Jump to content

Какви тампони за макферсоните бихте ми препоръчали?


addictedb0y

Recommended Posts

Извинете ,може би аз не се изразих правилно ,но въобще не съм запознат с ходавата част на колата.На сервиза ми казаха тампоните на макферсоните :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...тампоните на макферсоните :steinigung:

Феби Билщайн или Боге са тампоните, които биха издържали най-дълго време. Ориентировъчната им цена е около 10 лева на бройка. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз му препоръчвам да си вземе тампони от някой колега от форума.Има достатъчно честни и коректни колеги,които ще му помогнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 година с усиленото Meyle никакви проблеми до момента в комбинация с твърди пружини и тампоните са ОК

единственното което ме притеснява от известно време е това че гайките започнаха сами да се развиват

някой може ли да предположи каква е причината стягам ги доволно, после тази над чашката отново я стягам изродски и пак се развиват след 4 5 дни <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е лагерчета да са блокирали и стержена на амортесьора да се върти в самия лагер и да разхлабва гайката.

Редактирано от jiko58
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 200 пъти да го спомена пак ще трябва - Боге и Лемфъордер е едно и също нещо в една и съща опаковка с различни етикети. Така, че едното или другото е все тая. И цените са еднакви, само дето Лемфъордера се предлага с много по-добри отстъпки.

И няма такова нещо - усилени тампони! Има такива, които са предназначени за коли с 6 цилиндрови мотори, съответно са от доста по-устойчива на смачкване гума и имат по-голяма носеща способност. Срещу нашите кратери обаче може и те да не помогнат особено.

За лагерчетата - като не е хубава ИНА-та, що не набичите Бирд от еврото, та да се видите у празници? Може и турско Рувилче.

Истината е Лемфъордер за 6-цилиндрови мотори, колко от вас ще платят цената не знам. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тук си много прав за тампоните....А видимо има ли начин стажант като мен :respekt: да различи на пръв поглед обикновен тампон от такъв за 6 цилиндрова версия. Защото ако изключим форума .... на магазините им нямаме хич вяра, за това което предлагат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност, мен също ми е любопитно каква е разликата между тампоните за 6 цилиндровите мотори на това купе и дали могат да се монтират на колите с 4 цилиндрови мотори и разбира се, това нещо дали ще е дългосрочно и смислено решение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...