v1per Публикувано 15 Май 2011 Доклад Share Публикувано 15 Май 2011 (Редактирано) Здравейте, хвърлил съм око на S4(b5) от 99г. Искам първо да попитам дали има тук собственици на такъв автомобил и дадат те общо впечатление.Нямал съм аудита до сега и знам само, че А4ките са автомобили с по-скъпа поддръжка. Предния ми автомобил беше Алфа 145QV която също не и са евтини частите. Интересува ме различава ли се с нещо окачването на С4-ката от А4? Говоря за носачи тампони и т.н. смисъл дали ще е още по-скъпа? Двигателя какви дефекти дава? Какво трябва най-много да се гледа при покупката на такъв автомобил? И гледам в ибей някви китове за по 1000 паунда които след монтажа им мощността става като на RS4... И каква е разликата в двигателите на S4 и RS4? Абе интересува ме всичко от което има нужда един бъдещ фен собственик на такъв автомобил Благодаря ви предварително! Редактирано 15 Май 2011 от v1per Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_bg Публикувано 15 Май 2011 Доклад Share Публикувано 15 Май 2011 Чувал съм,че откъм окачване са слаби.Ама ако е QUATTRO трябва да ти кажа,че няма да смениш повече марката)))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 15 Май 2011 Доклад Share Публикувано 15 Май 2011 Общо взето получаваш всички екстри , получваш 2.7 V6 битурбо двигател, който като подръжка не е чак толкова по скъп , примерно спряму 1.8Т. Окачването е с алуминиеви носачи ,като на А4. Ако блъснеш броня, задна или предна , там цената е много по голяма от на А4. Няма нищо по различно от една А4 и S4 освен екстрите , двигателя и визията. Ако можеш да потдържаш големия двигател, като консумативу, гориво и други такива , свързани със всеки голям двигател, няма да имаш проблем. Въпроса е в какво състояние е автомобила, ако искаш даи да видим оферата, тук има доста разбиращи , всеки би ти помогнал, има и колеги с S4 които също могат да кажат, нещо което ги притеснява или на което трябва да се наблегне при покупка на този автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 15 Май 2011 Доклад Share Публикувано 15 Май 2011 Между S4 и RS4 (B5) разлики колко искаш не само в мощноста.Иначе колегата по-горе точно го е казал имаш ли възможност да караш-подържаш по-голям мотор и да му плащаш данъците и таксите и автомобила си заслужава няма две мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 15 Май 2011 Доклад Share Публикувано 15 Май 2011 (Редактирано) Здравейте, хвърлил съм око на S4(b5) от 99г. Искам първо да попитам дали има тук собственици на такъв автомобил и дадат те общо впечатление.Нямал съм аудита до сега и знам само, че А4ките са автомобили с по-скъпа поддръжка. Предния ми автомобил беше Алфа 145QV която също не и са евтини частите. Интересува ме различава ли се с нещо окачването на С4-ката от А4? Говоря за носачи тампони и т.н. смисъл дали ще е още по-скъпа? Двигателя какви дефекти дава? Какво трябва най-много да се гледа при покупката на такъв автомобил? И гледам в ибей някви китове за по 1000 паунда които след монтажа им мощността става като на RS4... И каква е разликата в двигателите на S4 и RS4? Абе интересува ме всичко от което има нужда един бъдещ фен собственик на такъв автомобил Благодаря ви предварително!Малко за тунека на такава кола, колегите ти обясниха преди това някой неща:За 1000паунда нищо не може да направиш с тоя мотор... така че тия китове ги забрави дето ги гледаш. Евентуално тия пари те оправят само за кулерите, има още толкова за генерация ако се прави тук, имаш още толкова за съединител.И до тук все още не сме стигнали до мотора, а там става интересно:Най-евтините турбини смислени турбини са RP Turbo копие на оригиналини от RS4 - 3000-3500лв. добри са за около 400к.с,Ако искаш пък нещата да са като хората истината е в оригинални турбини от RS6 - ~5000лв. са двете става за около 450-500к.с..За да се монтират вадиш мотора, имаш 2х разтоварващи клапани, едни скъпи маркучи, 6хинжектора - 600-700лв. За отваряне и обслужване на мотора няма да говорим, ако се наложи...Ако трябва да се сменят колектори там цифрата е да си такова таковата Абе хубав мотор с голям потенциал, но решиш ли да правиш тава кола читаво ~ 20хил.лв не ти мърдат, а с компросмис без да се отваря мотора 10-12хил.лв. могат криво ляво да покрият нещата.Та за тунинга горедолу излиза все едно правиш Порше 911 996 ТТ, даже неговите турбини са малко по-евтини и също както при Порш мотора се вади, защото в моторния отсег е много ама много нагъчкано.Сега за вървежа на такава кола сток - върви приятно има не лош торк, ама от правено 1.8Т изостава с по 50метра на всяка предавка, даже на края на 4-та направо не я виждам в огледалото.С чип почти нищо не става лимита на заводските турбини е към 300коня и повече не може да се изкара от тях ...Лично ми допада като кола, като изключим, че правенето и пипането по мотора е доста скъпо удоволствие и е уникална теснотия.... Редактирано 15 Май 2011 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 15 Май 2011 Доклад Share Публикувано 15 Май 2011 И аз мислих за такава кола допреди да взема а6-цата миналия месец, обаче хич не ми хареса факта, че няма нито една в бг. Искам да видя предварително колата, която купувам, а честно казано не ми се купува отвън такава кола. Същите неща, които казва нико чух и аз - кофти за обслужване, кофти за работа по мотора изобщо, по-високичък разход градско, доста неща х2 спрямо 1,8Т и не кой знае колко сериозен вървеж сток.Обаче си ги представях поне малко по-розови нещата спрямо поста по-горе Излиза, че 300 коня правен тръц върви повече от чипнато S4? Теглото или...? Не знам дали съм се возил в читаво 2,7, по-принцип не трябва ли прави по-якичко усещане от въпросния тръц заради нютоните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 16 Май 2011 Доклад Share Публикувано 16 Май 2011 разбира се че по-големия обем е по-добра база с по-голям потенциал.. но ако и парите са от значение..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1.8t forever Публикувано 12 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 Колеги мисля да ходя да гледам една с4ка с газ е кажете ми какво да гледам кой са най срещаните дефекти ако може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT_power Публикувано 16 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2017 Трябва да я гледаш внимателно но без да мигаш. Мигнеш ли, 100% ще изтървеш нещо. Затова по-добре намери препоръчан сервиз, където да ти я прегледат и диагностицират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Общото състояние. Трудни за смяна са турбините, мотора се сваля. Другото всичко е както при 1.8Т да не изтраква при студено палене. Можеш да погледнеш и егт сензорите как са, нови оригинални са по 250$ парчето, но за 150лв се поръчват платки от Полша и си в джаза... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gafcata Публикувано 21 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 (Редактирано) Като даваш такива мнения е хубаво да ти е проверено инфото. "Сидмоторспорт" от половин година нямат налични платки. Освен ако не знаеш други полски платки.... Редактирано 24 Ноември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване