shpeksi Публикувано 20 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2012 Ййййе бре Неуспешен опит да се измъкнеш от смешната ситуация в която сам се набута Какъвто и корпус да си сложиш различен от оригиналния НЯМА НИКАКЪВ ВАРИАНТ да разбереш дори и с приблизителна точност колко дебит минава през дебитомера !!!Също така ти желая успех с ползването на корпуси от МЕ7 дебитомери като малко по горе изброените........ Кой е казал, че ще слагам други хаузинги или други дебитомери ? Стоковия в стоковата тръба си работи перфе.Не смятам нещо работещо да го сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DIDOO Публикувано 20 Март 2012 Доклад Share Публикувано 20 Март 2012 Странно, 177 g/s по формулата горе долу трябва да са около 220 коня. При мене на пълна газ съм го засичал дебитомера да удря 171-172 г/сек само в много студено време.Ако удари 177 г/сек влиза в авариен режим ли колата ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 20 Март 2012 Доклад Share Публикувано 20 Март 2012 Моята 267,35 коньовица дава ~126г/с Шпек ако компа не вижда определено количество въздух си е драма най-голяма според мен. Проблема е, че не доизмерва само над максимума си. Предполагам, че при тебе като правиш настройки на чесновка драмата не е толкова голяма защото все пак гледаш какво се случва по ламбда и коригираш ръчно. Но в газовия компютър имаш една таблица а в бензиновия комп има 3 режима(5 де ама idle и overrun не ни касаят) - part throttle, full throttle и enrich. При всеки режим компа гони различни цели в горенето. Примерно в enrich се опитва да докара леко богати смеси докато в part throttle леко бедни. Проблема идва тогава когато дебитомера достигне максималните си показания и компютъра вече не може да се намеси тогава инжекторните времена върху които градиш таблицата на газовия инжекцион стават статични. После независимо какво става нещата ще се случват само според това какво пише в газовата таблица. Доколко ще е вярна орязаната таблица на ГИ при всички ситуации не съм сигурен. Със сигурност обаче нещата няма да са толкова прецизни както когато бензиновия комп командва парада. Предполагам, че в различните режими освен смеси компа гони и различни предварения които губиш в момента в който прехвърлиш възможностите му за изчисление.На бензин не виждам начин да се коригират нещата. Всъщност не знам колко му е акъла на бензиновия комп и дали режимите на мотора са описани в основната таблица или имат отделна и дали въобще имат пряка зависимост с таблицата или режима се определя единствено от положението на педала на гаста. Абе всъщност нищо не знам, просто си лялам да трупам постове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 20 Март 2012 Доклад Share Публикувано 20 Март 2012 Кой е казал, че ще слагам други хаузинги или други дебитомери ? Стоковия в стоковата тръба си работи перфе.Не смятам нещо работещо да го сменям.Работи си, така е, но не прави разлика дали си 200, 300 или 500 коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Март 2012 Доклад Share Публикувано 20 Март 2012 А какъв е проблемът със стандартните по-големи хаузинги от ТТ/S4/RS4 ?Не са ли просто едни прави тръби, които за улеснение имат фланец за самия сензор?И един въпрос с повишена трудност (май само kelesha може да отговори) - компютър на АЕБ може ли да работи със сензор от по-нов мотор - тези с металната пластина? Разликата в цената е 240/550лв за нови от Порше, а по-евтините са и по-дуракоустойчиви.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 20 Март 2012 Доклад Share Публикувано 20 Март 2012 А какъв е проблемът със стандартните по-големи хаузинги от ТТ/S4/RS4 ?Не са ли просто едни прави тръби, които за улеснение имат фланец за самия сензор?С точно тези хаусинги проблема е че АЕВ/АГУ дебитомера не пасва в тях и нито фланеца е същия нито ориентацията му спрямо въздушната струя..... И един въпрос с повишена трудност (май само kelesha може да отговори) - компютър на АЕБ може ли да работи със сензор от по-нов мотор - тези с металната пластина? Разликата в цената е 240/550лв за нови от Порше, а по-евтините са и по-дуракоустойчиви....Може да, но трябва нов софтуер, а това че "новите" са по-дуракоустойчиви не е вярно, същия леш са като "старите" единственото вярно е че наистина са по-ефтини За какво са ти въобще големи хаузинги за примерно някакви имагинерни 300 коня ?Щото от 300 коня 100те ще ги храниш без значение там ли са или ги няма........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дедо Мраз Публикувано 20 Март 2012 Доклад Share Публикувано 20 Март 2012 (Редактирано) шпекси,признай си,да не ползваш дебитомера от трабанта ? ся се сетих,може да ползваш за точно измерване е тва: само дето ще трябва да продадеш аудито има и разни промишлени дебитомери за измерване на обемен дебит ,които могат да мерят до 60000-70000 m3/h ега стигне за твойте мощности!? Редактирано 20 Март 2012 от дедо Мраз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 21 Март 2012 Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 Дай некой клип да чуеме тоя кош как работи бре Шпек. Заради генерацията ми се щеше де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2012 Вечер нема как, бубата късно заспива. Некой ден през деня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 Две неща:Бурето яко запушва, разкарах го.И аз да кача снимка на бИгачката, снимката не е след автомивка: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 4 Април 2012 Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 Бурето WTF? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 Кега дето ползвах за кутия за филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 4 Април 2012 Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 Да не почна да спулва с още 400 оборота по-рано??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 Да не почна да спулва с още 400 оборота по-рано??? Не минимална е разликата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 4 Април 2012 Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 Направи една снимка под капака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 По назад има доволно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 4 Април 2012 Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=104334&view=findpost&p=1725394 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 17 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2012 Не ми аресва как върви на газ след 0,9. Са се търсят инжектори за бензина. Келеша беше споменал, че ми даде едни да пробвам диното ако сложа чип за 100 леа. Ае да видим дали удобно е забравил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 17 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2012 Пиши му лично да го подсетиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 Аз ще ти дам бе... имам едни 235-ци или 245-ци май бяха... от стоково 1.8Т АГУ. На 50% duty ще са таман! :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kelesha1 Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 Не ми аресва как върви на газ след 0,9. Са се търсят инжектори за бензина. Келеша беше споменал, че ми даде едни да пробвам диното ако сложа чип за 100 леа. Ае да видим дали удобно е забравил.Няма проблем, инжекторите са тука чакат те, пали колата вземай чипа и идвай.....Имам 440ки, 630ки, 830ки и 1600ки ако се наложи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 Имам бошови 440cc, чисто нови.Мога да ги дам за проба... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 18 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 Няма проблем, инжекторите са тука чакат те, пали колата вземай чипа и идвай.....Имам 440ки, 630ки, 830ки и 1600ки ако се наложи ? Един път да има полза от тебе и пак не мое свършиш работа. 550 ми трябват, като имаш пиши да се разберем.Имам бошови 440cc, чисто нови.Мога да ги дам за проба...Да не са грийн топ ?Иначе ако са 440 по добре на газ да си карам. :lol: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 Kaкво е "грийн топ"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 (Редактирано) модела - 'ини зелени, дето се води, че спрей патерн-а не им пасвал на 1.8Т Редактирано 18 Юли 2012 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts