Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Вчера
  2. Embrace the freedom of casual encounters on the best dating app in town! Verified Damsels [URL=https://matchnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
  3. Casual dating at its finest – join the leading platform for relaxed and fun encounters! Living Women [URL=https://datesnow.life]Superlative casual Dating[/URL]
  4. Даже изгорялата крушка не са сменили
  5. Ами да, хубави са на дизайн и ергономия, друг е въпроса дали можеш да си я позволиш като разходи за поддрържа. Ако автоматика (S-троник) сдаде багажа, цялостен ремонт и обслужване ти е около 5к. Смяна на верига, обтегачи и т.н. също ти е към 5к, гарнитура ако се прецака също г/д толкова.
  6. Ами това Audi както почти всички коли на старо в Бг крие много подводни камъни. Предвид цената и това което виждам на снимки си е напълно базова версия с минимално оборудване. Не знам как им е хрумнало да пишат че има темпомат, предвид че не виждам да има лост за такъв. Минимум още толкова ще дадеш за ремонти, за да го подкараш нормално и да елиминираш проблеми, които има, или малко след покупката ще излязат. От опит го казвам. Предвид неграмотно изписаното описание на обявата, а и заради онова дето споменах по-нагоре, без да се замислям ще пропусна.
  7. Rado g

    Грешка MMI

    Явно никой няма такава грешка,а грешка с10с800 (Function deactivation active) записва я когато вдигна колата на подемник въпреки, че заключвам възглавниците.И на таблото няма индикация за проблем.
  8. Можеше да вземеш VIN на някой със базова версия (не s-line) , поръчваш и слагаш това, което излиза на твоята и така я правиш възможно най-висока и с мека возия, като за нашите пътища. Швейцарските до колкото знам са такива - възможно най-високи. Те са по региони тесните х-ки на окачванията. Германските идват една идея по-ниски и твърди, може би, защото се предполага че се карат с 200 по аутобана там. Моята точно от там идва, това дето излиза по VIN е доста по-високо спрямо s-line , но може и още малко. Аз сложих това което излиза по моя VIN и съм доволен. И да, това с возията познато, неотдавна карах Ford Escort '91г, много по-мека возия, но пък по-неустойчиво в завоите, повече нестабилност. При B6 tAvan обратното, но нормално, по-новите коли кат цяло си возят по-твърдо.
  9. Здравейте, отскоро се появи това тресене при спиране, само при пуснат климатроник. По точно да го опиша, не става въпрос за висока скорост, а при пълно спиране с бавна скорост с натискане на спирачния педал. След като спре напълно колата тресенето изчезва. Самото тресене мога да го опиша, като все едно спирам на скорост на по висока предавка без съединител. Интересното е че стрелката на оборотомера не показва тези колебания, напълно нормално се държи. Колкото повече съм го засилил климатроника толкова е по осезаемо тресенето. Няма никакви записани грешки. Къде да търся проблема? И каква е връзката между климатроника и спирачките? Компресор-спирачки? Колата е А4 Б8 1.8 ТФСИ
  10. Доволен съм от колегите, на едната пътна помощ и на една от колите ми рециклираха турбото. Колата се движи вече 5-та година, на камиона е все още пресен ремонта но за сега нямам проблеми. Препоръчвам
  11. Днес покарах и долях внимателно два пъти и стигнах 100% и както обикновенно остана малко масло от 5-те литра. На двигателя също си пише да се внимава да не се препълни. Нямам си идея дали ако ги сипя 5-те литра ще се води препълно, но аз много внимавам. Целия проблем дойде от голямата туба и това, че не може да прецениш колко е останало.
  12. Не е зле да си имате една щека, проверете за каталожния номер и си поръчайте. Там отпадат всякакви съмнения... А между другото и на мен се е случвало да получавам колебливи показания след пълна смяна, но после се стабилизират данните. Очевидно разполагам и с щека.
  13. Elevate your dating game with the top site for hassle-free connections. True Females [URL=https://datesnow.life]Exemplary casual Dating[/URL]
  14. Nikolay Tanchev

