Jump to content

Проект A6 C5 1.8T / IHI VF35


Recommended Posts

Ййййе бре :hilezh: Неуспешен опит да се измъкнеш от смешната ситуация в която сам се набута :hilezh:

Какъвто и корпус да си сложиш различен от оригиналния НЯМА НИКАКЪВ ВАРИАНТ да разбереш дори и с приблизителна точност колко дебит минава през дебитомера !!!

Също така ти желая успех с ползването на корпуси от МЕ7 дебитомери като малко по горе изброените........ :lol:

Кой е казал, че ще слагам други хаузинги или други дебитомери ?

Стоковия в стоковата тръба си работи перфе.

Не смятам нещо работещо да го сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, 177 g/s по формулата горе долу трябва да са около 220 коня.

При мене на пълна газ съм го засичал дебитомера да удря 171-172 г/сек само в много студено време.Ако удари 177 г/сек влиза в авариен режим ли колата ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята 267,35 коньовица дава ~126г/с :hilezh:

Шпек ако компа не вижда определено количество въздух си е драма най-голяма според мен. Проблема е, че не доизмерва само над максимума си. Предполагам, че при тебе като правиш настройки на чесновка драмата не е толкова голяма защото все пак гледаш какво се случва по ламбда и коригираш ръчно. Но в газовия компютър имаш една таблица а в бензиновия комп има 3 режима(5 де ама idle и overrun не ни касаят) - part throttle, full throttle и enrich. При всеки режим компа гони различни цели в горенето. Примерно в enrich се опитва да докара леко богати смеси докато в part throttle леко бедни. Проблема идва тогава когато дебитомера достигне максималните си показания и компютъра вече не може да се намеси тогава инжекторните времена върху които градиш таблицата на газовия инжекцион стават статични. После независимо какво става нещата ще се случват само според това какво пише в газовата таблица. Доколко ще е вярна орязаната таблица на ГИ при всички ситуации не съм сигурен. Със сигурност обаче нещата няма да са толкова прецизни както когато бензиновия комп командва парада. Предполагам, че в различните режими освен смеси компа гони и различни предварения които губиш в момента в който прехвърлиш възможностите му за изчисление.

На бензин не виждам начин да се коригират нещата.

Всъщност не знам колко му е акъла на бензиновия комп и дали режимите на мотора са описани в основната таблица или имат отделна и дали въобще имат пряка зависимост с таблицата или режима се определя единствено от положението на педала на гаста. Абе всъщност нищо не знам, просто си лялам да трупам постове :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой е казал, че ще слагам други хаузинги или други дебитомери ?

Стоковия в стоковата тръба си работи перфе.

Не смятам нещо работещо да го сменям.

Работи си, така е, но не прави разлика дали си 200, 300 или 500 коня :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какъв е проблемът със стандартните по-големи хаузинги от ТТ/S4/RS4 ?

Не са ли просто едни прави тръби, които за улеснение имат фланец за самия сензор?

И един въпрос с повишена трудност (май само kelesha може да отговори) - компютър на АЕБ може ли да работи със сензор от по-нов мотор - тези с металната пластина? Разликата в цената е 240/550лв за нови от Порше, а по-евтините са и по-дуракоустойчиви....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какъв е проблемът със стандартните по-големи хаузинги от ТТ/S4/RS4 ?

Не са ли просто едни прави тръби, които за улеснение имат фланец за самия сензор?

С точно тези хаусинги проблема е че АЕВ/АГУ дебитомера не пасва в тях и нито фланеца е същия нито ориентацията му спрямо въздушната струя.....

И един въпрос с повишена трудност (май само kelesha може да отговори) - компютър на АЕБ може ли да работи със сензор от по-нов мотор - тези с металната пластина? Разликата в цената е 240/550лв за нови от Порше, а по-евтините са и по-дуракоустойчиви....

Може да, но трябва нов софтуер, а това че "новите" са по-дуракоустойчиви не е вярно, същия леш са като "старите" единственото вярно е че наистина са по-ефтини ;)

За какво са ти въобще големи хаузинги за примерно някакви имагинерни 300 коня ?

Щото от 300 коня 100те ще ги храниш без значение там ли са или ги няма........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шпекси,признай си,да не ползваш дебитомера от трабанта ? :lol:

ся се сетих,може да ползваш за точно измерване е тва:

само дето ще трябва да продадеш аудито :hilezh:

има и разни промишлени дебитомери за измерване на обемен дебит ,които могат да мерят до 60000-70000 m3/h ега стигне за твойте мощности!? :P

post-69116-0-78236900-1332284319_thumb.j

Редактирано от дедо Мраз
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Не ми аресва как върви на газ след 0,9. Са се търсят инжектори за бензина. Келеша беше споменал, че ми даде едни да пробвам диното ако сложа чип за 100 леа. Ае да видим дали удобно е забравил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми аресва как върви на газ след 0,9. Са се търсят инжектори за бензина. Келеша беше споменал, че ми даде едни да пробвам диното ако сложа чип за 100 леа. Ае да видим дали удобно е забравил.

Няма проблем, инжекторите са тука чакат те, пали колата вземай чипа и идвай.....

Имам 440ки, 630ки, 830ки и 1600ки ако се наложи ? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем, инжекторите са тука чакат те, пали колата вземай чипа и идвай.....

Имам 440ки, 630ки, 830ки и 1600ки ако се наложи ? :lol:

Един път да има полза от тебе и пак не мое свършиш работа. 550 ми трябват, като имаш пиши да се разберем.

Имам бошови 440cc, чисто нови.

Мога да ги дам за проба...

Да не са грийн топ ?

Иначе ако са 440 по добре на газ да си карам. :lol: :lol: :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

модела - 'ини зелени, дето се води, че спрей патерн-а не им пасвал на 1.8Т

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...