима ми чистиха радиатора на парното, имаше някакъв ефект ама слаб. Тази година си купих нов радиатор за 39 лв. от АУТОХИТ(http://www.autohit.bg/) радиатора е NISSENS масторите казаха, че е от най-добрите в БГ. смениха ми го за 100 лв. и парното заработи перфектно. А и при смяната ми провериха и клапите което е един голям + , така че ти решаваш УСПЕХ.

След като става с чистене защо да се купува ново?

Предлагам някой който го е чистил да обясни нагледно къде точно се намира и каква е последователността на чистене :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Преди да отидете на "майстор" проверете дали е обезвъздушена системата за отопление.

Левият маркуч (шланг) който отива към радиатора на отоплението има специален отвор за обезвъздушаване. За целта разхлабвате скобата, издърпвате шланга не на цяло, а само дотолкова че отвора да остане извън щуцера. Наливате антифриз в казанчето докато започне да излиза от овора на шланга. Също може да се помогне с неколкократно свиване и отпускане на дебелия шланг към радиатора. След като се убедите че няма повече въздух вкарвате шланга обратно да края и затягате скобата.

Това е най-вероятната причина.

Ако не помогне може да извадите двата шланга и да подадете вода с маркуч от чешмата така че да промиете радиатора ако има утайки.

Ако и това не помогне чак тогава мислете за майстори.

Надявам се да съм бил полезен. При мене се налага всяка година в началото на зимния сезон да обезвъздушавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като става с чистене защо да се купува ново?

Предлагам някой който го е чистил да обясни нагледно къде точно се намира и каква е последователността на чистене ;)

Защото с чистене проблема се решава временно.Във самото радиаторче има едни серпентини около които се натрупват какви ли не лайна и говна.Като го надуеш с пароструйката незнаеш какво ще се случи с тези серпентини и дали няма да запушат цялостно смотаното радиаторче.

Само за сведение миналата година от запушено до незнам каква степен радиаторче ми отвориха мотора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пък защо ?

Защото до толкова се беше задръстило, че не въртеше антифриз през него и колата прегряваше.Оттам при ужким големия майстор Жоро, където смених термостат, водна помпа, не помня какво още и накрая експерта заключи, че съм за гарнитура на главата... Няма да ти казвам как се почувствах, като след шлайфане на главата колата пак прегряваше и след бай-пас на парното градусите си заспаха...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото до толкова се беше задръстило, че не въртеше антифриз през него и колата прегряваше.Оттам при ужким големия майстор Жоро, където смених термостат, водна помпа, не помня какво още и накрая експерта заключи, че съм за гарнитура на главата... Няма да ти казвам как се почувствах, като след шлайфане на главата колата пак прегряваше и след бай-пас на парното градусите си заспаха...

:hilezh::bia::bia:

Баси м...та е как така решиха гарнитора бе , малееееее ебати майсторите :bia: то си има един куб белези ако е гарнитура :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flehan::blink::birthday:

Баси м...та е как така решиха гарнитора бе , малееееее ебати майсторите :angry: то си има един куб белези ако е гарнитура :blink:

Да бе, а преди това ги питах да не е гарнитурата ама те твърдо отхвърлиха моето предложение :)

Като им казах и 5 пъти, че е радиаторчето на парното да беха ме послушали поне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Да бе, а преди това ги питах да не е гарнитурата ама те твърдо отхвърлиха моето предложение :hilezh:

Като им казах и 5 пъти, че е радиаторчето на парното да беха ме послушали поне...

А възможно ли е заради грешка 6.1 "Температурен датчик на охлаждащата течност на двигателя – постоянно отворен, "Температурата на охладителната течност на двигателя се калкулира по подразбиране ако датчика е дефектирал или липсва; диагностиката отчита само около 0ºС" да нямам хубаво парно ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, едва вчера разреших на моята А4 същия проблем /аз също карам моята 2 год./. Наложи се да сменя целия блок на климатроника /електрониката в таблото/+ нова вата на клапа, защото се оказа, че стария блок не управлява клапата. Беше блокирала в такова положение, че смесваше външния въздух с топлия, не сработваха бутоните във влажно време и т.н. Имах същият проблем като теб - студ .Удоволствието струва: 300 лв. второ употреба блок + 300 лв. работа! Кофти, ама.... Надявям се, при теб да е един от по горе изброените, по леки проблеми. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, едва вчера разреших на моята А4 същия проблем /аз също карам моята 2 год./. Наложи се да сменя целия блок на климатроника /електрониката в таблото/+ нова вата на клапа, защото се оказа, че стария блок не управлява клапата. Беше блокирала в такова положение, че смесваше външния въздух с топлия, не сработваха бутоните във влажно време и т.н. Имах същият проблем като теб - студ .Удоволствието струва: 300 лв. второ употреба блок + 300 лв. работа! Кофти, ама.... Надявям се, при теб да е един от по горе изброените, по леки проблеми. Успех!

При мен се получава следното: като включа на HI първата струч която излиза е топла и после започва да духа хладно ,ако вентилатора го намаля под средното положение си духа топличко но не достатъчно,ако обаче го надуя на макс почва да духа хладно :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

моето е чистено ама термостата се е*е схтото не ми загрява най мн 75с сас хартии отпред 1 пут ми загря на 90 и аз са опаших ся ще има смяна на термостат 30 леве струва ама се янма време

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...