Jump to content

Смяна на ангренажна верига на A6 3.0 TDI


FASHOO

Recommended Posts

  • Отговори 748
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Трака си и то доста. Получих вчера оферта от един от уважаваните сервизи във форума, но още се чудя, последните няколко години съм дал толкова пари за вериги колкото за една кола.

 

Някой по запознат може ли да каже дали е нормални при натиск с пръст да цвърчи и сълзи масло от буталото оградено в червено? Тефлоновите водачи са изненадващо малко износени.

48ba0a8bd31cd04687b4423b08793148.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменях на мойта кола веригите миналата година в Италия, тракаше при палене зверски много, ама тя е на 350 000 +.:) После тракаше и в движение, но се оказа че не са затегнали някаква кора над генерацията, иначе вече 1 година никакви проблеми.

 

Сега тази си е продаване, въпросът е с или без нови вериги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше клип от DAS WELT AUTO SERVICE във фейсбук относно смяната на веригите на 3.0. Точно там казват че това бутало е едно от нещата, които се износват и е причина за тракането на веригите. Не трябва да се натиска толкова лесно, колкото казваш ти и да изпуска масло. То служи един вид да опъва веригата и да стой под напрежение. Като причина за занимаването на това бутало, а то е супер малко казват нередовна смяна на масло или смяна на масло, което не е било по спецификацията. Но ако никога не е сменяно, дошло му е времето. А смятай, че това бутало изпусне ли и веригата става още по хлабава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах да го сгъна на ръка съвсем и не става, човека от видеото супер лесно успя. При мен колата беше карана 1-2 часа преди разглобяването, може би е държала налягане. Утре сутринта пак ще пробвам, но съм сигурен че съвсем ще са изпуснали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Здравейте колеги,

четох чотох 10-12 страници и се изморих, тъй като не намерих отговор на няколко въпроса, да ви ги задам:

1- 3.2fsi и 3.0tdi еднакъв ли е принципа и смяната на горните и долните оптегачи и т.н (За горните вади ли се двигателя от коша на 3.2фси ?)
2- Монотонното механично притреперване на автомобила(без оборотите странно) симптом ли е на разтегнат оптегач. (При положени че притраква 1-2 секунди зимата на студено)

3- Смяната само на горните ще увеличи ли живота и на долните и кога разбираме, че и долните са за смяна ? (Записва грешка/ светва чека ? )
Благодаря предварително !
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как смяната на горните да удължи живота на долните  , просто замазват положението :)   или сменяш всичко или  горните  и я махаш . Мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горните явно се предват по-рано. Като ги смениш можеш да отдалечиш смяната на всичко. Ама не знам с колко. И зависи откога има симптоми. 

Все пак като ги смениш ще е по-опъната веригата, но дали достатъчно. 

Ако е над 300х едва ли да решиш проблема само с горни, но е по-добре от нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че се предават по-бързо, а просто маслото стига последно при тях и затова изтракването е с различна дължина - в зависимост колко бързо се напълнят с масло. Но да, ако не смяташ да караш колата дълго, сменяш горните и си свиркаш, ако ще я караш дълго сменяй всичко. При 3.2 обаче не знам как е достъпа. При 3.0 ако не се лъжа горните се сменят без да се мърда мотора, а долните като се свали кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам, ами аз съм на 170к и ми записа грешка за горе в дясно или ляво(забравих) и горни ще сменя със сигурност, но се чудех дали това леко монотонно притреперване е от разтегнатите горни, защото на какви ли майстори съм бил, никой не каза от какво е. (може би не са искали да ме плашат че идва верига ?) 
Само единия каза, че горивни смеси и т.н всичко си е наред и проблема бил механичен, може би някакъв стабилизатор в двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грешката не е за веригите, най-вероятно е за клапите. За вериги няма как да има грешка.

От тези клапи може да клати.

 

Ако са верни тия 170 не мисли за вериги още.

 

Запиши точно целия текст и номер на грешката и я дай да те насочим от какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези 170 к сигурен ли си че са реални, ако да изчакай още толкова и тогава мисли за вериги.

