Jump to content

Педалът на съединителя пропада и не се връща обратно


cappy

Recommended Posts

здравейте колеги.скоро си купих едно ауди 100 2.5тди 115 и след няколкостотин килкометра се появи следният проблем:както си карам натискам съединителя и педала остава долу,на второ трето натискане потъва още повече.вкарвам някоя скорост с "доста зор" (примерно 4та)връщам педала чрез придърпване и карам 10 километра.в последствие амбреажа пак започва да действа нормално.това се получи 2 пъти за 100км пробег.---предполагам че проблема е в помпичката,буталцето задържа в цилиндъра и бавно се връща.въпроса ми е дали евентуално има нужда от обезвъздушаване или проблема е друг. ако някой се е сблъсквал с такъв проблем ще съм благодарен да сподели какъв е точно и как да го реша??????????? ГОУЕМИ благодарности предварително. :):D<_<<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време си реших проблема точно със смяна на помпата. Не вярвам да е въздух проблема.

Да това го имам като основен вариянт, просто се чудя защо не потъне и не проработи повече. а ту работи ту не работи?????за това ми мина през акъла дали не му липсва нещо-течност или обезвъздушаване. или н.з. и аз. До сега съм имал 5 голфа с жила на амбреажа.не съм компетентен по темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм с обезвъздушаване и след кратък период на каране пак се появява.И при мен проблема беше счупена пружина както е писал по-горе един колега.Направа взимай една помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм с обезвъздушаване и след кратък период на каране пак се появява.И при мен проблема беше счупена пружина както е писал по-горе един колега.Направа взимай една помпа.

ok другият въпрос ми е от каде и колко парички е новата защото тука в моят малък град няма магазини кадето предлагат нещо качествено.и дали е еднаква с на другите аудита (по-старите 80)примерно защото преди време един приятел сменя такава.ако е доволен да го питам от каде я е взел. благодаря.. <_<<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши на лични на колегата КОКО 100 С4 и той ще ти каже добра цена и работи с куриери <_<

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=23806

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, виждам, че си от Чепеларе и подобно нещо сполетя ЕМО - emsi_audi преди 2 години, когато се събрахме в Чепеларе.

Независимо коя е помпата ти казвам да смениш и двете. Отдавна проверен факт.

След малко ще ти дам и цените.

Смяната на горната помпа е страшно неприятно начинание. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук в долната част на страницата съм дал снимки къде се пада долната помпа. Гледай и действай смело. Това инфо според мен е актуално за всички 5 степенни кутии. Ти ако си с 6 не знам дали ще е полезно??? <_<

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, виждам, че си от Чепеларе и подобно нещо сполетя ЕМО - emsi_audi преди 2 години, когато се събрахме в Чепеларе.

Независимо коя е помпата ти казвам да смениш и двете. Отдавна проверен факт.

След малко ще ти дам и цените.

Смяната на горната помпа е страшно неприятно начинание. :unsure:

колега чакам отговор може и на лично.благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега съм сменял един път горна помпа и един път само гумичките, имаше си тема с обяснения как точно се сменя, малко е гадно, но става, но най-гадното е обезвъздушаването, което се осъществява от щуцера, който е на долната помпа. За това трябва канал или да си провреш ръката отгоре - много е неудобно и с малко по-дълъг звездогаечен ключ, за да имаш опора. смяната на долната помпа няма да стане без канал, аз те съветвам да не я пипаш докато е в ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оня ден реших такъв проблем, налях течност, обезвъздуших системата, припомпах на ръка няколко пъти, и съединителя си заработи нормално. Но при теб проблема е частичен така че едва ли ще минеш само с течност...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен, че проблема е в счупена пружина на помпата зад педала, или както повечето съфорумници я наричат- горната помпа. Не е много сложно свалянето и разглабянето. Аз лично съм го правил за един приятел и смених пружината с някаква от спирачна помпа. Ако не се лъжа спирачната помпа бе от Лада но за това не съм напълно сигурен. Прегледай добре стените и ако не са надрани просто смени пружината. Препоръчително е така и така като се разглоби да смениш и гумичките.

Успех :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....да смениш и гумичките.

А гумички или така наречения ремонтен комплект в "Евро 07" на цена между 10-20лв. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно Ради :respekt:, колкото и да сменяш гумичките на тези години има "язви" в цилиндърчето и ремонтираната помпа заминава за няма и година. На старото Ауди 100/С3 сменях гумичките няколко пъти (всяка година след първата повреда) и накрая смених помпата - край с проблемите.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...