Jump to content

Хвърлил съм око на S4(b5) от 99г.


Recommended Posts

Здравейте, хвърлил съм око на S4(b5) от 99г.

Искам първо да попитам дали има тук собственици на такъв автомобил и дадат те общо впечатление.

Нямал съм аудита до сега и знам само, че А4ките са автомобили с по-скъпа поддръжка. Предния ми автомобил беше Алфа 145QV която също не и са евтини частите. Интересува ме различава ли се с нещо окачването на С4-ката от А4? Говоря за носачи тампони и т.н. смисъл дали ще е още по-скъпа? Двигателя какви дефекти дава? Какво трябва най-много да се гледа при покупката на такъв автомобил? И гледам в ибей някви китове за по 1000 паунда които след монтажа им мощността става като на RS4... И каква е разликата в двигателите на S4 и RS4? Абе интересува ме всичко от което има нужда един бъдещ фен собственик на такъв автомобил :bia: Благодаря ви предварително!

Редактирано от v1per
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето получаваш всички екстри , получваш 2.7 V6 битурбо двигател, който като подръжка не е чак толкова по скъп , примерно спряму 1.8Т. Окачването е с алуминиеви носачи ,като на А4. Ако блъснеш броня, задна или предна , там цената е много по голяма от на А4. Няма нищо по различно от една А4 и S4 освен екстрите , двигателя и визията. Ако можеш да потдържаш големия двигател, като консумативу, гориво и други такива , свързани със всеки голям двигател, няма да имаш проблем. Въпроса е в какво състояние е автомобила, ако искаш даи да видим оферата, тук има доста разбиращи , всеки би ти помогнал, има и колеги с S4 които също могат да кажат, нещо което ги притеснява или на което трябва да се наблегне при покупка на този автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между S4 и RS4 (B5) разлики колко искаш не само в мощноста.

Иначе колегата по-горе точно го е казал имаш ли възможност да караш-подържаш по-голям мотор и да му плащаш данъците и таксите и автомобила си заслужава няма две мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, хвърлил съм око на S4(b5) от 99г.

Искам първо да попитам дали има тук собственици на такъв автомобил и дадат те общо впечатление.

Нямал съм аудита до сега и знам само, че А4ките са автомобили с по-скъпа поддръжка. Предния ми автомобил беше Алфа 145QV която също не и са евтини частите. Интересува ме различава ли се с нещо окачването на С4-ката от А4? Говоря за носачи тампони и т.н. смисъл дали ще е още по-скъпа? Двигателя какви дефекти дава? Какво трябва най-много да се гледа при покупката на такъв автомобил? И гледам в ибей някви китове за по 1000 паунда които след монтажа им мощността става като на RS4... И каква е разликата в двигателите на S4 и RS4? Абе интересува ме всичко от което има нужда един бъдещ фен собственик на такъв автомобил :zustimm: Благодаря ви предварително!

Малко за тунека на такава кола, колегите ти обясниха преди това някой неща:

За 1000паунда нищо не може да направиш с тоя мотор... така че тия китове ги забрави дето ги гледаш. Евентуално тия пари те оправят само за кулерите, има още толкова за генерация ако се прави тук, имаш още толкова за съединител.

И до тук все още не сме стигнали до мотора, а там става интересно:

Най-евтините турбини смислени турбини са RP Turbo копие на оригиналини от RS4 - 3000-3500лв. добри са за около 400к.с,

Ако искаш пък нещата да са като хората истината е в оригинални турбини от RS6 - ~5000лв. са двете става за около 450-500к.с..

За да се монтират вадиш мотора, имаш 2х разтоварващи клапани, едни скъпи маркучи, 6хинжектора - 600-700лв.

За отваряне и обслужване на мотора няма да говорим, ако се наложи...

Ако трябва да се сменят колектори там цифрата е да си такова таковата :D

Абе хубав мотор с голям потенциал, но решиш ли да правиш тава кола читаво ~ 20хил.лв не ти мърдат, а с компросмис без да се отваря мотора 10-12хил.лв. могат криво ляво да покрият нещата.

Та за тунинга горедолу излиза все едно правиш Порше 911 996 ТТ, даже неговите турбини са малко по-евтини :D и също както при Порш мотора се вади, защото в моторния отсег е много ама много нагъчкано.

Сега за вървежа на такава кола сток - върви приятно има не лош торк, ама от правено 1.8Т изостава с по 50метра на всяка предавка, даже на края на 4-та направо не я виждам в огледалото.

С чип почти нищо не става лимита на заводските турбини е към 300коня и повече не може да се изкара от тях ...

Лично ми допада като кола, като изключим, че правенето и пипането по мотора е доста скъпо удоволствие и е уникална теснотия....

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мислих за такава кола допреди да взема а6-цата миналия месец, обаче хич не ми хареса факта, че няма нито една в бг. Искам да видя предварително колата, която купувам, а честно казано не ми се купува отвън такава кола. Същите неща, които казва нико чух и аз - кофти за обслужване, кофти за работа по мотора изобщо, по-високичък разход градско, доста неща х2 спрямо 1,8Т и не кой знае колко сериозен вървеж сток.

Обаче си ги представях поне малко по-розови нещата спрямо поста по-горе :zustimm:

Излиза, че 300 коня правен тръц върви повече от чипнато S4? :D Теглото или...? Не знам дали съм се возил в читаво 2,7, по-принцип не трябва ли прави по-якичко усещане от въпросния тръц заради нютоните?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Трябва да я гледаш внимателно но без да мигаш. Мигнеш ли, 100% ще изтървеш нещо. Затова по-добре намери препоръчан сервиз, където да ти я прегледат и диагностицират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общото състояние. Трудни за смяна са турбините, мотора се сваля. Другото всичко е както при 1.8Т да не изтраква при студено палене. Можеш да погледнеш и егт сензорите как са, нови оригинални са по 250$ парчето, но за 150лв се поръчват платки от Полша и си в джаза... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Като даваш такива мнения е хубаво да ти е проверено инфото. "Сидмоторспорт" от половин година нямат налични платки. Освен ако не знаеш други полски платки....

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...