Дай повече инфо какво точно е това монотонно тропане и с какво масло си зимата?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

леко тресене има човека, не тропане. И не е от вериги.

 

Зимата изобщо не знам как чувате нещо при палене. То се изфорсира и си тропа и без веригите. Сега като е топло вече съм по-спокоен - пали тихо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тракане е по-скоро, не винаги се чува, даже рядко ( за 1ви път го чух тази зима), 1на - макс 2 секунди при палене, на мен ми трака на пластмаса сякаш, дали е или не, не мога да кажа. Според мой приятел е веригата докато се изпъва.
Грешката, при първа възможност ще я кача.

170к мисля, че са реални, съедики, че сменях изпуснал амортисиор, защото не беше карана 1-2 години от предишния и с много запазен интериор и екстериор, но амортисиора беше оригинален каза майстора, на ауди, и го сваля 5 часа, защото бяха клеясали всякакви винтове и глупости (нагрявания резания, не знам си какво).
Притреперването се усеща в ниските обороти на място, (6500 работи) по едно време след като запушвахме оплътнение, че издишаше някъде по въздушните пътища (след пушек тест) започна да работи на 8000-8500 и почти стана неусезаемо, но бързо се върна колата пак на 6500 и си го има, понякога по-силно, понякога по-слабо, често след дълъг път се усещаше повече и при подаване на газ понякога падаха оборотите, но след като обслужих автомата, чудене и падане на обороти след дълъг път (при потегляне от място, спирам пред гаража да го отворя и тръгвам например) вече е неусазуемо също. 
Остава си притреперването на място номер 1 проблем, вече една година, та се чудя дали няма общо със веригите или тези клапи, за които споменава колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, lazarov1994 написа:

Тракане е по-скоро, не винаги се чува, даже рядко ( за 1ви път го чух тази зима), 1на - макс 2 секунди при палене, на мен ми трака на пластмаса сякаш, дали е или не, не мога да кажа. Според мой приятел е веригата докато се изпъва.
Грешката, при първа възможност ще я кача.

170к мисля, че са реални, съедики, че сменях изпуснал амортисиор, защото не беше карана 1-2 години от предишния и с много запазен интериор и екстериор, но амортисиора беше оригинален каза майстора, на ауди, и го сваля 5 часа, защото бяха клеясали всякакви винтове и глупости (нагрявания резания, не знам си какво).
Притреперването се усеща в ниските обороти на място, (6500 работи) по едно време след като запушвахме оплътнение, че издишаше някъде по въздушните пътища (след пушек тест) започна да работи на 8000-8500 и почти стана неусезаемо, но бързо се върна колата пак на 6500 и си го има, понякога по-силно, понякога по-слабо, често след дълъг път се усещаше повече и при подаване на газ понякога падаха оборотите, но след като обслужих автомата, чудене и падане на обороти след дълъг път (при потегляне от място, спирам пред гаража да го отворя и тръгвам например) вече е неусазуемо също. 
Остава си притреперването на място номер 1 проблем, вече една година, та се чудя дали няма общо със веригите или тези клапи, за които споменава колегата.

Хич да не те успокоява , че си сменил оригинален амортисьор  , аз съм с доказуеми километри  и съм с оригиналните  но километрите са малко над твоите :) , така че и веригата най вероятно е за смяна  нека някой който разбира да  я види иначе само гадаем   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също смених оригинални носачи правени 2004 на 400 000 км. Долните даже не бяха съвсем разбити. Амортисьорите ми са оригинални, здрави, само ударните тампони са сменяни. Тези коли са правени за каране, това не е някой Опел който за да навърти 300 000 се сменя всяка една част по колата. Интериора също ми е нов. Ако няма сервизна история и само един предишен собственик (частно лице) изобщо не си правете илюзий че колите са ви на по 300 000. Веригите и обтегачите се разтропаха пак на 400 000, само горните обтегачи бяха за смяна. Тия коли са стрували по 60-70 бона нови, вече са на 14 години, е няма как всички да са на 200 000 км реални, нов внос и с един собственик.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...