Jump to content

Ауди Б6 - менине при покупка


Recommended Posts

По молба на колега може ли да кажете как стой с въпроса с ето тази количка - http://www.mobile.bg/11301504345197069

Някой гледал ли е наскоро и какво може да се очаква освен зверския разход на масло и бензин... Някой ако може да каже при ръчни скорости и спокойно шофиране на колко се докарва...

В случай на газ лесно ли се газира ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега това само като го гледам ми става ясно,бегай с двеста от тоя котор не се и замисляй да го купуваш ;)

Редактирано от bori
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега това само като го гледам мим става ясно,бегай с двеста от тоя котор не се и замислай да го купуваш ;)

Е колега изглежда поудрана ама какво и видя толкова ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кое точно ти харесва в тази кола.. на мен нищо.

Абсолютна база (е само волана и лоста е кожен), захабен интериор, отвън на манерка, как ли е поддържана? честно казано не ми се и мисли.... В края на крайщата обаче и цената си е такава.. така че ако те влече, скачай.. ако след това се наложи да дадеш 2-3-5 000лв, за да я направиш да ти харесва, недей да пишеш какви кофтори са тези аудита.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ако я вземе форумна за 15 000 по-добре ли щеше да е? Или ги пишете тези неща тайно надявайки се да си продадете кошниците за повече пари?

Боята се оправя за 100-200 лева не е пробем. Колегата пита за двигателя. Кофтито е че не мога да му помогна защото съм нямал досег с такъв. Мисля че форума е да си помагаме, а не само да се дразним.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ако я вземе форумна за 15 000 по-добре ли щеше да е? Или ги пишете тези неща тайно надявайки се да си продадете кошниците за повече пари?

Боята се оправя за 100-200 лева не е пробем. Колегата пита за двигателя. Кофтито е че не мога да му помогна защото съм нямал досег с такъв. Мисля че форума е да си помагаме, а не само да се дразним.

колегата е много прав...иначе -

Че е мърлява и изхабена и е поне на 250к+ е ясно, но ако е здрава като цяло и няма да сменя скоростна +двигател на 2рия ден защо не ? Ако е лъскачка отвътре отвън ще и искат поне 3к отгоре ...А двигателя няма ли пак да си яде масло.. а?

Въпроса е дали и някой я е гледал защото трябва да ходя иначе с човека до там и ако е коптор не си заслужава много ясно---

П. С На 9-10 год кола каква да е цената ? 16к ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега грешиш.. не е на 250К.....

на мен ми е чудно друго.. защо държиш да залитнеш към тази? очевидно не е добре гледана.. боята няма да я оправиш за 100-200лв.. или поне няма да я оправиш качествено. Интерира е адски похабен. Двигателя е долу-горе най-лошия избор за В6-ца. Защо тогава трябва да го правиш? Не е ли 100-пъти по-добре да си вземеш от последните В5 фейслифт с 1.8Т AJL и quattro. Същите пари е и ще получиш повече кола за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега грешиш.. не е на 250К.....

на мен ми е чудно друго.. защо държиш да залитнеш към тази? очевидно не е добре гледана.. боята няма да я оправиш за 100-200лв.. или поне няма да я оправиш качествено. Интерира е адски похабен. Двигателя е долу-горе най-лошия избор за В6-ца. Защо тогава трябва да го правиш? Не е ли 100-пъти по-добре да си вземеш от последните В5 фейслифт с 1.8Т AJL и quattro. Същите пари е и ще получиш повече кола за тях.

Колата не е за мен лично, иначе бъдещия собственик не иска Б5 защото са много стари вече , но и бюджета му е до 10к .Тъй че не аз плащам музиката дет се вика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами честно казано в този бюджет и кола след 2003-та, 4-та бих огледал някой Рена (но не и Лагуна), Алфа 156, Опел Вектра.. определено ще се намери по-читав екземпляр и по-малко потенциални проблеми. Ще има 6-7 годишна кола, на по-малко километри и в по-добро състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11301726048412472&f1=details

това е доста икономично, но е по-малко...

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11300463879226669&f1=details

тази елхичка не е много зле

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11301773804489474&f1=details

това също е не-лош автомобил

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11301933783889277&f1=details

ако можеш да преживееш задницата - изключително икономичен и безпроблемен модел

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11302119077512638&f1=details

тук проблем с грозната задница няма, върви повече от прилично, големи проблеми също няма, но не е икономично като 1.5dci

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11270205422341826&f1=details

подобно на горното, с повече екстри повече простор.. всъщност мога смело да заявя че това е най-добрия мини-ван на пазара от тези години.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11290863505940753&f1=details

в общи линии което и да е от горните ще е по-подходящия избор за твоя човек. И ще се радва на автомобила, вместо да събира пари за поредния ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не е за мен лично, иначе бъдещия собственик не иска Б5 защото са много стари вече , но и бюджета му е до 10к .Тъй че не аз плащам музиката дет се вика.

Това ми е най-чудно ем не иска да е от по-стария модел ем не разполага с бюджет да си купи читава от новия модел...

Доста хора дето познавам са на тоя халл може да е Б7-ца и да е 1.6 с бакелитения волан и с манивели отзад, но ще я предпочете примерно пред оборудвана и с хубав мотор и по-скъпа Б6-ца :stupid: типично по български.

Читава Б6-ца на предно с подходящ мотор едва ли може да се намери за под 10-11хил.лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами благодаря за предложенията но със сигурност няма да е френска кола , или пък дизел...те повечето от линка се все дизели.

Иначе имате право за добра В6 но и за 12к съм виждал дараци...така че там нещата са малко променливи.

Идеята е колата да е с относително икономичен бензин и да се сложи газ по късно при повече пробег. Тази от линка явно отпада , ще се търси по запазена.

Колега ако се вземе кола за 8500 човека ще има 1500 за проблеми и ремонти. В даден момент ще има и повече но тук говорим само за начален бюджет от 10к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям М напълно.

Колега, кажи на твоя познат, че ако си прави сметката с 1500 лв., то тя при В6 не излиза.

Обслужване на мотор поне 550~600 лв.

Каско (едвали ще я застраховат на по-малко от 14 000 лв) поне 700 лв.

ГО 200 лв.

Данък МПС около 200 лв. за София.

Дотук е над бюджета от 1500 лв.

Ами евентуално 4 читави 16 цолови гуми около 550~600 лв.

Съединител е около 350 лв. Ако трябва да се сменя и маховик е към 1000 лв.

Накладки предни и задни 150~160 лв.

Спирачни дискове и т.н. и т.н.

За В6 1000+ лв на година само за таксите и поне още толкова за разни дребни проблеми.

За "едрите" да не се налага!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та ако я вземе за 15 000 от някой , то тогава искате да кажете че тези неща не се сменят така ли? Тука въпроса не е за парите които се дават после, а дали си струва за единадесет (11) годишна кола да се дават над 15 000 лева. Че за 7-9 000 има супер оферти за А6 тези години. Според мен това си е пладнешки грабеж. Нагледал сам се на коли купени скъпо които се оказват впоследствие пълни клозети. Всичко е въпрос на оферта, пазърлък, пазар и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не казва, че трябва да се дадът 15хил.лв.

Но с 1500лв. няма да стигнеш до никъде след покупката, на Б6!

Само едно читаво обслужване на Б5/Б6 примерно с 1.8Т мотор е 1100лв, при 2.0 20В не е много по-розово положението, това е без да сменяш нищо по предницата, спирачната система, застраховки, екотакса, регистрация, данък ;)

Сега представи си, че има разхлопана предница, заминала рейка, дросел за смяна, дебитомер, гумите са за смяна :respekt:

Сметни си на колко пари отиваш.

Аз ако имам 1500лв. останали след покупката на колата ще си купя Голф 3 максимум 4 ;)

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен тези http://vbox7.com/play:c4774c04 кордобички ми хващат окото напоследък стига да не е тоя двигател с тея 131 коня, че на мене като разход и данъци ще ми додат нанагорнище загледай бензиновите варианти с 75 80 коня май имаше също са много добри, и не са толкова спрели :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 16V до-добре изобщо да не ги гледа без значение колко к.с. е мотора.

Има 1.9ТДИ ПД 100к.с

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъдреците с обслужването пропускат факта, че тези коли са скъпи, защото са добри и държат цена.

Всяко от изброените неща може да се случи, но всички наведнъж – едва ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но с 1500лв. няма да стигнеш до никъде след покупката, на Б6!

Само едно читаво обслужване на Б5/Б6 примерно с 1.8Т мотор е 1100лв, при 2.0 20В не е много по-розово положението, това е без да сменяш нищо по предницата, спирачната система, застраховки, екотакса, регистрация, данък :blink:

Аз ако имам 1500лв. останали след покупката на колата ще си купя Голф 3 максимум 4 :)

Първо не знаеш колко пари имам, второ - читаво обслужване на 1,8Т за 1100 лева - да не правиш основен ремонт? Нали го имам същия и съм наясно - 200-300 лева са ремъци и ролки. 500 лева максимум е всичко и това с масло + водна помпа + термостат, въпреки че не е задължително (за водната помпа и термостата).

Ама нали трябва да се пишат глупости няма как. Освен ако не са дилърски цени. Но кои ходи при дилъра за 10 годишни бараки?

А доколко тези коли са скъпи и държат цена - преди две години бяха по 20-25 000 , а сега са по 8-12 000. ЗА две години 10 000 надолу - това ако е държане на цена здраве му кажи !

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt: ремъците и ролките и обтегачите са далеч повече от 200-300лв. :lol: !

Не се пали толкова само.

Не се паля . Ангренажа и ролките за него са към 200 лева. Може и 300 - зависи от марката. Сега ако се сменя и ремъка на алтернатора, паразитните ремъци и виското сметката може и да набъбне. Но там може да сложим антифриз, течност на хидравликата, спирачна течност , масла, филтри , фреон, накладки, дискове и т.н. Тогава съм съгласен за 1000 лева , но не е задължително това да се прави нали? Даже оригиналните нерядко са по здрави от тези "aftermarket" .

Ако си купувах кола в момента бих се спрял за на някое запазено А6C5 за тези пари. Но всеки си знае. Аз не намирам нищо пленително в Б6. За разлика от Б7 :)

:blink: на всички участници в темата и успех с търсенето и покупката на аавтомобил .

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък б6 ми е много по-красиво от б7, ама то нещата са до вкус. Най-лошото при Б6 е че повечето са страшно постни и дори трудно се попада на свестен мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:blink: ремъците и ролките и обтегачите са далеч повече от 200-300лв. :hilezh: !

Не се пали толкова само.

Да в Порше може. Иначе са точно 300, и това даже беше миналата година. Сега сигурно са още по евтини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...