    Код за боя

    Написан е на бележката залепена в багажника. Виж прикачения файл. Може и по вин номер да излезе ако се направи справка.
  15. Turn casual moments into unforgettable dates – choose the best casual dating site! Genuine Ladies [URL=https://matchnow.life]Premier casual Dating[/URL]
  16. Изминалата седмица
  17. Това ясно, просто пуснах тук и другата тема, ако недай си боже пак ти се наложи да човъркаш там ( или ако някой друг чете тук и не е намерил другата тема). Не зная колко е разликата между двата маховика иначе .
  18. Не знам колко му дават по книжка на тоя мотор, но не е добре да се препълва но и тогава ще ти даде съобщение - този път за високо ниво. Долей му още 200-300 грама, покарай и виж какво ще отчете…
  19. @BECKOмного ти благодаря за отговора! Аз точно за да не ми стане мотора на салата, толкова скоросттно изтрелях тази тема, но както ти обясни в твоя пост това е долна граница и реално мотора има масло над нея. Като се замислих проблема най-вероятно е от това,че този път за разлика от обикновенно купих една туба 5л. Вместо 4+1 като обикновенно и най-вероятно майстора и аз след това сме се заблудил и от големината на тубата и сме оставили прекалено много количество в нея. Утре ще долея да видим дали ще стане 100%. Дали е вярно, че ако се сипе 5л. това не влияе добре на двигателя. Аз съм с 2.0 TDI.
  20. Може нещо да се е объркал и да ти е сипал 500-600 грама по-малко… от долно до горно ниво е точно литър. И 20% не означава, че има толкова масло от общото количество (той мотора ще е на салата отдавна), а че си на 20% от долното ниво при което ти вади индикацията за ниско ниво (жълтата лампа за маслото). Дори и когато светне жълтата лампа за нивото, пак нямаш реален проблем - има запас от още около 200 мл. масло преди да стигнеш реално опасно ниско ниво (това е за V6 моторите). В книжката на колата ти е описано това за индикациите на маслото и колко да се долива в какви ситуации. Ако има сервизна щека ще може да ти измери нивото майстора ти… но както е на средата може да си караш ( или да долееш още 300-400 грама).
  21. Благодаря, но по горе съм снимал маховиците,който са различни,този изрязания е от avj a другия е от по-старите 1.8т за тях питам каква е разликата в килограмите!
  22. Здравейте колеги, Вече 5 години карам моето Audi B8, онзи ден го бях завел за смяня на маслото на двитателя, но нещо компютърът не отчита правилно или масло наистина няма. Принципно майсторът който ми сменя маслото винаги сипва приблизително 90% от маслото и ми казва: "Покарай я, и долей малко". И наистина така става, като я покарам малко ми изписва, че трябва да се сипе още малко, сипвам компютарът отчита 100% и остава малко в тубата, което не го сипвам. Така е било последните години, сега обаче първо показа 0%, после вдигна до към 20% докато карам, после реших да спра да долея това дето ми е за от 90% до 100%. Резултат имаше и маслото стана от 20% на 50% като сипах съвсем малко. Покарах малко, палех наново колата, без резултат не се вдигна повече. Може ли да ми кажете, случвалоли ви се е това, предполагам ако наистина маслото в двигателя е 20% ще се светне някакаква лампа на таблото. След празниците, ще я закарам до майстора,предполагам може да се бръкне като на по старите модели и да се види на ръка колко е наистина маслото. Възможно ли е да е протекло нещо или просто софтуерен проблем?
  23. Колата е Audi 80 B4 ABK. При движение със скорост от 35-40 км до около 80-85 км се чува едно ручене. Като вдигна с крика предно ляво колело рученето пак го има. При вдигане на дясното колело няма ручене. Няма промяна на звука в завой или при движение по инерция, като изключа от скорост. При ускорение или като не подавам гас, няма промяна на звука. При натискане на спирачка пак няма промяна на звука. Питам лагер на главината, каре или диференциал е това?
  24. Да има капак който се затяга с гайката за резервната гума. Утре ще погледна и ще ти дам номера на часта ако има такъв. Но моето е съвсем различно от това което е при теб. Тези стадиопорените държачи на инструменти дето седят върху акумулатора нямат капак тях гумата ги затваря отгоре . Най вероятно има разлика в някой неща при B9 и при B9.5 Facelift . А ако пък говориш за отделението което си показал преди задните седалки със сигурност има капак който ти липсва и номера на цялото отделение е 8W9861486A
  1. Зареди още активност
×
×
  • Create New...