Jump to content

Audi A4 97г 1.8T


ole

Recommended Posts

Изпадна ми една Б5-ца с 2.6 мотор, човека даже не е сигурен дали е quattro ама май е била на предно. Като екстри е ОК има си доста неща, обаче.... има лек удар отпред и от там за оправяне калник и броня, също пукнато предно стъкло и десен фар, задна врата за изправяне и ми я дават за 2000лв, още не я е обявил в нета щото така се разбрахме и се чудя кво да правя. Много ме влече, обаче ми говорят че тоя мотор е доста пенсионерски... аз пък с мойта селика като излезна извънградско лошо ми става с тоя малък мотор... Същия човек ще продава и друга Б5-ца с 1.8Т мотор ама тя си е здрава и ще е за повече пари, не знам за колко... Става ли като вариант с V6 мотора или да напирам за 1.8Т?

Редактирано от Един_Луд
заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 210
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тоя мотор има доста повече ряз от 1.8Т, особено на предно си е е... мамата :rolleyes:

Виж в оборотите 1.8Т може и да го бие, ама от място 2.6-така дърпа зверски.

Карал съм и двата на Б5-тица. Определено 2.6 не бих го оприличил на пенсионерски за това купе.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор има доста повече ряз от 1.8Т, особено на предно си е е... мамата :rolleyes:

Виж в оборотите 1.8Т може и да го бие, ама от място 2.6-така дърпа зверски.

Карал съм и двата на Б5-тица. Определено 2.6 не бих го оприличил на пенсионерски за това купе.

....Пък в сравнение с пет'синИдвайската ,2.6 си е направо цяла драгаджийка :hilezh: Не те знам кво си карал,ама според производителя малко по-различно стоят нещата на всички дисциплини.

П.П.В случая не казвам,че 1.8 Т задължително е по-добрата оферта,нито,че 2.6 е хептен пенсионерски .При цена 2 хил.лв. и подобна година, 2.6 определено е алтернатива над която си струва да се замисли човек и може да се окаже по-добрия избор, стига ремонта на удара да влиза в разумни граници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами гледах в някъв сайт цените на такива части като калници и т.н. и калник броня и фар са около 400-500лв обаче без да са боядисани детайлите, а колата е бяла и предполагам няма да е много трудно да се намерят 2-ра ръка бели детайли... за задната врата обаче не знам...а и предния джам не знам кви пари ще е, май от кобра не е добър вариант, ама 2-ра ръка от такова ауди също не било вариант...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то ако е само това за правене ,с ламарини втора употреба , фар депо и стъкло от кобра,си мисля,че трудно ще ти излезе повече от 500-600 лв.ремонта и като сложиш обслужване насам натам ,като крайна цена имаш шанс да ти се върже на около 3 и нещо,което си е ок.Все пак питай и за другата кви пари иска,разгледай внимателно и двете,за да можеш да си прецениш,коя те устройва повече като крайна цена според състоянието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами удара е лек, калника е леко поогънат, част обаче от предната броня я няма иначе щеше да излезе по-евтино, мигача и фара са счупени, предния джам е пукнат и леко поогъната задната врата, поне това ми каза че има за правена аз и това виждам по снимките. Иначе за другата А4-ка ще го питам и ще видим. А нещо по мотора 2.6 може ли да ме притеснява, смисъл не е проблемен мотор до колкото знам? Само ми е интересно защо 2.4 мотора е с 15-тина кончета повече от 2.6 :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпадна ми една Б5-ца с 2.6 мотор ...

Не е препоръчително да я вземаш. Данък, ГО, подръжка, разход, вървеж - няма да ти харесат. Ниската цена не трябва да е определяща при избор на автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не може душата в рая и... а искам дори и с една идея по-новичка кола и по-комфортна от гледна точка на климатроника и разните други благинки за душичката, които в тойотата нямам, зимата докато загрее да духа топло аз вече съм стигнал на работата, лятото не духа достатъчно студено и е жега, на извънградско с тоя малък мотор е ужас, нещото което най-малко ми пречи е че на задните седалки е по-тесничко и е стани да седна и все пак като цяло колата ми харесва, но ауди си ми е доста по-присърце, кво да направя :hilezh: е ще ми изяжда душата секи път за ГО и т.н. ама не може хем така хем иначе :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Пък в сравнение с пет'синИдвайската ,2.6 си е направо цяла драгаджийка :hilezh: Не те знам кво си карал,ама според производителя малко по-различно стоят нещата на всички дисциплини.

П.П.В случая не казвам,че 1.8 Т задължително е по-добрата оферта,нито,че 2.6 е хептен пенсионерски .При цена 2 хил.лв. и подобна година, 2.6 определено е алтернатива над която си струва да се замисли човек и може да се окаже по-добрия избор, стига ремонта на удара да влиза в разумни граници.

Абе пак мокри сънища си сънувал :bia:

Петстин и двайската е друга бира, много по-рафиниран мотор от всичките, макар да няма толкоз тяга колкото 2.6 в ниските обороти се раздава след като мине 12се часа :) Нещо подобно на 1.8Т

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така е, ама този колега винаги говори глупости :hilezh:

Както и да е, надявам се че си разбрал какво имах предвид. Лично аз бих взел V6, освен ако не искаш да тунинговаш тръца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така се раздава че чак буталата от към ауспуха почват да се подават от зор да се раздадът под напора на беемвиста зад геврека.

А по темата, какво толкова не ти харесва на Селиката не мога да разбера. Парното трябва да загрява много бързо (това е все пак бензин а не брикетен тракалник), наистина версията с 105 коня може и да малко по-спъната но това може да се лекува. Моята стара Карина беше с 115 коня и не ми се е струвала тромава. Климатика на Тойота също не е лош (мога да ти го демонстрирам някой път из Софето). Недостатък е малкото прескачане на конете в другата данъчна категория което си е гадно. Дотук с предимствата на Тойотата.

Аудито със сигурност ще ти се стори самолет при това луксозничък такъв, но имай си едно наум за разхода на гориво. Относително доста по-сложния мотор по сравнение с безкрайно простия на Селиката, по-скъпички консумативи (например 6 вместо 4 свещи). Относно окачването на А4-ката нищо не мога да кажа тук има два лагера на двата полюса (едните ремонират редовно другите не са пипнали откакто са я взели).

Така че нахвърляй разходите и си прецени добре, една подобна емоция на мен ми струва вече около 3000 лв суха пара и повече подобни емоции "не благодаря".....

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е бързо загрява определено, смисъл тва че ми е близко работата е отделен въпрос :zustimm: Тя не е спъната, даже напротив като осичка е, смисъл като изкл интервала под 2500 оборота нагоре си дърпа прилично, особено след 3500 и си ме радва много да си ги режа тука из софия, въпроса е че за дълъг път е кофти, не че е неудобна, напротив перфе ми е просто при скорости над 130 отива над 3000 оборота и съответно гори повечко а и мотора се чува, освен ако не съм надул музиката :hilezh: иначе си я харесвам страшно много Celica-та, много добра и готина колица е, признавам й го :blink: Но ауди та ауди :heul: За разхода на гориво, аз сега Toyo-то го карам на бензин и в редки моменти ми е тегаво и разхода не съм си играл да го смятам, само някви мн груби сметки, но мисля че е около 10... Иво ми спомена, че 2.6 ще гори 13-14 газ, което къде е 1.18 за газ и 2.40 за бенз, макар и да ми се иска повечко да го карам на бенз. За простотата е ясно, до колкото знам тоя 2.6 мотор не е някакъв проблемен. За окачването знам че не е с най-здравоот окачване и че носачите се сменят на някви км ама забравих колко бяха, някви такива неща... Аз ако не ми бяха толкова големи семестриялните такси в ботевград нямаше въобще и да се замислям... смяна на консумативи на мисля 1.8 мотора са ми казвали че е около 300лв, имам предвид масла филтри и ремъци с ролки... че е рисковани си е рисковано, тва ми е ясно, но някакси квото и да става после ще се чуствам доволен и щастлив ще съм си взел това което искам... който квото знае за мотора или нещо друго за модела нека пише в темата :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е бързо загрява определено, смисъл тва че ми е близко работата е отделен въпрос :bia: Тя не е спъната, даже напротив като осичка е, смисъл като изкл интервала под 2500 оборота нагоре си дърпа прилично, особено след 3500 и си ме радва много да си ги режа тука из софия, въпроса е че за дълъг път е кофти, не че е неудобна, напротив перфе ми е просто при скорости над 130 отива над 3000 оборота и съответно гори повечко а и мотора се чува, освен ако не съм надул музиката :D иначе си я харесвам страшно много Celica-та, много добра и готина колица е, признавам й го :unsure: Но ауди та ауди <_< За разхода на гориво, аз сега Toyo-то го карам на бензин и в редки моменти ми е тегаво и разхода не съм си играл да го смятам, само някви мн груби сметки, но мисля че е около 10... Иво ми спомена, че 2.6 ще гори 13-14 газ, което къде е 1.18 за газ и 2.40 за бенз, макар и да ми се иска повечко да го карам на бенз. За простотата е ясно, до колкото знам тоя 2.6 мотор не е някакъв проблемен. За окачването знам че не е с най-здравоот окачване и че носачите се сменят на някви км ама забравих колко бяха, някви такива неща... Аз ако не ми бяха толкова големи семестриялните такси в ботевград нямаше въобще и да се замислям... смяна на консумативи на мисля 1.8 мотора са ми казвали че е около 300лв, имам предвид масла филтри и ремъци с ролки... че е рисковани си е рисковано, тва ми е ясно, но някакси квото и да става после ще се чуствам доволен и щастлив ще съм си взел това което искам... който квото знае за мотора или нещо друго за модела нека пише в темата :bia:

2,6 на Б5 с предно :D колата никак не е бавна и прави много голям кеф извънградско , при постоянна скорос около 110 дава около 7 на 100 разход ! Имай предвид че обслужването ще ти е 600+ лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с човека, който продава аудитата... казва че може да се споразумеем някакси и за 1.8Т . Сега въпроса е, кое е по-добрия избор като сбор от кеф извънградско/в града, разход отговарящ на вървежа, безпроблемност...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами много просто пич - виж ауспусите на конкретните коли. На която кюнеца е чист или леко прашен, без черни сажди или маслени следи, значи тя е по-добрата. Иначе въпросът ти е спорен.

С този оглед на ауспуха ше се сетиш сам :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е под безпроблемност имах предвид да е читава комбинацията тая кола с определения мотор, не говоря за текущо състояние, би трябвало и 2-те коли да са ОК и все пак ако някой колега може да помогне при огледа ще се радвам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма да правиш в последствие някакви туняци на тръца,мятай се на 6 чираковия :bia: ,стига да е читав няма да имаш ядове с него :bia:

Селиката градско,Шестака извън градско :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ясно ми е че обслужването ще е доста пари, при положение че говорим за V6...

ЗА каквото и да говорим, обслужването е елементарно и с нищо по-сложно от който и да е четирицилиндров. Имаш един ремък две ролки и водна помпа. На Поло 1.4 16 V, чарковете са доста повече...Този въпрос за цената на подръжката и обслужването на шестака е супер преекспониран и причинен единствено от представите свързващи по-голямата кубатура с по-голям разход на гориво. Ако 2 свещи в повече по 8лв и два кабела са страхотен преразход, не знам... :hilezh:

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За туняци не мога нищо да кажа хаха... :hilezh: Бях почнал да се чудя защо да му е толкова по-скъпо от другите 4цилиндрови мотори на Ауди :( А той с по 4 клапана ли е на цилиндър?

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човеко, в какъв филм си се вкарал, че даже и тема си отворил. Ходи виж колите и сам ще прецениш коя е по-добрата.

Ти си видял едната на снимка а другата изобщо не си виждал и питаш коя е по-добрата. Нали се сещаш, че ако по принцип 1.8Т е по-добрия мотор, то в конкретния случай може съвсем да не е така...

Тея коли за по 2-3к ще ти стъпят спокойно на 5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 2-те съм ги виждал на снимки... уговорил съм се с човека и ще ги видя и евентуално покарам и 2-те... Говорим за коли, които и 2-те са в читаво състояние и защо реши че ще стъпи на 5к?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...