Jump to content

Recommended Posts

еми така е защото мрежата им от шоуруми , сервизи и персонал незнам колко им е инвестицията?, но е десетки милиони, да не кажа стотици, трябва да избиват хората,

има една приказка , който търси намира, намира начин, намира и хора и т.н..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не си отишъл в правилния сервиз. Отиди в Порше Запад, а не Порше изток. Има голяма разлика според мен. Отностно дюзите. Дай ми парт номера за да ти кажа цена на нови в Германия. Поне ще имаш още една цена да видим дали тия в порше надуват цените. Аз от цените на порше съм повече от доволен. На някои части наистина са по високи цените и не знам защо се получава така.

Ще се изненадаш колко аудита влизат в Порше Изток. Принципно разликата между Порше Изток и Запад е основно в емблемата над входната врата(говоря за сервиза).

На колегата с проблема...Мога да те посъветвам да провериш наистина адаптационните стойности на 300 и на 600 бара, т.е. първите две и да смениш незабавно дефектните дюзи, защото ако продължиш да караш отново ще имаш цилиндри с нулева компресия и бутала с дупки. Това е едниствения начин да се хванат дефектните дюзи(при твоите синдроми), нито чрез мерене на обратната нафта нито и чрез другия т.е. слагане на тапта на всеки цилиндър по отделно и проверка за записана грешка(има го в елза като тест план).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Малко развитие по случая. Преди около 3 седмици дюзите пристигнаха с DHL от Германия и ми ги сложиха още на другия ден (както съм написал няколко пъти по-нагоре: чисто нови дюзи, не са втора ръка, не са рециклирани). За сега съм изминал само 700-800 км, но наистина - все едно карам друга кола. Няма и следа от предишните проблеми, колата не пуши изобщо, вози много по-добре, абе изобщо супер е! Все пак не ми се иска да избързвам със заключенията докато не съм минал поне 1000-1500 км.

За сега всичко е супер. Цената на дюзите от Audi Германия с доставката и монтажа тук ми излезе около 1800 евро.

Редактирано от Bra1nSicK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах - при Пепи, обясних и по-назад в темата къде се намира сервиза. Като излизате от София по ботевградско шосе на последния светофар преди летището в дясно и след това 2-рата пряка в дясно. Мисля, че се пада квартал Левски.

Страшно печен е пича, много съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като не съм запознат, а по-нагоре се спомена нещо за обучаване след смяната, беше ли необходимо да се прави и ако да, пак ли този човек го направи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за обучаване, вързали са ги с компа на колата и от там са ги настроили. И аз не съм някакъв разбирач (предполагам си личи) Важното е, че за сега всичко е наред и проблема го няма. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как можа бе колега,да се наиграеш така-с немски дюзи и то купени от Германия,защо не си взе два пъти по-скъпи немски дюзи ама купени от България. :):steinigung: :steinigung: Много безаварийни километри. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чел цялата тема, но чух нещо интересно. В момента май Порше имат акция и в сила било нещо като промоция. Отиваш там и ако си с 2.0ТДИ ти дават 4бр чисто нови помпадюзи на цената на 2. Другото интересно е, че им пратих Пасат 6-7(тези след 07) а той имал 2 дефектирали помпадюзи. По думите на собственика щели да ги подменят безплатно :flehan:

ПП - Пиша го ако някой колега има подобни проблеми, че сега е момента. Пасата ме закопа с грешка П1517 <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позволявам си да пусна мнение на един колега от фв форума:

Здраве?те.

Пассат 2006г. 2.0Л 140к. BKP

Щте ви дам една много полезна информация:

Надявам се да ви свърши работа.

Преди няколко дни колата ми спря да работи докато си изпреварвах.Закархме я до гараж и се оказа проблем с Инжектора/починал/.След като започнах да звъня по дилърите на Фолксваген,ме изненадаха неприятно с цена от 580 паунда за 1броика инжектор.(забравих да добавя че живея в Англия затова говоря в паунди и мили.)Накрая като последна стъпка реших че трябва да се обадя и на самият Фолксваген.Обясних му на човека че имам проблем с инжекторите ,А то? ме попита -- от каде знам? Казах му че пътната помощ ме е закачила на диагностиката и ми е казала .Пропуснах да кажа че колата вече е в друг гараж и е разфасована и чака само нов инжектор.(колата ми е в независим гараж понеже не ми се плащат 80 паунда на час на Фолксваген.) Човекът на телефона ми даде цена за броика (която не беше много различна от другите който имах до сега.)

Накрая започнах да мрънкам за отстъпка и че е много скъпо.Накара ме да затворя за да говорил с някои мениджър и каза че ще ми звънне по късно за да ми даде отговор /на моето мрънкане/. След като ми се обади ме попита - На колко мили е колата?Съответно му казах на 120 000 мили. След това ми каза че Фолксваген ще ми поеме ремонта и ще ми е безплатно понеже за тези инжектори имало ПРОДЪЛЖЕНА ГАРАНЦИЯ . И така за малко не припаднах на телефона.

Днес сутринта си взех колата от Фолксваген с 4 нови инжектора и нови кабели за инжекторите.Всичко това за без пари .Във фолксваген ми обясниха че от тази година тези инжектори /Сименс-Пиезо/ са с удалжена заводска гаранциа във всички държави на Евро С. Америка и някой държави които не са в Евро С. понеже били проблемни и несполучливи.Надявам се в България да е по същият начин,все пак е в Е.С.

Успех на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Важно е да бъда посолен обилно, като казах, че няма да си купя дюзите от Порше България и че няма да ги сложа там.

Докато има такива, които вярват сляпо на тези измамници, винаги ще си продават частите с 300% над цената им... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега помпа дюзите който подмениха на клиента ми са ВДО Сименс. А подмяната беше изцяло за тяхна сметка, като крайната цена беше 5000лв+++, но за сметка на Порше :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък броя с наш'та хубавата българска нафтичка кога тия новите дюзета ще цъфнат пак на путка...

Не че ти го пожелавам колега, просто си водя статистика

Bra1nSicK - Posted 04 август 2011 - 22:51

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси. СИгурно се надявате да се случи, за да има "ХА сега, видя ли като не си слагаш дюзите в ПОРШЕ" Сигурно ако се сложат там вече бг нафтата ще е друга... :hilezh:

БГ Нафтата е една и съща, дали дюзите са сменяни или не, няма значение...

П.С. гориво сипвам единствено и само от ОМВ. На лукойл им нямам много, много довериа, за другите да не говорим. И на ПЕтрол съм чувал, че е хубава нафтата...

Редактирано от Bra1nSicK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Честито колега. Със здраве и безпроблемно да я караш колата. Поздравления за разумното решение. Моето мнение за цените в Порше се припокрива с твоето и ако имам проблем един ден с дюзите бих постъпил като теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

колеги имам Q 7, светна ми лампа оранжева, която прилича на гърне с тръба, може ли някой да каже какво е това? И също един знак внимание? Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...